Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
lopiko написа:смяна на заден лагер на Е36 доста работи трябва да отстраниш да смениш задния лагер
и М40В16


- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Мини(от старите-не Купър),и Метро(на Ровър)-имал съм и двете,незнам да е имало по-тъпи коли за обслужване и смяна на нещо си по тях....джантите им са някакъв хибрид между 12и 13 цола,т.нар. "топки" за окачването,които през няколко месеца се пълнят през винтили ,същите като на колело ,и специален уред за това....ако не се напълнят-колата пада ниско до земята...и на двете коли всичките им болтове и гайки са с някакви междинни смешни размери-12/13ти.17/19 ти и подобни(и съответно трябва да имаш и съответните инструменти-англииски),като повечето болтовете са с обратна резба...радиатора на Минито е отстрани...въобще-



- Бай Семо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: колело в парка
- Мечтае да кара: E34 Alpina
- Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
doktormik написа:Мини(от старите-не Купър),и Метро(на Ровър)-имал съм и двете,незнам да е имало по-тъпи коли за обслужване и смяна на нещо си по тях....джантите им са някакъв хибрид между 12и 13 цола,т.нар. "топки" за окачването,които през няколко месеца се пълнят през винтили ,същите като на колело ,и специален уред за това....ако не се напълнят-колата пада ниско до земята...и на двете коли всичките им болтове и гайки са с някакви междинни смешни размери-12/13ти.17/19 ти и подобни(и съответно трябва да имаш и съответните инструменти-англииски),като повечето болтовете са с обратна резба...радиатора на Минито е отстрани...въобще-![]()
Ако трябва да избирам м/у такава и живота ... давам си живота


- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
daddy_ написа::ok: http://inews.bg/%D0%9B%D1%8E%D0%B1%D0%B ... 97734.html
"Monster Mk1 работи с двигател MG TF, седи на окачване на BMW M3, има електрообзавеждането на Renault Megane, скоростната кутия на Land Rover Freelander и спирачните способности на Audi A8."
демек окачването на М3 е сред най-скапаните ?



- chenchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: Варна/Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е53
- Мечтае да кара: E39 M5...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Kambe написа:daddy_ написа::ok: http://inews.bg/%D0%9B%D1%8E%D0%B1%D0%B ... 97734.html
"Monster Mk1 работи с двигател MG TF, седи на окачване на BMW M3, има електрообзавеждането на Renault Megane, скоростната кутия на Land Rover Freelander и спирачните способности на Audi A8."
демек окачването на М3 е сред най-скапаните ?
Нее! Просто не е от най-евтините за поддръжка

- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
абе май не е заради цената ...
Директорът на компанията Дънкан Фишър поясни: "Monster Mk1 съчетава най-лошите показатели, които може да има един автомобил на пътя. Широкият спектър на включените в концептуалния ни модел известни марки има за цел да докаже как иначе надеждни автомобили могат да се превърнат в пълен боклук заради една проблемна част".
Директорът на компанията Дънкан Фишър поясни: "Monster Mk1 съчетава най-лошите показатели, които може да има един автомобил на пътя. Широкият спектър на включените в концептуалния ни модел известни марки има за цел да докаже как иначе надеждни автомобили могат да се превърнат в пълен боклук заради една проблемна част".


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
kemakozeE36 написа:acho.rs написа:Задния мост на Е46 преди фейса - кво е тва фолио с претенции за ламарина
Между другото най-първите Е46-ци(които още в самото начало за изтеглени от пазарите) са го имали тоя момент с продънени ламарини на скрепителните точки на моста към купето или дори срязване на ламарините. В по-късното производство проблема е отстранен, но все пак наистина си е тънка ламарина
Не е само при най-първите . Моята е септември 1999та

- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
acho.rs написа:kemakozeE36 написа:acho.rs написа:Задния мост на Е46 преди фейса - кво е тва фолио с претенции за ламарина
Между другото най-първите Е46-ци(които още в самото начало за изтеглени от пазарите) са го имали тоя момент с продънени ламарини на скрепителните точки на моста към купето или дори срязване на ламарините. В по-късното производство проблема е отстранен, но все пак наистина си е тънка ламарина
Не е само при най-първите . Моята е септември 1999та
Не бе тя ламаринате не е тънка просто има глухи хора и такива дето пестят от подржка - 1 тампон на дифа е 40 лв и от там идва целия проблем. Смяната е малко тегава ама по добре от това да се кърпи купе
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
точна така ще да е 

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Kambe написа:абе май не е заради цената ...
Директорът на компанията Дънкан Фишър поясни: "Monster Mk1 съчетава най-лошите показатели, които може да има един автомобил на пътя. Широкият спектър на включените в концептуалния ни модел известни марки има за цел да докаже как иначе надеждни автомобили могат да се превърнат в пълен боклук заради една проблемна част".
Аз съм потресен



- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Не знам колко им е тъпо решението на китайците, но служебните пикапи Great Wall Steed, които купихме преди по-малко от година, чисто нови, вече са ръждясали
Има избила ръжда по вратите, калниците, даже предния капак
И с какъв акъл на тоя курник му дават 5 години гаранция не знам...




И с какъв акъл на тоя курник му дават 5 години гаранция не знам...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Rufas написа:Клаксона е на ръчката за мигачите!!!
На мен лично ми е по-удобно клаксона да е там, тъй като обикновено държа волана с две ръце, а за да достигна до средата трябва да пусна волана с едната. Като е на ръчката просто цъкам ръчката с един пръст и си държа стабилно волана.
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Но когато е посредата можеш със злоба да забиеш юмрук в него,псувайки разгорещено засеклия те селянин.


Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
абе можеш, ама крайния резултат е, че на колите дето ми е в средата клаксона го ползвам доста по рядко 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани