Най тъпите решения при производството на автомобили

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от kemakozeE36 » 24 Яну 2012, 23:07

lopiko написа:смяна на заден лагер на Е36 доста работи трябва да отстраниш да смениш задния лагер :bang:

и М40В16 :mhihi:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от doktormik » 25 Яну 2012, 8:50

Мини(от старите-не Купър),и Метро(на Ровър)-имал съм и двете,незнам да е имало по-тъпи коли за обслужване и смяна на нещо си по тях....джантите им са някакъв хибрид между 12и 13 цола,т.нар. "топки" за окачването,които през няколко месеца се пълнят през винтили ,същите като на колело ,и специален уред за това....ако не се напълнят-колата пада ниско до земята...и на двете коли всичките им болтове и гайки са с някакви междинни смешни размери-12/13ти.17/19 ти и подобни(и съответно трябва да имаш и съответните инструменти-англииски),като повечето болтовете са с обратна резба...радиатора на Минито е отстрани...въобще- :banghead: :dummy:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 27.03.2010
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: колело в парка
Мечтае да кара: E34 Alpina
Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Бай Семо » 25 Яну 2012, 16:32

doktormik написа:Мини(от старите-не Купър),и Метро(на Ровър)-имал съм и двете,незнам да е имало по-тъпи коли за обслужване и смяна на нещо си по тях....джантите им са някакъв хибрид между 12и 13 цола,т.нар. "топки" за окачването,които през няколко месеца се пълнят през винтили ,същите като на колело ,и специален уред за това....ако не се напълнят-колата пада ниско до земята...и на двете коли всичките им болтове и гайки са с някакви междинни смешни размери-12/13ти.17/19 ти и подобни(и съответно трябва да имаш и съответните инструменти-англииски),като повечето болтовете са с обратна резба...радиатора на Минито е отстрани...въобще- :banghead: :dummy:

Ако трябва да избирам м/у такава и живота ... давам си живота :mhihi: :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от dan-dam » 25 Яну 2012, 21:43


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Kambe » 25 Яну 2012, 22:15


"Monster Mk1 работи с двигател MG TF, седи на окачване на BMW M3, има електрообзавеждането на Renault Megane, скоростната кутия на Land Rover Freelander и спирачните способности на Audi A8."
демек окачването на М3 е сред най-скапаните ? :shock:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 25.01.2009
Местоположение: Варна/Попово
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е53
Мечтае да кара: E39 M5...

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от chenchev » 25 Яну 2012, 22:42

Kambe написа:

"Monster Mk1 работи с двигател MG TF, седи на окачване на BMW M3, има електрообзавеждането на Renault Megane, скоростната кутия на Land Rover Freelander и спирачните способности на Audi A8."
демек окачването на М3 е сред най-скапаните ? :shock:

Нее! Просто не е от най-евтините за поддръжка :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Kambe » 25 Яну 2012, 22:43

абе май не е заради цената ...
Директорът на компанията Дънкан Фишър поясни: "Monster Mk1 съчетава най-лошите показатели, които може да има един автомобил на пътя. Широкият спектър на включените в концептуалния ни модел известни марки има за цел да докаже как иначе надеждни автомобили могат да се превърнат в пълен боклук заради една проблемна част".
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от acho.rs » 25 Яну 2012, 22:45

kemakozeE36 написа:
acho.rs написа:Задния мост на Е46 преди фейса - кво е тва фолио с претенции за ламарина :mhihi:

Между другото най-първите Е46-ци(които още в самото начало за изтеглени от пазарите) са го имали тоя момент с продънени ламарини на скрепителните точки на моста към купето или дори срязване на ламарините. В по-късното производство проблема е отстранен, но все пак наистина си е тънка ламарина

Не е само при най-първите . Моята е септември 1999та :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от M-TEAM » 25 Яну 2012, 23:21

acho.rs написа:
kemakozeE36 написа:
acho.rs написа:Задния мост на Е46 преди фейса - кво е тва фолио с претенции за ламарина :mhihi:

Между другото най-първите Е46-ци(които още в самото начало за изтеглени от пазарите) са го имали тоя момент с продънени ламарини на скрепителните точки на моста към купето или дори срязване на ламарините. В по-късното производство проблема е отстранен, но все пак наистина си е тънка ламарина

Не е само при най-първите . Моята е септември 1999та :mhihi:

Не бе тя ламаринате не е тънка просто има глухи хора и такива дето пестят от подржка - 1 тампон на дифа е 40 лв и от там идва целия проблем. Смяната е малко тегава ама по добре от това да се кърпи купе
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от acho.rs » 25 Яну 2012, 23:28

точна така ще да е :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от u`F`o » 26 Яну 2012, 7:38

Kambe написа:абе май не е заради цената ...
Директорът на компанията Дънкан Фишър поясни: "Monster Mk1 съчетава най-лошите показатели, които може да има един автомобил на пътя. Широкият спектър на включените в концептуалния ни модел известни марки има за цел да докаже как иначе надеждни автомобили могат да се превърнат в пълен боклук заради една проблемна част".

Аз съм потресен :kuku: Как може да наплюят спирачките на А8 и окачването на ///М3 не мога да разбера :dunno: Добрата новина е, че не казаха от коя ///М-ка е окачването :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от drago_pavlov » 27 Яну 2012, 22:55

Не знам колко им е тъпо решението на китайците, но служебните пикапи Great Wall Steed, които купихме преди по-малко от година, чисто нови, вече са ръждясали :shock: :shock: :shock: Има избила ръжда по вратите, калниците, даже предния капак :shock:
И с какъв акъл на тоя курник му дават 5 години гаранция не знам...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 10.07.2006
Кара: 205 GTI, 330d

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от ifcho » 28 Яну 2012, 0:06

Rufas написа:Клаксона е на ръчката за мигачите!!!


На мен лично ми е по-удобно клаксона да е там, тъй като обикновено държа волана с две ръце, а за да достигна до средата трябва да пусна волана с едната. Като е на ръчката просто цъкам ръчката с един пръст и си държа стабилно волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от zzuzi » 28 Яну 2012, 0:10

Но когато е посредата можеш със злоба да забиеш юмрук в него,псувайки разгорещено засеклия те селянин.
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 10.07.2006
Кара: 205 GTI, 330d

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от ifcho » 28 Яну 2012, 0:12

абе можеш, ама крайния резултат е, че на колите дето ми е в средата клаксона го ползвам доста по рядко :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook