Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
liloff написа:Къде видя недомислие в това?
Колата си е малка, като се вози някой отзад, да има едно на ум!
Или стъкло на ум


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
liloff написа:Къде видя недомислие в това?
Колата си е малка, като се вози някой отзад, да има едно на ум!

Същото като при тойота селика около 2000г. модела, отзаде може да стане инцидент

Един приятел има такава и веднъж се наврях (а съм 180 и малко, не съм някой висок) и главата си ми опираше в стъклото

Да не съм ОфТопик...
Ленд Роувър Фрилендър - ръчката за отваряне на капака - от дясната страна на таблото, трябва да се пресегнеш да го отвориш


- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

тоя модел джанта на пежо, няма централен отвор , само гумаджии който се броят на пръстите на едната ми ръка имат фланец за да им направят баланс, защото фланеца струвал не малка сума и било нерентабилно да го купуват повечето

6>4
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Bavarcho написа:Да не съм ОфТопик...
Ленд Роувър Фрилендър - ръчката за отваряне на капака - от дясната страна на таблото, трябва да се пресегнеш да го отвориш
Като спомена фрилендъра се сетих ,че на Дифендър волана е изнесен максимално в ляво или дясно (зависи с каква дирекция е ) ,непосредствено до самата врата. Едва ли не опира я стъклото ,което при по-продължително шофиране е доста дискомфортно ,защото реално човек през цялото време е леко завъртян в съответната посока. В едно автомобилно предаване преди години обясняваха,какво е наложило това изнасяне на волана встрани ,но така или иначе си е тъпо решение от към ергономия в автомобила.

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
На Е39 подлакътника... Като е издърпан напред и опънеш ръчната догоре кожената част на "ръчката" опира в подлакътника и сега е "разръфана" 


- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
TNT написа:На Е39 подлакътника... Като е издърпан напред и опънеш ръчната догоре кожената част на "ръчката" опира в подлакътника и сега е "разръфана"
е тая ръчна има нужда от ремонт - накладки или натягане да не се изправя така като... няколко зъба трябва..

мен обаче на тоя подлакътник ме дразни, че магнитчетата не са застопорени в долната част и горната мърда като се подпираш..


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
А бе кожата не се разръфва толкова лесно... Съмнява ме "дон италиано" да я е карал толкова километри без да я натегне 


Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Докато с недоразумението от първата снимка постепенно свикнах:

То това на долната направо ме уби. Не съм фен на жабарите и не следя новостите им, но когато го видях и покарах, изпаднах в потрес. Кой ще качи семейството си в колата и ще кара с 320 км/ч? Собственикът на това нещо ми е клиент и се пошегува, дали си бих купил и аз
, само че тактично му обясних, че застраховката е по-голяма от годишния ми доход

Звукът си го има, вътре всичко е безброй електронни дисплеи, задните седалки са доста малки, беше ми неудобно да досаждам с глупави въпроси.

То това на долната направо ме уби. Не съм фен на жабарите и не следя новостите им, но когато го видях и покарах, изпаднах в потрес. Кой ще качи семейството си в колата и ще кара с 320 км/ч? Собственикът на това нещо ми е клиент и се пошегува, дали си бих купил и аз



Звукът си го има, вътре всичко е безброй електронни дисплеи, задните седалки са доста малки, беше ми неудобно да досаждам с глупави въпроси.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
алфа 155,за да свалиш входящия колектор е по-лесно да свалиш двигателя(лично съм сменял колектора на 1.7тс,няколко пъти)на бравата на вратата има една пластина която дръжката като вдигнеш натиска и отваря вратата,често се огъва и няма отваряне...
шкода фелиция-повечето нямат запалки и жабки щото се водят екстра...
пасат(б3 ли как се водят 90г)почти не съм видял някой да е безпроблемен с дръжките отвън
мерц 124(и изобщо) всичко е на една ръчка(къси дълги,мигачи,чистачки)ръчната е с крака...
ситроен ксантия-ръчната е на предните колела...
Берлинго(2008г)облягаш се на калника и после ходиш на тенекеджия да ти го оправя,облягаш се на задната странична врата отвътре и тя отзява
нисан примера 2.0 6ск.-на 6та със 140 върви в 4000 оборота(нз за какво му тая 6та)
бмв Е34 сваляш половината табло за да смениш филтъра на купето
бмв Е36 комфорт модулите са зад жабката Е46-бушоните са в жабката
шкода фелиция-повечето нямат запалки и жабки щото се водят екстра...
пасат(б3 ли как се водят 90г)почти не съм видял някой да е безпроблемен с дръжките отвън
мерц 124(и изобщо) всичко е на една ръчка(къси дълги,мигачи,чистачки)ръчната е с крака...
ситроен ксантия-ръчната е на предните колела...
Берлинго(2008г)облягаш се на калника и после ходиш на тенекеджия да ти го оправя,облягаш се на задната странична врата отвътре и тя отзява
нисан примера 2.0 6ск.-на 6та със 140 върви в 4000 оборота(нз за какво му тая 6та)
бмв Е34 сваляш половината табло за да смениш филтъра на купето
бмв Е36 комфорт модулите са зад жабката Е46-бушоните са в жабката
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Fiat Punto 1.9 DS (чистия дизел) '00г - за да смениш подгревните свещи се сваля колектора 


- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Bavarcho написа:Fiat Punto 1.9 DS (чистия дизел) '00г - за да смениш подгревните свещи се сваля колектора
Не че на 320Д Е46 не се сваля 2 кофи чаркове,докаро свалиш свещите
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Bavarcho написа:Fiat Punto 1.9 DS (чистия дизел) '00г - за да смениш подгревните свещи се сваля колектора
318tds също

- bivola
- E30 M3 Dreamer
-
- Мнения: 1153
- Регистриран на: 4.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
nandrolon написа:Bavarcho написа:Fiat Punto 1.9 DS (чистия дизел) '00г - за да смениш подгревните свещи се сваля колектора
318tds също
Алфа 156 jtd същия кур зад мотора некъде

Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона![]()
![]()
И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК
![]()

- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
nandrolon написа:Bavarcho написа:Fiat Punto 1.9 DS (чистия дизел) '00г - за да смениш подгревните свещи се сваля колектора
318tds също
колектора на 318тдс ,без да имам каквито и да е технически познания го свалям и качвам за 10 мин общо ,не смятам че е "тъпо" решение , просто няма как да се направи иначе ,и не е кой знае какъв проблем 4 гарнитурки по 2 лв. и 10 мин сваляне и качване

6>4
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Здравейте колеги!
По стечение на обстоятелствата ми се налага да се развозвам с едно Пижо 405 (чете се четиристотин и Пеш) 1.9 дизел.
'93ти набор е колата. Че не ме кефи, не ме кефи - т'ва трябва да ви е ясно Ама тея от Пежо ме разцепват от "уникални" инжинерни решения
Аре т'ва че скоростния лост като давам газ и ми шава в ръката, го преживявам някак си.
Че натискам спирачките по два пъти докато се сетят да хванат, иди-дойди...
Че въртя волана и след 2 секунди колата се сеща да реагира, щото е с обикновено окачване и високи гуми... също...
Ама как може тея да изхакат интеркулера до стъклото на колата

На капака виждате ли изрязано Ми не, няма и да видите

А да виждате пръскали на капака... И аз не видях и за това реших да пръсна... След пръскане в продължение на 1км разбрах от къде пръскат - от самите чистачки Да! Иии Едната пръска на стъклото, а другата на тавана
Използват абревиатури на моторите, които само те си ги разбират. Например тази кола е с мотор: XU9TE Бензиновия 2.0 16в е XU10J4/Z Кооооолко по-лесно звучи М50Б20, а ?
И за финал, днеска съм отворил "книжка на потребителя". И 100% няма да ми повярвате какво пише вътре На всеки 1000 км, в зависимост от стила на шофиране се доливат около 0,5 литра масло
Двигателя събира общо 5,2 литра... Което автоматично означава, че за 10 000 км, ще сипеш поне 5л масло, т.е. може и да не го сменяаш Аз се съмнявам, че тези дето карат "мачка", сменят маслото на 10к км и доливат на всеки 1 000...
И това само за 24 часа от както карам колата, представям си нататъка какво ще излезе...
Поздрави,
П.С.: Premium Class forever!
По стечение на обстоятелствата ми се налага да се развозвам с едно Пижо 405 (чете се четиристотин и Пеш) 1.9 дизел.
'93ти набор е колата. Че не ме кефи, не ме кефи - т'ва трябва да ви е ясно Ама тея от Пежо ме разцепват от "уникални" инжинерни решения
Аре т'ва че скоростния лост като давам газ и ми шава в ръката, го преживявам някак си.
Че натискам спирачките по два пъти докато се сетят да хванат, иди-дойди...
Че въртя волана и след 2 секунди колата се сеща да реагира, щото е с обикновено окачване и високи гуми... също...
Ама как може тея да изхакат интеркулера до стъклото на колата

На капака виждате ли изрязано Ми не, няма и да видите

А да виждате пръскали на капака... И аз не видях и за това реших да пръсна... След пръскане в продължение на 1км разбрах от къде пръскат - от самите чистачки Да! Иии Едната пръска на стъклото, а другата на тавана
Използват абревиатури на моторите, които само те си ги разбират. Например тази кола е с мотор: XU9TE Бензиновия 2.0 16в е XU10J4/Z Кооооолко по-лесно звучи М50Б20, а ?
И за финал, днеска съм отворил "книжка на потребителя". И 100% няма да ми повярвате какво пише вътре На всеки 1000 км, в зависимост от стила на шофиране се доливат около 0,5 литра масло
Двигателя събира общо 5,2 литра... Което автоматично означава, че за 10 000 км, ще сипеш поне 5л масло, т.е. може и да не го сменяаш Аз се съмнявам, че тези дето карат "мачка", сменят маслото на 10к км и доливат на всеки 1 000...
И това само за 24 часа от както карам колата, представям си нататъка какво ще излезе...
Поздрави,
П.С.: Premium Class forever!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани