България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- ///eMo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Като държиш по-ниска средна скорост и след 5км пак те настигне, втори ластик ли правиш?
А ако на 220 е с ляв мигач все още до колко продължаваш? Вмакс?
Винаги съм се чудел какво минава през главата на подобни индивиди в този момент, така че бих се радвал да споделиш? Какво печелиш от цялата ситуация и какво ще загубиш ако се преместиш да те изпреварят? Точки майсторство ли се губят? Не разбирам...
А ако на 220 е с ляв мигач все още до колко продължаваш? Вмакс?
Винаги съм се чудел какво минава през главата на подобни индивиди в този момент, така че бих се радвал да споделиш? Какво печелиш от цялата ситуация и какво ще загубиш ако се преместиш да те изпреварят? Точки майсторство ли се губят? Не разбирам...
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Задължително е да се заяждаме.
ОК
100-200 при мен е около 14 секунди.
Давам газ за 10тина секунди и пак оставям темпомата на 140 и се прибирам в момента в който има място в дясно. Мразя да карам бързо и не го правя за продължително време.
Споделям, че съм забелязал, че бързаците всъщност не бързат, защото карат с висока скорост на магистралата, а защото са убедени, че другите трябва да им правят път.
ОК
100-200 при мен е около 14 секунди.
Давам газ за 10тина секунди и пак оставям темпомата на 140 и се прибирам в момента в който има място в дясно. Мразя да карам бързо и не го правя за продължително време.
Споделям, че съм забелязал, че бързаците всъщност не бързат, защото карат с висока скорост на магистралата, а защото са убедени, че другите трябва да им правят път.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
250 коня е добре на фона на масата в Бг, ама не е чак ниско летящ самолет 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:250 коня е добре на фона на масата в Бг, ама не е чак ниско летящ самолет
Далеч съм от самолет, нищо че конете са повече

Ама ми е тъпо да ми дават зор дизелови мерцедеси и Лендкрузъри на газ. Нищо не постигат, само изнервят околните
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Днес разбрах , че най бързите коли са тези с румънска регистрация ,пътуващи между Дуранкулак и Варна .Независимо от марката и к.с.
Те просто си летят... 


- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
mr_petroff написа:Днес разбрах , че най бързите коли са тези с румънска регистрация ,пътуващи между Дуранкулак и Варна .Независимо от марката и к.с.Те просто си летят...
Русе- София са същите

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
///eMo написа:Толкова ли е трудно да бъдем колегиални?
Скоростта е без значение - има ли някой зад мен, който очевидно е по-бърз щом не е бил там до преди малко, значи при първата безопасна пролука се прибирам. Пък кой знае, вместо къси-дълги може да получа аварийни и палец. И даже става приятно.
Ама предполагам е далеч по-важно да му покажем на тоя там колко големи тарикати сме.
Ако нямаше постоянно мерене на .. щеше да е далеч по-приятно за пътуване. За всички.
Ако пред теб в лява лента има по-бавни от твоето темпо пак ли сe прибираш?
Ако колоната в лява лента е плътна?
Аз си признавам, че ако коли пред мен в лява лента са ми намалили темопото и аз ги чакам да изпреварят, отзад който и да долети няма да се преместя, за да застане той пред мен да чака.

Също така при плътна колона в лява лента както е в натоварените дни, ще си стоя там и няма да мърдам освен, ако пролуката в дясно не е огромна или колата/колоната пред мен не ми дръпнат с по-високо темпо.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Особено при магистралата София - Пловдив, която отдавна е за 3 ленти... без колегиалност и мерене на пишки в лява лента става ужас.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT написа:Особено при магистралата София - Пловдив, която отдавна е за 3 ленти... без колегиалност и мерене на пишки в лява лента става ужас.
погледнете клипа по-горе и пак да си говорим за колегиалност

всичко живо кара вляво при ПРАЗНА 1-2км дясна

колегианост my ass

и всички се огледаха в колата с регистраторите, а не в останалите 20 които също си барат ташките вляво

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ///eMo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Теоретично - бих се дръпнал, защото ако е по-настоятелен ще разчисти и колоната отпред и ще мога отново да вдигна темпото (освен ако не е плътна колона в ляво с твърде къси пролуки вдясно).TheDriver написа:///eMo написа:Толкова ли е трудно да бъдем колегиални?
Скоростта е без значение - има ли някой зад мен, който очевидно е по-бърз щом не е бил там до преди малко, значи при първата безопасна пролука се прибирам. Пък кой знае, вместо къси-дълги може да получа аварийни и палец. И даже става приятно.
Ама предполагам е далеч по-важно да му покажем на тоя там колко големи тарикати сме.
Ако нямаше постоянно мерене на .. щеше да е далеч по-приятно за пътуване. За всички.
Ако пред теб в лява лента има по-бавни от твоето темпо пак ли сe прибираш?
Ако колоната в лява лента е плътна?
Аз си признавам, че ако коли пред мен в лява лента са ми намалили темопото и аз ги чакам да изпреварят, отзад който и да долети няма да се преместя, за да застане той пред мен да чака.![]()
Също така при плътна колона в лява лента както е в натоварените дни, ще си стоя там и няма да мърдам освен, ако пролуката в дясно не е огромна или колата/колоната пред мен не ми дръпнат с по-високо темпо.
Втори вариант, давам сигнал на този пред мен да се прибере.
В ситуацията от клипа по-скоро бих пуснал ляв мигач за този отпред, защото вдясно има твърде много място. Ако изпреваря и колата зад мен продължава да държи по-високо темпо, прибирам се вдясно.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:и всички се огледаха в колата с регистраторите, а не в останалите 20 които също си барат ташките вляво
Ама не се записват докато ги барат

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
///M Power написа:Ама не се записват докато ги барат
демек са си ОК

Много се радвам, че вече не пътувам често...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:всичко живо кара вляво при ПРАЗНА 1-2км дясна![]()
нали се сещаш, че в дясно като има дупки, коловози и още 5 неща, хората не карат случайно в ляво.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Значи съм ебаси късметлията (това си го знам де).
Доста обикалям по клиенти и за последната година и половина НИКОЙ не ми е пресветнал на магистралата (често съм на магистрала Тракия и чат пат на онази другата към Свиленград, мисля, че се казва Марица).
Последният, който ми присветна на разминаване вдигна ръка, дори беше оная кофти комбинация, хубава кола/младеж вътре.
Не, не карам бавно или бързо, карам до 140 километра в час.
Моята формула е, с риск да ми изгорят мигачите и да изхарча малко повече гориво, настигам кола в дясна лента, пускам мигача, отминавам и пак мигач на обратно в дясна лента дори, следващата кола за отминаване да се малко по напред. Тоест ако до следващата кола за отминаване има поне повече от 30-40 секунди път се връщам в дясна лента а не карам само в лявата лента да "гоня" следващият за отминаване, който за настигането му ще ми е необходимо примерно минута.
По този начин освен, че нямам напрежение на пътя, създавам си малко разнообразие на дълъг път а и действа не заспиващо на волана.
И понеже както казвам, карам и настигам колона от камиони на пътя и съм пуснал мигач, но пред мен има други, които също отминават и всички се движим в куп.
Появява се някой от онези идиоти с ниско прелитане и иска път разбира се.
Тогава продължавам в колоната, и ако няма място къде да се мушна между камионите просто пускам десният мигач и продължавам в лява лента.
Онзи вижда, че искам да се върна в моята лента, разбрал съм го но в момента няма къде и повече не ме притеснява.
Не виждам причина да си правя някакви улични битки .
Да, случвало ми се е някой да се залепи зад мен ама да почне от 2-3 километра да мига, докато аз примерно в тоя момент изпреварвам някой, спокойно чуквам десен мигач, завършвам изпреварването и го изчакам да ме отмине и тогава аз същият номер, колата ми дава възможност за високи скорости и се залепям зад него, но това са много редки изключения разбира се, винаги се старая да си доставям удоволствие от карането на кола, вместо напрежение,
Доста обикалям по клиенти и за последната година и половина НИКОЙ не ми е пресветнал на магистралата (често съм на магистрала Тракия и чат пат на онази другата към Свиленград, мисля, че се казва Марица).
Последният, който ми присветна на разминаване вдигна ръка, дори беше оная кофти комбинация, хубава кола/младеж вътре.
Не, не карам бавно или бързо, карам до 140 километра в час.
Моята формула е, с риск да ми изгорят мигачите и да изхарча малко повече гориво, настигам кола в дясна лента, пускам мигача, отминавам и пак мигач на обратно в дясна лента дори, следващата кола за отминаване да се малко по напред. Тоест ако до следващата кола за отминаване има поне повече от 30-40 секунди път се връщам в дясна лента а не карам само в лявата лента да "гоня" следващият за отминаване, който за настигането му ще ми е необходимо примерно минута.
По този начин освен, че нямам напрежение на пътя, създавам си малко разнообразие на дълъг път а и действа не заспиващо на волана.
И понеже както казвам, карам и настигам колона от камиони на пътя и съм пуснал мигач, но пред мен има други, които също отминават и всички се движим в куп.
Появява се някой от онези идиоти с ниско прелитане и иска път разбира се.
Тогава продължавам в колоната, и ако няма място къде да се мушна между камионите просто пускам десният мигач и продължавам в лява лента.
Онзи вижда, че искам да се върна в моята лента, разбрал съм го но в момента няма къде и повече не ме притеснява.
Не виждам причина да си правя някакви улични битки .
Да, случвало ми се е някой да се залепи зад мен ама да почне от 2-3 километра да мига, докато аз примерно в тоя момент изпреварвам някой, спокойно чуквам десен мигач, завършвам изпреварването и го изчакам да ме отмине и тогава аз същият номер, колата ми дава възможност за високи скорости и се залепям зад него, но това са много редки изключения разбира се, винаги се старая да си доставям удоволствие от карането на кола, вместо напрежение,
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana