Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- exstasy
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.02.2010
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Само на мен ли ми се струва, че интериора на последната 7-ца е стъпка назад сравнено с Е66? 

Understeer is when you hit the wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit the wall with the back of your car.
Horsepower is how fast you hit the wall with your car.
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the back of your car.
Horsepower is how fast you hit the wall with your car.
Torque is how far you take the wall with you.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ...
А идва ли?


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Бай Семо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: колело в парка
- Мечтае да кара: E34 Alpina
- Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
boksioraE39 написа:CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ...
А идва ли?
Като цяло Дачия Логан е едно недоразумение в автомобило-производството

- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
е39 , предтавете си следната ситуация , откача се клемата/или пада/ на акумулатора , колата заключена, ключалка има само шофьорската врата , аз трябва някак си да се вмъкна през купето през задните седалки /добре че е комби/ да отворя кората под която седи акумулатора и да му закача клемата с челна стойка защото той може да се отвори само с централното а ти не работи при паднал акумулатор а и случайно не си нося резервен за да давам плюс от клемата на мотора ,а дори да имам кабели за ток и някой спре да ми даде .кабелите са да логичното си място в багажника и ползата от тях е никаква.
защо просто не са сложили една ключалка на багажника след като акумулатора е там и всичко се случва
защо просто не са сложили една ключалка на багажника след като акумулатора е там и всичко се случва
6>4
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Бай Семо написа:boksioraE39 написа:CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ...
А идва ли?
Като цяло Дачия Логан е едно недоразумение в автомобило-производството
Наложи ми се един път да ходя до Зтара Загора и да се върна в София с такова съоръжение 1,6 16в - 105 к.с. (най-мощната версия





- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ShibinG написа:е39 , предтавете си следната ситуация , откача се клемата/или пада/ на акумулатора , колата заключена, ключалка има само шофьорската врата , аз трябва някак си да се вмъкна през купето през задните седалки /добре че е комби/ да отворя кората под която седи акумулатора и да му закача клемата с челна стойка защото той може да се отвори само с централното а ти не работи при паднал акумулатор а и случайно не си нося резервен за да давам плюс от клемата на мотора ,а дори да имам кабели за ток и някой спре да ми даде .кабелите са да логичното си място в багажника и ползата от тях е никаква.
защо просто не са сложили една ключалка на багажника след като акумулатора е там и всичко се случва
на Е39 може да се дава ток на мотора.... а отварянето му е механично, след като отвориш вратата с ключалка


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Някои 39ки си имат ключалка на багажника, а и под шофьорския праг си има изкаран +

А и механично може да си отвориш вратата от ключалката .


А и механично може да си отвориш вратата от ключалката .

- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Convertible написа:ShibinG написа:е39 , предтавете си следната ситуация , откача се клемата/или пада/ на акумулатора , колата заключена, ключалка има само шофьорската врата , аз трябва някак си да се вмъкна през купето през задните седалки /добре че е комби/ да отворя кората под която седи акумулатора и да му закача клемата с челна стойка защото той може да се отвори само с централното а ти не работи при паднал акумулатор а и случайно не си нося резервен за да давам плюс от клемата на мотора ,а дори да имам кабели за ток и някой спре да ми даде .кабелите са да логичното си място в багажника и ползата от тях е никаква.
защо просто не са сложили една ключалка на багажника след като акумулатора е там и всичко се случва
на Е39 може да се дава ток на мотора.... а отварянето му е механично, след като отвориш вратата с ключалка
да и да предположим че имам акумулатор под ръка , слагам го , имам и кабели , но къда са те ? в багажника , а той заключен

6>4
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
а най-якото е на новите опели акумулаторите нямат дръжки
, голяма простотия са тез опели

BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ...
колега, това е кост сейвинг десижън, по-малко кабели и по-проста конструкция
между другото на по-старите модели, всички са с такива копчета, примерно на мерцедес 124 са при скоростния лост
No bling at the Ring
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BadAngel написа:CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ...
колега, това е кост сейвинг десижън, по-малко кабели и по-проста конструкция
между другото на по-старите модели, всички са с такива копчета, примерно на мерцедес 124 са при скоростния лост
Е то и на Е46 са там бутоните- и там ли е кост сейвинг решение

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ms написа:BadAngel написа:CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ...
колега, това е кост сейвинг десижън, по-малко кабели и по-проста конструкция
между другото на по-старите модели, всички са с такива копчета, примерно на мерцедес 124 са при скоростния лост
Е то и на Е46 са там бутоните- и там ли е кост сейвинг решение
я пак
по-евтино е да са до ск лост ли?
нещо не ми се чини да е така баш ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
K_Ilkov написа:ms написа:BadAngel написа:CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ...
колега, това е кост сейвинг десижън, по-малко кабели и по-проста конструкция
между другото на по-старите модели, всички са с такива копчета, примерно на мерцедес 124 са при скоростния лост
Е то и на Е46 са там бутоните- и там ли е кост сейвинг решение
я пак
по-евтино е да са до ск лост ли?
нещо не ми се чини да е така баш ...
ми, жицата е по-къса

No bling at the Ring
- chenchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: Варна/Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е53
- Мечтае да кара: E39 M5...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BadAngel написа:K_Ilkov написа:ms написа:BadAngel написа:CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ...
колега, това е кост сейвинг десижън, по-малко кабели и по-проста конструкция
между другото на по-старите модели, всички са с такива копчета, примерно на мерцедес 124 са при скоростния лост
Е то и на Е46 са там бутоните- и там ли е кост сейвинг решение
я пак
по-евтино е да са до ск лост ли?
нещо не ми се чини да е така баш ...
ми, жицата е по-къса
Аха викаш по-добре от таблото,жицата да отива към вратата и да дава маса на моторчето,отколкото 3-4-5рно по малката дистанция от средата на вратата до моторчето...?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани