Най тъпите решения при производството на автомобили

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 23.02.2010
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: e39

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от exstasy » 14 Ное 2011, 10:46

Само на мен ли ми се струва, че интериора на последната 7-ца е стъпка назад сравнено с Е66? :conf:
Understeer is when you hit the wall with the front of your car.
Oversteer is when you hit the wall with the back of your car.
Horsepower is how fast you hit the wall with your car.
Torque is how far you take the wall with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от acho.rs » 14 Ное 2011, 12:02

Само на теб :mhihi:

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от boksioraE39 » 14 Ное 2011, 12:31

CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ... :conf:


А идва ли? :mhihi:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 27.03.2010
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: колело в парка
Мечтае да кара: E34 Alpina
Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Бай Семо » 14 Ное 2011, 13:13

boksioraE39 написа:
CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ... :conf:


А идва ли? :mhihi:

Като цяло Дачия Логан е едно недоразумение в автомобило-производството :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от ShibinG » 14 Ное 2011, 15:31

е39 , предтавете си следната ситуация , откача се клемата/или пада/ на акумулатора , колата заключена, ключалка има само шофьорската врата , аз трябва някак си да се вмъкна през купето през задните седалки /добре че е комби/ да отворя кората под която седи акумулатора и да му закача клемата с челна стойка защото той може да се отвори само с централното а ти не работи при паднал акумулатор а и случайно не си нося резервен за да давам плюс от клемата на мотора ,а дори да имам кабели за ток и някой спре да ми даде .кабелите са да логичното си място в багажника и ползата от тях е никаква.

защо просто не са сложили една ключалка на багажника след като акумулатора е там и всичко се случва
6>4

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от plradev » 14 Ное 2011, 15:40

Бай Семо написа:
boksioraE39 написа:
CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ... :conf:


А идва ли? :mhihi:

Като цяло Дачия Логан е едно недоразумение в автомобило-производството :mhihi:

Наложи ми се един път да ходя до Зтара Загора и да се върна в София с такова съоръжение 1,6 16в - 105 к.с. (най-мощната версия :mhihi: ) и с такива болки в кръста слезнах от колата като се прибрах ,че направо ми се ревеше :banghead: Не бих казал,че седалките са неудобни ,но просто позицията на шофьора е супер дебилна в тая кола и нищо че имат и регулиране по височина,аз не можах да се наместя през целия път. Иначе Логъна сигурно има и добри черти ,като автомобил ,ама аз лично не знам какви са :mhihi: Тия румънци как ги карат тази логъни направо им се чудя....сигурно ортопедичните кабинети процъфтяват при комшиите :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Convertible » 14 Ное 2011, 17:26

ShibinG написа:е39 , предтавете си следната ситуация , откача се клемата/или пада/ на акумулатора , колата заключена, ключалка има само шофьорската врата , аз трябва някак си да се вмъкна през купето през задните седалки /добре че е комби/ да отворя кората под която седи акумулатора и да му закача клемата с челна стойка защото той може да се отвори само с централното а ти не работи при паднал акумулатор а и случайно не си нося резервен за да давам плюс от клемата на мотора ,а дори да имам кабели за ток и някой спре да ми даде .кабелите са да логичното си място в багажника и ползата от тях е никаква.

защо просто не са сложили една ключалка на багажника след като акумулатора е там и всичко се случва

на Е39 може да се дава ток на мотора.... а отварянето му е механично, след като отвориш вратата с ключалка :mhihi:
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от blacksapphire » 14 Ное 2011, 17:34

Някои 39ки си имат ключалка на багажника, а и под шофьорския праг си има изкаран + :mhihi: :winky:
А и механично може да си отвориш вратата от ключалката . :angel:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от ShibinG » 14 Ное 2011, 17:39

Convertible написа:
ShibinG написа:е39 , предтавете си следната ситуация , откача се клемата/или пада/ на акумулатора , колата заключена, ключалка има само шофьорската врата , аз трябва някак си да се вмъкна през купето през задните седалки /добре че е комби/ да отворя кората под която седи акумулатора и да му закача клемата с челна стойка защото той може да се отвори само с централното а ти не работи при паднал акумулатор а и случайно не си нося резервен за да давам плюс от клемата на мотора ,а дори да имам кабели за ток и някой спре да ми даде .кабелите са да логичното си място в багажника и ползата от тях е никаква.

защо просто не са сложили една ключалка на багажника след като акумулатора е там и всичко се случва

на Е39 може да се дава ток на мотора.... а отварянето му е механично, след като отвориш вратата с ключалка :mhihi:


да и да предположим че имам акумулатор под ръка , слагам го , имам и кабели , но къда са те ? в багажника , а той заключен :bchug:
6>4

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от M-TEAM » 14 Ное 2011, 19:12

а най-якото е на новите опели акумулаторите нямат дръжки :censored: , голяма простотия са тез опели
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от BadAngel » 14 Ное 2011, 19:22

CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ... :conf:


колега, това е кост сейвинг десижън, по-малко кабели и по-проста конструкция

между другото на по-старите модели, всички са с такива копчета, примерно на мерцедес 124 са при скоростния лост
No bling at the Ring


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от ms » 14 Ное 2011, 21:03

BadAngel написа:
CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ... :conf:


колега, това е кост сейвинг десижън, по-малко кабели и по-проста конструкция

между другото на по-старите модели, всички са с такива копчета, примерно на мерцедес 124 са при скоростния лост

Е то и на Е46 са там бутоните- и там ли е кост сейвинг решение ;)
Изображение
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от K_Ilkov » 14 Ное 2011, 21:30

ms написа:
BadAngel написа:
CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ... :conf:


колега, това е кост сейвинг десижън, по-малко кабели и по-проста конструкция

между другото на по-старите модели, всички са с такива копчета, примерно на мерцедес 124 са при скоростния лост

Е то и на Е46 са там бутоните- и там ли е кост сейвинг решение ;)

я пак
по-евтино е да са до ск лост ли?
нещо не ми се чини да е така баш ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от BadAngel » 14 Ное 2011, 22:42

K_Ilkov написа:
ms написа:
BadAngel написа:
CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ... :conf:


колега, това е кост сейвинг десижън, по-малко кабели и по-проста конструкция

между другото на по-старите модели, всички са с такива копчета, примерно на мерцедес 124 са при скоростния лост

Е то и на Е46 са там бутоните- и там ли е кост сейвинг решение ;)

я пак
по-евтино е да са до ск лост ли?
нещо не ми се чини да е така баш ...


ми, жицата е по-къса :)
No bling at the Ring

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 25.01.2009
Местоположение: Варна/Попово
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е53
Мечтае да кара: E39 M5...

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от chenchev » 14 Ное 2011, 23:18

BadAngel написа:
K_Ilkov написа:
ms написа:
BadAngel написа:
CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ... :conf:


колега, това е кост сейвинг десижън, по-малко кабели и по-проста конструкция

между другото на по-старите модели, всички са с такива копчета, примерно на мерцедес 124 са при скоростния лост

Е то и на Е46 са там бутоните- и там ли е кост сейвинг решение ;)

я пак
по-евтино е да са до ск лост ли?
нещо не ми се чини да е така баш ...


ми, жицата е по-къса :)


Аха викаш по-добре от таблото,жицата да отива към вратата и да дава маса на моторчето,отколкото 3-4-5рно по малката дистанция от средата на вратата до моторчето...? :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook