Каква ежедневна кола в България до 100к?
Модератор: Общи модератори
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
randity написа:alx написа:speedaddict написа:alx написа:
проблема е че комфортна, надеждна и динамична така трите накуп са взаимноизключващи се характеристики![]()
С това не съм съгласен. Скоро карах R.R. Vogue Autobiography 5.0 с 510 к.с. (Има го и във версия с 550 к.с.). Мога да кажа, че нищо с нищо не си пречи. Доста комфортен, адски надежден, а в същото време брутално агресивен, след като му смачкаш педала. Да не говорим вътре за подбрания лукс, който адски много ме градба.
Колко километра го кара за да решиш, че е "адски" надежден?
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Live it like you Love it
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
randity написа:alx написа:speedaddict написа:alx написа:
проблема е че комфортна, надеждна и динамична така трите накуп са взаимноизключващи се характеристики![]()
С това не съм съгласен. Скоро карах R.R. Vogue Autobiography 5.0 с 510 к.с. (Има го и във версия с 550 к.с.). Мога да кажа, че нищо с нищо не си пречи. Доста комфортен, адски надежден, а в същото време брутално агресивен, след като му смачкаш педала. Да не говорим вътре за подбрания лукс, който адски много ме градба.
а аз мога съвсем отговорно да ти заявя, че за 510 коньовия модел не знам, но този 550 коня имам преки наблюдения и не е излизал от сервиза общо взето. всичките рейндж ровър са страшни боклуци откъм начално качество. иначе като вървят биват- ама за толкова пари оставаше и да не биват?

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
Същите наблюдения към 550 коня - като вървеж, визия и лукс е Супер, но иначе е страхотен боклук от към качество.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Live it like you Love it
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
Ако изведнъж се окаже че имам 100 бона за кола която да ми е комфортна и какво беше още веднага ще си взема някаква каляска за 30-40 бона примерно F10 530d, W212 E350dieselakis купе, 430d или просто някаква джипара до 40 бона която пак ще ми разкарва гъза в приличен комфорт без да съм се изръсил за нея 100 бона.
Като ще мечтаем или ще се замеряме с цифри то нека да е на по-едро. Лично за мен един Rolls-Royce Фантомче, моля. Достатъчно комфортен ще ми дойде

Като ще мечтаем или ще се замеряме с цифри то нека да е на по-едро. Лично за мен един Rolls-Royce Фантомче, моля. Достатъчно комфортен ще ми дойде



- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
Е34М5С38Б38ТУРБО. И всико останало се превръща в автотор
ше умра, от къде го измисли това...

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
Прекалено ограничаващ бюджет. Няма да стигнат за нова Панамера Турбо 
Иначе от Е90, логично е някаква 6та серия може би.

Иначе от Е90, логично е някаква 6та серия може би.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
Аз доколкото прочетох, че автора споменава, че не иска пластмасовата броня на колата да я събира по дупките на уличките по София, си мисля че автоматично всички леки автомобили отпадат, затова и дадох за пример онази обява. Но всичко зависи, за къде е предназначението. А иначе, не знам колко пари трябва да има човек, за да кара ежедневка за 100к, но ако не зависи от комплекси, то това е безсмислено. Ще ви дам един пример от Европа. Преди много, много години, когато още Лили Иванова се снимаше за Плейбой, карах камион и веднъж се наложи да остана в един немски град, пред един завод и да чакам няколко дни един български бизнисмьен да преведе пари за стоката, която ще товаря. Както и да е, понеже съм много любопитен и любознателен, веднага започнах да си упражнявам езика с пазачите на портала на фабриката. Работниците там бяха предимно сърби и турци и аз със завист гледах новите им лъскави бмвта, аудита, мерцедеси. Изведнъж дойде един стар Фолксваген с 50-тина годишен човек вътре, пазачът се изпъна като струна, едва ли не козирува и вдигна бариерата, без да спира колата. От нея излезна нормално облечен човек, полуработно облекло май беше и отиде навътре. Попитах кой е този и ми се обясни, че това е един от главните акционери, който идва да нагледа новата инсталация за производство за Х милиона марки. Изводите оставям на вас.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
Мордехай написа:А иначе, не знам колко пари трябва да има човек, за да кара ежедневка за 100к, но ако не зависи от комплекси, то това е безсмислено.
+1 Максимум 20-ка, другото е само грижи и изваждане ...
Ubi dubium, ibi libertas
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
Мордехай написа:Аз доколкото прочетох, че автора споменава, че не иска пластмасовата броня на колата да я събира по дупките на уличките по София, си мисля че автоматично всички леки автомобили отпадат, затова и дадох за пример онази обява. Но всичко зависи, за къде е предназначението. А иначе, не знам колко пари трябва да има човек, за да кара ежедневка за 100к, но ако не зависи от комплекси, то това е безсмислено. Ще ви дам един пример от Европа. Преди много, много години, когато още Лили Иванова се снимаше за Плейбой, карах камион и веднъж се наложи да остана в един немски град, пред един завод и да чакам няколко дни един български бизнисмьен да преведе пари за стоката, която ще товаря. Както и да е, понеже съм много любопитен и любознателен, веднага започнах да си упражнявам езика с пазачите на портала на фабриката. Работниците там бяха предимно сърби и турци и аз със завист гледах новите им лъскави бмвта, аудита, мерцедеси. Изведнъж дойде един стар Фолксваген с 50-тина годишен човек вътре, пазачът се изпъна като струна, едва ли не козирува и вдигна бариерата, без да спира колата. От нея излезна нормално облечен човек, полуработно облекло май беше и отиде навътре. Попитах кой е този и ми се обясни, че това е един от главните акционери, който идва да нагледа новата инсталация за производство за Х милиона марки. Изводите оставям на вас.
Малко са мъжете които не си падат по големи, лъскави и мощни коли.
Имам подозрения , че либидото е пряко свързано с размера и мощността на колата. И марката

При реална финансова възможност .
На мен ми е интересно автора на колко години е ?
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
Мордехай написа:Изведнъж дойде един стар Фолксваген с 50-тина годишен човек вътре, пазачът се изпъна като струна, едва ли не козирува и вдигна бариерата, без да спира колата. От нея излезна нормално облечен човек, полуработно облекло май беше и отиде навътре. Попитах кой е този и ми се обясни, че това е един от главните акционери, който идва да нагледа новата инсталация за производство за Х милиона марки. Изводите оставям на вас.
Винаги ми става криво като някой започне да дава примери как много много богати хора били облечени за 5 долара или карали коли на по 30 години и се показват като някакъв велик пример как всеки трябва да си живее живота едва ли не. Всичко е светоусещане и приоритети. Човека просто не са му страст автомобилите от една страна, от друга страна други са му приоритетите, различни от това да кара лъскава премиум марка, да се показва пред приятели, познати, непознати и кофффри, какъв е баровец. Същото и с облеклото. От другата страна пък има пак супер богати хора, които имат колекции от автомобили струващи много милиони евро + има баровци които освен колите имат и танкове и си пърпорят с тях по полянките (по Дискавъри бяха давали, как пича с една от многото си коли Ролс кабрио отива до хангара с танковете и почва си пърпори с него). Така че изводите оставям на вас.

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
Като не дават за коли, дават за други, малоумни за нас, хобита.

- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
TNT написа:Като не дават за коли, дават за други, малоумни за нас, хобита.
100 про

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
И казваш, че да отидеш с ролса си до танковете и да си пьрпориш с някой от тях не е комплексарщина. Аз като човек влюбен в машините, не мога да възприема това нещо. Да имаш танк/ове и да им се кефиш, военни машини за масово унищожение, идва ми в повече. Автомобили, самолети, яхти - да, но военни машини, камиони, кораби, трактори и подобни не мисля, че е нормално. Все пак това е мое мнение и не трябва да ти става криво, защото само си приказваме, а когато на теб ти е криво заради мен, на мен също ми става криво може да набия жената, защото го заслужава.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Каква ежедневна кола в България до 100к?
Е, момент сега. Не извъртай нещата. Военни машини са били и никога няма да бъдат отново. Това са бракувани стари танкове, които се разпродават на такива хора с достатъчно кинти да ги купят и поддържат (не бяха май кой знае колко скъпи). Танкове с обезопасени оръдия и картечници, демек все едно си купуват от ония Калашници, които могат само да се окачат на стената. А с това си играеш цял ден ако искаш. Но ти много добре ги разбираш тия неща, не мога да разбера защо натъртваш че били военни машинии това е някакво лошо нещо. Просто една купчина желязо с вериги са сега и нищо повече. И не е комплексарщина защото тия хора не ги спират пред модните кафета и клубове за да се покажат и не ги навират в лицата на хората глей кво имам брааат, това е просто хоби което могат да си позволят. Не трябва непременно да е лошо нещо.
Иначе както казаха по-горе, тия с многото пари особено, ако случайно не са стиснати до максимума и да харчат само за хляб и сол харчат огромни суми за някакви ненормални хобита, които за нас са безсмислени. Ей го на примерно пича вместо да си купи Ламборгинита, Поршета, Ферарита, Ролсове или някакви мега поръчкови бИгачки щото не го влекат, набил 25 милиона в картини за главната си къща имение. Или у тях примерно има изба с бутилки вино купувани на търгове по $150 000 всяка и ей такива ми ти работи. Ама не той карал 30 годишна кола и всички трябва да ахкаме и да охкаме че така е правилно.
П.С. Не се заяждам с никой, просто откачам когато хората набиват нещо в лицата на хората като единствената и свята истина и не разбират или не искат да разберат, че всеки човек си е различен, има различни хобита и интереси и никой не е повече от останали щото единия имал хоби да набива пари колекции от пощенски марки и карал 30 годишна кола, а другия карал нова от магазина обаче не дава пари за марки.
Иначе както казаха по-горе, тия с многото пари особено, ако случайно не са стиснати до максимума и да харчат само за хляб и сол харчат огромни суми за някакви ненормални хобита, които за нас са безсмислени. Ей го на примерно пича вместо да си купи Ламборгинита, Поршета, Ферарита, Ролсове или някакви мега поръчкови бИгачки щото не го влекат, набил 25 милиона в картини за главната си къща имение. Или у тях примерно има изба с бутилки вино купувани на търгове по $150 000 всяка и ей такива ми ти работи. Ама не той карал 30 годишна кола и всички трябва да ахкаме и да охкаме че така е правилно.
П.С. Не се заяждам с никой, просто откачам когато хората набиват нещо в лицата на хората като единствената и свята истина и не разбират или не искат да разберат, че всеки човек си е различен, има различни хобита и интереси и никой не е повече от останали щото единия имал хоби да набива пари колекции от пощенски марки и карал 30 годишна кола, а другия карал нова от магазина обаче не дава пари за марки.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани