Бихте ли изгасяли двигателя на Светофар?
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Каква е тая глупост. Ако искате да помагате има и по-добри начини
от това да се занимавате с уникални малоумщини като тази и да
увеличавате задръстванията. Като не искате да замърсявате, ходете
градски транспорт, а не с автомобили
Отделно повечето шофьори са без катализатори. Ама като почне
някой така да ми се занимава с глупости.
Само не мога да разбера защо винаги се чудим как да решим проблема
по-най безполезния и труден начин.
от това да се занимавате с уникални малоумщини като тази и да
увеличавате задръстванията. Като не искате да замърсявате, ходете
градски транспорт, а не с автомобили


Отделно повечето шофьори са без катализатори. Ама като почне
някой така да ми се занимава с глупости.
Само не мога да разбера защо винаги се чудим как да решим проблема
по-най безполезния и труден начин.
Последна промяна zAcK на 18 Юни 2009, 8:30, променена общо 2 пъти
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Да защо не, доказано е, че това пести гориво, а и е по-екологично за околната среда (не че съм запален еколог), но не ми пречи да гася двигателя!

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Не виждам смисъл да гася колата на светофар и не го правя.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
titto написа:А коя логика ще последват новоизлюпени БГ тузари без грам възпитание, на които им пука единствено колко хора ще го видят във VIPсепарето!?Кой ти казва да станеш и ти като тях, значи ти ще загасиш колата, а до теб ще чадят, е кога ще им дадеш пример и кой ще възприеме нещо, питай ме....МАНТАЛИТЕТА ни е променен хора и то в много отрицателна насока!Трябват според мен десетки години за да се научим да пазим чисто, да се поздравяваме в магазини, да се извиняваме-а не "Опппа", да не се засичаме комплексарски по светофарите и т.н.!Иначе теоритично всеки знае какво не трябва да се прави и дава акъл на другите!Feanor написа:titto написа:Бих гасил колата, ако престоят на светофар е по-продължителен, а и ако С класата до мен също гаси мотора на вс.светофар, а не някои да пазим околната среда, а други киселяци да си хвърлят даже и хартиите през прозореца...!
Ако всички следват тази логика, никой никога няма да пази нищо. Защото винаги ще има простаци, на които не им пука... само че това не го виждам като основание да стана и аз като тях.
Като отвори дума за манталитета - нужен е един особен вид манталитет, за да мразиш хората с по-хубави коли (пари, жени и т.н.) от теб и после да се оправдаваш, че не било заради завистта, ами заради принципите (които принципи ти лично не спазваш, защото и другите не ги спазват)

titto написа:Не се оправдавам ама хич, а просто не виждам смисъл да пазя чист въздуха на селяка без възпитание, а той да не си гаси колата, а има и такива с разни бангии, дето оставят 50 м.пушек зад себе си и го боли фара какво дишат хората....Темата е толкова обширна и наистина няма смисъл според мен, защото за да мислим за екология и т.н., първо държавата трябва да се смили над нас и да се взимат кардинални мерки, да се наложи на всички да пазят, да не рушат, а не "тука има-тука нема"!spdrrk0 написа:Та мисълта ми беше, че , не е нужно да се оправдаваме с това, че другите като не правят пазят, не трябва и ние да пазим,напротив трябва да се стараем ние да им "даваме пример" така да го кажем.....
Ама хич не се оправдаваш, хич - абе тя държавата да направи това и това, мен какво ме занимавате с глупости!

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Готин, твоята е да отидеш от София до Варна през Хасково, за по-пряко.
Но иначе те бива да блеснеш в нечии невежи очи
Ако говорим за екология, държавата е тази която трябва да реагира първа, поради наличието на голям ресурс и власт. Би следвало да се спрат заводите не покриващи еко нормите (които ги няма май дефинирани от държавата), да се спре колите на градския транспорт, които замърсяват (всички са виждали Икарусите на които пише 100% ЕКО... и оставят 200 метра черен дим).
Щото ти със спирането на светофара за 60секунди няма да спомогнеш с абсолютно нищо за екологията, та дори и да са 1 000 000 тези които правят така, докато държавата ако наложи мерки, успеха ще е в много по-голям процент. А всъщност ставаме свидетели точно на обратно - ще се строй завод за изгаряне на боклуци, е спирай си колата - ще направиш света по-чист
Аман от тая глупост.
Но иначе те бива да блеснеш в нечии невежи очи

Ако говорим за екология, държавата е тази която трябва да реагира първа, поради наличието на голям ресурс и власт. Би следвало да се спрат заводите не покриващи еко нормите (които ги няма май дефинирани от държавата), да се спре колите на градския транспорт, които замърсяват (всички са виждали Икарусите на които пише 100% ЕКО... и оставят 200 метра черен дим).
Щото ти със спирането на светофара за 60секунди няма да спомогнеш с абсолютно нищо за екологията, та дори и да са 1 000 000 тези които правят така, докато държавата ако наложи мерки, успеха ще е в много по-голям процент. А всъщност ставаме свидетели точно на обратно - ще се строй завод за изгаряне на боклуци, е спирай си колата - ще направиш света по-чист

- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Не виждам смисъл в гасенето на двигателя специално за мен ,защото аз карам на ГАЗ. По-екологично от това накъде ? Ако загася двигателя и пак го запаля нали паля на бензин и се сетете примерно ако на светофара сме 20-сет автомобила който караме на ГАЗ и в един момент трябва да запалим на бензин. Нали се сещате колко много вредни емисии ще изхвърлим?...
Feanor написа:Не, защото симпатизирам на еко-настроените (в разумни граници) и смятам, че така ще замърсявам повече, всъщност.
Това изчерпва темата. Само помислете колко харчи един двигател на място, съответно колко СО2 отделя и колко харчи двигателя при всяко палене.
В университета го смятахме един ден и се оказа, че има смисъл само ако седиш повече от 20-30 минути някъде на място.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Защо всички тук си мислят, че става въпрос за всеки светофар? Толкова ли сте елементарни? Става въпрос сутрин като седиш на светофара на Университета за ляв завой към спортната палата. Там престоя е м/у 3 и 5 минути или повече ако минават делегатите. Тази сутрин там висях 10 мин. Какво пречи да си загасиш колата ако не ти е топло или студено или не страдаш от някой от многото натрупани комплекси? Лично аз гася служебната колата там.
И при палене не се хаби чак толкова гориво. Това твърдение ми се струва безмислено. Как мислите звучи ли логично твърдението - Автомобилът работи 5-6 мин на място и изхарчва по-малко гориво от колкото ако не работи.?????
Оставям ви да мислите.
Оп още 1 въпрос. Дали ако автомобила гореше повече при палене от колкото при работа на място щяха да измислят Ефективната динамика от БМВ?
Хайде умувайте.
И при палене не се хаби чак толкова гориво. Това твърдение ми се струва безмислено. Как мислите звучи ли логично твърдението - Автомобилът работи 5-6 мин на място и изхарчва по-малко гориво от колкото ако не работи.?????

Оставям ви да мислите.
Оп още 1 въпрос. Дали ако автомобила гореше повече при палене от колкото при работа на място щяха да измислят Ефективната динамика от БМВ?
Хайде умувайте.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Zubcho написа:Защо всички тук си мислят, че става въпрос за всеки светофар? Толкова ли сте елементарни? Става въпрос сутрин като седиш на светофара на Университета за ляв завой към спортната палата. Там престоя е м/у 3 и 5 минути или повече ако минават делегатите. Тази сутрин там висях 10 мин. Какво пречи да си загасиш колата ако не ти е топло или студено или не страдаш от някой от многото натрупани комплекси? Лично аз гася служебната колата там.
И при палене не се хаби чак толкова гориво. Това твърдение ми се струва безмислено. Как мислите звучи ли логично твърдението - Автомобилът работи 5-6 мин на място и изхарчва по-малко гориво от колкото ако не работи.?????![]()
Оставям ви да мислите.
Оп още 1 въпрос. Дали ако автомобила гореше повече при палене от колкото при работа на място щяха да измислят Ефективната динамика от БМВ?
Хайде умувайте.
Ти са що гасиш колата? От екологични пудбуди или за да пестиш?
- HF4WD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: lancia delta, bmw e46
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани