Купих си Honda CBR 600 F3 ... :)
Модератор: Общи модератори
			48 мнения
			 • Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- VT5602AK
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2048
 - Регистриран на: 30.01.2006
 - Местоположение: London
 - Пол: Мъж
 - Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
 - Мечтае да кара: S50B30 turbo
 - Детайли за колата: модифицирани
 
Breyton написа:Съвременните двигатели на пистовите мотори са толкова балансирани че почти няма вибрации от които да ти изтръпват ръцете(тук изключваме Мото Гуци,Бимота и другите италиански фуражомелки).
мисля че сам си отговори... ако можеш да направиш двигателя да не вибрира много (както става напоследък) тогава олекотяването на тапите е лукс които можеш да си го позволиш (намалява теглото на кормилото и го прави по-чувствително).
но на ф3-ката по темата - тези тапи са чугунени и са много тежки, твърди и здрави. това ми беше мисълта.
алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
- skate
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 466
 - Регистриран на: 28.03.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E36 318IS
 - Мечтае да кара: BMW E60
 - Детайли за колата: BMW E36 318IS
 
Хайде престанете че започвам да се ядосвам! 
ТАПИТЕ НЕ СА Одраскани, нямат улей или там каквито и да било нараняваня по метала,
БОЯТА им е Паднала/Износила Се, това е! Можеби са пръскани, незнам, но са си перфектно гладки!
Това е!
-------------------------------------------------------------
Една фотосесия от уикенда:

			
		ТАПИТЕ НЕ СА Одраскани, нямат улей или там каквито и да било нараняваня по метала,
БОЯТА им е Паднала/Износила Се, това е! Можеби са пръскани, незнам, но са си перфектно гладки!
Това е!
-------------------------------------------------------------
Една фотосесия от уикенда:

			48 мнения
			 • Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
 >>>