Немската сила и руските крадци.
Модератор: Общи модератори
- t060
- ентусиаст
-
- Мнения: 1390
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Кауфланд Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Без книжка.
- Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
- Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.
koko29, никой не е казал, че руснаците нямат брилянтни учени, справка сухой и концепцията реализирана при ту144, която все още се смята за най-най ако ти трябва повече подемна сила и не можеш да използваш по-големи крила. Просто когато има нови технологии всеки краде кой от където може. Винаги така е било и винаги така ще бъде.
Edit: голям спам му ударихме, може да го преместим от форума, да не ни се карат.
Edit: голям спам му ударихме, може да го преместим от форума, да не ни се карат.
От тогава русото не е на мода.
[quote="koko29"][/quote]
Колега, никой не говори за след военния период!!! Направили космическа станция 30 години след войната.. много важно. Немците са насочвали перфектно ракетите си и без сателит, 30 години преди СССР да направи космическа станция! 50% от ракетите са достигали точното място(Лондон)без сателитно насочване, говоря за V1,V2,V3 с компасно насочване и какво беше още забравих!! Дори сегашните руски ракети дават оклонения от няколко км!
Както и да е не ми се влиза в подробности, браво за космическата станция.
Колега, никой не говори за след военния период!!! Направили космическа станция 30 години след войната.. много важно. Немците са насочвали перфектно ракетите си и без сателит, 30 години преди СССР да направи космическа станция! 50% от ракетите са достигали точното място(Лондон)без сателитно насочване, говоря за V1,V2,V3 с компасно насочване и какво беше още забравих!! Дори сегашните руски ракети дават оклонения от няколко км!
Както и да е не ми се влиза в подробности, браво за космическата станция.
Последна промяна kiro_320 на 17 Май 2009, 0:41, променена общо 1 път
Разбира се, че всеки краде от някой. Нито руснаци са цвете, ни американци, нито роботизираните немци. Казвам само, че Русия преди да се разпадне винаги си е била световна оръжейна сила и дори 0.005% не пияни руснаци да имаше, на които им сече пипето, пак щяха да правят по добри оръжия от германци и американци. Те в други изследвания освен във въоражяване и космос (пак свързан с въоражяване) не наливат пари.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
не знам, аз не вярвам в руската техника... още като бях малък и разглобявах всички играчки, които имах и руските бяха най-некадърно направени. не може да се отрече, че имат постижения в някой области, но подхода им никога не ми е харесвал. най-впечатлен бях от японските неща...
http://www.youtube.com/watch?v=hFSPHfZQpIQ
- ето едно филмче за радарите, които германците са имали... което е интересно, защото преди бях чел, че англичаните измислят радарите ?
общо взето всичко, като военна техника е измислено през втората световна война от тях. космическата програма на сащ е започнала благодарение на хората, които са проектирали първата балистична ракета... и това не е само минало... друг интересен факт е, че в момента броя на германските патенти за година се равняват на сбора на всички останали в европейския съюз...
http://www.youtube.com/watch?v=hFSPHfZQpIQ
- ето едно филмче за радарите, които германците са имали... което е интересно, защото преди бях чел, че англичаните измислят радарите ?
общо взето всичко, като военна техника е измислено през втората световна война от тях. космическата програма на сащ е започнала благодарение на хората, които са проектирали първата балистична ракета... и това не е само минало... друг интересен факт е, че в момента броя на германските патенти за година се равняват на сбора на всички останали в европейския съюз...

Последна промяна steeN на 17 Май 2009, 1:01, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Това е разбираемо. В ЕС са най-големите капацитети във всяко едно отношение. Германия като една от най-влиятелните и богати страни може да плаща най-добре на учените, които пък си продават изобретенията. Това, че германските патенти за година се равняват на сбора на всички останали в ЕС не означава, че патентованата стока е измислена от немец. Също така PC-то е измислено и патентовано в USA, но го е измислил българин.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
малко стигаме до яйцето и кокошката тук... а защо германия е една от най-богатите и влиятелни страни
?

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- best_buy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 5.09.2008
- Местоположение: London/Uk
- Пол: Мъж
- Кара: Без таван !
- Мечтае да кара: E9
[steeN] написа:а защо германия е една от най-богатите и влиятелни страни?
Защото правят НАЙ-ДОБРИТЕ коли !!!

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
kiro_320 написа:koko29 написа:
Колега, никой не говори за след военния период!!! Направили космическа станция 30 години след войната.. много важно. Немците са насочвали перфектно ракетите си и без сателит, 30 години преди СССР да направи космическа станция! 50% от ракетите са достигали точното място(Лондон)без сателитно насочване, говоря за V1,V2,V3 с компасно насочване и какво беше още забравих!! Дори сегашните руски ракети дават оклонения от няколко км!
Както и да е не ми се влиза в подробности, браво за космическата станция.
Защо да не говорим за след военния период, темата не ограничава от към период!
Още нещо V3 e по-близо до снаряд отколкото ракета и технологията във V2(фау 2) за задвижване на двигателите с течно гориво, един британски експерт по въпросите на сигурноста и военната промишленост Том Бънет (псевдоним) казва в книгата си "Кой спечели космическата надпревара" , че е крадена преди войнта още, от руснаците!
Катигоричната победа в надпреварата за космоса на руснаците няма как да се отрече.
И руснаците както американците са извлекли много техника и учени и са си спестили много пари и многогодишен труди и изпитания в много области- Вернер Фон Браун (американския германец) и Хелмут Грьотруп (руския германец) от Пенемюнде (главния център за разработка на ракети на Германия)
Докато Фон Браун заема водеща роля в американската ракетна програма, то Грьотруп и компания им се дават разработки на парче и дори руснаците не са ги допускали до данните с проведените изпитания на техните си разработки!
То и затова после(след 8г Грьотруп ) ги пускат да си ходят в Германия- немогат да наредят, с никаква реална и полезна информация не разполагат за руската ракетна програма!
Въпреки че Аузенхауер казва за превъзходството на руснаците в космоса "Техните геманци биха нашите Германци" или нещо от сорта!

ПС аре стига като за събота сутрин май се поовлякох!

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Темата ми хареса много отдавна не бях чел с такова удоволствие!
За V-1/Фау-1/ може би е една от най-големите грешки на Хитлер,производството им в големи количества продължава дълго време за сметка на Фау2 която е пренебрегвана и реално и е дадена зелена светлина много по-късно през войната,създаването на мобилни платформи за изтрелване на Фау 2 способни за 20-30 мин. да биват зададени кординатите и да бъде изтреляна от прозволно избрана локация както и жироскопно механичната насочвашта система са изпреварили далеч времето си!
Имаше един филм по Дискавари как Хитлер е държал на масовото производство на Фау1 и един анализ според който ако навреме са били започнати тестовете и масовото прозиводство на Фау2 Англия е щяла да капитулира!
Също за първите реактивни самолети,не е вярно че идеята е немска просто те имат първия реален деистващ самолет,иначе Англичаните са имали прототип на двигателя няколко години преди войната,но просто не е имало финансиране!
Първия ядрен реактор сега музеи,почти деистващ просто изумително!
Да не забравяме прототипа на подводница способна да извлича кислород от водата и да остава много по-дълго под вода,просто много късно през войната за да окаже някакво влияние!
За V-1/Фау-1/ може би е една от най-големите грешки на Хитлер,производството им в големи количества продължава дълго време за сметка на Фау2 която е пренебрегвана и реално и е дадена зелена светлина много по-късно през войната,създаването на мобилни платформи за изтрелване на Фау 2 способни за 20-30 мин. да биват зададени кординатите и да бъде изтреляна от прозволно избрана локация както и жироскопно механичната насочвашта система са изпреварили далеч времето си!
Имаше един филм по Дискавари как Хитлер е държал на масовото производство на Фау1 и един анализ според който ако навреме са били започнати тестовете и масовото прозиводство на Фау2 Англия е щяла да капитулира!
Също за първите реактивни самолети,не е вярно че идеята е немска просто те имат първия реален деистващ самолет,иначе Англичаните са имали прототип на двигателя няколко години преди войната,но просто не е имало финансиране!
Първия ядрен реактор сега музеи,почти деистващ просто изумително!
Да не забравяме прототипа на подводница способна да извлича кислород от водата и да остава много по-дълго под вода,просто много късно през войната за да окаже някакво влияние!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
[steeN] написа:
http://www.youtube.com/watch?v=hFSPHfZQpIQ
- ето едно филмче за радарите, които германците са имали... което е интересно, защото преди бях чел, че англичаните измислят радарите ?
Другото което много ме развесели е когато гледах филм за Енигмата.
В Англия е имало специални места, където са се събирали разни "чудаци" и "учени" за да разберат какъв е кода на Енигма. Най-интересното беше, как немците са казвали по радиото какъв е контролния ключ за следващия ден. На всеослушание, не защото са били глупави, а просто защото не е имало кой да разгадае алгоритъма. Това е един вид психологическа война е ефир!

Имало е толкова много проекти загубени след края на войната, че ми се иска дори и за миг да надникна по някакъв начин, какво ли е щяло да бъде, ако ние (забележете казвам ние, защото и ние сме били част от остта) спечелим.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Относно авиацията - немците първи създават реално способен на полети реактивен самолет. Имат освен него още 4-5 прототипа, които са способни да летят, но остават само с по няколко бройки произведени.
Toва се случва още през '41г. Руснаците имат един MiG-9, който е прибързано пуснат за тестове, и разбира се недовършен, и то чак през '46г.
Ме-262, за който никой не каза дума е първият в света турбореактивен боен самолет. Около него мога да ви кажа няколко неща - двигателите им са изключително капризни. При тестовете на първите двигатели(ха, познайте какви са били)......казващи се BMW 003 става ясно, че при наземни тестове са стабилни. Но при първият изпитателен полет през 41г. на 120м височина двете BMW-та на самолета решават задружно да измяукат(защото такъв звук издават) и изгасват. Затова им се монтират нови Junkers двигатели. Мисля, че означението им беше Jumo 004. Оттам нататък самолетът е представен на Хитлер, който е възхитен, въпреки че притиска учените и ги пита какви са възможностите на този самолет да носи бомбен товар. Виждаме как Хитлер е търсел постоянни офанзивни възможности.
Проф. Месершмит се опитва да му обясни, че самолетът не е пригоден за блитц бомбардировач, че заради издълженият нос пилотът няма да има видимост напред и надолу, която е необходима за бомбардировките и т.н., но Хитлер не отстъпва от позицията си.
Така се появяват много разновидности на Ме-262.
Тези, които помня са няколко -
На някои варианти под всяко полукрило има пусково устройство за 12 НУРС тип R4M "Orkan" ("Ураган"). Важно е да се каже, че на този етап от войната и съюзниците, и Оста са имали разработки на подкрилни ракети. Макар и рядко използвани - само при определени мисии. Едните от тези ракети мисля, че бяха с насочване от кабината на самолета. Ще попитате как - с кабел - 800м тънък кабел от самолета до ракетата. Имайки предвид, че ефективният обхват на картечниците на тежките бомбардировачи е около 500м. ракетите са били лесни за използване, но неточни и даващи дефекти. Въпреки това има сваляни руски бомбардировачи само с помощта на 1 ракета.
Малко се отплеснах.
Та така - други версии на Ме-262 - BK-5 - има монтирано дългоцевно 50мм оръдие в носа. С един снаряд можел да бъде свален кой да е самолет. Дори Крепост(разбира се при попадение на точното място, не в айлерона примерно).
Имало е две разузнавателни модификации на Ме-262 - едната с оборудване за височинна аерофотография и допълнителен двигател, а другата версия с два радара. Тези две модификации са летели средно на 10 000м височина. По спомен са способни да достигнат 13 000м височина за 3м10сек приблизително.
Друго....а, да.
Малък пример и за немското самочувствие - Кожедуб(най-големият руски "ас", летял на Ла-7) сваля Ме-262 с един картечен откос, защото немският пилот, убеден че управлява технически перфектна и нова машина, летял с круизерска скорост и дори не се оглеждал.
Но друг пример за унищожителността на Ме-тата е от 18 март...ммм, ще излъжа за годината - 37 Ме-262 излитат, за да прехванат съединена формация от, забележете, 2000 съюзнически самолета, летящи към Берлин. Резултатите? 12 свалени Крепости само от ракетния залп. И ако сметнете, че четирите носови картечници на всяко Ме имат капацитет по 14,5кг "желязо" в секунда ще се сетите приблизителната бройка осакатени съюзнически самолети. Осакатен самолет пък е принуден да хвърли бойния си товар, ако иска да се прибере вкъщи. А загубите от страна на немците? Нито един самолет.
Тук Ме-тата показват къде са истински силни. Още по-рано в първите битки е ясно, че не са подходящи за блитц бомбери. Били са лесни за сваляне от новите съюзнически самолети - Тъндърболт, Мустанг(мой четиривитлов любимец) и P-тата.
И така. Мога да разкажа още доста работи - за Мистел, за Хенкелите, за Та-153 и 154,
Toва се случва още през '41г. Руснаците имат един MiG-9, който е прибързано пуснат за тестове, и разбира се недовършен, и то чак през '46г.
Ме-262, за който никой не каза дума е първият в света турбореактивен боен самолет. Около него мога да ви кажа няколко неща - двигателите им са изключително капризни. При тестовете на първите двигатели(ха, познайте какви са били)......казващи се BMW 003 става ясно, че при наземни тестове са стабилни. Но при първият изпитателен полет през 41г. на 120м височина двете BMW-та на самолета решават задружно да измяукат(защото такъв звук издават) и изгасват. Затова им се монтират нови Junkers двигатели. Мисля, че означението им беше Jumo 004. Оттам нататък самолетът е представен на Хитлер, който е възхитен, въпреки че притиска учените и ги пита какви са възможностите на този самолет да носи бомбен товар. Виждаме как Хитлер е търсел постоянни офанзивни възможности.
Проф. Месершмит се опитва да му обясни, че самолетът не е пригоден за блитц бомбардировач, че заради издълженият нос пилотът няма да има видимост напред и надолу, която е необходима за бомбардировките и т.н., но Хитлер не отстъпва от позицията си.
Така се появяват много разновидности на Ме-262.
Тези, които помня са няколко -
На някои варианти под всяко полукрило има пусково устройство за 12 НУРС тип R4M "Orkan" ("Ураган"). Важно е да се каже, че на този етап от войната и съюзниците, и Оста са имали разработки на подкрилни ракети. Макар и рядко използвани - само при определени мисии. Едните от тези ракети мисля, че бяха с насочване от кабината на самолета. Ще попитате как - с кабел - 800м тънък кабел от самолета до ракетата. Имайки предвид, че ефективният обхват на картечниците на тежките бомбардировачи е около 500м. ракетите са били лесни за използване, но неточни и даващи дефекти. Въпреки това има сваляни руски бомбардировачи само с помощта на 1 ракета.
Малко се отплеснах.
Та така - други версии на Ме-262 - BK-5 - има монтирано дългоцевно 50мм оръдие в носа. С един снаряд можел да бъде свален кой да е самолет. Дори Крепост(разбира се при попадение на точното място, не в айлерона примерно).
Имало е две разузнавателни модификации на Ме-262 - едната с оборудване за височинна аерофотография и допълнителен двигател, а другата версия с два радара. Тези две модификации са летели средно на 10 000м височина. По спомен са способни да достигнат 13 000м височина за 3м10сек приблизително.
Друго....а, да.
Малък пример и за немското самочувствие - Кожедуб(най-големият руски "ас", летял на Ла-7) сваля Ме-262 с един картечен откос, защото немският пилот, убеден че управлява технически перфектна и нова машина, летял с круизерска скорост и дори не се оглеждал.
Но друг пример за унищожителността на Ме-тата е от 18 март...ммм, ще излъжа за годината - 37 Ме-262 излитат, за да прехванат съединена формация от, забележете, 2000 съюзнически самолета, летящи към Берлин. Резултатите? 12 свалени Крепости само от ракетния залп. И ако сметнете, че четирите носови картечници на всяко Ме имат капацитет по 14,5кг "желязо" в секунда ще се сетите приблизителната бройка осакатени съюзнически самолети. Осакатен самолет пък е принуден да хвърли бойния си товар, ако иска да се прибере вкъщи. А загубите от страна на немците? Нито един самолет.
Тук Ме-тата показват къде са истински силни. Още по-рано в първите битки е ясно, че не са подходящи за блитц бомбери. Били са лесни за сваляне от новите съюзнически самолети - Тъндърболт, Мустанг(мой четиривитлов любимец) и P-тата.
И така. Мога да разкажа още доста работи - за Мистел, за Хенкелите, за Та-153 и 154,
Последна промяна Archangel на 17 Май 2009, 10:07, променена общо 1 път
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- Тоо Cool
- U.S. MARINES
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София,L.A.
- Пол: Мъж
- Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
- Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR
Евала за темата! Трябва по-често да има такива!
Съгласен съм на 100 процента с написаното за немските танкове от периода на втората Световна! Победата на руснаците се определя само и единствено на ОГРОМНОТО им числово превъзходство-строяли са пикливите си Т-34 на конвейр! Особено ме впечатли тоя германец дето размазал 22 танка а другите 28 избягали....напомня ми израелските М-60 в шестдневната война-един влиза в бой срещу 12 сирийски Т-55 и Т-62 и резултатът е 8 унищожени чалми и М-60 напускащ полесражението....
Танковете не са единствените отлични машини на Германия във войната-като се замисля то май всичките им машини са били отлични и почти винаги превъзхождащи тези на съюзниците и особено пък на руснаците!
Понеже спомена някой-прадядото на "Стелт" се казва Horten Ho-XI V.3, като се е очаквало при приемането му на въоръжение и започване на серийно производство да бъде преименуван на Gotha Go 229-констуиран е от братята Валтер и Раймар Хортен.
Самолетът има смесена конструкция. Централната удебелена част на крилото, която р предназначена да прибере в себе си двигателите, пилотската кабина, оборудването и въоръжението е ферма от стоманени тръби с обшивка от дуралуминий и стомана в областта на двигателите и шперплат в останалата част. Полукрилата са с дървена конструкция, двунадлъжникови. Крепят се към централната удебелена част, която условно се нарича "тяло", в два стоманени възела отляво и отдясно с болтове. На всяко полукрило има двусекционни клапи-задкрилки.
Макар и несъвършени, тогавашните радари достатъчно добре засичали самолети с доста по-малки размери от тези на Horten Ho-XI V.3. Бомбардировачът Ju-88 със своята носеща площ от 54.80 кв.м. се вижда идеално на екрана на радара докато със своите 56.50 кв.м. Horten Ho-XI V.3 не се вижда докато не приближи съвсем близо до радарната станция....познато нали-питайте сърбите, иракчаните и прочие
Когато фирмата "Нортроп" започва работа по своя бомбардировач Б-2 "Дух", не е случаен фактът, че избира за него форма съвсем откровено напомняща за немския прадядо Хортен.
Немските ракетни специалисти, които по мое мение са били повече от гениални са дали почти на 100 процента старта и на Американската и на руската ракетни програми. Факт е, че първата Американска ракета след войната е почти точно копие на Фау-2. Първите тактически ядрени ракети-Снарк, Навахо, Бомарк и др. включително и тези истрелвани от подводници в надводно положение са конструирани с помоща на екипа на д-р Вернер фон Браун. Америка е прибрала голям брой оборудване и учени от завладените територии по време на операция "Кламер" имаща една основна цел-да се придобият колкото може повече немски разработки, проекти и най-вече персонал. Гадовете руснаци от своя страна също крадат в огромни количестава оборудване и специалисти, но докато в Америка тези хора са приети в обществото и се радват на уважение за своята гениалност то в СССР те са третирани като престъпници и са използвани без да имат право на каквито и да било привилегии.....а реактивните самолети на Третия Райх пък мога приказки да ви разказвам-има проекти, които са толкова напредничави и изпреварили с десетилетия времето си (Ar 234, Ta-183 "Huckebein', Та-283, Не-280, Не-162 "sALAMANDER" и много други), че наистина съжалявам за факта, че не са имали възможност да бъдат произвеждани серийно-сега наистина щяхме да живеем в една много истинска и дисциплинирана държава! А, да и нямаше да има цигани, педали и прочие.....
Съгласен съм на 100 процента с написаното за немските танкове от периода на втората Световна! Победата на руснаците се определя само и единствено на ОГРОМНОТО им числово превъзходство-строяли са пикливите си Т-34 на конвейр! Особено ме впечатли тоя германец дето размазал 22 танка а другите 28 избягали....напомня ми израелските М-60 в шестдневната война-един влиза в бой срещу 12 сирийски Т-55 и Т-62 и резултатът е 8 унищожени чалми и М-60 напускащ полесражението....
Танковете не са единствените отлични машини на Германия във войната-като се замисля то май всичките им машини са били отлични и почти винаги превъзхождащи тези на съюзниците и особено пък на руснаците!
Понеже спомена някой-прадядото на "Стелт" се казва Horten Ho-XI V.3, като се е очаквало при приемането му на въоръжение и започване на серийно производство да бъде преименуван на Gotha Go 229-констуиран е от братята Валтер и Раймар Хортен.
Самолетът има смесена конструкция. Централната удебелена част на крилото, която р предназначена да прибере в себе си двигателите, пилотската кабина, оборудването и въоръжението е ферма от стоманени тръби с обшивка от дуралуминий и стомана в областта на двигателите и шперплат в останалата част. Полукрилата са с дървена конструкция, двунадлъжникови. Крепят се към централната удебелена част, която условно се нарича "тяло", в два стоманени възела отляво и отдясно с болтове. На всяко полукрило има двусекционни клапи-задкрилки.
Макар и несъвършени, тогавашните радари достатъчно добре засичали самолети с доста по-малки размери от тези на Horten Ho-XI V.3. Бомбардировачът Ju-88 със своята носеща площ от 54.80 кв.м. се вижда идеално на екрана на радара докато със своите 56.50 кв.м. Horten Ho-XI V.3 не се вижда докато не приближи съвсем близо до радарната станция....познато нали-питайте сърбите, иракчаните и прочие

Немските ракетни специалисти, които по мое мение са били повече от гениални са дали почти на 100 процента старта и на Американската и на руската ракетни програми. Факт е, че първата Американска ракета след войната е почти точно копие на Фау-2. Първите тактически ядрени ракети-Снарк, Навахо, Бомарк и др. включително и тези истрелвани от подводници в надводно положение са конструирани с помоща на екипа на д-р Вернер фон Браун. Америка е прибрала голям брой оборудване и учени от завладените територии по време на операция "Кламер" имаща една основна цел-да се придобият колкото може повече немски разработки, проекти и най-вече персонал. Гадовете руснаци от своя страна също крадат в огромни количестава оборудване и специалисти, но докато в Америка тези хора са приети в обществото и се радват на уважение за своята гениалност то в СССР те са третирани като престъпници и са използвани без да имат право на каквито и да било привилегии.....а реактивните самолети на Третия Райх пък мога приказки да ви разказвам-има проекти, които са толкова напредничави и изпреварили с десетилетия времето си (Ar 234, Ta-183 "Huckebein', Та-283, Не-280, Не-162 "sALAMANDER" и много други), че наистина съжалявам за факта, че не са имали възможност да бъдат произвеждани серийно-сега наистина щяхме да живеем в една много истинска и дисциплинирана държава! А, да и нямаше да има цигани, педали и прочие.....

In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Ето и края на спора:
Руснаците 1 ви измислят автоматика-3 скорости
Руско е делото за VVTI което го купуват японците и на база на това немците прават и Вануса
А японците са най-добри във всичко-коли,самолети,технологии и тн.
Точка
Руснаците 1 ви измислят автоматика-3 скорости
Руско е делото за VVTI което го купуват японците и на база на това немците прават и Вануса
А японците са най-добри във всичко-коли,самолети,технологии и тн.
Точка

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани