Физическо насилие в училище.Брутално!!
Модератор: Общи модератори
- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
времето ми е ангажирано да изкарвам пари по един или друг начин , родителите ми имат достатъчно . но въпреки това аз работя и деля сметки и т.н
ако си изкарвала по 500 лв на месец от 15 годишна от които 220 да са ти стипендия .. може да ме разбереш , явно не си яла пердах ,че да знаеш за какво става дума
п.с лятото работих на 2 места през деня като общак вечерта в ресторант
взимах 20 лв надник и 80 лв на вечер имах 2 почивни дни ... , а за да правя това не вярвам , че изцяло ми липсват тия първи 7 години , защото имам много малки прилики с наборите си , които чакат всичко на готово както вероятно и ти си правила !!!
ако си изкарвала по 500 лв на месец от 15 годишна от които 220 да са ти стипендия .. може да ме разбереш , явно не си яла пердах ,че да знаеш за какво става дума
п.с лятото работих на 2 места през деня като общак вечерта в ресторант
взимах 20 лв надник и 80 лв на вечер имах 2 почивни дни ... , а за да правя това не вярвам , че изцяло ми липсват тия първи 7 години , защото имам много малки прилики с наборите си , които чакат всичко на готово както вероятно и ти си правила !!!
Prekysvach написа:времето ми е ангажирано да изкарвам пари по един или друг начин , родителите ми имат достатъчно . но въпреки това аз работя и деля сметки и т.н
ако си изкарвала по 500 лв на месец от 15 годишна от които 220 да са ти стипендия .. може да ме разбереш , явно не си яла пердах ,че да знаеш за какво става дума
п.с лятото работих на 2 места през деня като общак вечерта в ресторант
взимах 20 лв надник и 80 лв на вечер имах 2 почивни дни ... , а за да правя това не вярвам , че изцяло ми липсват тия първи 7 години , защото имам много малки прилики с наборите си , които чакат всичко на готово както вероятно и ти си правила !!!

Нормално е да не схащаш веднага идеята на това за което говорим......
- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
- SLav_Bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: каквото набара....
- Мечтае да кара: BMW e**
Тази учителка малко си е звер така като гледам как ги бие дечицата.Верно има и някои отврат деца,ама примерно го гони от час и толкоз к'во му налита на бой веднага на малко дете.Но според мен е прекалила и тя и директора на училището щот ги заплашват даже Миленчо вика,че и директора участвал.Незнам тези си търсят пердаха.
Ама да знаете с бой дете не се оправя според мен,но не и само според мен.
Ама да знаете с бой дете не се оправя според мен,но не и само според мен.

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Абе и двете страни не са цвете за мирисане, но в случая аз заставам против учителката. Каквото и да ми говорите, това е една от многото озлобени лелки, които си избиват комплексите, че са искали да станат повече от учител, но не са успели. Може да звучи грубо и не искам да обиждам професията, но даже в мойто училище две от учителките си го признаха открито. Една от която в 8-ми клас по български без да имам по-ниска оценка от 5 и 6 ми писа 3-ка срока. Пък ми ги хвалете после! Та ми кажете как да имам стимул после да уча. И до края на 12-ти клас все 3-ки ми пишеше. Айде не ми дреме, завърших си, влязох си в университет, но си отстоявам на позициите и преди няколко дена, вече като не уча там отскоро с удоволствие минах и я препсувах, показвайки й 5-цата (++) от държавния ми зрелостен изпит. Нека съм груб, ама кеф ми стана. Разбира се, има и много свестни учители, но 2-ма от моите не бяха такива и приличат точно на тази лелка от първото клипче!
И ако видя някога живот и здраве тя да посегне така на детето ми - дама, мъж каквото ще да е, ще отида и ще я направя сама да си говори. Никой няма право да посяга на чуждо дете, още повече човек, на който главната му работа е да си предаде урока и това е.
И ако видя някога живот и здраве тя да посегне така на детето ми - дама, мъж каквото ще да е, ще отида и ще я направя сама да си говори. Никой няма право да посяга на чуждо дете, още повече човек, на който главната му работа е да си предаде урока и това е.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
боя не е начин за възпитание ! има си директори , да ги гонят ! Аз съм учил в частно училище през всичките 12 години и никога учител не си е позволил да удари някои , винаги намираха начин да ни окротят , пращаха ни при директорката и така нататък . Обаче това дали учениците ще са нормални в час зависи главно от учителя. Имахме един господин по биология , еми пич беше , никога не ни е писал оценки подарък , обаче някакси всяваше респект в нас и часовете му бяха много интересни и никои не е смеел да се гаври с него , както и други учители , а имаше разни дето си бяха шматки и си ги правехме квото искаме . То от всеки учител не става. Сега имам по малък брат и ако му се падне такава за учителка ще и бутна зъбките без да и говоря. ( въпреки , че в училището което учи е изключено , говоря теоретично)
It`s party time !
сега нека си говорим всички честно или просто няма смисъл от темата ..... която всъщност е за онази недоебаната,тая ясно осъждаме я единодушно всички като ИЗВРАТЕНА МЪРША.Но темата ясно защо достигна по големи мащаби ..... понеже гледам че има някои на които не им е ясно за тях да уточня,защото това е наболял въпрос от първостепенно значение.
Аз и както виждам доста колеги за размишлявали в/у този въпрос не един път.Обаче ако напиша всичките си размисли и отговори до които съм стигнал определено няма да ми стигнат две страници,пък и едва ли някой ще вземе да го чете.Но нека по обобщено да се изкажа и който иска да коментирваме.
Значи ще започна със края на това което би ми се искало да ви напиша:още като бях ученик 8-9 клас,родителите ми се бяха видяли във чудо със раформите на образувателната система,то не бяха глупости от рода на 5-т учебника по история,кога има матури кога не,скъпи учебници и т.н. и баща ми един път на едно събиране на родата,понеже беше станало тема се беше допитал до една учителка от нашия род,защо по дяволите правят така,и тя му беше отговорила "това се прави целенасочено,като се обърква цялата система,се обърква по този начин и изучаването и,както от учителите така и от децата,и по този начин поколението израства глупаво и неразбиращо,и като такова става по лесно за манипулирване";този разговор беше преди около 15 години и сега гледам и виждам че леля ми излезе напълно права ...... за съжаление,но......
В обща сметка проблеми се заключават горе долу така(не ги подреждам по значимост):
1.родителите - е тука мога да напиша книги колкото цялото творчество на Стивън Кинг,може би точно от тука започва цялата обърквация,помислете все пак едно дете взема най-първия пример за подражание от семейството,а при тези разводи и това безхаберие към децата ....... какво може да се очаква
2.обществото - значи тука в БГ ако можем изобщо да говорим за такова стигаме все до разделения,на богати и бедни,и кой как какво направил,и дори забележете как едни от вас застават зад учителите а други зад децата,а това е фундаментална грешка,това не са два бряга,едва ли има по тясно взаимодействие от м/у учител-ученик и влюбените двойки,ако защитаваме ту едните ту другите как ще се получи движението - колата(знанието) се движи със леви (учители) и десни (ученици) колелета,ако се набляга само на едните какво се получава.
3.учителите - един друг роднина на преклонна възраст беше един от най-добрите ортопези във БГ,и той един път ми разправяше като го приели да учи за лекар със какъв завет го изпратила майка му:"лекар и учител се става,когато си осъзнал че трябва да работиш за другите,а не за себе си",доколкото знам тази жена не е имала дори основно образование,а който може да разбере мъдроста във думите и,ще разбере какво бих написал по тази точка - само да добавя опирайки се на думите на menchev ,че посочения от него подход е най-правдободобен,ами като учителите ядат бой от децата да напускат ве,кой ги спира,или знаят само да стачкуват за заплати А,защо един път поне не вдигнаха стачка във защита на интересите на децата,е заради това първо ще аргасвам тях а после учениците
4.образователната ни система - накратко ако това е образователна система по добре да не си пускам детето на училище,от тука трябва да се започне елиминирането на гнилото .... във Дания
5.децата - от цялата тази горе посочена гнусотия е напълно нормално положението в момента нали,децата се оглеждат във всичко това и попиват и попиват и стават тези боклуци които виждаме във репортажите постнати от X-citer и това е разбираемо нали ...... да ама не ..... децата са много по интелегентни отколкото предполагаме,и както беше казал Радичков "децата са като водата,гледат да пробият там където е най-лесно",айде да си говорим за времената след преврата за мутренските времена,тогава когато израснахме ние,когато хаоса и насилието бяха на много по показно ниво,мога спокойно да потвърдя че сегашните хлапетий изобщо си нямат напредстава какво беше БГ тогава,сегашните си позволяват да не изпитват страх да не проявяват респект,не знаят какво е да стъпваш нащрек,не че нещо ама аз бях от най-проблемните ученици,хем бях пълен хаймана и си правех какво ми скимне,хем бях отличник и никой повтарям никой не успя да ме "вкара във пътя"защото още пубертет бях взел и осъзнал решението че пътя си е лично мой и ще си правя каквото искам със него,но уви това като го приказваш на днешните наследници стоят и те гледат тъпо,толкова са глухи и тъпи че чак понякога ми е смях ...... съжалявам малките,ама като не сте със жълто по устата докажете го,не само да ми дрънкате врели некипели,със извинение ама там където аз съм срал вие сега пасете
Аз и както виждам доста колеги за размишлявали в/у този въпрос не един път.Обаче ако напиша всичките си размисли и отговори до които съм стигнал определено няма да ми стигнат две страници,пък и едва ли някой ще вземе да го чете.Но нека по обобщено да се изкажа и който иска да коментирваме.
Значи ще започна със края на това което би ми се искало да ви напиша:още като бях ученик 8-9 клас,родителите ми се бяха видяли във чудо със раформите на образувателната система,то не бяха глупости от рода на 5-т учебника по история,кога има матури кога не,скъпи учебници и т.н. и баща ми един път на едно събиране на родата,понеже беше станало тема се беше допитал до една учителка от нашия род,защо по дяволите правят така,и тя му беше отговорила "това се прави целенасочено,като се обърква цялата система,се обърква по този начин и изучаването и,както от учителите така и от децата,и по този начин поколението израства глупаво и неразбиращо,и като такова става по лесно за манипулирване";този разговор беше преди около 15 години и сега гледам и виждам че леля ми излезе напълно права ...... за съжаление,но......
В обща сметка проблеми се заключават горе долу така(не ги подреждам по значимост):
1.родителите - е тука мога да напиша книги колкото цялото творчество на Стивън Кинг,може би точно от тука започва цялата обърквация,помислете все пак едно дете взема най-първия пример за подражание от семейството,а при тези разводи и това безхаберие към децата ....... какво може да се очаква
2.обществото - значи тука в БГ ако можем изобщо да говорим за такова стигаме все до разделения,на богати и бедни,и кой как какво направил,и дори забележете как едни от вас застават зад учителите а други зад децата,а това е фундаментална грешка,това не са два бряга,едва ли има по тясно взаимодействие от м/у учител-ученик и влюбените двойки,ако защитаваме ту едните ту другите как ще се получи движението - колата(знанието) се движи със леви (учители) и десни (ученици) колелета,ако се набляга само на едните какво се получава.
3.учителите - един друг роднина на преклонна възраст беше един от най-добрите ортопези във БГ,и той един път ми разправяше като го приели да учи за лекар със какъв завет го изпратила майка му:"лекар и учител се става,когато си осъзнал че трябва да работиш за другите,а не за себе си",доколкото знам тази жена не е имала дори основно образование,а който може да разбере мъдроста във думите и,ще разбере какво бих написал по тази точка - само да добавя опирайки се на думите на menchev ,че посочения от него подход е най-правдободобен,ами като учителите ядат бой от децата да напускат ве,кой ги спира,или знаят само да стачкуват за заплати А,защо един път поне не вдигнаха стачка във защита на интересите на децата,е заради това първо ще аргасвам тях а после учениците
4.образователната ни система - накратко ако това е образователна система по добре да не си пускам детето на училище,от тука трябва да се започне елиминирането на гнилото .... във Дания
5.децата - от цялата тази горе посочена гнусотия е напълно нормално положението в момента нали,децата се оглеждат във всичко това и попиват и попиват и стават тези боклуци които виждаме във репортажите постнати от X-citer и това е разбираемо нали ...... да ама не ..... децата са много по интелегентни отколкото предполагаме,и както беше казал Радичков "децата са като водата,гледат да пробият там където е най-лесно",айде да си говорим за времената след преврата за мутренските времена,тогава когато израснахме ние,когато хаоса и насилието бяха на много по показно ниво,мога спокойно да потвърдя че сегашните хлапетий изобщо си нямат напредстава какво беше БГ тогава,сегашните си позволяват да не изпитват страх да не проявяват респект,не знаят какво е да стъпваш нащрек,не че нещо ама аз бях от най-проблемните ученици,хем бях пълен хаймана и си правех какво ми скимне,хем бях отличник и никой повтарям никой не успя да ме "вкара във пътя"защото още пубертет бях взел и осъзнал решението че пътя си е лично мой и ще си правя каквото искам със него,но уви това като го приказваш на днешните наследници стоят и те гледат тъпо,толкова са глухи и тъпи че чак понякога ми е смях ...... съжалявам малките,ама като не сте със жълто по устата докажете го,не само да ми дрънкате врели некипели,със извинение ама там където аз съм срал вие сега пасете

http://www.youtube.com/watch?v=LvW-4Gpoc8A
Мишел написа:Много ли е Европейско и изобщо нормално ли е ученик да бие учителя??? Не казвам че на удара трябва да се отвръща на удар, но в крайна сметка като не го е нашамарил баща му когато трябва, няма лошо учителката да го нашамари.
Колкото ненормално е ученик да бие учител, също толкова е НЕНОРМАЛНО учител да посяга на ученик че и малолетен! Въобще не е нормално! Лошо има и то доста! Аз не виждам със какво право може някои които и да е, да малтретира малолетен ?! Не знам дали си женена, но ако си и твоя мъж така ти бие по 4-5 шамара като го ядосаш, и там няма лошо нали ?
Колкото по-бързо осъзнаят хората че саморазправата не е решение особено в училище, толкова по-добре! Айде на пътя как да е, ама в УЧИЛИЩЕ ? Има детска педалогическа стая, има и "закрила на детето", 99% съм сигурен че и двете институции работят с проблеми деца! Но това че някой хора още не са прескочили трапа от Живков е друга тема.
X-citer написа:А когато ученик си позволява да посяга на учител не е ли аналогична ситуацията?
теб ако някой те напсува на улицата и почне да те унижава пред 30 човека ще му се усмихваш ли само?
Да, може да се каже че е аналогична, прави се съвет и ученика се премества в друго училище.Въпроса се приключва за една седмица.
Само че тук е коренно различна ситуацията. Погледни пак клипчето и наблегни на периода 0:40-1:20 ! Проблемните деца идват и си заминават, а тази шафрантия бог знае от кога преподава!
Тези двете клипчета които показа, чули какво каза накрая човека ? Също така.. 1 месец е работил, а материала му е не повече от 15 минути, с избрани кофти моменти! Аз съм сигурен че 90% от часовете са му минавали нормално, проста математика 4х4х5=80 часа минимум е преподавал или иначе казано около 30-35 астрономически часа прекарани в час, ако това са му най-лошите моменти, а те със сигурност не са спестили нищо "интересно" бих казал, че е добре. Смисъл не е като онова клипче с госпожата по английски, ако не се лъжа.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Prekysvach написа:времето ми е ангажирано да изкарвам пари по един или друг начин , родителите ми имат достатъчно . но въпреки това аз работя и деля сметки и т.н
ако си изкарвала по 500 лв на месец от 15 годишна от които 220 да са ти стипендия .. може да ме разбереш , явно не си яла пердах ,че да знаеш за какво става дума
п.с лятото работих на 2 места през деня като общак вечерта в ресторант
взимах 20 лв надник и 80 лв на вечер имах 2 почивни дни ... , а за да правя това не вярвам , че изцяло ми липсват тия първи 7 години , защото имам много малки прилики с наборите си , които чакат всичко на готово както вероятно и ти си правила !!!
Хубаво и похвално е това, че се опитваш да работиш и да изкарваш пари. Но не забравяй, че има време и за това. Тоест, сега гледай да си учиш каквото има за учене, за да не се получи така, че след години заради петстотинте лева, които изкарваш сега да си осъден завинаго да изкарваш по толкова.
Пък за учителите каквито- такива, може да си мислиш, че е по- прост, по- слаб, по- беден или каквото и да е по- малко от теб, но той е ти е учител. Като говори- слушай, като заповядва- изпълнявай. Времето в училище е това в което се възпитават някои навици, които утре ще ти помогнат много.
- Mephistofel
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 16.05.2008
- Пол: Мъж
Ех, защо ли махнаха задължителната военна служба...
На доста тийн-лигльовци щеше да им се отрази позитивно да поносят камуфлажа няколко месеца.

На доста тийн-лигльовци щеше да им се отрази позитивно да поносят камуфлажа няколко месеца.

"Дайте ми шест реда,написани от най-честния човек и аз ще намеря в тях за какво да го обеся!" Кардинал Ришельо
http://www.wartime.bg
http://www.facebook.com/wartime.bg
http://www.muzikant.org/
Tribute to Ronnie James Dio -"Rainbow In The Dark" http://www.youtube.com/watch?v=2rIKJI30xu4
http://www.wartime.bg
http://www.facebook.com/wartime.bg
http://www.muzikant.org/
Tribute to Ronnie James Dio -"Rainbow In The Dark" http://www.youtube.com/watch?v=2rIKJI30xu4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани