Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Аз умувам точно за такива кецове. Пък и не знам, до сега не съм виждал някой да кара симсон с ботуши.
Аз все още умувам за покупка на по-голяма машина, но пак ще е като мотопед на фона на това, което карате повечето. Аз съм си наумил какво бих си взел и то е 250 кубика, 140-150кг. Предполагам сносни мото кецове ще предлагат някаква прилична защита.

Аз все още умувам за покупка на по-голяма машина, но пак ще е като мотопед на фона на това, което карате повечето. Аз съм си наумил какво бих си взел и то е 250 кубика, 140-150кг. Предполагам сносни мото кецове ще предлагат някаква прилична защита.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Кецовете предлагат добра устойчивост на абразия.
Демек ако се изпързаляш и са вързани добре няма да си охлузиш пищялите.
Това, което им липсва сравнено с ботуша е аксиалната устойчивост.
Т.е. ако мотора те хвърли (което е малко вероятно да стане със симсоня или друг по-слаб мотор) и стъпиш накриво може да изкълчиш или счупиш глезена. Също и ако те затисне, но там е на късмет предполагам. Дори и много здрав ботуш като му легнат 250 кила отгоре вероятно ще поддаде, а и да не поддаде може просто да премести проблема по-нагоре - в коляното.
Другите потенциално опасни контактни точки са дланите.
Всичките тия еър-меър ръкавици, дори и по-внушително изглеждащите с карбони и разни такива гиздийки като се плъзнат по асфалт стават дупки. Поне един бонус, че при нас асфалта е като стъкло и е далеч по-малко абразивен от нормалния
Рамото и ключицата също го отнасят много често. Там вече помага само яке с адекватна collar bone защита.
Другото са бедрата - там гащи с протектори на бедрата.
Както и прасците. С къси гащи ако се плъзнеш по гръб, сещай се.
Гледам, че много народ карат в града с наколенки, които в 90% от случаите ще са безполезни. Може да запази коляното отпред ако изпуснеш мотора ама до там. Отзад повечето са отворени и при пързаляне по гръб няма много файда от тях.
И разбира се гръбния протектор и този на гърдите. Ама там травмите май вече идват при по-високи скорости.
Имаше преди години един много ям сайт с анализи на катастрофи и защитата, която е носена при тях, но вече не го намирам, дори не помня как се казваше.
Демек ако се изпързаляш и са вързани добре няма да си охлузиш пищялите.
Това, което им липсва сравнено с ботуша е аксиалната устойчивост.
Т.е. ако мотора те хвърли (което е малко вероятно да стане със симсоня или друг по-слаб мотор) и стъпиш накриво може да изкълчиш или счупиш глезена. Също и ако те затисне, но там е на късмет предполагам. Дори и много здрав ботуш като му легнат 250 кила отгоре вероятно ще поддаде, а и да не поддаде може просто да премести проблема по-нагоре - в коляното.
Другите потенциално опасни контактни точки са дланите.
Всичките тия еър-меър ръкавици, дори и по-внушително изглеждащите с карбони и разни такива гиздийки като се плъзнат по асфалт стават дупки. Поне един бонус, че при нас асфалта е като стъкло и е далеч по-малко абразивен от нормалния

Рамото и ключицата също го отнасят много често. Там вече помага само яке с адекватна collar bone защита.
Другото са бедрата - там гащи с протектори на бедрата.
Както и прасците. С къси гащи ако се плъзнеш по гръб, сещай се.
Гледам, че много народ карат в града с наколенки, които в 90% от случаите ще са безполезни. Може да запази коляното отпред ако изпуснеш мотора ама до там. Отзад повечето са отворени и при пързаляне по гръб няма много файда от тях.
И разбира се гръбния протектор и този на гърдите. Ама там травмите май вече идват при по-високи скорости.
Имаше преди години един много ям сайт с анализи на катастрофи и защитата, която е носена при тях, но вече не го намирам, дори не помня как се казваше.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Мотористите във форума!
Аз като паднах преди години на магистралата със 130 бях с маратонки и дънки , след падането бях по чорапи и с един крачол на дънките който висеше на парцали , тоест дънките станаха като бермуди за около 1-2 секунди . За 11 шева по краката няма нужда да споменавам то се подразбира че не съм ходил още 30-40 метра напред по асфалта , беше си полет . Даже докато лежах там първите минути имаше доста кървища висяха парчета кожа и месо , та ми заприлича на кост едното и викам сигурно съм счупил крак обаче изкарах късмет. Само ръката счупих .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Все се каня да ви пратя някои рентгенови снимки, но все се отказвам... Няма нужда и смисъл най-вече! Колко да е здрав телешкия бокс, като костта го пробива, примерно? Всичко е късмет, късмет и много късмет! Останалото е много разум, но без късмет пак няма смисъл!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Айде стига черногледство, не им трябва екипировка на хората колкото акъл. С екипировка без акъл е по-зле от без екипировка ама с акъл. Без екипировка и без акъл е най-зле, както са 80% от хората. Аз напоследък карам адски много от времето с 40-50 из града и се чувствам повече от комфортно. И човек има толкова много време да сканира и следи за потенциални ситуации. Не е като да летиш със 70-80 и да трябва да взимаш решения за секунда-две.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:Кецовете предлагат добра устойчивост на абразия.
Демек ако се изпързаляш и са вързани добре няма да си охлузиш пищялите.
Това, което им липсва сравнено с ботуша е аксиалната устойчивост.
Т.е. ако мотора те хвърли (което е малко вероятно да стане със симсоня или друг по-слаб мотор) и стъпиш накриво може да изкълчиш или счупиш глезена. Също и ако те затисне, но там е на късмет предполагам. Дори и много здрав ботуш като му легнат 250 кила отгоре вероятно ще поддаде, а и да не поддаде може просто да премести проблема по-нагоре - в коляното.
Другите потенциално опасни контактни точки са дланите.
Всичките тия еър-меър ръкавици, дори и по-внушително изглеждащите с карбони и разни такива гиздийки като се плъзнат по асфалт стават дупки. Поне един бонус, че при нас асфалта е като стъкло и е далеч по-малко абразивен от нормалния
Рамото и ключицата също го отнасят много често. Там вече помага само яке с адекватна collar bone защита.
Другото са бедрата - там гащи с протектори на бедрата.
Както и прасците. С къси гащи ако се плъзнеш по гръб, сещай се.
Гледам, че много народ карат в града с наколенки, които в 90% от случаите ще са безполезни. Може да запази коляното отпред ако изпуснеш мотора ама до там. Отзад повечето са отворени и при пързаляне по гръб няма много файда от тях.
И разбира се гръбния протектор и този на гърдите. Ама там травмите май вече идват при по-високи скорости.
Имаше преди години един много ям сайт с анализи на катастрофи и защитата, която е носена при тях, но вече не го намирам, дори не помня как се казваше.
Благодаря!
Яке си взех с протектори на рамото, лактите и гърба по препоръка на колега тук от форума и съм доста доволен. Мисля да си взема и панталона, който върви с якето, тъй като якето ми хареса като качество на изработка, а и ще си пасват едно с друго и могат да се сглобят в цял "екип". Но са от друг магазин, а ваучерът, който ми подариха е само за Линсън, та затова обувки и ръкавици оглеждам там, за да завърша един що годе приличен сет екипировка.
Два пъти съм падал с мотор, все с ниска скорост, реално само моторите са падали, аз и в двата случая останах на крака. Единия път беше със симсонката с 20-25км/ч при спиране, другият път беше със Сузуки ГС 500, при излизане от полигона в Търново.
Вероятно късметът си играе наистина голяма роля. Имам доста познати, каращи 600-1000кубикови мотори с почти никаква екипировка и то с прилично високи скорости. Може би е въпрос на време някой да пострада, никой не знае.

- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
drifty написа:Вероятно късметът си играе наистина голяма роля. Имам доста познати, каращи 600-1000кубикови мотори с почти никаква екипировка и то с прилично високи скорости. Може би е въпрос на време някой да пострада, никой не знае.
Всеки ден по фейсбук групите скърбят за различен моторист... Това е част от играта, която сме избрали да играем...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани