Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
Re: Мотористите във форума!
Хорнета е много плавен мотор перфектен за начинаещ. Силата му идва след 8к оборота преди това няма с какво да те изненада. Отделно тежи горе долу колкото Cb500.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Те всички онди са май така. Мисълта ми беше друга. На човек качващ се за първи път на мотор някои неща са неминуеми. Или ще изпусне съединителя или ще навие газта повечко
На мен ми се случи с едни листи А3, които бях сложил пред мен, правя обратен завой от място и листите тръгват да се изхлузват. Аз за да ги задържа с дясната ръка дадох повече газ и не я отпуснах, щото ги държа да не паднат
Спрях на метър от едно Порше. Ако беше по-голям, тежък и мощен мотор или щях да го изправя на задна гума или да финиширам във вратата на поршето. Та научих си урока без последствия.
Също както и като спирам на светофарите има голяма вероятност да стъпя в масло, гориво или антифриз и крака да се хлъзне. Като пресичам лентите, че в някои случаи боята може да е като лед. Като връщам по-агресивно скорости, че може задната гума да блокира (с антихопинг съединител съм, но пак се усеща за кратно) и разни други такива дреболии, които с по-голям и тежък мотор могат да излязат скъпо.
Отделно, че когато мотора ти пасва като мощност и тегло на уменията се научаваш да го контролираш по-добре. Респекта е хубаво нещо и винаги трябва да го има, но страха ще те спре да се научиш да караш добре.
На магистралата всичко около 100 коня много бързо ще ти умалее. Влезеш ли в завои обаче или в града осъзнаваш, че имаш още мнооого да вземеш от тоя мотор.
На мен ми се случи с едни листи А3, които бях сложил пред мен, правя обратен завой от място и листите тръгват да се изхлузват. Аз за да ги задържа с дясната ръка дадох повече газ и не я отпуснах, щото ги държа да не паднат

Също както и като спирам на светофарите има голяма вероятност да стъпя в масло, гориво или антифриз и крака да се хлъзне. Като пресичам лентите, че в някои случаи боята може да е като лед. Като връщам по-агресивно скорости, че може задната гума да блокира (с антихопинг съединител съм, но пак се усеща за кратно) и разни други такива дреболии, които с по-голям и тежък мотор могат да излязат скъпо.
Отделно, че когато мотора ти пасва като мощност и тегло на уменията се научаваш да го контролираш по-добре. Респекта е хубаво нещо и винаги трябва да го има, но страха ще те спре да се научиш да караш добре.
На магистралата всичко около 100 коня много бързо ще ти умалее. Влезеш ли в завои обаче или в града осъзнаваш, че имаш още мнооого да вземеш от тоя мотор.
Re: Мотористите във форума!
Имай предвид че 4 цилиндровите 600ки не скачат така от ниските както едноцилиндрови и двуцилиндрови, а искат обороти. Затова не е гаранция че Хорнета като е по-мощен ще те изненада по-лесно. Относно килограмите в този клас са горе долу на едни килограми така че и там не виждам драма. Има и още нещо в случай че реши да го продава 600цц се продава много по-лесно.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Ами изгледах много ревюта в тубата от собственици на хорнет.
Всички казват едно и също, че мотора тръгва след 5000 об.
Даже за някой е лек недостатък.
Ома
Имам приятели които израстнаха с мотори и ми прави впечатление, че един не ми каза нещо против хорнет, даже обратното и са на мнение, че караш ли спокойно е кротък, подадеш ли му... бяга.
Освен това има огромна популация, части, ремонти и пр. са много по лесни и достъпни.
https://youtu.be/B65HPg5AGog
Гледах туй видео и малко ми стана лошо и се чудих туй за мен ли е?
Тука друг луд : https://youtu.be/IrhvjvKnOu4
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Всички казват едно и също, че мотора тръгва след 5000 об.
Даже за някой е лек недостатък.
Ома
Имам приятели които израстнаха с мотори и ми прави впечатление, че един не ми каза нещо против хорнет, даже обратното и са на мнение, че караш ли спокойно е кротък, подадеш ли му... бяга.
Освен това има огромна популация, части, ремонти и пр. са много по лесни и достъпни.
https://youtu.be/B65HPg5AGog
Гледах туй видео и малко ми стана лошо и се чудих туй за мен ли е?
Тука друг луд : https://youtu.be/IrhvjvKnOu4
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Re: Мотористите във форума!
Ако ти харесват такива изпълнения гаранция не е за теб както и всеки друг мотор 

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Точно обратното.seimo написа:Ако ти харесват такива изпълнения гаранция не е за теб както и всеки друг мотор
В стрес съм.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Хорнета е много хубав и подходящ мотор за начинаещи. Спокоен, предвидим, с добър баланс, предостатъчно мощен и лесен / евтин за подръжка.
Аз лично особено за начинаещи винаги бих предпочел карбураторния двигател. С карбураторите има едно усещане на директност и плавност което при инжекциона го няма... колкото и добре да е калибриран инжекциона поне аз винаги го усещам все едно някой друг ти подава газта. Единствената полза от него е като е студен мотора, че се контролира по- лесно (а и има по- добър торк в ниските ама друга тема).. но като цяло не ги обичам.
Аз лично особено за начинаещи винаги бих предпочел карбураторния двигател. С карбураторите има едно усещане на директност и плавност което при инжекциона го няма... колкото и добре да е калибриран инжекциона поне аз винаги го усещам все едно някой друг ти подава газта. Единствената полза от него е като е студен мотора, че се контролира по- лесно (а и има по- добър торк в ниските ама друга тема).. но като цяло не ги обичам.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Инжекциона е и по икономичен, няма нужда от настройки.
Всяко нещо си има плюсове и минуси.
Кажете нещо за каски. Кое е добре - марка, модел.
Кажете някой хубав магазин за мото екипировка.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Всяко нещо си има плюсове и минуси.
Кажете нещо за каски. Кое е добре - марка, модел.
Кажете някой хубав магазин за мото екипировка.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Re: Мотористите във форума!
vvasilev1 написа:Инжекциона е и по икономичен, няма нужда от настройки.
Всяко нещо си има плюсове и минуси.
Кажете нещо за каски. Кое е добре - марка, модел.
Кажете някой хубав магазин за мото екипировка.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Икономия- ако караш мотор заради икономията- грешен ти е подхода. За мене важното е да имам поне 100-120км пробег на един резервоар-от там колко харчи въобще не ме интересува.
Каските са прости- купуваш най- скъпата която можеш да си позволиш и ти пасва на главата. Цялата мъдрост за каската е събрана в един лаф- “имаш 200 лева глава- караш със 200 лева каска”
Поне в моя свят има две фирми- Арай и Шоей... Човек има или Арай глава (по- кръгла славянска чутура) или Шоей глава (по- продълговата). Размера само не е достатъчен да ти пасва. Каска се купува само след проба.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Що, аз карам за икономия. И на време и на пари
Моята глава е AGV. Пробвах и Арай и Шой.. не бива. Взех си AGV K5 в два размера, онлайн (мерих в магазина, но исках да поседя с нея за да видя как ще ми е главата след известно време с каската). Изкарах 5-6 часа игра на Батълфилда с каска на главата и избрах мисля правилния размер. Сега мога да я държа по 5-6 часа без да ми създава дискомфорт.

Моята глава е AGV. Пробвах и Арай и Шой.. не бива. Взех си AGV K5 в два размера, онлайн (мерих в магазина, но исках да поседя с нея за да видя как ще ми е главата след известно време с каската). Изкарах 5-6 часа игра на Батълфилда с каска на главата и избрах мисля правилния размер. Сега мога да я държа по 5-6 часа без да ми създава дискомфорт.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Ама после върна едната ли?bum_bum написа:Що, аз карам за икономия. И на време и на пари![]()
Моята глава е AGV. Пробвах и Арай и Шой.. не бива. Взех си AGV K5 в два размера, онлайн (мерих в магазина, но исках да поседя с нея за да видя как ще ми е главата след известно време с каската). Изкарах 5-6 часа игра на Батълфилда с каска на главата и избрах мисля правилния размер. Сега мога да я държа по 5-6 часа без да ми създава дискомфорт.
Правилно си постъпил.
Щото в магазина да стоиш час поне с каската...
Аз държа да е максимално лека и оптекаема.
За agv масово казват, че били шумни? Иначе и на мен визуално ми допадат най много.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Мотористите във форума!
Не. Продадох я в олх-а. Гледам да не се възползвам от тия облаги за потребителите в онлайн търговията, щото знам какво им е на търговците.
Самата каска ми е много удобна, но то си е до глава. На друга кратуна друга марка ще стои по-добре. Единствено, че е шумна. Очаквах, че ще е по-тиха от гивито, което имах преди нея предвид, че е бая по-висок клас, но над 100км е прекалено шумно. Но едни дунапренови тапи за уши оправят работата перфектно.
За хубост иначе е номер едно, поне по моя вкус.

Самата каска ми е много удобна, но то си е до глава. На друга кратуна друга марка ще стои по-добре. Единствено, че е шумна. Очаквах, че ще е по-тиха от гивито, което имах преди нея предвид, че е бая по-висок клас, но над 100км е прекалено шумно. Но едни дунапренови тапи за уши оправят работата перфектно.
За хубост иначе е номер едно, поне по моя вкус.

Re: Мотористите във форума!
Аз карам 4ти сезон с Nolan и съм много доволен от каската. Два визьора в комплекта(супер важно). Сменят се лесно, добра вентилация, качествена изработка. Лека. Леко шумна. Каската не е скъпа взех я за около 300лв и не съжалявам изобщо. Екипировката е трудна работа
В смисъл няма перфектна екипировка ,но ще се убедиш сам. Не се хвърляй на някви супер скъпи екипировки като начало.

- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Мотористите във форума!
И двете ми шосейни каски са Icon. Бях се засилил да взимам AGV, че бяха много модерни като си търсех, обаче като пробвах 1-2 модела и се отказах. Отвратително се усещаше каската. Тогава момчето в Оverdrive ми каза - що не пробваш тия - подаде ми някакъв модел на Icon и каската ми заспа. Единственият минус е че са по-шумни, но аз си карам с тапи така или иначе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани