България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Отчитайте незначителния факт че там за чупене на огледала по светофарите може да си получиш куршум в челото . Не се знае кой и какъв стои в колата и как ще изтълкува такава атака така че нищо общо с тука или Германия . Страх баце , страх се нарича тая липса на чупени огледала .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз ви говоря за всички шофиращи колективно, вие се насочвате към отделни индивиди/ситуации.
Проблеми от рода на разлика в скоростта на лентите, престрояване между ленти в трафик, каране в аварийна лента, бавно каране в лява лента и т.н. не съществуват преди да имаме "магистрала" и гъстота на трафика подобна на днешната.
Не може да очаквате хора които се качват за пръв път на магистрала или го правят два пъти в годината да са наясно с тези проблеми и да ги осъзнават.
Това имам предивд под опит.
Нека вземем твоя пример и приемем, че немците в момента изобщо не си блеят в телефона в задръстване на магистралата, а американците го правят постоянно.
Джон ще е наясно, че масово патките около него са се забили в телефона и ще ги следи. Джими полицайчето дето се движи в трафика знае, че масово се блее в телефоните, ще гледа за подобни нарушения и т.н.
Ако внезапно при изрядните немци плъзне тази чума с телефоните, за тях ще е нов риск в задръстването и няма да имат толкова опит в борбата с него. Примерно Ханс няма да си гледа постоянно в огледалото за задно виждане, за да следи дали русата кака няма да му спре в бронята, докато си цъка във фейсбука. Ще го направи след като един два пъти купи и боядиса брони заради такива.
Проблеми от рода на разлика в скоростта на лентите, престрояване между ленти в трафик, каране в аварийна лента, бавно каране в лява лента и т.н. не съществуват преди да имаме "магистрала" и гъстота на трафика подобна на днешната.
Не може да очаквате хора които се качват за пръв път на магистрала или го правят два пъти в годината да са наясно с тези проблеми и да ги осъзнават.
Това имам предивд под опит.
Не са опитвам да кажа, че едните или другите се придвижват по-безопастно. А че едните колективно са прекарали повече време и километри карайки по магистрали и многолентови пътища.Аз не съм видял немец да си блее в телефона и да чати на път за работа, докато в щатите са на всеки километър такива..
Нека вземем твоя пример и приемем, че немците в момента изобщо не си блеят в телефона в задръстване на магистралата, а американците го правят постоянно.
Джон ще е наясно, че масово патките около него са се забили в телефона и ще ги следи. Джими полицайчето дето се движи в трафика знае, че масово се блее в телефоните, ще гледа за подобни нарушения и т.н.
Ако внезапно при изрядните немци плъзне тази чума с телефоните, за тях ще е нов риск в задръстването и няма да имат толкова опит в борбата с него. Примерно Ханс няма да си гледа постоянно в огледалото за задно виждане, за да следи дали русата кака няма да му спре в бронята, докато си цъка във фейсбука. Ще го направи след като един два пъти купи и боядиса брони заради такива.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TheDriver написа:Не са опитвам да кажа, че едните или другите се придвижват по-безопастно. А че едните колективно са прекарали повече време и километри карайки по магистрали и многолентови пътища.Аз не съм видял немец да си блее в телефона и да чати на път за работа, докато в щатите са на всеки километър такива..
Нека вземем твоя пример и приемем, че немците в момента изобщо не си блеят в телефона в задръстване на магистралата, а американците го правят постоянно.
Джон ще е наясно, че масово патките около него са се забили в телефона и ще ги следи. Джими полицайчето дето се движи в трафика знае, че масово се блее в телефоните, ще гледа за подобни нарушения и т.н.
Ако внезапно при изрядните немци плъзне тази чума с телефоните, за тях ще е нов риск в задръстването и няма да имат толкова опит в борбата с него. Примерно Ханс няма да си гледа постоянно в огледалото за задно виждане, за да следи дали русата кака няма да му спре в бронята, докато си цъка във фейсбука. Ще го направи след като един два пъти купи и боядиса брони заради такива.
Примери и контрапримери за колективност или друго може да си даваме до утре, които доказват точно нищо


Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
@TheDriver
Ако не си сценарист вземи да се пробваш. Може да ти се получи
Ако не си сценарист вземи да се пробваш. Може да ти се получи

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
enigma написа:...
Като минеш по 405цата един път и Тракия ти се струва като стъкло... има нещо такова.
и5 също имаше едни брутални участъци, дето не знаеш дали ще останеш на пътя с 80 мили в час.
п.с. ако трябва да мина 1000-2000 км определено избирам щатите пред Европа обаче.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Последна промяна steeN на 08 Май 2019, 18:00, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Nickelback написа:то десетки пъти по-колективни са Сумит Кумар и Сатиш Раджакумар от Бангалор да речем. Или Дзин Пей и Джанг Хуй от Шанхай..... Само, който не го изпитал и наблюдавал може да твърди обратното
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
ти.... в щатите колко си карал? ..... а в китай и индия карал ли си... колегиалност на пътя? и ако си карал- ти верно ли това го написа насериозно? не пожелавам на най- големия си враг да кара в бомбай или в шанхай... аз всеки път като карам там и после ми идва ако имах власт да им иззема всичките мпс-та...

едит: и американците най- малкото може да са за пример с това, че ако направиш сериозна катастрофа по твоя вина системата ще се погрижи да ти държи влажно цял живот. едно, че може да те вкарат в затвора, две че ще те съдят до откат.... и видеорегистраторите се признават в съда

Последна промяна alx на 08 Май 2019, 18:01, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Nickelback написа:TheDriver написа:
Примери и контрапримери за колективност..........
Не се разбираме нещо, но няма проблем

Просто се опитвах да кажа да не очаквате нормално поведение по магистралите и булевардите при положение, че имаме подобие на магистрала от има няма 10 години, а хората каращи по големите булеварди до скоро са карали по-улиците на малкия град(с което за нищо не са виновни).
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:Nickelback написа:то десетки пъти по-колективни са Сумит Кумар и Сатиш Раджакумар от Бангалор да речем. Или Дзин Пей и Джанг Хуй от Шанхай..... Само, който не го изпитал и наблюдавал може да твърди обратното
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
ти.... в щатите колко си карал? ..... а в китай и индия карал ли си... колегиалност на пътя? и ако си карал- ти верно ли това го написа насериозно? не пожелавам на най- големия си враг да кара в бомбай или в шанхай... аз всеки път като карам там и после ми идва ако имах власт да им иззема всичките мпс-та...
Я пак ми прочети мнението и посочи къде говоря за "колегиалност"..? Говоря за "колективност", разбирай синхронизирано движение (по някакви неведоми техни си, непонятни за "нас" закони). Карал съм достатъчно, че да го твърдя, не се безпокой


ПС: Включваш се, когато ти е удобно, няма проблем, хлъзгав си като шаран в зехтин

ПС2: Що караш там, бре, нали си началник? Или пестиш бюджета?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:...
И в България се признават. Грешно е схващането, че не са доказателство. Не е доказателство целенасоченото следене на някой, това може само държавата да го прави (по определен със закон ред ест.).
Това произтича от един текст в конституцията.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:enigma написа:...
Като минеш по 405цата един път и Тракия ти се струва като стъкло... има нещо такова.
и5 също имаше едни брутални участъци, дето не знаеш дали ще останеш на пътя с 80 мили в час.
п.с. ако трябва да мина 1000-2000 км определено избирам щатите пред Европа обаче.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Не знам в Европа как е, честно казано нямам много опит там, но едно пътешествие от Сан Франсиско до Сан Диего или ЛА с кола си е мазохизъм за мен.

В bay area-та си имаме и и880 освен това, т.нар. магистрала към ада

https://jalopnik.com/hell-roads-the-dreaded-nimitz-freeway-256820
The stretch nearest the Martin ancestral villa- let's say between the San Leandro border and the Bay Bridge- looms as a car-and-human-parts-strewn nightmare of potholes, 18-wheelers piloted by drivers at the tail ends of 3,000-mile amphetamine runs, heavily-armed drunks, and road-ragers. You'll find speeds ranging from 20 to 110 in the same traumatized stretch of choppy asphalt; on- and off-ramps are short, steep white-knuckle mid-50s setups that ensure maximum carnage during merges.
enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Е да ама винаги може да си отделиш един ден повече и да минеш по единицата нали
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тези дни ни класираха вече втори в Европа за 2018-та.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Като става на въпрос за дебили по пътя, след едно София - Шабла (Тюленово) - София, забелязах много странен феномен - има супер много кроманьнонци, които на двулентов път карат със 140км/ч, изпреварват рисково, без видимост, безсмислено например 2км колона на 5км от магистралата).... После на магистралата карат със 110км/ч.
.
На Хемус пък на равните части карат със 110, дойдат дупките и неравностите - засилят на 150 км/ч.
Това беше много показателно, за да разберем, че освен пътищата другата причина е - комплекс за малоценност (често основателен), липса на адекватна преценка за това което се случва и липса на контрол...
ПС: на минималния част от пътищата покрай Варна, които стават имаше дебилно ограничение 60км/ч и разбира се - тринога. Май пак сгреших че минах с цели 80км/ч

На Хемус пък на равните части карат със 110, дойдат дупките и неравностите - засилят на 150 км/ч.
Това беше много показателно, за да разберем, че освен пътищата другата причина е - комплекс за малоценност (често основателен), липса на адекватна преценка за това което се случва и липса на контрол...
ПС: на минималния част от пътищата покрай Варна, които стават имаше дебилно ограничение 60км/ч и разбира се - тринога. Май пак сгреших че минах с цели 80км/ч
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
acho.rs написа:Като става на въпрос за дебили по пътя, след едно София - Шабла (Тюленово) - София, забелязах много странен феномен - има супер много кроманьнонци, които на двулентов път карат със 140км/ч, изпреварват рисково, без видимост, безсмислено например 2км колона на 5км от магистралата)
С е'но и шес' мотори обикновено, нали?

Или не, всъщност 1.9TDI

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Nickelback написа:acho.rs написа:Като става на въпрос за дебили по пътя, след едно София - Шабла (Тюленово) - София, забелязах много странен феномен - има супер много кроманьнонци, които на двулентов път карат със 140км/ч, изпреварват рисково, без видимост, безсмислено например 2км колона на 5км от магистралата)
С е'но и шес' мотори обикновено, нали?
Или не, всъщност 1.9TDI
300++

иначе това с неадекватното каране е от време онО

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: alekangg