Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Мотористите във форума!
Le Transporteur написа:Spit-Fire написа:Ивански, при теб как са нещата, крака възстанови ли се?

Да, оправих се само белезите стоят година по-късно, но съм страшно благодарен че си запазих и 2-та крака ....... но толкова се стреснах че повече едва ли някога ще седна на мотор, понеже живота е радост и тъга , но когато си без 1 крак е предимно тъга .....
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
ivanski_2 написа:Le Transporteur написа:Spit-Fire написа:Ивански, при теб как са нещата, крака възстанови ли се?
![]()
Да, оправих се само белезите стоят година по-късно, но съм страшно благодарен че си запазих и 2-та крака ....... но толкова се стреснах че повече едва ли някога ще седна на мотор, понеже живота е радост и тъга , но когато си без 1 крак е предимно тъга .....
Добра новина! Успех с изчистването на белезите и неприятните спомени. А занапред, ти най-добре знаеш, от какво имаш нужда и кое е най-добро за теб в даден етап от живота.

Поради променливото време в събота и неделя, не бях планувал да карам. Не отидох и до Кирково, за което събитие, продължавам да не откривам информация. Обаче, бях в отпуск и петък, беше слънчев и приятен за разходка и го направих, Котленския, Ичера, Българка и Шипка. Така, цял ден иху, в събота тиху. Парелелния близнак, има един топлообменник отпред, в събота забелязвам, прясна сълза антифриз. В неделя го свалих и сега е отново в бокса.




Да Ви попитам, какво мнение имате, за "обличането" на колекторите? Това, което най-много ме итересува, е започва ли корозия по метала. Питам за опит, логиката клони към - ръждата започва.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1645
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Предполагам, че питаш за 'платнени' ленти за колекторите, нали? Не ти трябва! Карай си мотора така!
Това уплътнение е било монтирано леко изкривено, предполагам? Гледайки следите, оставам с това впечатление...
Това уплътнение е било монтирано леко изкривено, предполагам? Гледайки следите, оставам с това впечатление...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1645
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
До колегата, който търси мотор и има питане за Мултистрада 1200 "Пайкс Пийк" в 'офроуд-форума'... Проблемните двигатели от серията 1200сс са до 2012г включително. Лагерите на вала са съчмени и май идват леко слаби... След 2012г са ролкови и стават доста по-здрави и докладваните проблеми с двигателя са много по-малко! Въпросната версия, "Пайкс Пйик", е най-спортния вариант на модела с най-много 'екстри' за въпросното изпълнение! Мотора е чудесен, но се различава силно от всичко, което си гледал до момента. Ясно ми е, че това го разбираш много добре... Сменят се ремъци периодично, преглеждат се клапани, които рядко са за реглаж!!! Струва някакви пари, но може да се прави и от собственика, стига да има поне средна техническа култура. 4-клапанните искат едно приспособление за валовете в главата, което е евтино. Така се спестяват доста пари от посещението на официалните сервизи! В 'офроуд'-форума ти препоръчват човек, който също е гаражен механик/специалист (много е добър) и не работи това през цялото време. Просто си е фен, какъвто става всеки, който се докосне до марката!
Мнението за италианските марки мотори в България е доста 'изкривено'! Щом не е Хонда - не ми говори! Само, че по света, възхода на европейските марки след 2005-2010г е огромен! Японските видимо изостават, като дори им 'пада' силно и коефициента цена/качество! Всеки сам си преценя...
Мнението за италианските марки мотори в България е доста 'изкривено'! Щом не е Хонда - не ми говори! Само, че по света, възхода на европейските марки след 2005-2010г е огромен! Японските видимо изостават, като дори им 'пада' силно и коефициента цена/качество! Всеки сам си преценя...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Мотористите във форума!
Те новите японци като сглобка и материали са станали по-зле от китайците. Направо нямат общо с европейците само по цена ги доближават 

Re: Мотористите във форума!
Le Transporteur написа:ivanski_2 написа:Le Transporteur написа:Spit-Fire написа:Ивански, при теб как са нещата, крака възстанови ли се?
![]()
Да, оправих се само белезите стоят година по-късно, но съм страшно благодарен че си запазих и 2-та крака ....... но толкова се стреснах че повече едва ли някога ще седна на мотор, понеже живота е радост и тъга , но когато си без 1 крак е предимно тъга .....
Добра новина! Успех с изчистването на белезите и неприятните спомени. А занапред, ти най-добре знаеш, от какво имаш нужда и кое е най-добро за теб в даден етап от живота.![]()
Поради променливото време в събота и неделя, не бях планувал да карам. Не отидох и до Кирково, за което събитие, продължавам да не откривам информация. Обаче, бях в отпуск и петък, беше слънчев и приятен за разходка и го направих, Котленския, Ичера, Българка и Шипка. Така, цял ден иху, в събота тиху. Парелелния близнак, има един топлообменник отпред, в събота забелязвам, прясна сълза антифриз. В неделя го свалих и сега е отново в бокса.
Да Ви попитам, какво мнение имате, за "обличането" на колекторите? Това, което най-много ме итересува, е започва ли корозия по метала. Питам за опит, логиката клони към - ръждата започва.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Мотористите във форума!
Ето и един GS накичен с екстри на цената на още 1...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Мотористите във форума!
Понеже аз съм "ЧОВЕКА" та да си кажа...
Тъй като гледам "средни адвенчъри" от доста време от всякакъв тип и модел имам някакво впечатление от повечето марки на пазара.
Като казвам имам...карал съм почти всички тестови които излязоха и се предлагат на пазара в София.
Като качество всички са надолу...няма празно.
Сузуки и Хонда традиционно са с добра сглобка и солидно направени в класа 700-900 адвенчър говорим.
КТМ е...каквото е...рейсинг машина със всичките и плюсове и минуси от това...
Хускварна Норден е същото като КТМ ама с друга визия и...се усеща евтино на пипане...ако щете рециклирано на моменти...като материали говорим.
Тенерето също има такива пластмасарии по копчетата за управление дето изглеждат и се усещат като от зрънчо...не че мотора е лош...напротив.
За мен това не са евтини машини за да го има това.
При скъпото нещата са добре,но цените...БМВ,Дукати...охаа...
Априлия в този клас е супер цена/качество ОБАЧЕ е Априлия и утре като и мине гаранцията,че и преди това...е трудно,бавно,скъпо за части/сервиз.
Както и да е.
Относно страдата просто колега от Търново ми предложи бартер за моят мотор та затова и го повдигнах като тема за размисъл.
Аз винаги съм харесвал страдите,но както и дукати като цяло,НО е по-практично да се кара Хонда както е отбелязано.
Не че не си харесвам хондата.Даже днес след работа я пораздвижих напред назад,че ще вземе да се скапва от некаране.
Тази година до сега нямам и 1500км...голямо каране падна...
Но това с което ще сменям чопъра трябва да ми понася на кръста и да може да ме води на интересни места.
Такива в България има много,но пътищата до там...са като за Трансалп,Мултистрада или 800ДЕ.
Та ще видим.Дойде ли човек да я купи...се почва мъката...в коя посока да поема тъй като и Сузуки и Хонда са на еднакво разстояние до нас...а най-близо е "ЦФ МОТО"...
Тъй като гледам "средни адвенчъри" от доста време от всякакъв тип и модел имам някакво впечатление от повечето марки на пазара.
Като казвам имам...карал съм почти всички тестови които излязоха и се предлагат на пазара в София.
Като качество всички са надолу...няма празно.
Сузуки и Хонда традиционно са с добра сглобка и солидно направени в класа 700-900 адвенчър говорим.
КТМ е...каквото е...рейсинг машина със всичките и плюсове и минуси от това...
Хускварна Норден е същото като КТМ ама с друга визия и...се усеща евтино на пипане...ако щете рециклирано на моменти...като материали говорим.
Тенерето също има такива пластмасарии по копчетата за управление дето изглеждат и се усещат като от зрънчо...не че мотора е лош...напротив.
За мен това не са евтини машини за да го има това.
При скъпото нещата са добре,но цените...БМВ,Дукати...охаа...
Априлия в този клас е супер цена/качество ОБАЧЕ е Априлия и утре като и мине гаранцията,че и преди това...е трудно,бавно,скъпо за части/сервиз.
Както и да е.
Относно страдата просто колега от Търново ми предложи бартер за моят мотор та затова и го повдигнах като тема за размисъл.
Аз винаги съм харесвал страдите,но както и дукати като цяло,НО е по-практично да се кара Хонда както е отбелязано.

Не че не си харесвам хондата.Даже днес след работа я пораздвижих напред назад,че ще вземе да се скапва от некаране.
Тази година до сега нямам и 1500км...голямо каране падна...

Но това с което ще сменям чопъра трябва да ми понася на кръста и да може да ме води на интересни места.
Такива в България има много,но пътищата до там...са като за Трансалп,Мултистрада или 800ДЕ.
Та ще видим.Дойде ли човек да я купи...се почва мъката...в коя посока да поема тъй като и Сузуки и Хонда са на еднакво разстояние до нас...а най-близо е "ЦФ МОТО"...

Re: Мотористите във форума!
При адвенчърите наистина разликата не е толкова голяма обаче всеки си гледа от неговата камбанария и аз примерно обръщам повече внимание на нейкид и пистарки затова съм на това мнение. Иначе Африките, новия Трансалп, Тенерето са си доста прилични мотори
Не може обаче топ пистарката на Хонда за 40 бона да е на ниво сглобка с това на Цф Мото. Новите YZF-и и МТ-та да са като от зрънчо. Кавазаки като че ли са една идея по-добре при по-сериозните модели обаче като електроника доколкото знам са много назад спрямо Бмв, Априлия, Дукати.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1645
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
slatanic написа:...
Идеята ми е, че тази Мултистрада, особено в тази и модификация, няма нищо общо с 800ДЕ, Т7, Трансалп 750 и т.н. Ако мотора ти харесва като концепция, визия, устройва те бартера (доколкото разбирам е нов внос) и т.н. ще останеш не просто впечатлен, а обсебен, влюбен и завинаги обречен, и ще се будиш нощно време, питайки се, това възможно ли е! Повярвай ми! Винаги ще са по-трудни за последваща продажба, но... всичко на този свят си има и плюсове и минуси! Не го мисли, че е италиански! Има части и съпорт за всичко!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:slatanic написа:...
Идеята ми е, че тази Мултистрада, особено в тази и модификация, няма нищо общо с 800ДЕ, Т7, Трансалп 750 и т.н. Ако мотора ти харесва като концепция, визия, устройва те бартера (доколкото разбирам е нов внос) и т.н. ще останеш не просто впечатлен, а обсебен, влюбен и завинаги обречен, и ще се будиш нощно време, питайки се, това възможно ли е! Повярвай ми! Винаги ще са по-трудни за последваща продажба, но... всичко на този свят си има и плюсове и минуси! Не го мисли, че е италиански! Има части и съпорт за всичко!
Ако колегата беше по- близо вече да сме се видяли за страдата.
Ще ме накараш да се разходя до Павликени…
Още съм в размисли… ще видим…
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
slatanic написа:Априлия в този клас е супер цена/качество ОБАЧЕ е Априлия и утре като и мине гаранцията,че и преди това...е трудно,бавно,скъпо за части/сервиз.
По този въпрос съм разказвал и преди.

Когато си купувах F650GS-а, гледах и една Aprilia Pegaso Trail. Бях на косъм да взема априлията, защото беше като нова без забележки и изглеждаше доста по-модерно от БМВ-тата, които са концепция от 2000г а бяха на една цена...
И се чудя аз, двоумя се, с един приятел моторист съм тогава, но не иска да ме подведе, и както си седим и се сети - "я да звъннем на Митака от Плевен", който е от района знае каква слава има, че е голям майстор и се чака с месеци за ред при него.
Звъним му, казваме му че се чудим между бмв и априлия, човека беше доста ясен - "ако си купите априлия няма да ви я правя аз, но няма и кой друг да ви я прави, взимайте бмв"

Та послушах майстора тогава и не съм имал проблеми с моето бмв. С хондите също нямам. От априлия имам само разни странични наблюдения и ми изглежда че имат разни грижи с паленето и работата на двигателя, включително и тази, която я гледах за купуване ако рязко дадеш и върнеш газта на място и гаснеше.
Сега комшията си купи MV Agusta turismo veloce, не бях виждал такова досега. И то има страшна визия, изглежда чисто ново, но нещо гасне самичко като е студено.
Иначе съм алфист по принцип, имал съм две алфи, бил съм доволен от тях, но гледам да избягвам италианските мотори засега.

Не ми се занимава с ремъци и клапани за да карам дукати, а другите гуцита, априлии и агусти ми звучат твърде неизвестно.
И V2 не ми харесва като концепция, а за V4 пари нямам.

- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Мотористите във форума!
Реално Moto Guzzi, най-много се доближават като концепция до БМВ ("почти" боксер v-twin, карданно задвижване). За надеждност нямам представа, но не вярвам да е зле, все пак голяма част от компонентите се поръчват при други производители. И като мощност също не са нещо забелжително.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Аз ще пробвам да си направя бедняшки Tracer защото колкото и да го мисля, предимно карам в града и я излеза уикенда за 200-300 км. я не. И не си струва май да се мъча като грешен дявол в града с тоя голям туч. Та заръчах си една малко по-висока слюда от Али-то и един шшшпойлер за под фара
Да ги видим какви са като дойдат. Ей такова ще мяза - https://scontent.fsof8-1.fna.fbcdn.net/ ... e=670DA963

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
Puig touring е това май.
Иначе верно чист нейкед над 80 е болка, трябват си слюди и спойлери.
Иначе верно чист нейкед над 80 е болка, трябват си слюди и спойлери.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани