Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1646
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Le Transporteur написа:
.....
Спомняш си, че коментирахме, по-назад в темата.
На място, запалване на студен двигател, температурата на десния капак за 3 минути набира като че е котлон, антифриза и маслото (останалата част от
двигателя) почти "не са чули". А като се върна от път, гася и след половин час, върху капака не можеш да си задържиш ръката. Силно се надявам, ъпгрейда
да си заслужава, логиката и тестовете на технологията сочат натам, макар да не се споменават градуси, преди и след. Респект към БМВ, за използваната
боя, покритието на капака е в отлично здраве.
Съгласен съм, че 'стопля' много по-бързо там, но мисълта ми е, че след като се стопли и двигателя, основния източник на топлина там едва ли е генератора... Той работи в режим на постоянно късо съединение, токовете са максимални и затова се отделя тази топлина! Освен това, така и така винаги работи на 100%, то поне включвайте консуматори, за да не отива всичко 'на вятъра' ... , но и не превишавайте капацитета на генератора, че зареждането на акумулатора започва да страда.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Мотористите във форума!
Много ме кефи как ,като си джъткам със скутера /въшка 50 куб.см./ ме поздравяват по моторджийски пичове с всякакви мотори - даже и с Харли-та



Re: Мотористите във форума!
Аз като се разминавам със скутер чакам те да ме поздравят първо и ако го направят ги поздравявам. Като по-начинаещ моторист ги поздравявах и аз първи, но масово не знаят за какво става въпрос и се чудят що им махам 

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Блазе ви, че карате в това хубаво време
Аз не съм го палил от седмица и нещо, че от няколко месеца ме боли средния пръст на лявата ръка, явно съм му е*ал мамата нещо, и реших малко да почина. Ама другата седмица ще покарам до Сандански и обратно, пък каквото стане.
Иначе по тая тема дето обсъждате, на ямашката са му измислили хубаво място на тоя радиатор


Иначе по тая тема дето обсъждате, на ямашката са му измислили хубаво място на тоя радиатор


The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1646
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
По принцип, най-доброто място, което съществува за това нещо е на рамката, точно под долния 'тройник' на предната вилка! Директно изложен на насрещния въздух, близо до генератора и т.н. Някои марки отдавна го 'практикуват'... Дори стария тип РР-и са само топли, без да стават горещи и след часове каране!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Мотористите във форума!
В крайна сметка основният плюс на това реле което прави Марто е ниската работна температура така ли? Не, че е малко, но тук там се говори за повишена мощност, спад на разход на гориво и че това реле ставало "вечно". Принципно се замислях за профилактична подмяна на оем релето с такова. Сега видях и колегата който сменил два такива и изкарали по 300/400 км. Струва ли си занимавката и най-вече на това реле може ли да се разчита във времето? Да не стане работата таралеж в гащите. Ясно, че дава 3 г. гаранция ама не е там въпроса.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
dhtj написа:А днес видях цбр1000 наживо. Такова ще е.![]()
Почвам да дебна обяви.
Искам ауспух под седалката и до 9 бона.
Ако ви излезе нещо, което мислите че си заслужава - пращайте.
И си купих каквото исках.

Нов внос от германия, още девствен със заводската генерация, опашка, дръжки, лостчета, мигачи и т.н.
Минал TUV тази година, доста истински мотор. Дори кожата на седалката си е неговата, не е претапицирана. Единствено стикерите по спойлерите са сменяни и тапите на кормилото. Явно е имало някакво леко изтърване.
Взех го от Варна, още първия ден му направих една разходка до Шабла, да го тествам как е, 200км общо.
А вчера си го прибрах до вкъщи, още 320км. Всичко мина без проблеми.
Първите впечатления са много добри, мотора е направен да върви бързо и стойката ми допада, като залегнеш почти не усещаш вятъра. На хорнета ме дразнеше че над 100км/ч все едно някой ти бие шамари по гърдите без да спира, тука си лягам и си карам с 200 без драма.

Единствено за маневриране из гаражи и тесни места е малко тегав, трудно се обръща посоката например, но се свиква.
Разход 6-7/100, за 178 коня доволно.
Вървежа е огън, мисля че трудно могат да се използва цялата мощност на пътя, което е супер, по-добре да имаш излишък, отколкото да не ти стига.

Като се прибрах си карах и хорнета, горкия няма душичка вече като ги сравнявам двата, давам му цялата газ и чакам, ама нищо не се случва.

Не бих карал повече 600. И нейкед - само градско. Извънградско е наказание, що не ми каза никой преди да го взема?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Мотористите във форума!
Браво, поздравления за придобивката. Важното е човек да гони мечтите си. Нямал съм досег до такъв мотор, но визуално ми харесва много 

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1646
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Честито вече и 'официално'! Да се слушате и радвате взаимно и хиляди радостни и безаварийни километри!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1646
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
frizzante написа:В крайна сметка основният плюс на това реле което прави Марто е ниската работна температура така ли? Не, че е малко, но тук там се говори за повишена мощност, спад на разход на гориво и че това реле ставало "вечно". Принципно се замислях за профилактична подмяна на оем релето с такова. Сега видях и колегата който сменил два такива и изкарали по 300/400 км. Струва ли си занимавката и най-вече на това реле може ли да се разчита във времето? Да не стане работата таралеж в гащите. Ясно, че дава 3 г. гаранция ама не е там въпроса.
Главния плюс е в използването на много по-надеждни електронни компоненти, които на всичкото отгоре не греят толкова поради принципа им на работа! Освен това поддържат много по-правилното напрежение в системата за зареждане на акумулатора, както и не налага работата на максимална мощност на генератора... Другите изброени 'плюсове', лично аз, не смятам за реални. Докато имаше реално активен бг-мото-форум, бях активен негов член. Колегата, на който се е наложило да се възползва от гаранцията на Марто е първия, за който съм чувал - т.е. вероятността е нищожна да се попадне на такъв случай, което не означава, че няма такива.. Моето стана на около 10хил.км, преди да продам мотора и не съм чул да му има нещо...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1646
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Не отписвайте така бързо класа на 600-ките... Страхотни машини са! Говорим за спортен мотор, а не за 'нейкед', където са търсени други качества. Мотора не е само двигател. Има и окачване и рама и геометрия на окачването и разпределение на масите и къде се намират, спирачки, тегло. ЦБР-ката ми нямаше нищо общо с Фазер-а преди това. Минимална разлика в мощността, но колосална разлика във всичко!!!
Елате някой път на нашенския 'Tail of the Dragon' и вижте какво правят колегите с тях...
Елате някой път на нашенския 'Tail of the Dragon' и вижте какво правят колегите с тях...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
От любопитство - коя е най-яката пистова шестотка?
И какъв е смисъла на този междинния клас като gsxr 750?
A относно форумите, лесно мога да отворя един нов мото форум, щом старите не работят, но ще можем ли да съберем хора, ще има ли кой да пише?
И какъв е смисъла на този междинния клас като gsxr 750?
A относно форумите, лесно мога да отворя един нов мото форум, щом старите не работят, но ще можем ли да съберем хора, ще има ли кой да пише?
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1646
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Зависи за кои години става дума и какво точно предпочита водача... Някога 636 на Кавазаки и Р6-цата бяха топ! Сузуки-тата винаги са били отлични също... След това нещата с работния обем малко се 'размиха' и мотори като Триумф Дейтона 675 станаха водещи модели.
Смисъла от 'междинния' клас е много прост: Той просто ти предлага най-доброто от 'двата свята'! Управляемостта и лекотата на развъртане и оборотите на 600-ка и тяга, почти като на отворения клас! Казваха му 600-ка на стероиди... Най-смисленото нещо! Само където моделите на Сузуки бяха толкова добри, че просто отказаха другите производители в този клас
... Просто им обезсмислиха моделите! Те самите продължиха да предлагат този култов модел и той винаги се е продавал отлично! Имай предвид, че някога всичко започна точно със Suzuki GSX750R ... Нямаше 600-ки и 1000-ки 86г, които да са 'състезателен модел с добавени светлини и огледала'.
Имаше кой да пише в мото-форума! Имаше събрана и много информация и теми ( и технически и теоретични и споделяне на снимки и пътувания) по всички въпроси, които касаят мотоциклетизма... За съжаление всичко отиде по дяволите
!
Смисъла от 'междинния' клас е много прост: Той просто ти предлага най-доброто от 'двата свята'! Управляемостта и лекотата на развъртане и оборотите на 600-ка и тяга, почти като на отворения клас! Казваха му 600-ка на стероиди... Най-смисленото нещо! Само където моделите на Сузуки бяха толкова добри, че просто отказаха другите производители в този клас


Имаше кой да пише в мото-форума! Имаше събрана и много информация и теми ( и технически и теоретични и споделяне на снимки и пътувания) по всички въпроси, които касаят мотоциклетизма... За съжаление всичко отиде по дяволите

Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Мотористите във форума!
Колеги дайте предложения за “двуместно” ендуро. В общи линии ще се кара по черни пътища и гора с пасажер (жената или детето) и от време на време сам тогава може и малко по-тежки разходки, но не нещо фрапантно. 99% от моторите след 2004г не виждам как ще съберат двама души. Старите избора се свива до клр650, Ямаха Хт, хонда ХЛ, но повечето са все 600-650 кубика по-тежки. Има ли нещо около 250-350 кубика по-лекичко. Карал съм каджива т4 350 обаче такива животни явно няма вече. Годината на производство не е от особено значение, важно е да се намират части все още.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани