Мотористите във форума!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Какъв тип и колко мотоциклета притежавате?

Скутер
10
12%
Круйзър/Чопър
2
2%
Ендуро
2
2%
Мотор за гората/Крос
1
1%
Градски спорт/турист (нейкед)
12
14%
Шосеен спорт/турист
7
8%
Чист турист
4
5%
Пистов
3
3%
Притежавам един мотор
12
14%
Притежавам два мотора
3
3%
Притежавам три и повече мотора
3
3%
До 500сс
8
9%
500-750сс
6
7%
750-1000сс
8
9%
Над 1000сс
5
6%
 
Общо гласове : 86
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1647
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Мотористите във форума!

Мнение от ildivvy » 14 Сеп 2024, 11:55

Аз карах два сезона с изправител/регулатор от Марто, преди да продам CBR-а. Имах си и волтметър на мотора и винаги съм наблюдавал зареждането на моторите си... Перфектни са, макар и поддържащи малко по-високо напрежение, отколкото аз предпочитам! Въпреки това 100% качество! Бях го преместил и на открито, под седалката... Никога не загрява толкова, че да не може да се пипне с ръка... Много по-хладни от оригиналните. Препоръчвам и на теб да го преместиш, ако имаш идея къде...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Мотористите във форума!

Мнение от seimo » 14 Сеп 2024, 12:07

При мен си е фабрично под седалката и е направено да се обдухва от отворите на страничните пластмаси. Всъщност на оригиналното ми реле му няма нищо, просто реших да пробвам с такъв тип нешунтиращо дали ще има действително разлика във вървежа и икономията както се рекламира. Един колега го похвали и каза че при него има осезаема разлика във вървежа. Колко е вярно скоро ще проверим :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1647
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Мотористите във форума!

Мнение от ildivvy » 14 Сеп 2024, 12:33

Гарантирам, дори залагам 50лв, че няма да има промяна във вървежа и икономията на мотора с този модул! Ако се замисли човек, ще разбере защо...

За местоположението - имам предвид на открито. Обдухване през отвори не е същото... При този тип регулатори не е съвсем належащо, но...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Мотористите във форума!

Мнение от seimo » 14 Сеп 2024, 13:58

Е по наоткрито от това трябва да го закача някъде по кормилото :mhihi: Покарах 30-40км за пробата. Може би да има някаква минимална разлика в развъртането на двигателя. В топ спиида няма разлика. Като излезна някъде на по-дълъг трип 200-300км ще пиша и за разхода :bchug: Човека до колкото разбрах има идея да замери мотор на диното на Снайпер тунинг със и без такова реле за да се види реално каква е разликата ако има такава. Там ще си каже най-добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Мотористите във форума!

Мнение от nero_ » 14 Сеп 2024, 16:54

Ползите (разход и “освободени” коне) са само лабораторни. Но заради другите предимства напълно си заслужава.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 19.03.2004
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

Re: Мотористите във форума!

Мнение от turieca » 18 Сеп 2024, 7:34

В събота мислим да отидем до Тасос и в понеделник да се приберем 2-3 мотора семейно. :driving:
Не сме ходили там да препоръчате къде да хапваме за разглеждане ще караме наред.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Le Transporteur » 19 Сеп 2024, 11:57

В петък изпратих джантата и използвах паузата, подобно на seimo, си поръчах профилактично един регулатор и снощи го боднах.

Припалих за секунди на място, на зареден акумулатор волтметъра показа 13.9 - 14.1 V. Отдавна обмислях да го направя, заради

високата температура на капака, където е генератора. Чудех се как издържа и реших повече да не експериментирам и да ме остави

някъде, насред път.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: Мотористите във форума!

Мнение от gromovich » 19 Сеп 2024, 12:48

Le Transporteur написа:В петък изпратих джантата и използвах паузата, подобно на seimo, си поръчах профилактично един регулатор и снощи го боднах.

Припалих за секунди на място, на зареден акумулатор волтметъра показа 13.9 - 14.1 V. Отдавна обмислях да го направя, заради

високата температура на капака, където е генератора. Чудех се как издържа и реших повече да не експериментирам и да ме остави

някъде, насред път.


Как става? Изпращаш твоя и майстора го модифицира или ти изпраща негов такъв.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Мотористите във форума!

Мнение от alx » 19 Сеп 2024, 13:31

И как работи това реле?
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1647
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Мотористите във форума!

Мнение от ildivvy » 19 Сеп 2024, 13:43

gromovich написа:
Le Transporteur написа:В петък изпратих джантата и използвах паузата, подобно на seimo, си поръчах профилактично един регулатор и снощи го боднах.

Припалих за секунди на място, на зареден акумулатор волтметъра показа 13.9 - 14.1 V. Отдавна обмислях да го направя, заради

високата температура на капака, където е генератора. Чудех се как издържа и реших повече да не експериментирам и да ме остави

някъде, насред път.


Как става? Изпращаш твоя и майстора го модифицира или ти изпраща негов такъв.



И с двата 'варианта' работи!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1647
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Мотористите във форума!

Мнение от ildivvy » 19 Сеп 2024, 13:44

Le Transporteur написа:В петък изпратих джантата и използвах паузата, подобно на seimo, си поръчах профилактично един регулатор и снощи го боднах.

Припалих за секунди на място, на зареден акумулатор волтметъра показа 13.9 - 14.1 V. Отдавна обмислях да го направя, заради

високата температура на капака, където е генератора. Чудех се как издържа и реших повече да не експериментирам и да ме остави

някъде, насред път.



Имай предвид, че вътре циркулира и масло така, че тази температура е подвеждаща... Т.е. Ако очакваш сега да е по-ниска, май няма да стане!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1647
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Мотористите във форума!

Мнение от ildivvy » 19 Сеп 2024, 13:46

alx написа:И как работи това реле?


По-старите класически модели са от 'шунтиращ' вид с управляеми диоди. Шунтират фазите на генератора към маса... По-новите, както и тези на Марто са с МОС-транзистори и работят в ключов режим, като 'вклюват и изключват' товара и така поддържат зададеното напрежение върху него.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Le Transporteur » 19 Сеп 2024, 18:15

gromovich написа:
Le Transporteur написа:В петък изпратих джантата и използвах паузата, подобно на seimo, си поръчах профилактично един регулатор и снощи го боднах.

Припалих за секунди на място, на зареден акумулатор волтметъра показа 13.9 - 14.1 V. Отдавна обмислях да го направя, заради

високата температура на капака, където е генератора. Чудех се как издържа и реших повече да не експериментирам и да ме остави

някъде, насред път.


Как става? Изпращаш твоя и майстора го модифицира или ти изпраща негов такъв.


В моя случай, регулатора ми работеше добре (13.9 - 14 V) Марто, разполага с различни бази (радиатори) върху които нережда елементите. Казах му

марка/модел на мотоциклета, искаше да уточним дължина на окабеляването и типа на буксите. Това е. Радиатора ми е е тъмно сив, по подобие на ОЕМ и

всичко се получи добре. Остават пътни тестове.


ildivvy написа:
Le Transporteur написа:В петък изпратих джантата и използвах паузата, подобно на seimo, си поръчах профилактично един регулатор и снощи го боднах.

Припалих за секунди на място, на зареден акумулатор волтметъра показа 13.9 - 14.1 V. Отдавна обмислях да го направя, заради

високата температура на капака, където е генератора. Чудех се как издържа и реших повече да не експериментирам и да ме остави

някъде, насред път.



Имай предвид, че вътре циркулира и масло така, че тази температура е подвеждаща... Т.е. Ако очакваш сега да е по-ниска, май няма да стане!


:D Спомняш си, че коментирахме, по-назад в темата.

На място, запалване на студен двигател, температурата на десния капак за 3 минути набира като че е котлон, антифриза и маслото (останалата част от

двигателя) почти "не са чули". А като се върна от път, гася и след половин час, върху капака не можеш да си задържиш ръката. Силно се надявам, ъпгрейда

да си заслужава, логиката и тестовете на технологията сочат натам, макар да не се споменават градуси, преди и след. Респект към БМВ, за използваната

боя, покритието на капака е в отлично здраве.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Мотористите във форума!

Мнение от v_p_m » 19 Сеп 2024, 19:05

Аз изтеглих късата клечка с нешунтиращо реле от Марто , първото изгоря за 300-400км. 2-рото изкара малко повече . Още си е при мен 2 -рото но си карам с оригиналното , Марто каза че прави тотално нова разработка специално за БМВ мотори след 2013/4, дано не го разработва 2 години :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Le Transporteur » 19 Сеп 2024, 19:25

Значи, да имам едно на ум. Има място под седалката, за сваленото. :D

На какъв мотоциклет, колега.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook