Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1647
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Аз карах два сезона с изправител/регулатор от Марто, преди да продам CBR-а. Имах си и волтметър на мотора и винаги съм наблюдавал зареждането на моторите си... Перфектни са, макар и поддържащи малко по-високо напрежение, отколкото аз предпочитам! Въпреки това 100% качество! Бях го преместил и на открито, под седалката... Никога не загрява толкова, че да не може да се пипне с ръка... Много по-хладни от оригиналните. Препоръчвам и на теб да го преместиш, ако имаш идея къде...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Мотористите във форума!
При мен си е фабрично под седалката и е направено да се обдухва от отворите на страничните пластмаси. Всъщност на оригиналното ми реле му няма нищо, просто реших да пробвам с такъв тип нешунтиращо дали ще има действително разлика във вървежа и икономията както се рекламира. Един колега го похвали и каза че при него има осезаема разлика във вървежа. Колко е вярно скоро ще проверим 

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1647
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Гарантирам, дори залагам 50лв, че няма да има промяна във вървежа и икономията на мотора с този модул! Ако се замисли човек, ще разбере защо...
За местоположението - имам предвид на открито. Обдухване през отвори не е същото... При този тип регулатори не е съвсем належащо, но...
За местоположението - имам предвид на открито. Обдухване през отвори не е същото... При този тип регулатори не е съвсем належащо, но...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Мотористите във форума!
Е по наоткрито от това трябва да го закача някъде по кормилото
Покарах 30-40км за пробата. Може би да има някаква минимална разлика в развъртането на двигателя. В топ спиида няма разлика. Като излезна някъде на по-дълъг трип 200-300км ще пиша и за разхода
Човека до колкото разбрах има идея да замери мотор на диното на Снайпер тунинг със и без такова реле за да се види реално каква е разликата ако има такава. Там ще си каже най-добре.


Re: Мотористите във форума!
Ползите (разход и “освободени” коне) са само лабораторни. Но заради другите предимства напълно си заслужава.
- turieca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 19.03.2004
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
В събота мислим да отидем до Тасос и в понеделник да се приберем 2-3 мотора семейно.
Не сме ходили там да препоръчате къде да хапваме за разглеждане ще караме наред.

Не сме ходили там да препоръчате къде да хапваме за разглеждане ще караме наред.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
В петък изпратих джантата и използвах паузата, подобно на seimo, си поръчах профилактично един регулатор и снощи го боднах.
Припалих за секунди на място, на зареден акумулатор волтметъра показа 13.9 - 14.1 V. Отдавна обмислях да го направя, заради
високата температура на капака, където е генератора. Чудех се как издържа и реших повече да не експериментирам и да ме остави
някъде, насред път.
Припалих за секунди на място, на зареден акумулатор волтметъра показа 13.9 - 14.1 V. Отдавна обмислях да го направя, заради
високата температура на капака, където е генератора. Чудех се как издържа и реших повече да не експериментирам и да ме остави
някъде, насред път.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Мотористите във форума!
Le Transporteur написа:В петък изпратих джантата и използвах паузата, подобно на seimo, си поръчах профилактично един регулатор и снощи го боднах.
Припалих за секунди на място, на зареден акумулатор волтметъра показа 13.9 - 14.1 V. Отдавна обмислях да го направя, заради
високата температура на капака, където е генератора. Чудех се как издържа и реших повече да не експериментирам и да ме остави
някъде, насред път.
Как става? Изпращаш твоя и майстора го модифицира или ти изпраща негов такъв.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1647
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
gromovich написа:Le Transporteur написа:В петък изпратих джантата и използвах паузата, подобно на seimo, си поръчах профилактично един регулатор и снощи го боднах.
Припалих за секунди на място, на зареден акумулатор волтметъра показа 13.9 - 14.1 V. Отдавна обмислях да го направя, заради
високата температура на капака, където е генератора. Чудех се как издържа и реших повече да не експериментирам и да ме остави
някъде, насред път.
Как става? Изпращаш твоя и майстора го модифицира или ти изпраща негов такъв.
И с двата 'варианта' работи!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1647
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Le Transporteur написа:В петък изпратих джантата и използвах паузата, подобно на seimo, си поръчах профилактично един регулатор и снощи го боднах.
Припалих за секунди на място, на зареден акумулатор волтметъра показа 13.9 - 14.1 V. Отдавна обмислях да го направя, заради
високата температура на капака, където е генератора. Чудех се как издържа и реших повече да не експериментирам и да ме остави
някъде, насред път.
Имай предвид, че вътре циркулира и масло така, че тази температура е подвеждаща... Т.е. Ако очакваш сега да е по-ниска, май няма да стане!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1647
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
alx написа:И как работи това реле?
По-старите класически модели са от 'шунтиращ' вид с управляеми диоди. Шунтират фазите на генератора към маса... По-новите, както и тези на Марто са с МОС-транзистори и работят в ключов режим, като 'вклюват и изключват' товара и така поддържат зададеното напрежение върху него.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
gromovich написа:Le Transporteur написа:В петък изпратих джантата и използвах паузата, подобно на seimo, си поръчах профилактично един регулатор и снощи го боднах.
Припалих за секунди на място, на зареден акумулатор волтметъра показа 13.9 - 14.1 V. Отдавна обмислях да го направя, заради
високата температура на капака, където е генератора. Чудех се как издържа и реших повече да не експериментирам и да ме остави
някъде, насред път.
Как става? Изпращаш твоя и майстора го модифицира или ти изпраща негов такъв.
В моя случай, регулатора ми работеше добре (13.9 - 14 V) Марто, разполага с различни бази (радиатори) върху които нережда елементите. Казах му
марка/модел на мотоциклета, искаше да уточним дължина на окабеляването и типа на буксите. Това е. Радиатора ми е е тъмно сив, по подобие на ОЕМ и
всичко се получи добре. Остават пътни тестове.
ildivvy написа:Le Transporteur написа:В петък изпратих джантата и използвах паузата, подобно на seimo, си поръчах профилактично един регулатор и снощи го боднах.
Припалих за секунди на място, на зареден акумулатор волтметъра показа 13.9 - 14.1 V. Отдавна обмислях да го направя, заради
високата температура на капака, където е генератора. Чудех се как издържа и реших повече да не експериментирам и да ме остави
някъде, насред път.
Имай предвид, че вътре циркулира и масло така, че тази температура е подвеждаща... Т.е. Ако очакваш сега да е по-ниска, май няма да стане!

На място, запалване на студен двигател, температурата на десния капак за 3 минути набира като че е котлон, антифриза и маслото (останалата част от
двигателя) почти "не са чули". А като се върна от път, гася и след половин час, върху капака не можеш да си задържиш ръката. Силно се надявам, ъпгрейда
да си заслужава, логиката и тестовете на технологията сочат натам, макар да не се споменават градуси, преди и след. Респект към БМВ, за използваната
боя, покритието на капака е в отлично здраве.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Re: Мотористите във форума!
Аз изтеглих късата клечка с нешунтиращо реле от Марто , първото изгоря за 300-400км. 2-рото изкара малко повече . Още си е при мен 2 -рото но си карам с оригиналното , Марто каза че прави тотално нова разработка специално за БМВ мотори след 2013/4, дано не го разработва 2 години 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
Значи, да имам едно на ум. Има място под седалката, за сваленото.
На какъв мотоциклет, колега.

На какъв мотоциклет, колега.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани