Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Модератор: Общи модератори
- BeTaTesTeR
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 21.04.2017
- Пол: Мъж
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
adovet написа:BeTaTesTeR написа:alekangg написа:BeTaTesTeR написа:alekangg написа:Аз не разбраха само видеото от мнение 3060 на бетатестера негово ли е.
По всичко изглежда да е, но и друг колега го попита но отговор не последва, но пък пише дълги постове.
Да, мои са и двете.
Бравос! Само така карай и за напред и не забравяй да споделяш тук.
Може ли да споделиш какви претенции имаше към края на клипа, когато настигна бакшиша и другия камион, че чак имаше клаксони, вероятно и фарове, които не се виждат, след това и напъни за минаване от дясно.
Ето това е образец за идиотизъм за мен! Всекидневно се срещат такива като теб, но това е материала за съжаление.
Свирих на камиона. Там има забрана за навлизане на камиони в крайна лява лента. Не може да затапят и трите ленти, наистина е образец за идиотизъм, аман! Значи в най-дясната лента камион, в средната някаква E36-ца, която уж го изпреварва ама на практика не го изпреварва, защото не може да вдигне повече от него и друг камион понеже е най-бързия се нахакал в най-лявата лента да ги изпреварва. Е извинявай! И всички трябва да бием спирачки до 90 насред изкачването, защото тия идиоти не знаят какво правят на пътя.
a можеш ли да кажеш защо изпреварваш в най дясната лента на магистрала и от какъв зор тези от пред ще се съобразяват с тебе и не могат да изпреварват, а и светкаш и клаксони.
ПС: вписваш се в първата част на заглавието на темата с най голям успех за сега![]()
![]()
Никой не изпреварвам, движа се в най-дясната свободна лента, както ме задължава закона. Не могат да изпреварват, защото най-вероятно не знаят как да карат или драстично не им достига пауъра, не мога точно да ти отговоря. Като караш слаба кола, шанса ти е да я засилиш преди изкачването и да я вкараш в обороти близки до пика на въртящия момент. Като си ръгнал 5-та на 2500 об. на някаква анемична бензинка естествено, че няма да изпревариш никой в този наклон. Особено като пред теб има "много бърз камион" в най-лявата лента.
Като не се съобразяват с никой не знам, защо очакват, че някой ще се съобразява с тях. С малко акъл ако тея дето карат с 80-90 се бяха прибрали в дясната лента, вместо да запушват средната, дори и някой със 100 да излезе да изпреварва в средната пак ще остане една свободна лента. Но да се набиеш с камион в най-лявата лента при положение, че имаш изрична забрана за това, е извинявай!
Освен това не съм светкал на никой. Светкането има смисъл само през тъмната част на денонощието, сега лятото на това слънце не се вижда нищо и по-добре да свирнеш.
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
С риск да се повторя, тъй като не се съмнявам, че в подобна ситуация са изпадали много колеги, искам да разкажа малко по-подробно една случка от преди десетина дни, която описва безмерната простотията, обзела частта от шофьорите на любимата ни марка, която вижда в автомобилите на BMW някакъв символ на социален статус, а не ги цени за дълбочината на инжерната мисъл в тях, която пък ги прави едни от най-естествените и приятни за каране автомобили. Нищо повече.
Караме по магистрала Тракия от София към Бургас две коли – Аз първа кола Тойота Ярис 1.5 бензин и мои приятели със 118д отзад. Караме здраво – 140-160, не по-малко, не повече, и пилотно – аз в средна лента, момчето зад мен в лява, и двамата спазваме правилото за 2 секунди дистанция – аз с колите пред мен и той с мен. Аз чистя отпред и изпреварвам на ляв мигач винаги, за да знае моя човек, че съответно изпреварваме, и той пази отзад като се прибира, когато някой му налита, за да видя и аз.
Имам безупречна магистрална култура, тъй като карам най-вече извънградско и очите ми обикалят огледалата на всеки 15 секунди, спазвам дистанция и поддържам постоянно темпо. Така че веднага видях, когато моя човек се прибра вдясно и към мен много бързо приближаваше сиво Е60 със софийска регистрация. Видях че кара доста по-бързо от мен, а аз бях малко над ограничението – да кажем 145км/ч. Веднага пуснах ляв мигач, тъй като след секунди ми предстоеше да започна да изпреварвам камион и кола пред него, а Е60-ката беше на около 50-60 метра – нямаше абсолютно никаква логика да скоча на спирачките. Неизненадващо за нашите ширини, петицата се залепи на най-много метър от въшката, която карах със 150 вече и отдавна пуснат ляв мигач. Не закъсняха и къси/дългите зад мен в момента, в който бях на няколко дължини от задната ос на ремаркето на камиона... Натиснах яриса, не за да не бавя батките, а за да изляза по-бързо от ситуация, в която някой ми кара с почти 160 на метър от задната броя, но той реши да ми спести усилията и ми тръгна отдясно... където нямаше как да мине заради камиона, но явно не беше много умен. Вероятно го правеше за имидж.
Зад мен светлинното шоу не спираше и вдигнах дясна ръка в опит да кажа „какво искаш повече бе, бате – изпреварвам и се махам, видех те с какво и с колко идваш.“ За моя изненада не получих средни пръсти, а само знак тип „айде у десно и да те нема.“
Завърших маневрата и се прибрах вдясно със съотвения светлинен сигнал и докато Е60-ката ме изпреварваше направих знак с ръце пред волана „по-спокойно, младежи“... получих наздравица с кенче турборг от пасажера... петицата изчезна напред за секунди и останах да се чудя... Кога ли ше ти се залепа на задната броня, за да карам с теб до момента, в който ше спреш на бензиностанция или не влезеш в град, за да изляза и да ти разцепа мутрата от тупаници, за дето ми застрашаваш живота с неизживяното си детство и комплексарски истории... или пък той на мен...
Има юнашко каране със здраво темпо и мисъл – има и простотии. Не правете простотии.
Караме по магистрала Тракия от София към Бургас две коли – Аз първа кола Тойота Ярис 1.5 бензин и мои приятели със 118д отзад. Караме здраво – 140-160, не по-малко, не повече, и пилотно – аз в средна лента, момчето зад мен в лява, и двамата спазваме правилото за 2 секунди дистанция – аз с колите пред мен и той с мен. Аз чистя отпред и изпреварвам на ляв мигач винаги, за да знае моя човек, че съответно изпреварваме, и той пази отзад като се прибира, когато някой му налита, за да видя и аз.
Имам безупречна магистрална култура, тъй като карам най-вече извънградско и очите ми обикалят огледалата на всеки 15 секунди, спазвам дистанция и поддържам постоянно темпо. Така че веднага видях, когато моя човек се прибра вдясно и към мен много бързо приближаваше сиво Е60 със софийска регистрация. Видях че кара доста по-бързо от мен, а аз бях малко над ограничението – да кажем 145км/ч. Веднага пуснах ляв мигач, тъй като след секунди ми предстоеше да започна да изпреварвам камион и кола пред него, а Е60-ката беше на около 50-60 метра – нямаше абсолютно никаква логика да скоча на спирачките. Неизненадващо за нашите ширини, петицата се залепи на най-много метър от въшката, която карах със 150 вече и отдавна пуснат ляв мигач. Не закъсняха и къси/дългите зад мен в момента, в който бях на няколко дължини от задната ос на ремаркето на камиона... Натиснах яриса, не за да не бавя батките, а за да изляза по-бързо от ситуация, в която някой ми кара с почти 160 на метър от задната броя, но той реши да ми спести усилията и ми тръгна отдясно... където нямаше как да мине заради камиона, но явно не беше много умен. Вероятно го правеше за имидж.
Зад мен светлинното шоу не спираше и вдигнах дясна ръка в опит да кажа „какво искаш повече бе, бате – изпреварвам и се махам, видех те с какво и с колко идваш.“ За моя изненада не получих средни пръсти, а само знак тип „айде у десно и да те нема.“
Завърших маневрата и се прибрах вдясно със съотвения светлинен сигнал и докато Е60-ката ме изпреварваше направих знак с ръце пред волана „по-спокойно, младежи“... получих наздравица с кенче турборг от пасажера... петицата изчезна напред за секунди и останах да се чудя... Кога ли ше ти се залепа на задната броня, за да карам с теб до момента, в който ше спреш на бензиностанция или не влезеш в град, за да изляза и да ти разцепа мутрата от тупаници, за дето ми застрашаваш живота с неизживяното си детство и комплексарски истории... или пък той на мен...
Има юнашко каране със здраво темпо и мисъл – има и простотии. Не правете простотии.
make bitches make me sandwiches!!!
- ylaine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: дизели
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: прави фокуси
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
SASquach, за щастие рядко ми се налага да ползвам магистрала, но когато и да се случи все се намира някой подобен индивид, който да ми вдигне кръвното
Което е доста странно като се има предвид начина, по който карам по магистралата. Държа обикновено 110-120 км/ч и винаги съм в дясната лента, в лявата съм само, когато няма никакъв трафик на магистралата и си позволявам да карам в лявата сам самичък в продължение на минути. Като видя някой в далечината се прибирам и след него пак в лявата. В тези ситуации нито веднъж никой не ми е присветнал да се мръдна! Постоянно следя задното огледало и само да видя, че се задава някой и се местя. Проблемът идва, когато тръгна да изпреварвам някой (колкото и рядко да се случва с моята скорост
), гледам да ускоря до към 130 и по възможност да няма абсолютно никой зад мен, но разбира се когато са няколко камиона или няколко коли, все се намира да ме настигне някой и да ми се лепне така, че да не му виждам фаровете.. полудявам. Гледам въобще да не го поглеждам, защото ми идва да му набия едни спирачки, обаче осъзнавам че най-много да станем на кълбета
Защо му е толкова трудно на българина да спазва елементарна дистанция? Не говоря за правилната дистанция, колко беше там - половината на скоростта.. но поне 1-2 коли дължина
SASquach, имам един въпрос към теб. Ето какво разбирам от написаното от теб, а навярно и останалите колеги. Да оставим настрана странното придвижване с приятеля ти (единия в дясна лента, другия в лява), ако не пречите на никой все тая. Но от написаното от теб излиза следното - приближава ви кола видимо с доста по-голяма скорост от вашата, твоя приятел вижда това и се прибира да й направи място. След като се прибира зад теб, ти също виждаш колата и преценяш, че се движи много по-бързо от вас, обаче в същото време настигаш камион и да не си убиеш скоростта решаваш да изскочиш пред ниско прелитащия? Защо? За неговото лепене и мигане няма кво да коментираме, но защо смяташ, че твоето изпълнение е по-правилно от последвалата реакция?




SASquach, имам един въпрос към теб. Ето какво разбирам от написаното от теб, а навярно и останалите колеги. Да оставим настрана странното придвижване с приятеля ти (единия в дясна лента, другия в лява), ако не пречите на никой все тая. Но от написаното от теб излиза следното - приближава ви кола видимо с доста по-голяма скорост от вашата, твоя приятел вижда това и се прибира да й направи място. След като се прибира зад теб, ти също виждаш колата и преценяш, че се движи много по-бързо от вас, обаче в същото време настигаш камион и да не си убиеш скоростта решаваш да изскочиш пред ниско прелитащия? Защо? За неговото лепене и мигане няма кво да коментираме, но защо смяташ, че твоето изпълнение е по-правилно от последвалата реакция?
- BeTaTesTeR
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 21.04.2017
- Пол: Мъж
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
SASquach написа:С риск да се повторя, тъй като не се съмнявам, че в подобна ситуация са изпадали много колеги, искам да разкажа малко по-подробно една случка от преди десетина дни, която описва безмерната простотията, обзела частта от шофьорите на любимата ни марка, която вижда в автомобилите на BMW някакъв символ на социален статус, а не ги цени за дълбочината на инжерната мисъл в тях, която пък ги прави едни от най-естествените и приятни за каране автомобили. Нищо повече.
Караме по магистрала Тракия от София към Бургас две коли – Аз първа кола Тойота Ярис 1.5 бензин и мои приятели със 118д отзад. Караме здраво – 140-160, не по-малко, не повече, и пилотно – аз в средна лента, момчето зад мен в лява, и двамата спазваме правилото за 2 секунди дистанция – аз с колите пред мен и той с мен. Аз чистя отпред и изпреварвам на ляв мигач винаги, за да знае моя човек, че съответно изпреварваме, и той пази отзад като се прибира, когато някой му налита, за да видя и аз.
Имам безупречна магистрална култура, тъй като карам най-вече извънградско и очите ми обикалят огледалата на всеки 15 секунди, спазвам дистанция и поддържам постоянно темпо. Така че веднага видях, когато моя човек се прибра вдясно и към мен много бързо приближаваше сиво Е60 със софийска регистрация. Видях че кара доста по-бързо от мен, а аз бях малко над ограничението – да кажем 145км/ч. Веднага пуснах ляв мигач, тъй като след секунди ми предстоеше да започна да изпреварвам камион и кола пред него, а Е60-ката беше на около 50-60 метра – нямаше абсолютно никаква логика да скоча на спирачките. Неизненадващо за нашите ширини, петицата се залепи на най-много метър от въшката, която карах със 150 вече и отдавна пуснат ляв мигач. Не закъсняха и къси/дългите зад мен в момента, в който бях на няколко дължини от задната ос на ремаркето на камиона... Натиснах яриса, не за да не бавя батките, а за да изляза по-бързо от ситуация, в която някой ми кара с почти 160 на метър от задната броя, но той реши да ми спести усилията и ми тръгна отдясно... където нямаше как да мине заради камиона, но явно не беше много умен. Вероятно го правеше за имидж.
Зад мен светлинното шоу не спираше и вдигнах дясна ръка в опит да кажа „какво искаш повече бе, бате – изпреварвам и се махам, видех те с какво и с колко идваш.“ За моя изненада не получих средни пръсти, а само знак тип „айде у десно и да те нема.“
Завърших маневрата и се прибрах вдясно със съотвения светлинен сигнал и докато Е60-ката ме изпреварваше направих знак с ръце пред волана „по-спокойно, младежи“... получих наздравица с кенче турборг от пасажера... петицата изчезна напред за секунди и останах да се чудя... Кога ли ше ти се залепа на задната броня, за да карам с теб до момента, в който ше спреш на бензиностанция или не влезеш в град, за да изляза и да ти разцепа мутрата от тупаници, за дето ми застрашаваш живота с неизживяното си детство и комплексарски истории... или пък той на мен...
Има юнашко каране със здраво темпо и мисъл – има и простотии. Не правете простотии.
Да ти кажа ли защо на мен не ми се случват такива неща. Случвали са ми се, но извънредно рядко и то заради моя несъобразителност, не виждам за какво да обвинявам задния, гледам да не ги допускам.
Аз също не карам бавно, но като видя, че наближавам камион от рано гледам в огледалата как е движението в лявата лента, не чакам да стигна на 5 метра от камиона и тогава на бързо да решавам и прибързано да изскачам в ляво. 10-на секунди преди това гледам в огледалото как се движат зад мен, отпускам газта ако трябва. Така като погледаш няколко секунди ти става ясно този зад теб колко бързо се движи и можеш ли да излезеш пред него без да го караш да бие спирачки. Като видя, че ме приближава бързо и знам, че колата ми не е 600 коня и няма да се изстрелям от 120-130 до 180 за една секунда го изчаквам. Да, вярно някой път се налага да натисна спирачки ама все пак аз съм без предимство. За какво да бързам да изскачам като на следващата секунда ще ми е на бронята и той ще се нерви отзад и на мен ще ми е неспокойно, че го задържам и трябва да бие спирачки заради мен.
И ти сега сам казваш, че си го видял, че кара по-бързо от теб, но да не биеш ти спирачки, а той да бие. Ами не е съвсем добре. Бърза да изскочиш, на яриса не му стигнаха конете и двамата се нервихте. Предполагам на теб също не ти било съвсем спокойно щом си го запомнил и разказваш толкова подробно. Предполагам и на теб няма да ти е приятно както караш със 140-150 и някой да ти излезе пред теб със 100 и ти да биеш спирачки зад него и след това с тоя ярис да ти трябва още една минута да вдигнеш пак 150, неприятно е. Затова не го прави на другите. Знам колко е кофти, например засилил съм се със 150 за да мога да взема наклона на 5-та и някой ми излезе пред мен със 100 щото си мисли, че е много бърз, убие ми скоростта и бензиновата ми атмосферка умре насред наклона. Супер дразнещо е, затова гледам да не го правя на другите.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Имам безупречна магистрална култура, тъй като карам най-вече извънградско и очите ми обикалят огледалата на всеки 15 секунди, спазвам дистанция и поддържам постоянно темпо. Така че веднага видях, когато моя човек се прибра вдясно и към мен много бързо приближаваше сиво Е60 със софийска регистрация. Видях че кара доста по-бързо от мен, а аз бях малко над ограничението – да кажем 145км/ч. Веднага пуснах ляв мигач, тъй като след секунди ми предстоеше да започна да изпреварвам камион и кола пред него, а Е60-ката беше на около 50-60 метра – нямаше абсолютно
Ако скороста е 145 а приближанащия отзад Е60 "кара доста по-бързо" което вероятно е 160-170 км ч , незнам как ще се почуствате при тая скорост ако пред вас на 50-60 метра някой тръгне с тойота ярис да изпреварва камион ? ! Нещо не ми се връзва с магистралната култура .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
SASquach написа: Не правете простотии, като мен.
Поправих ти го

Ubi dubium, ibi libertas
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
[/quote]
a можеш ли да кажеш защо изпреварваш в най дясната лента на магистрала и от какъв зор тези от пред ще се съобразяват с тебе и не могат да изпреварват, а и светкаш и клаксони.
ПС: вписваш се в първата част на заглавието на темата с най голям успех за сега
[/quote]
Аз да питам само понеже съм си неграмотник както си карам в дясна лента със 130-140 понеже няма никой и настигам някъв чичак със 100-110 в лява лента понеже няма никой и в лявата и в дясната. Та какво следва да направя да застана до него и да му се моля да мине в дясно за да го изпреваря, да му се залепя на бронята и да му светкам свиркам и тн или да го мина от дясно и да застана пред него. Как се получава изпреварване от дясно като не съм бил в лява лента и след като го подминавам пак не заставам в лява лента просто караме в различни ленти с различни скорости. Специално там на клипа където е изкачването от перник нагоре и стават 3 ленти най-редовно карах натоварен бус със 125км/ч в най-дясна лента докато се влачат леки коли в средна и лява лента с 80-90.
a можеш ли да кажеш защо изпреварваш в най дясната лента на магистрала и от какъв зор тези от пред ще се съобразяват с тебе и не могат да изпреварват, а и светкаш и клаксони.
ПС: вписваш се в първата част на заглавието на темата с най голям успех за сега



Аз да питам само понеже съм си неграмотник както си карам в дясна лента със 130-140 понеже няма никой и настигам някъв чичак със 100-110 в лява лента понеже няма никой и в лявата и в дясната. Та какво следва да направя да застана до него и да му се моля да мине в дясно за да го изпреваря, да му се залепя на бронята и да му светкам свиркам и тн или да го мина от дясно и да застана пред него. Как се получава изпреварване от дясно като не съм бил в лява лента и след като го подминавам пак не заставам в лява лента просто караме в различни ленти с различни скорости. Специално там на клипа където е изкачването от перник нагоре и стават 3 ленти най-редовно карах натоварен бус със 125км/ч в най-дясна лента докато се влачат леки коли в средна и лява лента с 80-90.
Всички пътища водят към НАДИН 

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Явно светофарите и маркировката наистина са само с пожелателен характер
. Или пък са само за балъчетата да си чакат
. И за да има с какво да ме захапе няма да казвам кой, движех се с над 50, ама не с много, че нали 20-ка дизел и нИ върви 
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
ylaine написа:...
BeTaTesTeR написа:...
Jordana написа:...
Явно аз не разказах достатъчно добре, не ме разбирате напълно, а ситуацията е класическа - мисълта ми беше за Дистанцията. Дистанция трябва да се спазва, това е уважение към останалите участници. В конкретната ситуация, налитащата зад мен кола вижда с достатъчно предизвестие, че ще изпреварвам - седя на ляв мигач в лява лента със 140, има камион в средната на бързо скъсяваща се дистанция. Аз не бавя никого в случая, защото самия карам извън ограничението. Нека имаме повече разбиране. Ситуацията предполага маневра от моя страна и това е ясно за всеки поне малко мислещ участник. Са ако си некъв терикат на път за слънчака с изтрещелата 60ка, (не бе беше 535д по ауспусите) - ти си на друго ниво. Със сигурност не му изкочих в платното, по никъв начин! Няма да набия спирачки от 140 до 85 за 60-70 метра, защото някой ми налита със 190, айде стига, но със сигурност ще се изтегля по-рано в лявата лента като виждам, че ми налита здраво, както и направих, точно защото следя ситуацията.. Проблема по изпреварването е проблем на изпреварващия, а липсата на дистанция го прави и мой - срещу това протестирам. Затова и пускам мигач винаги и навременно, баща ми ме ебава че релето ще замине от магистралната ми култура

hell's angel написа:SASquach написа: Не правете простотии, като мен.
Поправих ти го

Последна промяна SASquach на 15 Авг 2017, 10:45, променена общо 1 път
make bitches make me sandwiches!!!
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Да си призная не бях чувал за пилотно каране, явно излиза на мода и добре, че се осведомих. Комбинацията ярис и бмв 1 е страшна, какво остава за по-сериозни коли.
Има и други видове каране, ето едно писано от колега тук преди време:
"Днес се убедих за пореден път, че и полицията са никои - втора кола съм на кръстовище на бул. България и светофара свети "червено" Да обаче чувам яко клаксони зад мен, мигат ми с фарове (през деня става това) ... ама яко .. викам сигурно има линейка някъде отзад и трее да се сместиме и да и направим път ... свиря на колегата пред мен и се сместваме някакси - и в тоя момент излизат едно черно "Г" - образно кубче заедно е последното АУДИ С8 и то черно ... да обаче, като чул данданията от "вишката" вече беше слезнал г-н полицай и маха с палката към тях да спрат - викам е са станА интересно - да, ама не - смъкна се черния джам - чу се ясно "що не си е**ш п****а май*ина" и двете черни возила направиха десен завой и отпрашиха към Бояна ... Погледнах светофара - още светеше червено - погледнах към полицая, а той изглеждаше някой му е пожелал приятна вечер, т.е. все едно нищо не се беше случило ... е аз не можах да разбера защо аджаба ченгето не си ползва закачената на джоба радиостанция да сигнализира на колегите му да се вземат някви мерки ... ???"
Виждал съм и разни пакети по 3 коли, които минават на червено, не дават да ги изпревариш, камо ли да се вмъкнеш между тях и т.н., все разни специалисти на кормилото, изживяващи се на НСО.
Всички тези, ако ги питаш са прави и другите участници в движението само им пречат.
Има и други видове каране, ето едно писано от колега тук преди време:
"Днес се убедих за пореден път, че и полицията са никои - втора кола съм на кръстовище на бул. България и светофара свети "червено" Да обаче чувам яко клаксони зад мен, мигат ми с фарове (през деня става това) ... ама яко .. викам сигурно има линейка някъде отзад и трее да се сместиме и да и направим път ... свиря на колегата пред мен и се сместваме някакси - и в тоя момент излизат едно черно "Г" - образно кубче заедно е последното АУДИ С8 и то черно ... да обаче, като чул данданията от "вишката" вече беше слезнал г-н полицай и маха с палката към тях да спрат - викам е са станА интересно - да, ама не - смъкна се черния джам - чу се ясно "що не си е**ш п****а май*ина" и двете черни возила направиха десен завой и отпрашиха към Бояна ... Погледнах светофара - още светеше червено - погледнах към полицая, а той изглеждаше някой му е пожелал приятна вечер, т.е. все едно нищо не се беше случило ... е аз не можах да разбера защо аджаба ченгето не си ползва закачената на джоба радиостанция да сигнализира на колегите му да се вземат някви мерки ... ???"
Виждал съм и разни пакети по 3 коли, които минават на червено, не дават да ги изпревариш, камо ли да се вмъкнеш между тях и т.н., все разни специалисти на кормилото, изживяващи се на НСО.
Всички тези, ако ги питаш са прави и другите участници в движението само им пречат.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
В интерес на истината тия мутренски кортежи намаляха, да не кажа направо си изчезнаха последните години,
или поне аз не съм попадал много отдавна щото пък имаше разни случки с бити ...
А като се сетя кво беше преди години
, оле оле, Г-егите и А8-ци и разни подобни комбинации ...
или поне аз не съм попадал много отдавна щото пък имаше разни случки с бити ...
А като се сетя кво беше преди години


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Така де, сега на мода са други пилотни карания, в аварийната лента и други, едно спира, друго почва.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Аз малко да нахраня и хората които пътуват с градски - за пореден път на бул. Скобелев от Руски паметник към подлеза на НДК ставам свидетел на неадекватни пътници.
Слизат от автобуса/тролея на спирката и диркетно минават пред него (няма никаква видимост) и изскачат пред колите, за да пресекат неправилно. На около 5-10 метра от тях има пешеходна пътека....
Другото любимо е - чакаме 2 минути светофара на 5-те кьошета. Светва зелено тръгвам и след точно 3 секунди спира колоната... Защото умните пътници редовно спират маршрутката точно след светофара. Евала правя когато шофьорите на маршрутка просто не им спрат и си продължат, но става рядко.
Слизат от автобуса/тролея на спирката и диркетно минават пред него (няма никаква видимост) и изскачат пред колите, за да пресекат неправилно. На около 5-10 метра от тях има пешеходна пътека....
Другото любимо е - чакаме 2 минути светофара на 5-те кьошета. Светва зелено тръгвам и след точно 3 секунди спира колоната... Защото умните пътници редовно спират маршрутката точно след светофара. Евала правя когато шофьорите на маршрутка просто не им спрат и си продължат, но става рядко.
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
alekangg написа:...
Ярисът е градска кола, но напълно достатъчен, за да стигнеш за малко над 3 часа от сф до бургас със около 110 средна скорост и малко под 10 разход... никого не съм поставил в неудобна ситуация нито за миг.
Като карам 1.5 бензин малка кола нямам право да карам със 140 в лява лента ли и да изпреварвам ли или нещо? или като ме застигне някоя нова олимпиада с 200 да спра освен и да му врътна ена в аварийната, понеже нали, колата му е по-мощна?
А за пилотното шофиране - в автомобилен форум сме, изненадвам се от реакцията ви - идеята е водещата кола да зададе темпото и да чисти пътя, карайки в средна лента, за да вижда и втората кола какво става напред. Първата кола пуска ляв мигач - значи има по-бавен автомобил и предстои изпреварване - така изпреварваният автомобил вижда, че някой му тръгва на мигач от дясна в лява лента. Втората кола пък кара в лява лента и следи за налитащи по-бързо отзад - когато се прибире аз виждам, че ще ме изпреварят и не мърдам от средната лента. Тази тактита е много подходяща за нощно шофиране в група. И всичко това се случва с максимална концентрация, високо темпо, спазване на дистанция от 2-3 секунди и постоянна работа с мигача. Тва е кефа от магистралното каране за мен, не ви разбирам какво толкова се чудите.
make bitches make me sandwiches!!!
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
SASquach написа:
А за пилотното шофиране...
От чисто любопитство питам не се заяждам.
Каква е разликата между това да погледнеш в огледалото, за да видиш дали колегата е в лява лента или зад теб и това да погледнеш в огледалото, за да видиш дали някой не те застига?

Четейки написаното от теб описание оставам с впечатлението че ще се чувствам по-натоварен при подобен род каране без значение дали водя или следвам.
Единствените ползи които виждам са прехвърляне на част от натоварването върху този който следва за сметка на водещия с оглед на това че влизането в лява лента за изпреварване изисква по-малко преценки по отношение на това което ще долети зад теб. Но както и ти споделяш по назад в страниците, далеч не ти е гарантирано спокойствието.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани