Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Леле колега, не е истина колко глупости на едно място си изсипал. Колата се "чувства" с всяка една клетка на тялото ти, ръцете служат само за въртене на геврека. Е, ако имаш провиснали сланини там, определено ще усещаш дупките
Моторница, много по-мощна и по-опасна от колите..... що се отнася до "оная работа", то ти си знаеш
Апропо, безумно неудобните седалки на кожения салон на Е34[/quote]
А ти щот не говориш глупости.......чак пък Безумно неудобни






Апропо, безумно неудобните седалки на кожения салон на Е34[/quote]
А ти щот не говориш глупости.......чак пък Безумно неудобни



- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BMW_POWER написа:nightdriver написа:автомобилът трябва да го чувстваш в ръцете си ... това не е моторница , ама то правенето на автомобили не е като оная работа
Леле колега, не е истина колко глупости на едно място си изсипал. Колата се "чувства" с всяка една клетка на тялото ти, ръцете служат само за въртене на геврека. Е, ако имаш провиснали сланини там, определено ще усещаш дупкитеМоторница, много по-мощна и по-опасна от колите..... що се отнася до "оная работа", то ти си знаеш
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Апропо, безумно неудобните седалки на кожения салон на Е34
Кое не им е удобното ?


Много като тебе вече плакаха ...
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
acho.rs написа:Е36 - трябваха ми доста месеци да свикна , че копчетата на ел. стъклата отпред не са на вратата, а на централнта кознола при скоростния лост
- идеята била едната ръка да винаги да бъде на волана . Гледам , че след Е46 го махат , май не се е харесало . На мен ми допада
Че ти с двете ръце ли натискаш копчето като е на вратата ?
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ronka написа:BMW_POWER написа:nightdriver написа:автомобилът трябва да го чувстваш в ръцете си ... това не е моторница , ама то правенето на автомобили не е като оная работа
Леле колега, не е истина колко глупости на едно място си изсипал. Колата се "чувства" с всяка една клетка на тялото ти, ръцете служат само за въртене на геврека. Е, ако имаш провиснали сланини там, определено ще усещаш дупкитеМоторница, много по-мощна и по-опасна от колите..... що се отнася до "оная работа", то ти си знаеш
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Апропо, безумно неудобните седалки на кожения салон на Е34
Кое не им е удобното ?
За това са го измислили да стават и от Е32


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
DanielzZz написа:acho.rs написа:Е36 - трябваха ми доста месеци да свикна , че копчетата на ел. стъклата отпред не са на вратата, а на централнта кознола при скоростния лост
- идеята била едната ръка да винаги да бъде на волана . Гледам , че след Е46 го махат , май не се е харесало . На мен ми допада
Че ти с двете ръце ли натискаш копчето като е на вратата ?
Не - тази която по принцип трябва винаги да държи волана ... тва когато са на вратата .
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
drago_pavlov написа:Dirty M5 driveR написа:BMW_POWER написа:Колата се "чувства" с всяка една клетка на тялото ти, ръцете служат само за въртене на геврека.
Те ръцете не са част от тялото ти.
Много ми е странно как я чувства колата с милионите клетки по косата и ноктите примерно...![]()
![]()
Ми може да седиш с настръхнала коса и да си гризеш ноктите, докато те возят, анадъмо?
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ronka написа:BMW_POWER написа:Апропо, безумно неудобните седалки на кожения салон на Е34
Кое не им е удобното ?
От 1993 до 1998г караx служебни нови 518, 520 и две 525 IX. Всички колеги се оплакваха, че при повече от два часа в колата и започва да ги боли кръста. Мен включително. При обикновения салон го нямаше това.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ааа, няма да плюете по Изета-та- ако не е била тая въшка сега щяхте да карате ауди-та 

- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BMW_POWER написа:Ronka написа:BMW_POWER написа:Апропо, безумно неудобните седалки на кожения салон на Е34
Кое не им е удобното ?
От 1993 до 1998г караx служебни нови 518, 520 и две 525 IX. Всички колеги се оплакваха, че при повече от два часа в колата и започва да ги боли кръста. Мен включително. При обикновения салон го нямаше това.
Добре де, аз я карам 5г с кожен салон, първо един,после 2ри... за по 10ч път нищо ми няма,на никой...освен да съм дефектна


Много като тебе вече плакаха ...
- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ronka написа:BMW_POWER написа:Ronka написа:BMW_POWER написа:Апропо, безумно неудобните седалки на кожения салон на Е34
Кое не им е удобното ?
От 1993 до 1998г караx служебни нови 518, 520 и две 525 IX. Всички колеги се оплакваха, че при повече от два часа в колата и започва да ги боли кръста. Мен включително. При обикновения салон го нямаше това.
Добре де, аз я карам 5г с кожен салон, първо един,после 2ри... за по 10ч път нищо ми няма,на никой...освен да съм дефектна
Ти от гЪзария ,че си с кожен салон си търпиш знам та аз.....

- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BMW_POWER написа:Ronka написа:BMW_POWER написа:Апропо, безумно неудобните седалки на кожения салон на Е34
Кое не им е удобното ?
От 1993 до 1998г караx служебни нови 518, 520 и две 525 IX. Всички колеги се оплакваха, че при повече от два часа в колата и започва да ги боли кръста. Мен включително. При обикновения салон го нямаше това.


/// 6>4




- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
TheKiller написа:BMW_POWER написа:Ronka написа:BMW_POWER написа:Апропо, безумно неудобните седалки на кожения салон на Е34
Кое не им е удобното ?
От 1993 до 1998г караx служебни нови 518, 520 и две 525 IX. Всички колеги се оплакваха, че при повече от два часа в колата и започва да ги боли кръста. Мен включително. При обикновения салон го нямаше това.
За мен пък кожените седалки на е34-ките са едни от най-удобните,в пъти по удобни от на е39-ката
Карал съм по 12 часа...
Явно Е34 не е за всеки Г*З


Много като тебе вече плакаха ...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Аз пък не мога да ви разбера, темата според мен е малко изопачена.
Какво е малоумното на това примерно фаровете да ги палиш от лоста за мигачите? Много по-удобно е, а не да се посягаш напред, за да въртиш някакво копче върху таблото (визирам примерно Е46-цата която карам сега).
Това не е инженерна недомислица, просто така е решено.
Инженерна недомислица е както примерно още в първата страница се спомена, като вкараш-3-та скорост например и лоста да ти бута и затваря пепелника, това е недомислица.
п.п. Кожения салон също е малко тъп. Единствения плюс на кожата (като материя) е по-лесното й почистване. Всичко, абсолютно всичко е в минус. Гадно държане, потиш се, зимата студ. лятото не може да седнеш върху нея.
Тя е супер за хората, които само от думата "кожен салон" се попикават.
Какво е малоумното на това примерно фаровете да ги палиш от лоста за мигачите? Много по-удобно е, а не да се посягаш напред, за да въртиш някакво копче върху таблото (визирам примерно Е46-цата която карам сега).
Това не е инженерна недомислица, просто така е решено.
Инженерна недомислица е както примерно още в първата страница се спомена, като вкараш-3-та скорост например и лоста да ти бута и затваря пепелника, това е недомислица.
п.п. Кожения салон също е малко тъп. Единствения плюс на кожата (като материя) е по-лесното й почистване. Всичко, абсолютно всичко е в минус. Гадно държане, потиш се, зимата студ. лятото не може да седнеш върху нея.
Тя е супер за хората, които само от думата "кожен салон" се попикават.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
JTD написа: Кожения салон също е малко тъп. Единствения плюс на кожата (като материя) е по-лесното й почистване. Всичко, абсолютно всичко е в минус. Гадно държане, потиш се, зимата студ. лятото не може да седнеш върху нея.
Тя е супер за хората, които само от думата "кожен салон" се попикават.
категорично не съм съгласен - вътре в колата едно от много важните неща е хигиената, защото се внасят всякакви боклуци отвън ... и кожа = хигиена, безкрайно лесна за чистене и не задържа нищо - недомислица е плюшът, защото за отрицателно време събира тонове прах и всякаква гнъс ...
една недомислица е таблото на Фиат Браво пред пасажера:
изглежда ми все едно току-що някой си е направил място с глава точно там ... ужасно ...
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
_galio_ написа:JTD написа: Кожения салон също е малко тъп. Единствения плюс на кожата (като материя) е по-лесното й почистване. Всичко, абсолютно всичко е в минус. Гадно държане, потиш се, зимата студ. лятото не може да седнеш върху нея.
Тя е супер за хората, които само от думата "кожен салон" се попикават.
категорично не съм съгласен - вътре в колата едно от много важните неща е хигиената, защото се внасят всякакви боклуци отвън ... и кожа = хигиена, безкрайно лесна за чистене и не задържа нищо - недомислица е плюшът, защото за отрицателно време събира тонове прах и всякаква гнъс ...
една недомислица е таблото на Фиат Браво пред пасажера:
изглежда ми все едно току-що някой си е направил място с глава точно там ... ужасно ...
като има бег за пасажера е по-добре

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани