за джип...........
Модератор: Общи модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
гранд витарата също е добра жипка,катерил съм я на интересни места и мога да кажа че е екстра кеф ти само задно става и да дрифтиш
кеф ти щар по щар кеф ти и бавни

- stozashto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 21.01.2007
- Местоположение: Sofia-Off-Road-Under-Repair
- Кара: каквото изпадне...
- Мечтае да кара: safety car, самолет, мотор
- Детайли за колата: тотална щета...
"Първо ще си купя Туарег, а когато му се нарадвам, ще помисля и за нещо друго..."
Така си мечтаех и миналата година...
Така си мечтаех и миналата година...

- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
що никой не спомена субару ве.верно не са джипки ама има какво да покажат що се отнася до проходимост ако не говорим за гьолове кат тея от клип4етата де 

- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
аз купих на жената едно недоносено Паджеро...! прилича на Паджеро,ма се едно е седмаче-недохранено. оказа се ,обаче ,въпреки смешният му вид на дребосък,че Джипето си има сички джаджи и екстри на кола 4х4 и си е екстра. катери се като лудо по баири,никакъв снег не го спира-бая е височко,минава през секакви дупки и бордюри по софия и се вре навсякъде ,щото е далго по-малко от 3 метра и половина....!
имам и въпрос във вразка с него-знае ли някой за какво служи едно копче от ляво на лоста на автоматика и като го натисна светва на таблото оранжева лампа" OFF OD"!?? на място нищо не се случва ,но в движение като го натисна оборотите се вдигат с около 300-400 ,но не мога да усетя дали сваля предавка надолу или само по мотора нещо бъзика. също ако някой може да ми обясни 4те режима на лоста за превключвания на режимите на задвижване!??? първите два са ми ясни-даже до третия,обаче има един четвърти дето баш не схващам за кво е ...! и да ли е проблем ако ги превключиш в движение или само на място трябва да се прави...!?!?
имам и въпрос във вразка с него-знае ли някой за какво служи едно копче от ляво на лоста на автоматика и като го натисна светва на таблото оранжева лампа" OFF OD"!?? на място нищо не се случва ,но в движение като го натисна оборотите се вдигат с около 300-400 ,но не мога да усетя дали сваля предавка надолу или само по мотора нещо бъзика. също ако някой може да ми обясни 4те режима на лоста за превключвания на режимите на задвижване!??? първите два са ми ясни-даже до третия,обаче има един четвърти дето баш не схващам за кво е ...! и да ли е проблем ако ги превключиш в движение или само на място трябва да се прави...!?!?
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
SKISA написа:.....
имам и въпрос във вразка с него-знае ли някой за какво служи едно копче от ляво на лоста на автоматика и като го натисна светва на таблото оранжева лампа" OFF OD"!?? .....
Изключва овърдрайв-а, което при автоматика си е твърдо свързване между коляновия вал и входящия вал на скоростната кутия (при достигане на опредлени обороти/скорост).
При натискане на този бутон, ако OverDrive вече се е включил (караш сравнително бързо), твърдата връзка в ХДП-то (хидро-динамичен преобразувател - "съединителя" на автоматика) се отцепва и започва да приплъзва, което си е нормалното му състояние. Та затова оборотите непропорционално се повишават, или падат ако отнемеш газта.
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани