М3 по Шоу Руум по bTV

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 22 Окт 2007, 1:07

Има ли някакъв шанс да се гледа това предаване чрез интернет или някакъв запис ... нещо :?:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 22 Окт 2007, 1:10


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 22 Окт 2007, 8:45

Icco® написа:Виж сега пич почна много да се впрягаш за някои неща ?!?!??!
Колко пъти си видял Джереми Кларксън да си води монолога до като е с вратите напред? ?? Тиф Нидел в повечето такива моменти се кикоти от фън а не щото му е по сценарий
Хората не гледаха в това предаване колко пари са вкарани а гледаха вас и както ти самия каза не ставаш за пред камера !! Ми не се показвай стой си зад кадър някаде и вместо неумесни шеки за МП3-ки и други глупости подаваи малко качествено инфо
А като караш поне го направи като хората щом като си инструктор в БМВ би трябвало да са ти ясни похватите а и на тоя дългия плосък завой да не можеш да я плъзнеш направо ми прилича на шубе щото както се пързаля 320-ка така се пързаля и М3 щото тя колата като тръгне на страни остават само уменията ти и точно за това писах по горе То да бяхте извикали Пенчев щеше да се отсрамите поне от към дрифт малко

Абе общо взето намерили сте колите и всичкото и накрая осрахте предаването :mhihi:


Имам чувството, че въобще не си прочел какво е написано...
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 22 Окт 2007, 9:21

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: Тоя спаружения с МР3-ката толко да ме дразни
че направо откачам. Жената ме пита що фърлам разни работи из къщи като го видя :evil: :evil: :banghead:

А малкото Пенчев вярно си е съчма :mhihi: :mhihi: :mhihi: Седи, седи и хоп
напрай някой магария :mhihi: :mhihi: :mhihi: Не издържа :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 22 Окт 2007, 9:40

MaXimal написа:
Icco® написа:Виж сега пич почна много да се впрягаш за някои неща ?!?!??!
Колко пъти си видял Джереми Кларксън да си води монолога до като е с вратите напред? ?? Тиф Нидел в повечето такива моменти се кикоти от фън а не щото му е по сценарий
Хората не гледаха в това предаване колко пари са вкарани а гледаха вас и както ти самия каза не ставаш за пред камера !! Ми не се показвай стой си зад кадър някаде и вместо неумесни шеки за МП3-ки и други глупости подаваи малко качествено инфо
А като караш поне го направи като хората щом като си инструктор в БМВ би трябвало да са ти ясни похватите а и на тоя дългия плосък завой да не можеш да я плъзнеш направо ми прилича на шубе щото както се пързаля 320-ка така се пързаля и М3 щото тя колата като тръгне на страни остават само уменията ти и точно за това писах по горе То да бяхте извикали Пенчев щеше да се отсрамите поне от към дрифт малко

Абе общо взето намерили сте колите и всичкото и накрая осрахте предаването :mhihi:


Имам чувството, че въобще не си прочел какво е написано...


И аз имам същото чувство .. :roll: Имам чувството и че нямаше много смисъл да пиша всичко това. :roll:

Icco® > само уроци по шофиране не ми давай моля ти се .. ! Това, че не карам както би ти си искало по телевизията написах ясно и точно защо не го правя. Това, че теб ти е трудно да го разбереш вече си е твой проблем!

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 22 Окт 2007, 9:55

Мдам...

Това което написа Владо е на 100% истина. Лошото е, че повечето членове на форума си нямат и най-малка идея за какво иде реч. А като чета мненията направо ми става жално! Всичко е много трудно в нашата родина...всичко е направено така, че да ти скъса нервите и да имаш място за грешка.

В момента и аз се опитвам да направа нещо, което е уникално на Българския пазар. От начало изглеждаше толкова лесно, толкова допустимо и като време и финанси. Година след това мога да ви кажа, че СИ Е ЕБАЛО МАЙКАТА! И само да споделя, това е не защото не мога да си направа отчет или сметка на времето и парите, а защото тука всеки те спъва и по някакъв куц начин се опитва да ти попречи...

Но това сме ние, драги сънародници - много знаем, всичко можем, най-умните сме...спор няма - пример за това е нашата РОДИНА.

дере дънки сред голи мадами
Аватар
Мнения: 2242
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Mamouk » 22 Окт 2007, 10:17

GaD написа:
Но това сме ние, драги сънародници - много знаем, всичко можем, най-умните сме...


Аз на тия им викам КАПАЦИТЕТИ :) жалко че се сблъсквам с все повече капацитети...
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 22 Окт 2007, 10:24

То тука май само злоба и завист има.

Turturelo се занимава с едни наистина чудесни неща. Лично аз много му завиждам. Ето тва се казва работа свързана с удоволствието ;)
Изображение

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 22 Окт 2007, 10:42

Туртурело е пич и е умен и сигурно знае много, но според мене му трябва малко "шлайф" за пред камерата. Ясно е, че той не се снима за пари, но приятелския ми съвет към него е: Ако искаш някога да си някой лев за вбъдеще с камерата, трябва да вложиш сили в малко промяна в себе си! Знанията ти за автомобилите не достигат до получателите (до нас) както ти искаш. Знам, че имате само 2 часа за импровизирани снимки, но ти знаеш предварително какво ще караш (тестваш). Най-добре е да си седнеш предния ден и да си направиш списък от нещата на които ще обърнеш внимание - 1,2,3 ... С този списък си правиш проба пред огледалото и на другия ден си ТОР пред камерата! След снимките даваш този списък с точките на онзи смешник до тебе или на режисьора и му казваш: "Режете-сечете лентата, но тези неща трябва да са в готовия материал!".
Така прави един експерт и така се гради име на такъв! Искренно се надявам, че ще ме послушаш поне малко, защото ти си безпорен фен на марката и имаш вече изградено име сред нас. Дори сега имаш добро име сред феновете на всички марки в БГ и можеш успешно да се пребориш и да наложиш твой стил на работа в предаването (или в частта от него, в която ти работиш).

Поздрави от Мюнхен, пък ако се обадиш някога като си тук, ще те отворя на една друга далавера! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: Михайловград
Кара: '96 Е34 tds touring Individual
Мечтае да кара: E34 M5 Touring

Мнение от exvitermini » 22 Окт 2007, 10:50

подкрепям напълно Turturelo !!! Евала момче както аз така и повечето тук не сме знаели за какво става дума :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София

Мнение от bouncer » 22 Окт 2007, 10:52

брех колко било лесно да караш чуждо М3 с вратите напред и да късаш гуми дето струват колкото едно БМВ на старо....

много ми е интересно защо никой не се замисля дали това е възможно. Той да кара ония да води.....А кой ще си остави колата 200 000 + лева в ръцете на който и да е? Влади е доказал че може да кара и има тапия за тва. всеки си мисли че е лесно - дай газ и пили гуми! е да ама ако изпуснеш завоя и удариш колата? кво става после? ми тя имала каско! е да ама ако аз съм си купил М3 и некой ми я затвори в сервиза за месец два що си мислите че няма да ми я плати?
никой от вносителите няма да си даде колата да се поцепи от каранре и да се преебът гумите...искат да се плащат после! и кво сравнявате с Топ гиът или Фифт гиър? да бе безспорно на светлинни години са напред...ама и бюджета им е колкото на цялата телевизия...и пак си имат проблеми..защо Топ Гиър е по ВВС2 а не по ВВС1 примерно а? няма как да не искат предаването да е по по-гледаната - ВВС 1.
Не е лесно да се прави предаване без бюджет и без писта. Що никой не се замисли защо не карат вече на Божурище? ми щото не може! не дават собствениците на пистата, щото искат да си строят бизнес сграда там....лесно е да се дава акъл....

кое друго предаване е показвало такива коли? къде в България могат да се видят такива тестове?

Замислете се за родния ефир дали път това предаване не е глътка свеж въздух. Да не е перфектно. да на моменти е тъповато....ама за толкова пари - толкова! съберете бюджет 100 000 лв на предаване и само дрифтове и пилежи ще има! сега като запалиш нечии гуми и те искат да ги платиш...като кажеш че колата не е добра повече кола не ти дават..и като спрът да ти дават коли вносителите кво ще показваш? не може да се разчита че богатите хора с многото пари и хубавите коли ще ги дават да се снимат...ми в повечето случаи не ги дават...а ако ги дадът що си мислите че и те не се циганеят...тва че колата струва 150 000 евро не значи че собствениците не се циганят за 40 лв бензин и че си дават колата да я кара Кулев....и да не са най-добрите водещи но други няма! всеки си мисли че е лесно да водиш предаване... ми не е!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 22 Окт 2007, 11:18

bouncer написа:...


:yes:

Аз понеже не разбирам, предаването за мен е интересно и забавно ;)

Респект към Владо!

п.с. мислех да пиша някакви неща, ама няма смисъл
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 22 Окт 2007, 13:47

Изгледах записа на предаването след като прочетох темата до тук ... определено след тия мнения си го представях много по-зле .. Няма да коментирам нищо от това как са направени снимките как е карана колата и т.н. просто, защото вече пточетох, защо е така и ми се изясни ...

само една градвина, надявам се, критика ще изкажа за, която нетрябват много пари а и време ... Има едни книжки за въведение в актьорското майсторство, в който могат да се намерят много ценни и лесни за изпълнение съвети. Така мисля, че предаването няма да звучи някак сухо и с хумор не на място ...

успех за напред
Последна промяна Sharo на 22 Окт 2007, 14:38, променена общо 1 път
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 22 Окт 2007, 14:18

CheGevara написа:Туртурело е пич и е умен и сигурно знае много, но според мене му трябва малко "шлайф" за пред камерата. Ясно е, че той не се снима за пари, но приятелския ми съвет към него е: Ако искаш някога да си някой лев за вбъдеще с камерата, трябва да вложиш сили в малко промяна в себе си! Знанията ти за автомобилите не достигат до получателите (до нас) както ти искаш. Знам, че имате само 2 часа за импровизирани снимки, но ти знаеш предварително какво ще караш (тестваш). Най-добре е да си седнеш предния ден и да си направиш списък от нещата на които ще обърнеш внимание - 1,2,3 ... С този списък си правиш проба пред огледалото и на другия ден си ТОР пред камерата! След снимките даваш този списък с точките на онзи смешник до тебе или на режисьора и му казваш: "Режете-сечете лентата, но тези неща трябва да са в готовия материал!".
Така прави един експерт и така се гради име на такъв! Искренно се надявам, че ще ме послушаш поне малко, защото ти си безпорен фен на марката и имаш вече изградено име сред нас. Дори сега имаш добро име сред феновете на всички марки в БГ и можеш успешно да се пребориш и да наложиш твой стил на работа в предаването (или в частта от него, в която ти работиш).

Поздрави от Мюнхен, пък ако се обадиш някога като си тук, ще те отворя на една друга далавера! :mhihi:

Има ги листчетата с булет понти, има го информацията за автомобила, нося си я на покет pc-то дори, за да го прочета още веднъж преди да снимаме и да извадя най-интересното, но не стига ефирно време за цялото инфо, което имам. Нямам възможност после да стоя по време на монтажа и да извадим най-важното, колегите правят каквото могат. Не винаги за всички автомобили знам всичко интересно, което примерно мога да кажа за М3. Повярвай ми и на курсове (каквито в България НЯМА!!!!) за водещи ходих, въпреки изключително малкото време, с което разполагам.
Другият водещ (Пепи Лъджев) ми е добър приятел и също се старае изключително много. Мисля, че като водещ се справя значително по-добре от мен, затова решихме да направим комбинацията - аз покривам колите и карането, той воденето. Не ми е приятно като обиждат мои приятели, особено като отново не са наясно, защо стават така нещата. Не знам дали някой се е пробвал да води в хале при 3 градуса, по блуза, след като е снимал 10 часа и устата ти е замръзнала до такава степен, че не излизат правилни звуци от нея, а зад теб има банда малоумници, които си говорят, пърдят или миришат, а ти трябва да се съсредоточиш да работиш с камерите.
В България просто няма комбинацията от добра визия, добра дикция, добро поведение пред камера, добри шофьорски способности, добри познания на тема автомобили и всички останали качества, за да се получи водещ от типа на тези, които давате за пример. Замислете се колко са водещите в световен мащаб, които да ги съчетават. Знаете Тиф Нидел, Вики Хендерсън, Джеръми, Ричард, Джеймс, Том Форд, Джейсън , Тим Шрик, Сабине Шмиц ... и още 5 човека и това е за целия свят. Всеки един от тях си има недостатъци, но всичките са донякъде прикрити заради нещата, които bouncer изброи. Просто е много много много трудно.

Благодаря на тези, които проявяват разбиране и наистина се замислят над тези неща. Може би мненията ви дават някаква надежда, че си заслужава човек да се опитва да направи нещо.

ps. CheGevara -> на драго сърце, преди два дни се прибрах. Имах 1 седмица работа в Германия и за няколко часа бях в Мюнхен, та можеше да се видим. Ако не си го направил - отиди до BMW Welt. Отворен е от тази седмица за широката публика. Вземи си ластик, за да не ти увисне ченето. Аз ходих няколко пъти по време на строителството, но сега няма нищо общо. Просто НЯМА ТАКАВА СГРАДА И АТМОСФЕРА! Като се видим ще ти разкажа за едно място, което за съжаление не можеш да посетиш, защото е затворено дори за служители на BMW Group - BMW Mobile Tradition. Представи си една огромна сграда с наредени врата до врата 1/5 от всички модели на компанията произведени някога, чисто нови 328 Migle Millia, E10 2002ti, 3.0CSL ... по няколко бройки от всяка ... стотици милиони евро в автомобили, които си виждал само на снимка ... може да си среже човек вените и да умре щастлив там!

ps2. bouncer -> не знам кой си и въпреки, но явно си наясно с нещата и думите ти са абсолютна истина. Много е трудно да имаш всички неща, които спомена. Благодаря за подкрепата! Ако имах на разположение летището в Кондофрей :winky: и комплект гуми, бих направил много повече неща, но за съжаление в момента нещата стоят по този начин.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 22 Окт 2007, 14:53

Радвам се, че има различни мнения по въпроса. Интересно ми е обаче ако водещия не беше от форума дали щяхте да го подкрепяте толкова?

Всички сме съгласним че с пари всеки може. Да ама не! И на Top Gear им е лесно защото имат милиони. Да ама не!
Да разгледаме като пример перидода когато Тиф, Вики и ко се махат от Top Gear и създават Fifth Gear. Минава малко време докато групичката почне да излъчва предавания и виждайки, че нещата не вървят го променя неколкократно, та и до ден днешен. В клипчето което дадох като линк за представянето на М5 е39 може да видите как води Тиф докато е в Top Gear и как води след това в Fifth Gear. Разликата е осезаема и тук не става въпрос за парите, защото те наемаха писти, имаха най-новите коли на разположение за тестове и т.н. В същото време ако загледате първия сезон когато JC става "вожд" ще видите колко е мизерно и как си личи липсата на бюджет. Публиката се състои от трима бездомни, двама продуценти и някой заблуден тип, който търси пиячка в хангара, а колите изглеждат мизерни и винаги са ми навявали мисли, че са взети назаем от някой.

Въпреки това Top Gear малко по малко стана най-гледаното предаване в света след този период, а не беше заварено положение. Причината е в начина, по който се води това предаване, от където идва и зрителския интерес, а от там и парите, които BBC налива в него. Ако намерите предаванията на Fifth gear преди два сезона загледайте се как в края епизодите стават доста интересни, особено когато Том Форд представя нещо.

Интереса на зрителя зависи от това как представиш нещата за една кола и всичко около нея. За пример ще дам представянето на M3 CSL в Top Gear където дрифт няма, юркане има по-малко отколкото драга в българското предаване, надпревари с други модели липсват, но въпреки това не ти иде да обезглавиш водещия и то не защото си заспал от скука. Всъщност повечето представяния не са свързани с някакви бесни ръчки и дрифтове, защото една кола не е само вървене направо и когато гледаме за новата М3 искаме да знаем какви са иновациите, как се държи в завой, яде ли патици за закуска, какво е междиното ускорение, какво е качеството на изработката и най-важното какво е тръпката, характера на колата, чувството... За това не трябва да я гледаме как се пързаля, нито по време на дрифт да се обсъждат екзестинциални въпроси за живота и смисъла на всичко.

Тук застъпваме и темата как се правят предаванията и нека да видим как го правят най-добрите: според JC засменането и обработването на един сезон отнема около 6 месеца и се състои от 10 предавания, което прави 18 дена за един епизод. Повечето представяния са по 10тина минути, което пък означава по 3 дена за едно. За Шоу Рум мисля, че беше 2-3 пъти по-малко представянето, което означава че би трябвало да имат на разположение 1-2 дена, като не трябва да забравяме, че в това време се включват и времето за обработка, монтаж, обработка на музикалните фонтове, ефекти, рендъринг и т.н. Според тази проста и неточна сметка ми се струва, че за 4 часа за заснемане(!) с една кола може да е достатъчно за да се направи читав материал, от който да не получиме стомашно-чревни разстройства.

Всъщност всеки осъзнава, че тук няма огромни бюджети, гуми на килограм, безплатен бензин, 20 камери, екип и всичко, което им се иска на продуцентите и създателите на предаванията и за това никой не очаква чудеса. Но проблема да нямаме добра продукция е в главите на сценаристите и водещите и не е само това предаване. И част от проблема е какво е отношението към колите и както казаха по-нагоре не можело да се каже нещо лошо за Опел. Защо? До сега аз не съм чул една лоша дума за която и да е кола макар да е заслужавало, а това реалистично мнение и представяне на неща ли е? Сериозно ли е изказването на водещия, че ще импровизира и не иска да казва нещо заучено. Всеки би се вълнувал и притеснявал за това как ще мине ако той го води, но защо не се подготвим правейки един сценарий на какво да наблегнем, какво да кажем. Защо не прегледаме клипчета, предавания, ако трябва и да четем литература за това как да се държим в такова предаване пред камера?

Българите наистина много критикуваме, много разбираме от всичко ама страшно ни мързи и гледаме винаги как да минем по тънката лайсна, че видиш ли иначе ще вземем да свършим нещо като хората и тогава ще се чудим к'во да правим... Но за наша радост все нещо ни пречи и винаги има кусури.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook