Комерсиализира ли се прекалено форумът?
Модератор: Общи модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
Нищо не пречи да зададеш въпроса си в "супертемата" и пак ще ти бъде отговорено. Защо да ровиш в 40 други теми със същото заглавие и да се чудиш от къде да почнеш?
На мен директно ми казаха, че ако ги имал тия пари щял да изкара ХХХХ коня на колелата с турбо. Все едно той ми ги е давал. Никой не се замисли, че ако се поразтърсиш из нета трудно ще ти е да намериш атмосферно 2.8 с повече коне. Изключвам ръновете за самочувствие на хондаджийското дино.
In_Memoriam написа:Ожесточено обсъждане на колата ми от виден форумен трол и група негови последователи, зад гърба ми разбира се. И в този момент осъзнаваш, че няма никакъв смисъл да се хабиш и е по-добре всичко, което знаеш и си отсял като полезна информация от тоновете вайна в нета да си го запазиш за себе си.
На мен директно ми казаха, че ако ги имал тия пари щял да изкара ХХХХ коня на колелата с турбо. Все едно той ми ги е давал. Никой не се замисли, че ако се поразтърсиш из нета трудно ще ти е да намериш атмосферно 2.8 с повече коне. Изключвам ръновете за самочувствие на хондаджийското дино.

- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
dr.peshev написа:По повечето въпроси в техническите раздели е писано многократно
и няма как да има нови и интересни теми в Е36,Е46,Е39......, но
По този въпрос мога силно да поспоря. Има още много да се види и прочете за тези коли.Просто на никой не му се занимава , или както в моя случай някой ме моли да не качвам темата щото му крада хляба.
Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
Колега ми кажи кой е този форумен хубавец дето толкова се страхува да не му открадеш хляба
Ако хляба му зависи от една тема във форум то по-добре да се откаже от тоя бизнес дето си мисли че върти. И аз много пъти съм се натъквал на подобни индивиди за жалост .. незнам каква е тая жажда за пари и далавери тука, но някак си по чуждестраните форуми намирам много повече разбиране и помощ от нашенските.
Аз много се накефих като пусна темата в Е36 раздела, което е доказателство че дори за коли на по 20+ години има още какво ново да се научи
Много го съжелявам горкия "колега" дето тая тема щяла да му открадне хляба .. жалка работа 

Аз много се накефих като пусна темата в Е36 раздела, което е доказателство че дори за коли на по 20+ години има още какво ново да се научи


- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
FuRoRR написа:dr.peshev написа:По повечето въпроси в техническите раздели е писано многократно
и няма как да има нови и интересни теми в Е36,Е46,Е39......, но
По този въпрос мога силно да поспоря. Има още много да се види и прочете за тези коли.Просто на никой не му се занимава , или както в моя случай някой ме моли да не качвам темата щото му крада хляба.
И ти не пусна темата?! Ебаси пича си, на къв процент си са в неговата фирма?!

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
bum_bum написа:Нищо не пречи да зададеш въпроса си в "супертемата" и пак ще ти бъде отговорено. Защо да ровиш в 40 други теми със същото заглавие и да се чудиш от къде да почнеш?In_Memoriam написа:Ожесточено обсъждане на колата ми от виден форумен трол и група негови последователи, зад гърба ми разбира се. И в този момент осъзнаваш, че няма никакъв смисъл да се хабиш и е по-добре всичко, което знаеш и си отсял като полезна информация от тоновете вайна в нета да си го запазиш за себе си.
На мен директно ми казаха, че ако ги имал тия пари щял да изкара ХХХХ коня на колелата с турбо. Все едно той ми ги е давал. Никой не се замисли, че ако се поразтърсиш из нета трудно ще ти е да намериш атмосферно 2.8 с повече коне. Изключвам ръновете за самочувствие на хондаджийското дино.
Когато зададеш въпроса си в супертемата в повечето случаи отговора е "има писано достатъчно, чети, баси мързеливото копеле". Както малко по нагоре написахте, прекалено много потребители ви се виждат мързеливи, а един много социален колега предложи направо новите потребители да не могат да пишат 1 година. Що не ги направите10? В субаруфорума преди време като се регистрираш, не можеше да изпращаш ЛС, а само да получаваш. Когато попитах в общия форум за проблема получих очакваната реакция - изтриха темата, бан-наха ме и малко след това ми възстановиха регистрацията. Бумът на автофорумите беше преди 4-5 години и от тогава интереса към тях намалява. Бмв форума е един от най-големите, но това е защото бмв е една от най-популярните марки сред младите. Др Пешев е донякъде прав, че форума е отражение на неговите потребители, но не съвсем, защото форума е и отражение на модераторите и начина на модериране, така си го правите, такъв е. Не се сърдете на потребителите. Разбира се нищо не ви пречи да смятате, че хората са криви, а вие сте си добре.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
Е.. след като има писано достатъчно защо трябва да се пише отново? Те не искат да ти отговорят в тази тема, а ще го направят в новата. Не виждам логика. 

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
Дайте предложения за реформи?!
Бмв форума е свободен!Новите потребители се толерират,старите се уважават!
В модераторския форум се обсъжда всеки потребител,тема и мнение, преди да се наложат каквито и да било санкции!
p.s. най-много се радвам на всяка нова грамотна тема в техническите раздели
Бмв форума е свободен!Новите потребители се толерират,старите се уважават!
В модераторския форум се обсъжда всеки потребител,тема и мнение, преди да се наложат каквито и да било санкции!
p.s. най-много се радвам на всяка нова грамотна тема в техническите раздели
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Комерсиализира ли се прекалено форумът?
Пичове, проблема не е само дали някой чете или не чете. Когато аз взех 90-ка началото на 2015-та, подфорум Е90 имаше доволно теми, ползвах търсачката и се оправих що-годе, но не и без помощта на много колеги, които АЗ занимавах на ЛС. Идеята ми беше съвсем друга. Има колеги, прочели да кажем как се прави ъпдейт на ЦЦЦ-то от някой чужд форум. Тук обсъждаме нещо подобно, но вместо да сподели как се прави (правилната последователност), той пиша в темата, за да се рекламира индиректно и си кътка инфото за него и те приканва да ти свърши работа срещу заплащане, вместо да сподели, че първо се ъпдейтва 63->62->А0 например. Информация, която той е получил НАГОТОВО и БЕЗПЛАТНО. Разбира се, има хора, на които не им се занимава и не разбират, но този тип хора не пишат и по такива теми, а и по форуми като цяло. Абе с 2 думи - крие се занаят и се изкарват пари на гърба на незнанието на човека. Има една известна във ФБ група за кодиране на БМВ-та - как може да искаш 50 кинта за цъкане на 3 бутона и то с кабел за 30 (тридесет) лева?!? Помня как ми изтриха мнението, когато им написах как да фикснат нещо, което не се прави с НЦС дъмми, ама и те толкова си могат без него. Или пък колега пак от тоя форум, който продава свален и записан от ФОРУМА двд диск за ЦЦЦ нави за 80лв, труд на съвсем друг потребител? Това нормално ли е?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
В това е проблема. Смяташ, че ако ти не виждаш логика, няма смисъл. А в бимерфорума не бързат да ги заключат. Заключването в този форум прилича повече на избиване на комплекси. Не ме разбирай погрешно, аз нямам нито една заключена тема в е46 подфорума. Но той не е безкрайно полезен. Факт. Това, че моята кола е в завидно техническо състояние дължа предимно на монтьорските си умения, бюджета и един сервиз за ремонта на двигателя, но заслугата на е46 подфорума не е голяма. Нищо, поне от него научих колко е важна нишата в багажника и защо трябва да махна акумулатора от там. Колегата, автор на тази гениална идея, разбира се помоли всички да си извадят главите от гъза, но поне модераторите не сметнаха за необходимо да го санкционират за това.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
Много от потребителите "избягаха" НА "Фейса", защото там не само, че е свободия (почти на 100%), не само че почти няма правила, ами се пише всичко, навсякъде... може и да те изгонят от някоя група, ма те групи много... и можеш да си правиш каквото искаш... докато във форума си има някакви правила, които макар да не спират нормалното му използване (комерс тарикатите са отделен въпрос), все пак са си правила за ползване... и много хора не им харесва да им ограничават това, или онова, когато те са решили, че така им изнася... преди FB (и прочие) трябваше да се съобразяваш с някакво поведение, ако искаш да си част от форума, докато сега във FB си "джапаш" как ти е кеф...
Но, от друга страна, форума винаги ще си остане мястото, където можеш да намериш най-много систематизирана информация и където най-вероятно ще намериш най-много смислена информация и кадърни хора, които знаят за какво са в този форум... а не просто "да се лее простотия, пък квото стане"
Но, от друга страна, форума винаги ще си остане мястото, където можеш да намериш най-много систематизирана информация и където най-вероятно ще намериш най-много смислена информация и кадърни хора, които знаят за какво са в този форум... а не просто "да се лее простотия, пък квото стане"

Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
KPETEH написа:FuRoRR написа:dr.peshev написа:По повечето въпроси в техническите раздели е писано многократно
и няма как да има нови и интересни теми в Е36,Е46,Е39......, но
По този въпрос мога силно да поспоря. Има още много да се види и прочете за тези коли.Просто на никой не му се занимава , или както в моя случай някой ме моли да не качвам темата щото му крада хляба.
И ти не пусна темата?! Ебаси пича си, на къв процент си са в неговата фирма?!
Пусна я не виждаш ли?
viewtopic.php?t=421253
Най-полезните мнения в технитеческите раздели от рода на "Това може ли да стане?" и отг: "Може, може" и подобни.
Последна промяна bioz на 28 Юни 2017, 14:12, променена общо 1 път
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
efren написа:bum_bum написа:Нищо не пречи да зададеш въпроса си в "супертемата" и пак ще ти бъде отговорено. Защо да ровиш в 40 други теми със същото заглавие и да се чудиш от къде да почнеш?In_Memoriam написа:Ожесточено обсъждане на колата ми от виден форумен трол и група негови последователи, зад гърба ми разбира се. И в този момент осъзнаваш, че няма никакъв смисъл да се хабиш и е по-добре всичко, което знаеш и си отсял като полезна информация от тоновете вайна в нета да си го запазиш за себе си.
На мен директно ми казаха, че ако ги имал тия пари щял да изкара ХХХХ коня на колелата с турбо. Все едно той ми ги е давал. Никой не се замисли, че ако се поразтърсиш из нета трудно ще ти е да намериш атмосферно 2.8 с повече коне. Изключвам ръновете за самочувствие на хондаджийското дино.
Когато зададеш въпроса си в супертемата в повечето случаи отговора е "има писано достатъчно, чети, баси мързеливото копеле". Както малко по нагоре написахте, прекалено много потребители ви се виждат мързеливи, а един много социален колега предложи направо новите потребители да не могат да пишат 1 година. Що не ги направите10? В субаруфорума преди време като се регистрираш, не можеше да изпращаш ЛС, а само да получаваш. Когато попитах в общия форум за проблема получих очакваната реакция - изтриха темата, бан-наха ме и малко след това ми възстановиха регистрацията. Бумът на автофорумите беше преди 4-5 години и от тогава интереса към тях намалява. Бмв форума е един от най-големите, но това е защото бмв е една от най-популярните марки сред младите. Др Пешев е донякъде прав, че форума е отражение на неговите потребители, но не съвсем, защото форума е и отражение на модераторите и начина на модериране, така си го правите, такъв е. Не се сърдете на потребителите. Разбира се нищо не ви пречи да смятате, че хората са криви, а вие сте си добре.

Защото кат си земат младежите бмв-та и им светнат лампите, видят че за по 200-300 лева ще им оправят проблемите, видиш ли се регват и те тука и се почват едни безкрайно повтарящи се теми.... Но те са хора дето си мислят, че другите са длъжни да им отговорят и че ще им снесат точната информация от първия път! Те дори и въпросите си не могат да зададат правилно! И познай кво. Нито ти нито некой като теб може да им помогне! Хората дето могат да им отговорят са тези които имат някаква изгода и следят форума. Останалите вече са се уморили да спорят. В най-добрия случай са в скрития форум - разбираш ли?
Кво тряя да стане ли? Ми да си седнат на гъзовете новите маняци и ако наистина искат да си спестят некой лев или да научат нещо, трябва да четат, а не да се оплакват, че форума е ебаси гъзъ и тнт. И кво, темата била 40 страници, невъзможно било да се ориентираш. То не може да пресееш нещо ако не знаеш кво търсиш...
Дали разбираш за кво говоря?! Съмявам се, макар и да се обиждаш, тфа е положението.
Що били останали само тия със сервизите? Много просто. Пълно е с бмв маняци, които освен да си лепят М буквички, лентички по бъбреците и фолио по джамове, друго не правят. Носят си розовите фанелчици с тъмните очилца, и ги е страх да не се оцапат, че дори и гумите не могат да си сменят... По социално не можах да го напиша.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
bioz написа:KPETEH написа:FuRoRR написа:dr.peshev написа:По повечето въпроси в техническите раздели е писано многократно
и няма как да има нови и интересни теми в Е36,Е46,Е39......, но
По този въпрос мога силно да поспоря. Има още много да се види и прочете за тези коли.Просто на никой не му се занимава , или както в моя случай някой ме моли да не качвам темата щото му крада хляба.
И ти не пусна темата?! Ебаси пича си, на къв процент си са в неговата фирма?!
Пусна я не виждаш ли?
viewtopic.php?t=421253
Е са видях, и ще я прочета!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
Mollov написа:Много от потребителите "избягаха" НА "Фейса", защото там не само, че е свободия (почти на 100%), не само че почти няма правила, ами се пише всичко, навсякъде... може и да те изгонят от някоя група, ма те групи много... и можеш да си правиш каквото искаш... докато във форума си има някакви правила, които макар да не спират нормалното му използване (комерс тарикатите са отделен въпрос), все пак са си правила за ползване... и много хора не им харесва да им ограничават това, или онова, когато те са решили, че така им изнася... преди FB (и прочие) трябваше да се съобразяваш с някакво поведение, ако искаш да си част от форума, докато сега във FB си "джапаш" как ти е кеф...
Но, от друга страна, форума винаги ще си остане мястото, където можеш да намериш най-много систематизирана информация и където най-вероятно ще намериш най-много смислена информация и кадърни хора, които знаят за какво са в този форум... а не просто "да се лее простотия, пък квото стане"
Да не ми се разсърдиш пак, но правилата важат избирателно и не за всички, проверили сме го и го знаеш. В това отношение fb е по добре защото всички са равни и няма правила, но това важи за всички.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Комерсиализира ли се прекалено форумът?
KPETEH написа:efren написа:bum_bum написа:Нищо не пречи да зададеш въпроса си в "супертемата" и пак ще ти бъде отговорено. Защо да ровиш в 40 други теми със същото заглавие и да се чудиш от къде да почнеш?In_Memoriam написа:Ожесточено обсъждане на колата ми от виден форумен трол и група негови последователи, зад гърба ми разбира се. И в този момент осъзнаваш, че няма никакъв смисъл да се хабиш и е по-добре всичко, което знаеш и си отсял като полезна информация от тоновете вайна в нета да си го запазиш за себе си.
На мен директно ми казаха, че ако ги имал тия пари щял да изкара ХХХХ коня на колелата с турбо. Все едно той ми ги е давал. Никой не се замисли, че ако се поразтърсиш из нета трудно ще ти е да намериш атмосферно 2.8 с повече коне. Изключвам ръновете за самочувствие на хондаджийското дино.
Когато зададеш въпроса си в супертемата в повечето случаи отговора е "има писано достатъчно, чети, баси мързеливото копеле". Както малко по нагоре написахте, прекалено много потребители ви се виждат мързеливи, а един много социален колега предложи направо новите потребители да не могат да пишат 1 година. Що не ги направите10? В субаруфорума преди време като се регистрираш, не можеше да изпращаш ЛС, а само да получаваш. Когато попитах в общия форум за проблема получих очакваната реакция - изтриха темата, бан-наха ме и малко след това ми възстановиха регистрацията. Бумът на автофорумите беше преди 4-5 години и от тогава интереса към тях намалява. Бмв форума е един от най-големите, но това е защото бмв е една от най-популярните марки сред младите. Др Пешев е донякъде прав, че форума е отражение на неговите потребители, но не съвсем, защото форума е и отражение на модераторите и начина на модериране, така си го правите, такъв е. Не се сърдете на потребителите. Разбира се нищо не ви пречи да смятате, че хората са криви, а вие сте си добре.
Кажи ми що имаш 228 мнения а в профила 71 страници с по 10 мнения. Не не ми казвай, аз щи кажа. Ти си като една сурия други плямпала дето само драскат в извън темата, дето няма нищо общо с форума и техническата му същност. Събирате се некви безхаберници, тука да го разводнявате и привличате все повече и повече от същите и накрая си позволявате да серете и по техническите и се случва неква пълната пародия, която кара хората дето правят нещо смислено да не искат да се хабят заради ВАС! Но ти това не можеш да го разбереш, защото си некъв форумен помяр, с регистрации във всички възможни форуми и с наблюдения за всичко и навсякъде с една единствена придобита способност - да сравняваш! Ааа и да се оплакваш, и въпроси да задаваш и видиш ли как си имал право на свободно слово. Грешката на модераторите и въобще на хората занимаващи се със форума бе, че искаха да го комерсиализират до няква степен и не наложиха стриктен контрол на глупостите ми позволиха своеволия. Така станаха нещата. Точка.
Защото кат си земат младежите бмв-та и им светнат лампите, видят че за по 200-300 лева ще им оправят проблемите, видиш ли се регват и те тука и се почват едни безкрайно повтарящи се теми.... Но те са хора дето си мислят, че другите са длъжни да им отговорят и че ще им снесат точната информация от първия път! Те дори и въпросите си не могат да зададат правилно! И познай кво. Нито ти нито некой като теб може да им помогне! Хората дето могат да им отговорят са тези които имат някаква изгода и следят форума. Останалите вече са се уморили да спорят. В най-добрия случай са в скрития форум - разбираш ли?
Кво тряя да стане ли? Ми да си седнат на гъзовете новите маняци и ако наистина искат да си спестят некой лев или да научат нещо, трябва да четат, а не да се оплакват, че форума е ебаси гъзъ и тнт. И кво, темата била 40 страници, невъзможно било да се ориентираш. То не може да пресееш нещо ако не знаеш кво търсиш...
Дали разбираш за кво говоря?! Съмявам се, макар и да се обиждаш, тфа е положението.
Що били останали само тия със сервизите? Много просто. Пълно е с бмв маняци, които освен да си лепят М буквички, лентички по бъбреците и фолио по джамове, друго не правят. Носят си розовите фанелчици с тъмните очилца, и ги е страх да не се оцапат, че дори и гумите не могат да си сменят... По социално не можах да го напиша.
Не се притеснявай, много си социален. Заради десетина човека като теб, вичо, михайловски и т.н. в целия форум няма правила и за да можете да поддържате тона си, целия форум е пълен със заяждане и т.н.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани