Краят на дизеловите ДВГ
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Краят на дизеловите ДВГ
vicho написа:новите дизели (и особено малките) произвеждат нищожни количества CO2 на км
следователно т'ва (със забраните) са си крайни глупости
п.с. и ДА, всичко ще е на ток, но кога?!
Вичкааа, баче недей и ти с тия глупости за СО2 е единствения НАПЪЛНО БЕЗВРЕДЕН газ който отделят автомобилите



А това сажди , азотни окиси и канцерогени - истинките мъжкари не ги бърка - , изкорми катализатора и филтъра на печката за още 3 коня и стааш състезател , нищо че бълваш повече отрова от икарус

Да се забрани дизела и да се сложи прът в колелата на индустрия номер 1 в света?????
Никога няма да стане......макар че не ми е любимо гориво, петролната индустрия няма как да го допусне.......
Плюс това никой не казва нищо за корабите, танкерите и пр.......тях кво ще ги правим......

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Краят на дизеловите ДВГ
pampo написа:Добре де, а ужасния смог в големите градове и постоянно ивеличаващите се болни от рак заради цялата мозерия, излизаща от барурниците няма ли значение за вас? Ако си представите, че въздухът в София е същият като тоя на село не ви ли става приятно?
То понеже ел. енергията от въглища, мазут и подобни не замърсяват...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Но не толкова концентрирано на място, където живеят страшно много хора. Иначе най-чист ми изглежда водородния двигател за сега, но там още се мъчат да го слагат в резервоари май.
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Най-големия проблем по принцип не е ли метана? А преживните животни го отделят доволно... Проблемът CO2 и CH4 e добър, понеже не се споменава кой е по-вреден и кой не
...но това не се споменава по новините...проблемът с кравите не е CO2, а точно CH4...както и за планетата...
Иначе разбира се, че е по-добре в градовете да са електрички...ама нема как (поне с тия цени на дзифта
)...те и алтернативните ел мел, отиват по дяволите, само да падне на 35$
А темата, тряя се сложи автомобил двг..не двг.

Иначе разбира се, че е по-добре в градовете да са електрички...ама нема как (поне с тия цени на дзифта


А темата, тряя се сложи автомобил двг..не двг.
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Истината е, че вече двама познати на възраст около тридесет си заминаха от рак тези години. Също и бащите на двама познати, точно след пенсиониране. Та почнах да се замислям малко какъв е смисълът от всичката тая мизерия която поемаме в големия град. В последно време пътувам доста по провинцията и да ви кажа там въздухът по-мирише на въздух. Като изляза на баира след Хемус и не се вижда Витоша. Ясно, че не е само от автомобилите, но 500 000 коли, хайде пък да имат някакво значение...
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Jordana написа:Цена за едно битово зареждане на батерията на Opel Ampera с електроенергия ще получите, като умножите използваемия капацитет от 12.9 кВтчС цел съхранение на батерията (9.6 кВтч за задвижване и 3.3 кВтч за процеса на зареждане) на батерията (чийто общ капацитет е 16.4 кВтч) по цената на електричеството на съответната тарифа. Цената за обществено зареждане варира според оператора. Ще добавяме тарифи след изграждане на зарядна инфраструктура и обявяване на тарифни планове от операторите.
Тоест около 3лв за 13квт/ч батерия и пробег от 40 км при динамично шофиране до 80 км при икономично каквото и да значи това.За пробег от 100 км имаме вероятно около 4-5 лв икономия спрямо
малък дизел с разход около 4.5 л /100 .При годишен пробег 10к икономия вероятно около 500-600лв .Напълно ги разбирам французите защо 80% от транспортните средства са дизелови ДВГ .Ама няма да е задълго както става ясно от публикациите .
Ампера е от класа на Мондео и Пасат!
Къде отиде ти да я сравняваш с малък дизел 1.5?
Има си малки електрички като Митсубиши Мито за сравняване с малък дизел и пак разликата е мноооооого над 500-600 лева годишно.
Митсубиши Мито харчи ток за лев и 50ст. за 70 км.
Иначе вече има и напълно електрически джип. Митсубиши Оутлендър ИМЕВ.
А по-интересното е че само французите имат в масово производство хибриден дизел 4х4 Пежо 508 РХ4. 204 к.с....3.9л. разход на дизел градско.
Интересно как ще се впише в забраните/високите данъци/ за дизел във Франция?!
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Амперата има такава малка батерия , 16 квт/ч защото е хибрид с 1.4 бензинов генератор .Той обаче работи със енергия от етера така че дори може да връща енергия към ел мрежата .Сравнението с малък дизелов ДВГ не го правя аз , цитата е от сайта електромобили бг
http://www.elektromobili.bg/en/elektrom ... pel-ampera

http://www.elektromobili.bg/en/elektrom ... pel-ampera
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Tesla изграждат в момента в белите държави зарядни паркоместа на всички бензиностанции, градски паркинги, подземни гаражи, и паркинги в жилищни зони. Около кафенета (заведения за бързо хранене), и бензиностанции извън град.
Зареждането на електро автомобила е безплатно.
Всичко по поддръжката на Tesla S и моделите които ще я последват - малък автомобил за града и компактен седан, се поема от Tesla. Само спирачки и гуми се плащат от собственика. Нямат никакви сериозни дефекти, (говоря за Tesla S, дано качеството да се задържи такова и за следващите модели). Смяната на батерията се поема изцяло от Tesla, а замяната с заредена такава ще става след паркиране върху малка платформа (на земята) на бензиностанциите, където батерията се сменя за под 30секунди срещу нещо от 60$ (по спомен) ако не ти се чака 1,5-2 часа за заряд с бързото зарядно примерно.
Има 2 багажника..
и нютон метрите на M3, ако не бъркам, може би дори повече.
Електро автомобилите си отдават тягата незабавно, няма чакане да влезе в обороти
, 0-100 беше нещо под 5 секунди, пробега с 120км/ч - малко под 400км, (някой от тестовете са в Норвегия при зимни условия) като в момента Мънск обяви че имат технологията за още по плътни батерии за пробег от 800км, но ще вдигне сериозно цената, разработват варианти, изнасят производството зада свалят цената инъче ще има срив очакваните продажби. Няма да име е лесно обаче..
Тesla S в базовия вариант, e 80$хил, а топ версията със страшни глезотии е 120$хил. горе долу цената на един автомобил от премиум класа, но... както Мънск каза, към вноската по лизинга си собствениците на конвенционалните нови автомобили заплащат при дилърите си огромни суми за сервизно обслужване, смешно високи цени за консумативи, и части много от които не издържат дори първите 100 000км, и най-важното --> ежедневното плащане за гориво. (в САЩ всички знаем разтоянията хич не са малки..) При Tesla плащаш същата цена за вноската по лизинга, но само нея. Няма масла няма ремъци, помпи, момпи, раздатки, кутии, бутала, мъркучи, филтри, и гориво. Всичко по софтуера и електрониката им се поема от Tesla, за част от нещата по софтуера даже чух няма дори да посещават дилърите на тесла. Собствениците на Tesla S са освободени от данъци, обмислят се даже олекотени форми на други такси и данъци към съответните щатове, области в и извън САЩ. Паркират безплатно където си искат, опции за безплатно зареждане имат изградени по не малко паркинги, разбира се пълна мрежа от места за зареждане ще отнеме известно време.. но до 2-3 години и това ще видим.
Един приятел в US, след тест-драйв, и пътуване с Tesla-та на шефа си, ще си взима базовата, та гат'се засечем все за Tesla-та говорим
. Колата изглежда невероятно, даже по-добре от някой Астън-и в момента поне за мен.
Там е бъдещето момчета, не ми пука какво ще каже баа Меркел по въпроса и как петролните компании и автомобилните компании ще се дърпат от развитието в тази насока. Аз като сметна колко $ за гориво съм дал за 7 години.. направо
Но и на махамбите в бахрейн и компания ще им секнат печалбите в един момент..
Зареждането на електро автомобила е безплатно.
Всичко по поддръжката на Tesla S и моделите които ще я последват - малък автомобил за града и компактен седан, се поема от Tesla. Само спирачки и гуми се плащат от собственика. Нямат никакви сериозни дефекти, (говоря за Tesla S, дано качеството да се задържи такова и за следващите модели). Смяната на батерията се поема изцяло от Tesla, а замяната с заредена такава ще става след паркиране върху малка платформа (на земята) на бензиностанциите, където батерията се сменя за под 30секунди срещу нещо от 60$ (по спомен) ако не ти се чака 1,5-2 часа за заряд с бързото зарядно примерно.
Има 2 багажника..

Електро автомобилите си отдават тягата незабавно, няма чакане да влезе в обороти

Тesla S в базовия вариант, e 80$хил, а топ версията със страшни глезотии е 120$хил. горе долу цената на един автомобил от премиум класа, но... както Мънск каза, към вноската по лизинга си собствениците на конвенционалните нови автомобили заплащат при дилърите си огромни суми за сервизно обслужване, смешно високи цени за консумативи, и части много от които не издържат дори първите 100 000км, и най-важното --> ежедневното плащане за гориво. (в САЩ всички знаем разтоянията хич не са малки..) При Tesla плащаш същата цена за вноската по лизинга, но само нея. Няма масла няма ремъци, помпи, момпи, раздатки, кутии, бутала, мъркучи, филтри, и гориво. Всичко по софтуера и електрониката им се поема от Tesla, за част от нещата по софтуера даже чух няма дори да посещават дилърите на тесла. Собствениците на Tesla S са освободени от данъци, обмислят се даже олекотени форми на други такси и данъци към съответните щатове, области в и извън САЩ. Паркират безплатно където си искат, опции за безплатно зареждане имат изградени по не малко паркинги, разбира се пълна мрежа от места за зареждане ще отнеме известно време.. но до 2-3 години и това ще видим.
Един приятел в US, след тест-драйв, и пътуване с Tesla-та на шефа си, ще си взима базовата, та гат'се засечем все за Tesla-та говорим

Там е бъдещето момчета, не ми пука какво ще каже баа Меркел по въпроса и как петролните компании и автомобилните компании ще се дърпат от развитието в тази насока. Аз като сметна колко $ за гориво съм дал за 7 години.. направо


Но и на махамбите в бахрейн и компания ще им секнат печалбите в един момент..

- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Перифразирайки една легендарна мисъл ще кажа по тоя повд: "Нема мръсен въздух има слаби организми":D
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Демирев написа:Ампера е от класа на Мондео и Пасат!
По-скоро от класа на Джета и Фокус (седан, комби)

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Краят на дизеловите ДВГ
http://www.ecars.bg/blogs/polezno-efekt ... vane-dizel
Честито ,държавата "погва" френските дизелджии
Кралят умря , да живее краля - както са казвали през средните векове ...
Явно нещо се "мъти " в стара Европа за да има такава масирана кампания срещу дизелите
удрят рамо на електромобилите с водородни горивни клетки или нещо друго ,незнам .Факт е че всички големи автопроизводители изкараха модели с новата технология .
Честито ,държавата "погва" френските дизелджии

Явно нещо се "мъти " в стара Европа за да има такава масирана кампания срещу дизелите

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Какво да се мъти... Французите имат най-ефтиния ток, щото имат атомни централи на килограм. Като минат на електрички, намалят зависимостта си от фосилни горива, които те нямат... и използват въможността да си изчистят градовете също така. Европа няма ресурси и това диктува политиката на високи акцизи и възобновяеми източници...
Дизелите няма да изчезнат, но ще може да се карат само дизели с много ниски емисии в развитите страни. Уреа, филтри за частици и т.н...
В развиващите се страни като нашата нещата не виждам как ще се подобрят. Въздуха в София е отвратителен. Изключително ЗЛЕ. Хората свикват обаче и явно не им прави впечатление.
Jordana написа:Идва ли краят на дизеловите ДВГ ? Ще изчезнат ли от големите градове нафтовите печки с турбо без турбо няма значение , доказано изпускащи най вредните емисии от сажди и канцерегонни газове поставени от СЗО в група едно наред със бойните отровни вещества ?
Вече да , след Лондон и Париж обмисля забрана за дизеляците от 2020г .Време е да се мине на правилното гориво![]()
http://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobi ... zh-6028637
Дизелите няма да изчезнат, но ще може да се карат само дизели с много ниски емисии в развитите страни. Уреа, филтри за частици и т.н...
В развиващите се страни като нашата нещата не виждам как ще се подобрят. Въздуха в София е отвратителен. Изключително ЗЛЕ. Хората свикват обаче и явно не им прави впечатление.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Краят на дизеловите ДВГ
steeN написа:Какво да се мъти... Французите имат най-ефтиния ток, щото имат атомни централи на килограм. Като минат на електрички, намалят зависимостта си от фосилни горива, които те нямат... и използват въможността да си изчистят градовете също така. Европа няма ресурси и това диктува политиката на високи акцизи и възобновяеми източници...
Демек мислят малко по-напред от оная си работа ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Е ми за тва са развита страна, а ние сме развиваща се 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Краят на дизеловите ДВГ
steeN написа:Е ми за тва са развита страна, а ние сме развиваща се
м-да така им викат на тия страни като нашта


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани