Оригинално BMW зарядно за акумулатор
Модератор: Общи модератори
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
Купих CTEK MXS 5.0, обаче съм с два акумулатора... кво правим 
Свалих малкия отпред заредих го. Сега големия го пуснах през запалката на Реконд функция +АГМ... Да видим след няколко часа какво ще стане и ще доложа.
П.С. Накрайника за запалка си го купих отделно.
П.С.2 Ще карам цял ден голфа

Свалих малкия отпред заредих го. Сега големия го пуснах през запалката на Реконд функция +АГМ... Да видим след няколко часа какво ще стане и ще доложа.
П.С. Накрайника за запалка си го купих отделно.
П.С.2 Ще карам цял ден голфа

- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
Най-вероятно си с мерцедес w211 преди 2006г,зареждай ги направо на клемите,не е нужно да изключваш или сваляш предния той ти е за SBC-то .
П.п. От къде го купи и колко?
П.п. От къде го купи и колко?
- akumulatorpro
- Потребител
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: 30.11.2014
- Пол: Мъж
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
А защо на RECOND, INTEGRALE? Тази функция е за дълбоко разредени, поизоставени и стратифицирани акумулатори. Ако твоя не е такъв - няма смисъл. Освен това RECOND не се препоръчва повече от 2 пъти годишно и напрежението е 15.8V, макар в ръководството никъде да не е описано, че е проблем - все пак имайте го предвид при този режим на зареждане. Относно конекторът за запалка и зареждането по този начин - не всички автомобили имат директна линия (при някои работи само през контакт), но не е проблем за тези, които имат да се използва за зареждане. За тези които нямат - често не е трудно да се направи.
Създавай с вдъхновение!
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
Да мерцедеса е 2006, А функцията за стари акумулатори се препоръчва веднъж годишно.
Предния ми е на 4г, а задния на 1, затова им пуснах по един цикъл. После се чудя на колко време да дозареждам... с това градско май всеки месец зимата ще е добре
Зарядното със накрайника за запалка ми излезна 180лв. някъде с доставката. Засега съм доволен. Утре ще пусна и на фиата един цикъл...
Предния ми е на 4г, а задния на 1, затова им пуснах по един цикъл. После се чудя на колко време да дозареждам... с това градско май всеки месец зимата ще е добре
Зарядното със накрайника за запалка ми излезна 180лв. някъде с доставката. Засега съм доволен. Утре ще пусна и на фиата един цикъл...
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
Заряда се определя в зависимост от интензитета на шофиране и използваните консуматори.Аз моите коли ги зареждам със същото зарядно поне по 3-пъти на месец.Но нямам голями разстояния и използвам всичко на мах в тях.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
Може и всяка седмица по веднъж,нищо няма да му е на акумулатора може и всеки ден даже какво ще му стане НИЩО.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
Усещам че градското му действа зле... Само 10 мин на габарити и радио и ми изключва комфортните екстри докато не запаля.... Явно зарядното зимата си е необходимост. Имам едно от тези старите с траф... Ама ме хвана страх за гелов акумулатор и затова минах на по-модерния му брат.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
Мисля оригинално е този номер 61432154949
- akumulatorpro
- Потребител
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: 30.11.2014
- Пол: Мъж
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
За да се разбере, дали е за зареждане: измерва се напрежение, когато акумулатора е в покой(води се такъв минимум 3 часа след експлоатация или заряд - най-добре да е преседял 6 часа и повече). Ако напрежението е около 12.4 V - препоръчително е да се зареди, ако е под и около 12.3V - зареждането е задължително. И все пак само напрежението е условен критерий и при нови или съхранени акумулатори е добър индикатор, но понякога подвежда при стари. Ето малко инфо (източник Бош) какъв е капацитета на акумулатора, според напрежението му в покой: 12.75V = 100% / 12.60=85% / 12.40=65% / 12.20=55% / 12V=40%. За да сме максимално точни: съществува правило, според което оптималното напрежение на 1 клетка трябва да е 2.12V. Броя на клетките се получава, когато се раздели напрежението на 2. Т.е. 12 V акумулатор има 6 клетки. 6 х 2.12V = 12.72 V = отличен акумулатор. Що се отнася за броя зареждания, без оглед необходимо ли е или не, моето скромно мнение е, че има значение. Все пак всеки акумулатор има краен брой цикли. При стартерните акумулатори мисля са към 200-250. Разбира се има значение и дълбочината на разряда и то в проценти, но все пак има значение броя и честотата на зарядите. Ако се налага заряд всяка седмица има причини: Възможност 1) Може акумулатора вече да поема към "Вечните ловни полета" / Възможност 2) Може превозното средство да има голям ток в покой(утечка). Според нормите трябва да е 30-50 mA, но много нови автомобили не падат под 70 mA. Освен това, понеже тук сме фенове на BMW - при много представители на тази марка, установяването в покой настъпва за 20-25 мин. след изгасяне на ДВГ, консуматори, заключване.... Което значи, че при къси отсечки: пали-тръгни-спри-изгаси...и многократно така, източването е сигурно. Възможност 3) Неподходящо подбран по капацитет акумулатор. Възможност 4) Ниско(недозаряд) или високо(презаряд)изходно напрежение от алтернатора: норми - 13.80 - 14.4 V(допустимо до 14.6-14.8V). Добре е да е в тези норми при пуснати консуматори - фарове и парно/климатик/климатроник, подгряване на стъкло, чистачки...поне 2 консуматора. За новите технологии Ca-Ca, AGM, EFB добре над 14 V. За AGM задължително 14.00 - 14.40(6) V, но не повече! Възможност 5) Други причини - допълнителни консуматори, престой на място с пусната мощна аудио уредба и много други.
Създавай с вдъхновение!
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
Колега,всичко това е вярно,но не мисля че е проблем да се свързва "умното"зарядно дори когато е на 85% и повече,то нали все пак така е направено да следи ток и напрежение което се равнява на това че все едно колата е в движение и не прехвърля 14,8V.Аз лично след покупката на такова зарядно често го свързвам да зарежда дори и без причина просто профилактично.Никога не меря напрежението преди заряда но в повечето случай напрежението е 12,5V в покой дори когато го купих нов такова напрежение измерих.
- akumulatorpro
- Потребител
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: 30.11.2014
- Пол: Мъж
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
Не, не е проблем да се дозарежда и профилактично, нито ако е на 12,5V, че и повече... Исках да акцентирам, че ако се налага твърде често, вероятно има причини. А за новия, когато сте го купили и е бил на 12.5V си има причина. Според производители, марки, технология - акумулаторите имат срок на съхранение след датат на производство - 18, 12, 6 месеца... Понеже и те имат саморазряд е добре новите акумулатори също да се преглеждат и дозареждат преди продажба.
Създавай с вдъхновение!
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
Да се похваля. Поръчах за подарък на баща ми ето това - Зарядно устройство MXS5.0 TEST&CHARGE 12V/5A + Конектир за запалка
Хората бяха супер отзивчиви, в събота в 12:00 часа
Ще е при мен в понеделник сутринта.
Иначе CTEK MXS5.0 все още са по 150 лева в този сайт

Хората бяха супер отзивчиви, в събота в 12:00 часа

Иначе CTEK MXS5.0 все още са по 150 лева в този сайт


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
Аз си го ползвам вече на всички коли, доволен съм!
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
Днес си взех от ЛИДЛ зарядно за акумулатор - изглежда добре направено, след като прочетох упътвнето, видях, че и мисъл има вложена - ето няколко снимки на упътването - за тая цена "се е утепАло"
Линк: http://1drv.ms/1APTpwq
за момента и на двете коли алтернаторите си вършат отлично работата(да чукна на дърво) та не ми се е налагало, но правилото е по-добре да имам и да не ми трябва, отколкото да нямам и да ми потрябва - малко Плюшкин се получава, ама не може всички хубости на 1 място
Линк: http://1drv.ms/1APTpwq
за момента и на двете коли алтернаторите си вършат отлично работата(да чукна на дърво) та не ми се е налагало, но правилото е по-добре да имам и да не ми трябва, отколкото да нямам и да ми потрябва - малко Плюшкин се получава, ама не може всички хубости на 1 място

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Оригинално BMW зарядно за акумулатор
От Последното нещо което си купихте и НЕ сте доволни?
axel.folu написа:
От ''ЛИДЪЛ'' за кучето ми храна даже не купувам
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани