Още един Еърбъс изчезна над Коморските о-ви в индийски океан
Модератор: Общи модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
дори не мисля че изобщо летят... дори на вътрешните им... там са с някакви ил-ове обикновено... ма няма значение
мисълта ми беше че руската школа си има корени. и ако да ги учат да летят по "американски" и "европейски" последните 10-15 години - руския (и българския) пилот (да не кажа целия соц лагер) си личи отдалече... прецизно каране, без много корекции и кацане "по пантофи"... обаче завойте са им.. ум да ти зайде... все едно са във въздушен бой...
мисълта ми беше че руската школа си има корени. и ако да ги учат да летят по "американски" и "европейски" последните 10-15 години - руския (и българския) пилот (да не кажа целия соц лагер) си личи отдалече... прецизно каране, без много корекции и кацане "по пантофи"... обаче завойте са им.. ум да ти зайде... все едно са във въздушен бой...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
http://www.mk.ru/upload/iblock/e86/domod2.jpg
домдедово
http://infoavia.ru/images/sh.jpg
шереметьево
http://lj.lyrics.by/20060604/slides/034 ... t-home.jpg
ето го красавеца в шереметьево 2
има ту 154 и си ги увжават много
домдедово
http://infoavia.ru/images/sh.jpg
шереметьево
http://lj.lyrics.by/20060604/slides/034 ... t-home.jpg
ето го красавеца в шереметьево 2
има ту 154 и си ги увжават много
ах.. значи все още ги имат... аз мислех че са ги приспали всичките...
което и отговаря на въпроса защо школата е все още в стил "твърд лонжерон" - ти нали разбираш че преди да се качат на западните самолети пилотите летят продължително време на родните машини? и руска машина обикновено е самолета на които се учат... а веднъж като се научат...
което и отговаря на въпроса защо школата е все още в стил "твърд лонжерон" - ти нали разбираш че преди да се качат на западните самолети пилотите летят продължително време на родните машини? и руска машина обикновено е самолета на които се учат... а веднъж като се научат...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
likesake написа:alx написа:GVT написа:Абе не знам какво трябва да има в един самолет ама както каза колегата alx въпрос на школи.Най гадното нещо е да се возиш при руски пилоти,излитане и кацане като МиГ.половината пътници пълнят торбичките,първия път мислех,че така се е получило,но и при двете ми пътувания до Москва беше едно и също.Най бях доволен от Бритиш еъруейз,пътувах от Лондон до големата ябълка с 747 и почти не усетих кога излетяхме и кога кацнахме.
руската школа е школа с традиции - агресивното летене с остри виражи на голяма скорост е диктувана от самолетите с които летяха едно време - руското самолетостроене до много скоро беше от типа "твърд лонжерон" защото... всички бомбардировачи са по тази схема а болшинството от руските пътнически самолети имат военни корени
допълнително твърдия лонжерон е като твърдото окачване при колите - добре друса... което само работи в полза на торбичките
лонжерона най-грубо можеш да го познаеш по това че при турболенция крилата на ту-154 примерно почти не помръдват докато разните боинги и аеърбъси махат като птици...
какво ту154 какви 5 лева - с боинзи се лети от години наред вече
туполев се използват основно във вътрешните маршрути по Русия
туполев са стабилни самолети но разхда им и шума е доста над евронормите
Приятелю,ти ако си на 20 години тук има и стари магарета.Навремето само вражеските страни използваха боинг



likesake написа:добре де летя от раждането си
първо с ту134 154 с як42
с илове съм пътувал и с боинзи от малките а-310
досега само в един самолет ми се виеше свят - в един ил86 - и това защото имаше яка буря
а пък най-якото летене за мен е точно пък в ту154
Не бе,ти май не ме разбра какво исках да кажа.При излитането цепиха право нагоре а при кацането от един път надолу.Не знам преди това са били военни пилоти но ми направи много лошо впечатление.За жалост последното пътуване с руски самолет ми беше 97 година.А и за боингите е нормално,в Русия не могат да искарат тапия за този съмолет.

- ivan1590
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i, E30 318
На първото клипче , което дава alx, самолета каца при много силен страничен вятър и точно когато вятъра го изнася настрани и се вижда , че ще няма да уцели пистата двигателите са на минимум.Когато пилота прекратява кацането и подава газ, пропадането продължава, защото по принцип реактивния двигател е инертен и това е при всички двигатели на реактивните самолети и затова е много важно, кога пилота взима решението да се прекрати кацането, защото може да не му стигне време да се развъртят двигателите и да му осигурят необходимата тяга да започне да набира височина и в този случай самолета се удря в пистата и се разбива.В случая мощност има достатъчно, но на двигателя му трябва време да я развие , а през това време пропадането на самолета продължава и пилота трябва да го е отчел. Отделно всеки самолет има точно фиксирани стойности на силата на вятъра при които може да кацне и да излети.Руските пилоти карат по рязко, защото схемите за излитане и кацане на които са обучавани са различни, а отделно един самолет , колкото е по голям толкова по меко вози.
Добре де рязко кацат и рязко излитат - но не до такава степен, че да изпиташ дискомфорт или ти се завие свят.
Супер се справят руските пилоти- по добре така от колкото да се люлееш нагоре надолу нагоре надолу , но постепенно. Който е пътувал знае за какво говоря.
Турбичките се използват когато има турбуленция - това са въздушни ями - тоест преминавайки през тези ями самолета рязко потъва и се люле като малка лодка в щорм.
Даже е имало един случай в Австралия когато самаолета преминавайки през турбулентна зона толкова е потънал надолу че пасажерите чак са се ударили с главите в тавана-толкова рязък е бил тласъка .
Супер се справят руските пилоти- по добре така от колкото да се люлееш нагоре надолу нагоре надолу , но постепенно. Който е пътувал знае за какво говоря.
Турбичките се използват когато има турбуленция - това са въздушни ями - тоест преминавайки през тези ями самолета рязко потъва и се люле като малка лодка в щорм.
Даже е имало един случай в Австралия когато самаолета преминавайки през турбулентна зона толкова е потънал надолу че пасажерите чак са се ударили с главите в тавана-толкова рязък е бил тласъка .
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани