Купих си Honda CBR 600 F3 ... :)
Модератор: Общи модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Mitaka85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
- Deliriumz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 25.05.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: 92' e36 318is
- Мечтае да кара: e46 330ci
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
alx написа:skate написа:Благодаря Ви много за коментарите,
погледни си противожестите (тези металните конуси на края на дръжките на кормилото)... те са направени от много твърда (и тежка) сплав и не се издират до бяло така- случайно. единствения начин да ги надереш така цялостно е .... в асфалта или там на каквото падне.
]
Това на което казваш противотежести са си най-обикновенни тапи, направени от най-обикновен метал.
Breyton написа:...
тези "обикновени" тапи са направени от тежка стомана (ако можеха щяха от олово да ги правят, но оловото е много меко за целта) и те са основната причина като караш мотора 200 км да ти изтръпнат ръцете след 120 а не след 20 км.
с други думи- те са максимално тежки за да намалят вибрациите в кормилото.
тежки и много твърди за да държат на износване. и да- съгласен съм - виждал съм ги да избеляват с времето, но когато имат такъв "остърган" вид само от една страна... не е от времето това...
все едно- както казах- щом момчето му харесва и го радва - кой съм аз че да му обяснявам...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Честито! Много хубав и запазен екземпляр, със здраве да си го караш и много да му се кефиш!
Между другото, като притежател на леко ендуро, много ми е забавно да гледам как се чоплите падал ли бил или не...

Между другото, като притежател на леко ендуро, много ми е забавно да гледам как се чоплите падал ли бил или не...



- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
alx написа:Breyton написа:...
тези "обикновени" тапи са направени от тежка стомана (ако можеха щяха от олово да ги правят, но оловото е много меко за целта) и те са основната причина като караш мотора 200 км да ти изтръпнат ръцете след 120 а не след 20 км.
с други думи- те са максимално тежки за да намалят вибрациите в кормилото.
тежки и много твърди за да държат на износване. и да- съгласен съм - виждал съм ги да избеляват с времето, но когато имат такъв "остърган" вид само от една страна... не е от времето това...
все едно- както казах- щом момчето му харесва и го радва - кой съм аз че да му обяснявам...
Вибрациите могат да се намалят с демфер или както е при Хаябусата с гумени тампони на кормилото но не и от тези тапи.Карал съм без тапи, както и с алуминиеви такива разлика в изтръпването на ръце няма.
Съжалявам за офтопика!
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Точно така това са обикновенни тапи,като си испускаш мотора да не се деформира кормилото
Например мойто колело също има такива тапи,едно време нямаше алуминиеви и си ги поръчвахме и ги правиха от тежки метали сега са от много здрава пластмаса
Например мойто колело също има такива тапи,едно време нямаше алуминиеви и си ги поръчвахме и ги правиха от тежки метали сега са от много здрава пластмаса

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
Breyton написа:Вибрациите могат да се намалят с демфер или както е при Хаябусата с гумени тампони на кормилото но не и от тези тапи.
всичко си объркал

демфера (дампер) е за да се намалят осцилациите от геометрията на предната вилка (наклон (rake) и специфика на вилицата + баланса + износването на предната гума). колкото по-стръмен рейк-а - толкова по-нестабилна е вилката на скорост. при пистовите мотори понеже рейк-а е много стръмен (почти 90 градуса) и затова вилката е склонна да осцилира ... затова и и често се слага дампер които да затихва тези осцилации. оставени некоригирани те са самозахранващи се и на скорост се получава ляво-дясно-ляво-дясно ... и "tank slapper" което е едно от най-грозните пребивания... предполагам си виждал на видео колко зрелищно е...
а "тапите" (както и гумените тампони между кормилото и вилицата и тампоните на двигателя и тези на които е окачена генерацията) са за да утихват вибрациите създадени от двигателя - което няма нищо общо със осцилациите породени от вилката.... та не бъркай двете понятия.
иди в гугъл и напиши motorcycle bar ends purpose и чети....
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Сега ако ми обясниш и защо новите модели са с много малки такива тапи и са алуминиеви цена няма да имаш.
Съвременните двигатели на пистовите мотори са толкова балансирани че почти няма вибрации от които да ти изтръпват ръцете(тук изключваме Мото Гуци,Бимота и другите италиански фуражомелки).
А иначе термини в книгите има много но на практика нещата са доста различни.
Съвременните двигатели на пистовите мотори са толкова балансирани че почти няма вибрации от които да ти изтръпват ръцете(тук изключваме Мото Гуци,Бимота и другите италиански фуражомелки).
А иначе термини в книгите има много но на практика нещата са доста различни.
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани