Купих си Honda CBR 600 F3 ... :)

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 09 Юни 2009, 16:18

E34 написа:гаранция са му сменяни пластмасите, особено като го гледам така без тапи ;)


нали момчето му се радва... всичко е наред :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от Mitaka85 » 09 Юни 2009, 17:55

Карай си го със здраве

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.12.2008

Мнение от Grozdan » 09 Юни 2009, 18:40

:bchug: Chestito
BMW E30
BMW E36

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 09 Юни 2009, 19:03

добре дошъл в отбора ;) хубава е Ф3-ката само жопки и умната а не русата Изображение Изображение Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1957
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: ВТ
Пол: Мъж
Кара: E30 Е38
Детайли за колата: Не бие много на очи

Мнение от Transportera » 09 Юни 2009, 23:17

честита моторетка,със здраве :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 25.05.2009
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: 92' e36 318is
Мечтае да кара: e46 330ci

Мнение от Deliriumz » 12 Юни 2009, 9:37

Със здраве даго караш и да внимаваш :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 12 Юни 2009, 16:28

alx написа:
skate написа:Благодаря Ви много за коментарите,




погледни си противожестите (тези металните конуси на края на дръжките на кормилото)... те са направени от много твърда (и тежка) сплав и не се издират до бяло така- случайно. единствения начин да ги надереш така цялостно е .... в асфалта или там на каквото падне.

]


Това на което казваш противотежести са си най-обикновенни тапи, направени от най-обикновен метал.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 12 Юни 2009, 17:31

Breyton написа:...


тези "обикновени" тапи са направени от тежка стомана (ако можеха щяха от олово да ги правят, но оловото е много меко за целта) и те са основната причина като караш мотора 200 км да ти изтръпнат ръцете след 120 а не след 20 км.

с други думи- те са максимално тежки за да намалят вибрациите в кормилото.

тежки и много твърди за да държат на износване. и да- съгласен съм - виждал съм ги да избеляват с времето, но когато имат такъв "остърган" вид само от една страна... не е от времето това...

все едно- както казах- щом момчето му харесва и го радва - кой съм аз че да му обяснявам...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от ACCELERATOR » 12 Юни 2009, 18:03

Честито! Много хубав и запазен екземпляр, със здраве да си го караш и много да му се кефиш!

Между другото, като притежател на леко ендуро, много ми е забавно да гледам как се чоплите падал ли бил или не... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 12 Юни 2009, 20:21

ACCELERATOR написа:Между другото, като притежател на леко ендуро


ти не се броиш- да си изпуснеш ендурото е обикновено резултат на геройство... да си изпуснеш шосейния мотор е признак на... новобранство ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 13 Юни 2009, 9:56

alx написа:
Breyton написа:...


тези "обикновени" тапи са направени от тежка стомана (ако можеха щяха от олово да ги правят, но оловото е много меко за целта) и те са основната причина като караш мотора 200 км да ти изтръпнат ръцете след 120 а не след 20 км.

с други думи- те са максимално тежки за да намалят вибрациите в кормилото.

тежки и много твърди за да държат на износване. и да- съгласен съм - виждал съм ги да избеляват с времето, но когато имат такъв "остърган" вид само от една страна... не е от времето това...

все едно- както казах- щом момчето му харесва и го радва - кой съм аз че да му обяснявам...


Вибрациите могат да се намалят с демфер или както е при Хаябусата с гумени тампони на кормилото но не и от тези тапи.Карал съм без тапи, както и с алуминиеви такива разлика в изтръпването на ръце няма.
Съжалявам за офтопика!

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 13 Юни 2009, 15:00

Точно така това са обикновенни тапи,като си испускаш мотора да не се деформира кормилото
Например мойто колело също има такива тапи,едно време нямаше алуминиеви и си ги поръчвахме и ги правиха от тежки метали сега са от много здрава пластмаса ;)
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 14 Юни 2009, 3:05

Breyton написа:Вибрациите могат да се намалят с демфер или както е при Хаябусата с гумени тампони на кормилото но не и от тези тапи.



всичко си объркал ;)

демфера (дампер) е за да се намалят осцилациите от геометрията на предната вилка (наклон (rake) и специфика на вилицата + баланса + износването на предната гума). колкото по-стръмен рейк-а - толкова по-нестабилна е вилката на скорост. при пистовите мотори понеже рейк-а е много стръмен (почти 90 градуса) и затова вилката е склонна да осцилира ... затова и и често се слага дампер които да затихва тези осцилации. оставени некоригирани те са самозахранващи се и на скорост се получава ляво-дясно-ляво-дясно ... и "tank slapper" което е едно от най-грозните пребивания... предполагам си виждал на видео колко зрелищно е...

а "тапите" (както и гумените тампони между кормилото и вилицата и тампоните на двигателя и тези на които е окачена генерацията) са за да утихват вибрациите създадени от двигателя - което няма нищо общо със осцилациите породени от вилката.... та не бъркай двете понятия.

иди в гугъл и напиши motorcycle bar ends purpose и чети....
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 15 Юни 2009, 11:31

Сега ако ми обясниш и защо новите модели са с много малки такива тапи и са алуминиеви цена няма да имаш.
Съвременните двигатели на пистовите мотори са толкова балансирани че почти няма вибрации от които да ти изтръпват ръцете(тук изключваме Мото Гуци,Бимота и другите италиански фуражомелки).
А иначе термини в книгите има много но на практика нещата са доста различни.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 15 Юни 2009, 14:10

BuLdwAiZeR написа:Честито колега и много беэаварийни киломeтри ти пожелавам. :yes: :yes:

:yes:
Изображение Изображение Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook