Да си поговорим за новите модели и старите традиций.
Модератор: Общи модератори
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- E-24
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 11.04.2002
- Местоположение: София
- Кара: E21
- Мечтае да кара: E21
- Детайли за колата: червена
някой по-горе или в друга тема беше казал, че ако БМВ продължава така, то по-добре да си произвежда резервни части за Е3, Е21 и т.н., най-много примерно до Е46 и толкова. безмислено е да продължавам да подкрепям една идея, която за мен вече не е същата. Признавам, че новата шестица е невероятен автомобил, първа серия също, като видях на живо Z4 направо онемях и въпреки това, въпреки че БМВ все още е номер едно за мен, като си погледна плаката на Е23 в стаята, като видя по улиците някое Е30 и нещо се преобръща в мен. това нещо не се случва като видя новата седмица, определено, нито пък петицата и т.н.
а какъв е извода щом нещо вече започва да ти писва или по-скоро да не ти харесва както преди ? много ясно, че го оставяш. супер просто е. всичко друго е компромис, което не ме кефи като идея, особено като става въпрос за БМВ
а какъв е извода щом нещо вече започва да ти писва или по-скоро да не ти харесва както преди ? много ясно, че го оставяш. супер просто е. всичко друго е компромис, което не ме кефи като идея, особено като става въпрос за БМВ
едвайсеиено
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
В тази тема със старите и новите модели на БМВ или която и да е марка автомобили бих казал само че
"Харесвам мечтите за бъдещето повече от историите за миналото!" - Томас Джеферсън
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Хммм,
Вчера се заговорих с един съсед, който по принцип кара Porsche 356 S и ми се похвали с новото си Porsche 911 2.7 от средата на 1970-те...
Изтекоха ми очите в тази кола... Каква чистота на линията, какъв стил! Нищо не нужно, никаква натруфеност ала Бангъл, толкова присъща на съвремените автомобили. Помолих го за едно кръгче, което за мое учудване получих! Да, тази кола се караше като стара кола, не можа да стъпи на 928-цата на йота, да не говорим че понеже в момента съм се засилил на Porsche 964 Turbo 2 и test drive-вам доста, и на 911-ка... Мамка му! Имаше гъдел, имаше удоволствие дори и от липсата на серво-мерво, от директната комуникация с шасито и двигателя!!! Да, няма парктроник, няма ABS, ASC и всякакви други глезотийки. Но има DRIVING, а не возене!!! Може да е там някакви "мизерни" 175кс но тази кола изисква РЕСПЕКТ, много повече например от 320is!!!
А знаете ли какво е усещането да караш кола с 300кс на задните гуми на това време само със Шпер и нищо друго?
Пробвайте да се заиграете така с новата 6-ца например... Просто няма как... То си тежи, ако ще и да има спирачки с 8 цилиндърчета, за скапаната електроника, която си казва думата постоянно пък въобще не ми се говори...
Защо ли на Nurburgring BMW E30 M3 се заиграва с BMW E46 M3 CSL, нищо че едното обикновено е 215кс. а другото е 360кс? За Е30 М3 срещу Е36 М3 просто няма да говоря - там победителят е ясен... Porsche 964RS просто омита пода с другите Прасета...
Нека фирмите да си правят новите модели, когато те са с нещо по-добро от старите - ще се замислям, но засега този миг изглежда далеч...
Porsche 964 Turbo 2 here we come!
Вчера се заговорих с един съсед, който по принцип кара Porsche 356 S и ми се похвали с новото си Porsche 911 2.7 от средата на 1970-те...
Изтекоха ми очите в тази кола... Каква чистота на линията, какъв стил! Нищо не нужно, никаква натруфеност ала Бангъл, толкова присъща на съвремените автомобили. Помолих го за едно кръгче, което за мое учудване получих! Да, тази кола се караше като стара кола, не можа да стъпи на 928-цата на йота, да не говорим че понеже в момента съм се засилил на Porsche 964 Turbo 2 и test drive-вам доста, и на 911-ка... Мамка му! Имаше гъдел, имаше удоволствие дори и от липсата на серво-мерво, от директната комуникация с шасито и двигателя!!! Да, няма парктроник, няма ABS, ASC и всякакви други глезотийки. Но има DRIVING, а не возене!!! Може да е там някакви "мизерни" 175кс но тази кола изисква РЕСПЕКТ, много повече например от 320is!!!
А знаете ли какво е усещането да караш кола с 300кс на задните гуми на това време само със Шпер и нищо друго?

Защо ли на Nurburgring BMW E30 M3 се заиграва с BMW E46 M3 CSL, нищо че едното обикновено е 215кс. а другото е 360кс? За Е30 М3 срещу Е36 М3 просто няма да говоря - там победителят е ясен... Porsche 964RS просто омита пода с другите Прасета...
Нека фирмите да си правят новите модели, когато те са с нещо по-добро от старите - ще се замислям, но засега този миг изглежда далеч...
Porsche 964 Turbo 2 here we come!

Power is Nothing Without Insanity
Аз няма да вземам отношение в същинския спор, но ми се ще да си кажа мнението относно качеството в новите модели(понеже го зачекнахте по-нагоре).
Та според мен не е съвсем вярно, че някой едвали не умишлено прави новите модели чупливи - напротив целта на всеки производител е да предложи максимално качествен продукт при тази остра конкуренция. И точно от тук идва проблема; за да издържиш трябва да предложиш нещо ново, а това е свързано с нова електронна система в повечето случаи....Само, че тези системи са още в първите си години на сериозно развитие и затова се чупят. Просто трябва да минат няколко години и нещата ще си дойдат по местата - друг въпрос е, че ще се появят нови
Така например, в края на 80-те производителите не можеха да направят читави ел. стъкла и дигитални табла-неща които изглеждат елементарни днес...
Според мен фирма като БМВ не може да си позволи да прави боклуци, просто защото ще загуби много имидж и доверие, което е градила с години, а то се връща трудно
Та според мен не е съвсем вярно, че някой едвали не умишлено прави новите модели чупливи - напротив целта на всеки производител е да предложи максимално качествен продукт при тази остра конкуренция. И точно от тук идва проблема; за да издържиш трябва да предложиш нещо ново, а това е свързано с нова електронна система в повечето случаи....Само, че тези системи са още в първите си години на сериозно развитие и затова се чупят. Просто трябва да минат няколко години и нещата ще си дойдат по местата - друг въпрос е, че ще се появят нови

Така например, в края на 80-те производителите не можеха да направят читави ел. стъкла и дигитални табла-неща които изглеждат елементарни днес...
Според мен фирма като БМВ не може да си позволи да прави боклуци, просто защото ще загуби много имидж и доверие, което е градила с години, а то се връща трудно

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Nasti написа:В тази тема със старите и новите модели на БМВ или която и да е марка автомобили бих казал само че"Харесвам мечтите за бъдещето повече от историите за миналото!" - Томас Джеферсън













- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
За издържливостта на новите модели имам своя теория:
"Не си купувай Волво, за да не те надживее" - перфектна и истинска реклама, но остана в миналото. Тогава фирмите тестваха колите на полигонитер за да ги направят ЗДРАВИ почти завинагил
Сега качват каруците на полигонр эа да са сигурни, че моргата ще издържи ТОЧНО 300 000 км и ще се разпадне. С други думи - ще издържи ТОЧНО до появата на новия модел или една идея повече и ще трябва да си купиш пак.
Не че не знаят как да ги правят - не искат
"Не си купувай Волво, за да не те надживее" - перфектна и истинска реклама, но остана в миналото. Тогава фирмите тестваха колите на полигонитер за да ги направят ЗДРАВИ почти завинагил
Сега качват каруците на полигонр эа да са сигурни, че моргата ще издържи ТОЧНО 300 000 км и ще се разпадне. С други думи - ще издържи ТОЧНО до появата на новия модел или една идея повече и ще трябва да си купиш пак.
Не че не знаят как да ги правят - не искат
...Тез` две бири `що ги каза ...?
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Добре де, ама тва относно издръжливостта на БМВ-тата не ми е съвсем ясно, за старите модели знаем че за здрави, спор няма, ама от къде сте сигурни че примерно едно Е46 или една 6-ца ще се разпадне като стане на 15-20 години? 

- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
Не точно ще се разпадне. Не го приемай толкова буквално. Ама знаеш колко струват компютрите за кола катоти се прецака. Да не говорим седмицата колко електроника има. Механиката дори да е здрава, не съм сигурен за електрониката. А много хора на запад ще предпочетат да добавят пари и да си вземат нова кола.
...Тез` две бири `що ги каза ...?
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Alex 320i Cabrio написа:Хммм,
Вчера се заговорих с един съсед, който по принцип кара Porsche 356 S и ми се похвали с новото си Porsche 911 2.7 от средата на 1970-те...
Порше, Порше... едни от най-готините спортни автомобили като цяло и изобщо. Веднъж на едно кръстовище в София видях червена 356ца, светна зелено и аз не можах да повярвам колко мощно се дрифтна тази красавица с нейните под 100 коня. Луууу-ууууу-дница! Само на 20 метра от мястото на екшъна имаше и полицаи - видях как и техните очи се събраха - къде са виждали те автомобил подобен на много стара Шкода да прави такива чудеса. А как ли се е кефил драйвъра. Алекс, ако другия Порш, за когото говориш е 911 Карера RS 2.7 - е тва пък е най,най-дивото порше правено някога (заедно с 911 3.3 турбо '78). Има нещо в тези стари коли, има нещо... също както при старите БМВта били те и клас по-нисък от Поршовете. Само може да ни е яд, че е 2004, а не 1984 година.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
За мен стилът е това, което липсва на новите автомобили - при "БМВ" например само радиаторната решетка може да издаде прилика между два модела, направени във времеви период от 10 години например. Освен че губят стила си, автомобилите стават и по-грозни - за мен най-фрапантният пример е "Мерцедес" - вижте 500SL '89 например, който за мен е най-красивият кабриолет, създаван някога, и който и да е нов модел на същата марка - все едно да правиш сравнение между класика и последните хитове на "Сити" например... Новото не е утвърдено...
За мен стилът е това, което липсва на новите автомобили - при "БМВ" например само радиаторната решетка може да издаде прилика между два модела, направени във времеви период от 10 години например. Освен че губят стила си, автомобилите стават и по-грозни - за мен най-фрапантният пример е "Мерцедес" - вижте 500SL '89 например, който за мен е най-красивият кабриолет, създаван някога, и който и да е нов модел на същата марка - все едно да правиш сравнение между класика и последните хитове на "Сити" например... Новото не е утвърдено... Темата обаче засяга по-скоро изкуството на автомобилния дизайн, отколкото автомобилите като цяло.
- Triforce
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
А някой ще ми каже ли, защо БМВ Е36 при идеално техническо състояние при 200 км/ч се чува само мотора, а БМВ Е39 шуми вътре и вятъра имам чувството че е в купето? Ами как тогава да не искам Е36 да карам?
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани