Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1653
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
drifty написа:ildivvy написа:Вираго-то си има своите слаби места и недостатъци! Ако ще е Ямаха, гледай Драг Стар 650 ! Тя е 'съвременния' аналог на 'малките' Вираго-та.
Малко големичко ми се вижда това.
Какви са им проблемите на вираготата?
Стартери и карбуратори... Нищо не му е голямо на 650-то!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- apexs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43 600RR
Re: Мотористите във форума!
Кожените екипи третирате ли ги с нещо след дъждовно време ?
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1653
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Чакаш да изсъхне на сянка, без да го окачаш да виси и след това с препарата за кожа, който си си избрал и ползваш за нейната поддръжка. Има различни марки и варианти...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Моето не може да се мокри, но по принцип кожата колкото повече грижи полагаш за нея, по-хубава става. Аз бих го изсушил добре и после с някакво мазило да се почисти и подхрани, защото от дъжда кожата ще се втвърди.
На мен ми доставя удоволствие и си го чистя след всяко каране и го мажа редовно и без да го мокря.
На мен ми доставя удоволствие и си го чистя след всяко каране и го мажа редовно и без да го мокря.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1653
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Е, нали е сменил блок и бутало? С това не казвам, че е лош резултата... Просто е ... смяна на двигателя горе-доло!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Сменил го е на 70к. Всичко останало си е изкарало 100к и още е в движение.
Толкова километри с бюджетен малолитражен мотор, сглабян в Индия, използван и поддържан само там за мен си е впечатляващо. КТМ-а си е по-чуплив по природа, защото е с много напомпен двигател, на ръба на смесите заради емисиите и затова вярвам, че и другите от тоя клас ще се справят дори още по-добре. Че те изкарват повече, отколкото трицилиндровите коли
Толкова километри с бюджетен малолитражен мотор, сглабян в Индия, използван и поддържан само там за мен си е впечатляващо. КТМ-а си е по-чуплив по природа, защото е с много напомпен двигател, на ръба на смесите заради емисиите и затова вярвам, че и другите от тоя клас ще се справят дори още по-добре. Че те изкарват повече, отколкото трицилиндровите коли

- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
Някой в тая тема беше казал, че като сменяш маслото на ктм-а и излизат толкова много стружки, все едно стругар е работил вътре... 

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1653
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Не е така! Сменяли сме масло на доста КТМ-и и няма нищо такова...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Мотористите във форума!
Зависи кой КТМ - индийските малотражни си има доволно материал по пробка и в цедките. И то не говоря за първа смяна - имаше си сериозно стружки всякакви размери до 4-та смяна на маслото. Потвърдено от сервиза на Еди Мото, че това си е стандартно при тях. От друга страна Husqvarna-та ми имаше нищожно количество на първа смяна. До втора още не съм стигнал, но не очаквам нещо различно.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1653
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Моите наблюдения не са върху нови двигатели. Съгласявам се с теб безусловно! Огромната част от стружките са от зъбните колелета на скоростите и механизма за смяната им! Да не кажем 99,99% от тях...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Мотористите във форума!
Така смятам и аз и ми го потвърдиха в сервиза - това идва основно от скорости и съединител. Ако беше от буталната група или валове/лагери щеше отдавна да е салата тоя мотор. Намирал съм "макарон" 2-3см дълъг - баш все едно стругар е работил вътре
Малко е шокиращо в началото, ама щом карат по 70к значи има просто много излишен материал
. Не ме е спирало да препоръчвам модела на познати. Просто не трябва човек да се притеснява твърде много при тези модели от съдържание в цедките.


- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
Аз пак за моето хорнетче да се обадя.
Първо, не съм забравил да снимам гумите. Просто го купих, карах го един ден и на следващия ден се контузих лошо на един мач и сега лежа вкъщи вече една седмица, та не съм слизал да си видя моторчето скоро.
Но погледах малко снимки и се замислих. Мотора е бил на някой мераклия - махнал е катализатора и е сложил "decat" тръба, сменил е и гърнето (но после е върнал оригиналното заради полицията), сложил е индикатор за предавките, кормилото е сменил, сега е renthal street fighter, първоначално докато загрея се чудих що като седна го усещам малко по-различно от учебния ми хорнет.
Та питането ми е, понеже по обявите видях че слагат куикшифтър на тези хорнети, как мога да разбера дали случайно тоя мераклия не е сложил такъв шифтър и на моя?
Първо, не съм забравил да снимам гумите. Просто го купих, карах го един ден и на следващия ден се контузих лошо на един мач и сега лежа вкъщи вече една седмица, та не съм слизал да си видя моторчето скоро.

Но погледах малко снимки и се замислих. Мотора е бил на някой мераклия - махнал е катализатора и е сложил "decat" тръба, сменил е и гърнето (но после е върнал оригиналното заради полицията), сложил е индикатор за предавките, кормилото е сменил, сега е renthal street fighter, първоначално докато загрея се чудих що като седна го усещам малко по-различно от учебния ми хорнет.

Та питането ми е, понеже по обявите видях че слагат куикшифтър на тези хорнети, как мога да разбера дали случайно тоя мераклия не е сложил такъв шифтър и на моя?
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Колеги, имам питане за Трансфагарашан - кога е удачно време за трип до там и... има ли мераклии?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани