Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Модератор: Общи модератори
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
acho.rs написа:А дали ние ще разучаваме дачии - по принцип хората се учат от големите , не от някакви допотопни кенефи , с техника от преди 20 години
всъщност, ако погледнеш моделите, от който копира грейт уол, ще видиш, че мерят със шублера все коли в този стил.. примерно опел фронтера?
дачията е полезна за мерене, защото вече един път е мерено и мислено

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
BadAngel написа:acho.rs написа:А дали ние ще разучаваме дачии - по принцип хората се учат от големите , не от някакви допотопни кенефи , с техника от преди 20 години
всъщност, ако погледнеш моделите, от който копира грейт уол, ще видиш, че мерят със шублера все коли в този стил.. примерно опел фронтера?
дачията е полезна за мерене, защото вече един път е мерено и мислено
Баце от тебе вече освен бисери , друго не очаквам

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
acho.rs написа:Баце от тебе вече освен бисери , друго не очаквам
разгледай предното окачване на пикапа примерно.. погледни главините.. и тогава мисли за бисерите

No bling at the Ring
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Типично Бг манталитет, да плюем като се направи нещо добро и хубаво.
Това ми мяза на този виц Защо в ада няма дяволи да пазят казана на българите? Защото един да тръгне нагоре, другите сами го дърпат обратно

Това ми мяза на този виц Защо в ада няма дяволи да пазят казана на българите? Защото един да тръгне нагоре, другите сами го дърпат обратно

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
acho.rs написа:Баце от тебе вече освен бисери , друго не очаквам
и аз!
стана на 23-4 години и е най-големия професор, видял и опитал от всичко!


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Поне разбрахме , че Волекса който позлва база на Тойота Ярис и варибъл валв тайминг мотор с верига е стар боклук и скоро ще ходим да копираме от Сандеро и Логан 

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
acho.rs написа:Поне разбрахме , че Волекса който позлва база на Тойота Ярис и варибъл валв тайминг мотор с верига е стар боклук и скоро ще ходим да копираме от Сандеро и Логан



все едно си говоря с жена брато, от 10 изречения хващаш 10 думи и ги съчиняваш в едно
да не говорим, че си правиш и твои притурки

ОКЕЙ, ВОЛЕКСА Е СУПЕР И ДАЧИЯ ТРЯБВА ДА КОПИРАТ ОТ НЕГО



No bling at the Ring
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Мотора е ясно че е добър. Плашат уникално бързата обезценка и много краткия срок срещу пробив на корозия - 6 г. + много високите първ.разходи 3800 лв. за лизинга на Волекс. Едно е сигурно.
Не е толкова невъзможно да предложат една цена 15 000 лв. и 5 г. лизинг с първоначална вноска пет процента и веднага ще им завалят поръчките в десетки пъти от сегашните!
Нисан имат в момента лизинг с 4 % първ.вноска. Поне за Волекс могат да предложат 5 г. изгоден лизинг с пет процента първ.вноска и каско на две вноски.
Всички първоначални разходи за встъпване в лизинга за Волекс не трябва да минават 2000 лв. с оглед финансовите възможности на масовия българин.
Не е толкова невъзможно да предложат една цена 15 000 лв. и 5 г. лизинг с първоначална вноска пет процента и веднага ще им завалят поръчките в десетки пъти от сегашните!
Нисан имат в момента лизинг с 4 % първ.вноска. Поне за Волекс могат да предложат 5 г. изгоден лизинг с пет процента първ.вноска и каско на две вноски.
Всички първоначални разходи за встъпване в лизинга за Волекс не трябва да минават 2000 лв. с оглед финансовите възможности на масовия българин.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Демирев написа:...
иди виж лизинга на Нисан и тогава коментирай дали е 4% началната вноска... тоест 4% е, само дето плащаш 2 вноски по 4% преди да си вземеш колата



Вярно е, че може каското да е на 2 или 4 вноски, но то все пак е около 700лв. и не е толкова много...
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
ms написа:Демирев написа:...
иди виж лизинга на Нисан и тогава коментирай дали е 4% началната вноска... тоест 4% е, само дето плащаш 2 вноски по 4% преди да си вземеш колата4% при одобрение на лизинга + още 4% преди рег. на колата- май станаха 8% в рамките на седмица ако колата е налична на склад
и в бонус е за юридически лица, усещаш ли разликата- аз и ти такива условия няма да видим, за нас поне 15% начална вноска
Вярно е, че може каското да е на 2 или 4 вноски, но то все пак е около 700лв. и не е толкова много...
каското може да е на вноски винаги, това човек си го обявява когато сключва лизинговия договор
на нисан 4х4 лизинга е дърво, отнася се само за налични автомобили, само за юридически лица и само за автомобили на склад..
т.е. теоритично същестува, на практика - не
6 процента е годишното оскъпяване на нисан лизинг, което е ОК, защото има и лизинги с по 8% и то уж големи
истината е, че банките предпочитат да си държат парите на депозити в европейската централна банка,
вместо да работят с тях, за това и условията са толкова дървени
с 2000 първоначални разходи само биха си вкарали автогол, защото много неплатежоспособни клиенти биха взели коли, които след това биха се върнали като втора употреба обратно по дилърствата, банките ще ги продават под пазарната им стойност, за да запазят ликвидност на средставата си, което ще доведе до още по-бърза обезценка на волексите
в сметките на лизинга трябва да сметнеш и че, ако субсидираната сума е без ддс имаш и остатъчна стойност в размер на 5% от стойността на цялата кола, не на субсидираната сума
всъщност сега в момента.. за кола до 20 000 лв. много по-изгодно е да използваш услугите на финансова институция под формата на потребителски кредит и да го изплащаш за срок от 120 месеца, като през това време можеш да си продадеш колата ,да си купиш друга и т.н. от колкото да лизинговаш самата кола... и много хора го правят
No bling at the Ring
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
BadAngel написа:всъщност сега в момента.. за кола до 20 000 лв. много по-изгодно е да използваш услугите на финансова институция под формата на потребителски кредит и да го изплащаш за срок от 120 месеца, като през това време можеш да си продадеш колата ,да си купиш друга и т.н. от колкото да лизинговаш самата кола... и много хора го правят
всъщност ти си уникално тъп- свободен си да се засягаш и оплакваш на арменския поп или някой с цветен ник, желателно червен...
Значи лихвата по лизинга е добре когато е 6-7% и 8% е много, но понеже ти е проблем да изкараш 3-4 бона кеш ще се нанижеш на кредит с минимум 10% лихва


Проста сметка- проста, щото явно цифрите са ти много слаба част:
При лизинг на китаеца за 5г. крайната сума ти е около 18700 за автомобила- махам около 1000лв. за каското и регистрацията които влизат в първата вноска... 18700 е чисто за колата- застраховки и данъци се дължат така или иначе и НЕ влизат в сметките при лизинга и вноските...
При потреб. кредит за 16000лв. за 60 месеца в идеалният случай е 20300 накрая и месечни вноски около 330лв.... да не споменавам няк'ви резултати от близо 22 бона...
При потреб. кредит за 16000лв. за 120 месеца ти излиза минимум 26 бона с вноски от около 210лв., ама има и оферти над 28 бона крайна сума...
Значи за 5г. ти губиш едни 2 бона минимум- че това ти е 2/3 от парите за каско дето ще плащаш през това време... и то при кредит за 5г., трябва да си освидетелстван олигофрен да вземеш 20 бона кредит за кола за 10 години- 5г. ок, няма да вадиш пари кеш и поемаш 2-3 бона загуби, ама кредит за 10г.

Отделно я да видим коя банка ще ти отпусне толкова пари без поръчители и без 100 условия


ПС: Аз лично кола на лизинг повече от 3г. не бих купил, ама явно аз съм прост- явно по-умните от мен си теглят заем за 10г. и си купуват колата кеш... Като им писне я продават и о, чудо- имат останали още 3-5г. да плащат кредита, а колата вече я няма... или не дай си боже да я тотализират тая коля някъде- хем ще плащат, хем ще ходят пеша...
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
пич а тоя вариянт гледаш ли го?
взимаш волекса на лизинг и даваш 4 бона първоначално, от който 2500 примерно са 15% от стойността му
караш колата и взеки месец плащаш по 300 кинта, но в един момент клякаш и спираш да плащаш
лизинга идва с втория ключ и си прибира колата
до момента си платил да речем 6 вноски по 300 кинта - това са 1800 лв. + 2500 първоначална вноска = 4 бона грубо
лизингодателя иска да си получи парите възможно най-скоро за да запази ликвидността им
продава колата на остатъчна стойност - 5 000 лв. на следващия лизингополучател или собственик
лизинга до момента си е получил 9-10 000 лв. от тази кола, а е инвестирал в нея 16 000.
разликата си ги търси от теб, плюс лихвата, плюс уредените в договора комисионни
и какво се оказва, ходиш пеша, дължиш 6 бона
ако колата си е твоя, когато видиш зор можеш да я продадеш... можеш да си правиш каско, можеш и да не си правиш (ако си прецениш, че можеш да си понесеш риска) можеш да я отдаваш на трето лице (когато е на лизинг НЕ МОЖЕШ), можеш да я направиш такси, самолет и квото се сетиш
не казвам, че никой не взима кола на лизинг, казвам, че не е единствения вариянт
между другото разликата в лихвата между кредита и лизинга се унищожава от факта, че при лизинговане на колата имаш 5% остатъчна стойност.. това е 5% от стойността на колата, която ти дължиш към лизингополучателя като 37ма вноска при 36 месечен лизинг, за това, че лизинга те е финансирал и е внесъл ДДС-то за колата, тоест това са още едни 800 лв. преди да си изплатиш и прехвърлиш на твое име колата
да не говорим, че след като я изплатиш ти трябват едно 7-800 лв. за да си оправиш нотариалното прехвърляне и местния данък
та нещата са доста равни, поне за кола от този ценови клас
взимаш волекса на лизинг и даваш 4 бона първоначално, от който 2500 примерно са 15% от стойността му
караш колата и взеки месец плащаш по 300 кинта, но в един момент клякаш и спираш да плащаш
лизинга идва с втория ключ и си прибира колата
до момента си платил да речем 6 вноски по 300 кинта - това са 1800 лв. + 2500 първоначална вноска = 4 бона грубо
лизингодателя иска да си получи парите възможно най-скоро за да запази ликвидността им
продава колата на остатъчна стойност - 5 000 лв. на следващия лизингополучател или собственик
лизинга до момента си е получил 9-10 000 лв. от тази кола, а е инвестирал в нея 16 000.
разликата си ги търси от теб, плюс лихвата, плюс уредените в договора комисионни
и какво се оказва, ходиш пеша, дължиш 6 бона
ако колата си е твоя, когато видиш зор можеш да я продадеш... можеш да си правиш каско, можеш и да не си правиш (ако си прецениш, че можеш да си понесеш риска) можеш да я отдаваш на трето лице (когато е на лизинг НЕ МОЖЕШ), можеш да я направиш такси, самолет и квото се сетиш
не казвам, че никой не взима кола на лизинг, казвам, че не е единствения вариянт
между другото разликата в лихвата между кредита и лизинга се унищожава от факта, че при лизинговане на колата имаш 5% остатъчна стойност.. това е 5% от стойността на колата, която ти дължиш към лизингополучателя като 37ма вноска при 36 месечен лизинг, за това, че лизинга те е финансирал и е внесъл ДДС-то за колата, тоест това са още едни 800 лв. преди да си изплатиш и прехвърлиш на твое име колата
да не говорим, че след като я изплатиш ти трябват едно 7-800 лв. за да си оправиш нотариалното прехвърляне и местния данък
та нещата са доста равни, поне за кола от този ценови клас

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Бисер номер 984569069 от страна на колегата :
- по-добре си изтелги кредит за 10 години и си купи колата в кеш , вместо да направиш като истаналите 7 милиарда човека и да си купиш колата на лизинг със 50% по-малко оскъпяване
- по-добре си изтелги кредит за 10 години и си купи колата в кеш , вместо да направиш като истаналите 7 милиарда човека и да си купиш колата на лизинг със 50% по-малко оскъпяване

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
BadAngel написа:....
как можа да пишеш толкова за да докажеш, че не можеш да мислиш и смяташ

не ми дреме ти как смяташ и колко грешиш, ама в тоя форум при 40 000+ юзъри макар и трудно може и да се намери някой по-прост и да ти се върже на глупостите...
Да ти го обясня като на малоумник, че явно ти е много сложно иначе:
Лизинг за 5г. = 19 бона
Кредит за 10г. = 26 бона
Успех с продаването на колата и изплащането на остатъка до 26 бона при лоша ситуация


Аз предпочитам лизинг, ти си тегли кредит за 10г. заради един куп желязо

- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
MS
моля да спазваш добрия тон, защото и да не се оплаче badangel, ние наказваме
Весели празници
моля да спазваш добрия тон, защото и да не се оплаче badangel, ние наказваме

Весели празници
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани