Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BMW_POWER написа:Безумно трвърдата хидравлика на волана на практически всички модели БМВ. Дванадесетгодишната Елантра на съпругата и позволява да маневрира използвайки само един пръст. При БМВ са ви необходини и двете ръце ... Смяната на свещи на доста от американските V6 си е живо предизвикателство. Трите свещи са отгоре, другите три през гумата, отдолу или .... Смяната на подгряващите свещи на Е46 320ТД е доста дълго забавление, свързано с разглабянето на почти целия двигател
Що бе на е60-то хидравликата си е доста добре...
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
То БМВ-тата са коли са мъже,к'ви са тия гейски раоти с един пръст да въртиш волана?! 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Zubcho написа:_65536_kb_sec_ написа:acho.rs написа:blacksapphire написа:Подлакътниците на предните седалки в Е34, като от Чавдар.![]()
Тойота Корола Версо - 20 години по-късно , същия подлакътникНо пък реално погледнато е доста удобен
...И реално погледнато колкото и да е грозен, си е отделен за пасажера и за шофьора, така че всеки да си му е комфортно. Това нещо от Е38 нататък - забрави да го видиш....
+1 супер удобни и като седнем 2-ма човека не си бутаме ръцете в 1 подлакътник.
Аве тези снимки говорят за разликата...
Персонажите са едни и същи
1-ва кола Голф 3
2-ра кола е34
Трябваше да се обърнем и на двете снимки към снимащия ама не се сетихме

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BMW_POWER написа:Безумно трвърдата хидравлика на волана на практически всички модели БМВ...
То навремето нали нашите родители баби и дядовци на москвичите и на ладите нали са имали хидравлика, па не са умряли от това, че им е тежък волана


Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
като заговорихте за хидравлики, на рено клио от първите и на алфа 33 хидравликите са - все едно ги няма 

www.bmwпрофесори-bg.net
- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Honda Civic 6-та генерация... Регулирането на фаровете се прави с бутонче до ръчната
Тия японците... големи майтапчии

Тия японците... големи майтапчии

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
kemakozeE36 написа:BMW_POWER написа:Безумно трвърдата хидравлика на волана на практически всички модели БМВ...
То навремето нали нашите родители баби и дядовци на москвичите и на ладите нали са имали хидравлика, па не са умряли от това, че им е тежък волана
Да, ама нов москвич струваше 45 минимални месечни заплати. Днес най-евтиното БМВ е 170 минимални заплати (и то ако намериш базов модел без екстри и ДДС). Аз ГАЗ-ка съм карал и не бих се набутал 40-60 000$ и да сецам като гламав при маневриране.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
VesoPesa написа:BMW_POWER написа:Безумно трвърдата хидравлика на волана на практически всички модели БМВ. Дванадесетгодишната Елантра на съпругата и позволява да маневрира използвайки само един пръст. При БМВ са ви необходини и двете ръце ...
Дам, ама като вдигнеш 120 не си се вдървил на копеле във страх да не ти трепнат ръцете и да мръднеш волана с половин милиметър![]()


- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Dirty M5 driveR написа:Лагуна 2.2ДСИ. Волана все едно не е свързан с колелетата...
Емблемата определя твърдостта на хидравликата.

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
автомобилът трябва да го чувстваш в ръцете си ... това не е моторница , ама то правенето на автомобили не е като оная работа 

- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Рено Клио Симбол- копчетата на ел.стъклата са на централната конзола най-отдолу, като за да боравиш с тях трябва да се присегнеш напред и надолу
На Е36 не ми харесва как копчетата за задните ел. стъкла са монтирани на кората на вратата директно, и то на много зачукано място
Е36 - трябваха ми доста месеци да свикна , че копчетата на ел. стъклата отпред не са на вратата, а на централнта кознола при скоростния лост
Е36 - не ми е ясно защо трябва да имам врътка топло-студено на централния въздуховод, след като съм с климатроник?
Е36 - големият БК има 100 копчета, а половината функции са достъпни само през т.нар. скрито меню, което никак не е удобно за ползване
Е36 - 325тдс автоматик - за смяната на стартер се разкача скоростната кутия, за да има достъп до винтовете
Новото Пежо Експерт - продават ти бус, който да товари 3ЕП, но ламарината зад седалката е така изпъкнала, че 3те ЕП можеш да ги събереш на пода само ако няма товар върху този откъм кабината. Ако има товар върху него, ламарината го избутва навън и вратите отзад не могат да се затварят
На Е36 не ми харесва как копчетата за задните ел. стъкла са монтирани на кората на вратата директно, и то на много зачукано място
Е36 - трябваха ми доста месеци да свикна , че копчетата на ел. стъклата отпред не са на вратата, а на централнта кознола при скоростния лост
Е36 - не ми е ясно защо трябва да имам врътка топло-студено на централния въздуховод, след като съм с климатроник?

Е36 - големият БК има 100 копчета, а половината функции са достъпни само през т.нар. скрито меню, което никак не е удобно за ползване

Е36 - 325тдс автоматик - за смяната на стартер се разкача скоростната кутия, за да има достъп до винтовете

Новото Пежо Експерт - продават ти бус, който да товари 3ЕП, но ламарината зад седалката е така изпъкнала, че 3те ЕП можеш да ги събереш на пода само ако няма товар върху този откъм кабината. Ако има товар върху него, ламарината го избутва навън и вратите отзад не могат да се затварят

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Е36 - трябваха ми доста месеци да свикна , че копчетата на ел. стъклата отпред не са на вратата, а на централнта кознола при скоростния лост
- идеята била едната ръка да винаги да бъде на волана . Гледам , че след Е46 го махат , май не се е харесало . На мен ми допада
Е36 - не ми е ясно защо трябва да имам врътка топло-студено на централния въздуховод, след като съм с климатроник?![]()
- за да можеш зимата да си пуснеш хладен въздъх към главата .
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
nightdriver написа:автомобилът трябва да го чувстваш в ръцете си ... това не е моторница , ама то правенето на автомобили не е като оная работа
Леле колега, не е истина колко глупости на едно място си изсипал. Колата се "чувства" с всяка една клетка на тялото ти, ръцете служат само за въртене на геврека. Е, ако имаш провиснали сланини там, определено ще усещаш дупките






Апропо, безумно неудобните седалки на кожения салон на Е34
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BMW_POWER написа:Колата се "чувства" с всяка една клетка на тялото ти, ръцете служат само за въртене на геврека.
Те ръцете не са част от тялото ти.

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Dirty M5 driveR написа:BMW_POWER написа:Колата се "чувства" с всяка една клетка на тялото ти, ръцете служат само за въртене на геврека.
Те ръцете не са част от тялото ти.
Много ми е странно как я чувства колата с милионите клетки по косата и ноктите примерно...



I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: nickstorm