Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Мотористите във форума!
nero_ написа:Suzuki DR-Z 400
+ доказана машина, много надеждна, с доста добър като мощност двигател, много информация и части, добро окачване
- основно на пазара има стари и изстрадали машини, карбуратор, сравнително висока цена, 5 скорости
Honda CRF250L
+ значително по-нови, надежден мотор, инжекцион, харесва ми как изглежда
- слаб двигател, тежи колкото DRZ, базово окачване
Kawasaki KLX250S
+ подобно на Хондата
- безличен двигател, трудно се намира dual-sport варианта
Yamaha WR250R
+ лек, мощен, излежда добре, надежден, добро окачване
- скъп и на практика не съществува на вторичния пазар...
DRZ карах 5 години. Безсмъртна машина. Да, стари са, очукани са, но не спират. От всички изброени бих взел пак DRZ без да се замисля. Wr250 също съм имал...Общо взето умряла работа на фона на Suzuki-то. Отделно скоростите са им детска болест.
При положение, че си карал мотор по-добре не взимай 250-ка...Ще ти умалее за 1 сезон.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
nero_ написа:Другият ми въпрос е екипировката - като гледам няма нищо общо с шосейната или пистовата. Какво ми е необходимо за начало? Искам по-скоро да карам по черни пътища и поляни, за да свикна с карането офроуд и да се науча да карам на задна гума. Каране в гори с тежки тесни пътеки, изкачвания и камъни за момента не е на дневен ред (не значи че няма да стане после).
Ботуши. Ама задължително ботуши.
Другото е маловажно, поне при внимателното/бавното каране без някакви скокове и трикове. Вече 2 пъти "падам" с моето бмв и понеже съм достатъчно пъргав и двата пъти успявам да реагирам и да остана на крака, но мотора като пада и двата пъти ми удари краката много лошо. Ако имах ботуши нямаше да ме боли, но аз си карам с маратонки, щото съм глупав.

Вече ако ще правиш трикове и ще караш на задна гума ще си ти трябва цял екип за мотокрос, има си ги по сайтовете - ризници, наколенки и т.н...
В тоя ред на мисли, пробвай и едно моторче като моето. Тежък е и не става за трикове като леките моторчета, които гледаш, но пък си има други предимства. Може да се кара и по пътя без никакви неудобства, включително и на дълги разстояния, вдига 160+, гори 4/100 и не се чупи. Офроуд способностите ме изненадаха доста. Пробвал съм се няколко пъти и минавам навсякъде откъдето минават момчетата с кросаците, макар и с доста по-леко и внимателно темпо от моя страна, но това го отдавам и на неопитност, не само на тежкия мотор.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Абе, от както взе да позахладнява сутрин или вечер след работа при първо палене и тръгване с мотора, вкарвам скорост, тръгвам си нормално и все едно лагва нещо, като счупен автомат - мотора не тръгва веднага а след 1 секунда и то с лек удар все едно, след това го няма. Първо си мислех да не превърта гумата понеже все на шлайфан бетон тръгвам, а тя е напълно студена (което все още не го изключвам като вариант). Някакви идеи какво може да е? Другото дето си мислех да не е нещо съединителя/скоростите/маслото т.е. аз да съм включил уж на скорост ама вътре да не е баш така и да кажем се намести вътре предавката чак след 1 секунда, когато вече съм на обороти и за това да се получава удара?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4177
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Мотористите във форума!
Според мен ти превърта. Ако си вкарал първа и си усетил как включва няма какво да се бави. 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
В тази държава остана ли някой, който да нарежда капли със спици? Давайте предложения и контакти, че мой приятел има нужда, а само това остана, за да 'наредим' и неговия 'пъзел'!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Нямам представа
... Но може да иска и някоя спица и т.н. , затова мисля, че е по-добре да е човек, който все пак прави и мото-капли... Тези с кросарките сигурно са почти постоянни клиенти...

Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Мотористите във форума!
Преди години бях пращал каплите на ДРЗ-то в Карлово при един пичага, който ги направи като от завода за 2-3 дни. Преди това бях ходил при 3-ма софийски "майстори", които се изказаха, че нямат оправяне.
Имам някакъв телефон на човека. Ако искаш мога да ти го пратя.
Имам някакъв телефон на човека. Ако искаш мога да ти го пратя.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Разбира се
! Това е идеята
...


Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Аз ти писах и на лично, моите ги чакам скоро да са готови. Като ги оставях си приказвах с човека, спомена, че и на Харлита реди спици, та както ти казах, ще споделя повече впечатления като дойдат при мен тия дни /надявам се/.
Аз като си говорих с човека чак се замислих да се науча да го правя това като side job.
Иначе не стават стендовете за колелета, пробвах го тоя вариант. Или поне тези, които питах казаха, че не са съвместими.
Аз като си говорих с човека чак се замислих да се науча да го правя това като side job.
Иначе не стават стендовете за колелета, пробвах го тоя вариант. Или поне тези, които питах казаха, че не са съвместими.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Има логика, защото и оста и диаметрите са различни в повечето случаи... Иначе, принципа е еднакъв, то е ясно!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Всъщност и там има разлики. При моторите спиците до голяма степен си имат определени места. На симсонката каплите примерно - дупките за спиците са под ъгъл и е доста по-лесно да ги монтираш, докато при колелетата шансът да сложиш спица в грешна дупка е по-голям. Иначе оттам нататък всичко е едно и също, да.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Има няколко 'вида' нареждане на спиците. При по-старите си е класическото 'тройно пресичане', като при колелата. В наши дни и при колелата и при моторите има повече видове. При моторите е така, когато предната капла е с по-голям диаметър или пък е за безкамерни гуми. Тогава има някои разлики в нареждането...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Мотористите във форума!
dhtj написа:
Ботуши. Ама задължително ботуши.
Другото е маловажно, поне при внимателното/бавното каране без някакви скокове и трикове. Вече 2 пъти "падам" с моето бмв и понеже съм достатъчно пъргав и двата пъти успявам да реагирам и да остана на крака, но мотора като пада и двата пъти ми удари краката много лошо. Ако имах ботуши нямаше да ме боли, но аз си карам с маратонки, щото съм глупав.![]()
Вече ако ще правиш трикове и ще караш на задна гума ще си ти трябва цял екип за мотокрос, има си ги по сайтовете - ризници, наколенки и т.н...
В тоя ред на мисли, пробвай и едно моторче като моето. Тежък е и не става за трикове като леките моторчета, които гледаш, но пък си има други предимства. Може да се кара и по пътя без никакви неудобства, включително и на дълги разстояния, вдига 160+, гори 4/100 и не се чупи. Офроуд способностите ме изненадаха доста. Пробвал съм се няколко пъти и минавам навсякъде откъдето минават момчетата с кросаците, макар и с доста по-леко и внимателно темпо от моя страна, но това го отдавам и на неопитност, не само на тежкия мотор.
Нещо съм объркан от офроуд екипировката - обувките са ясни и задължително. Но при панталоните и якетата нещо не мога да се ориентирам - има някакви якета за офроуд, но не мога да разбера каква защита предлагат - изглежда ми като да нямат вградени протектори или поне не са упоменати. Също гледам и някакви блузи има - тук съм почти сигурен, че не предлагат защита и разчита на броня отдолу. При панталоните пак не ми е ясно - предлагат ли защита или само пазят от кал и вода?
Оставам с впечатление че офроуд екипировката не предлага защита от протриване. Което може би има логика - паданията офроуд не са с голяма скорост и настилката не е абразивна като асфалта. До тук добре - изглежда че броня и просто някакви дрехи отгоре е всичко което ми трябва. Но понеже специално търся дуал спорт машина за да мога да се придвижа на ход, това означава че ще карам и по асфалт. И понеже имам фанатичен подход към екипировката и дори до магазина не отивам без кевлар с протектори на задника се питам - в безопасност ли съм по асфалта само с тази броня? По-скоро отговорът е - НЕ. Тогава дали не ми трябва някаква екипировка с нива на защита за шосе, но с повече свобода на движението за да е подходяща за каране офроуд? Има ли изобщо такова нещо?
Re: Мотористите във форума!
Аз ендурото го карам с туристически ботуши, мото дънки и текстилно яке. Фул фейс каска и кожени ръкавици. Ако обаче мислиш да се правиш целия в кал май няма да е много оферта 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани