Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Модератор: Общи модератори
- AngelG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: W221 S550 AMG / CLA 220d / X5 3.0d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Баретата .. пий си лекарставата по често моля те .... Наистина ли мислиш , че някой ще ти се връзва на гонки с ръждивия ти 30 годишен казан НЕНАДМИНАТ В АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕТО .. Писна ми да ти чета глупостите , както и предполагам на още много хора в форума ...
ПС: Е30-ката ти струва колкото гумите ми
ПС: Е30-ката ти струва колкото гумите ми
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:BMW Power ACM написа:Златко бе, като толкова гледаш Е30 да го изкараш нещо ненадминато и вече оплю Е36-цата като неставаща кола, след това захапа Е46 и Е90, тогава си я сравнявай 30-ката с 1-цата. Там ще имаш сходни характеристики в килограмите, плюс същите габарити, но по-голямо вътрешно пространство, че и волана ти няма да е голям колкото на газка.![]()
Носталгията и традициите са хубаво нещо, но именно те пречат да се премине към нещо по-добро. С преминаването от Е30 към Е36, просто тройката стана друг клас кола и 30-ката остана в миналото, до появата на 1-цата. Явно в началото на 90-те БМВ не са виждали смисъл от съществуването на кола като Е30.
Иначе по темата, която се измести доста, няма никакво значение колко ти струва колата и на колко години е. Други неща са далеееееееч по-важни.
Е30 е ненадминато (доказано) и винаги ще е така.
И до момента е така.
Иначе, малко извън темата, да изкарвам ли дъртата баба с М20Б25, приемам всичко до Е46 330i, включително.
За всички останали, след няколко месеца - пак Е30 баба. Нема да има М-ки, Е46, Е92, Е... не знам кво си, всичко ще реве, драги ентусиасти. И то от атмосферен мотор.
По ръжда ли ще ги гоним след няколко месеца с новата ти?

- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Ама и т'ва "варел, варел, ръжда" ... не е много пък като за нашия форум да се употребява за модел от нашата марка. Вярно и Златко казва "пластмаси" ама недейте и вие така към него.
Скоро се возих в на един юзер от форума е30ката... еми изключително приятно беше, въпреки, че според него е много твърда и полиуретана е малко прекален, че вибрациите се усещат яко... но като усещане за мен е един път.
Просто въпроса е не дали е30 е готова за шофьора ами шофьора готов ли е за е30...
Скоро се возих в на един юзер от форума е30ката... еми изключително приятно беше, въпреки, че според него е много твърда и полиуретана е малко прекален, че вибрациите се усещат яко... но като усещане за мен е един път.
Просто въпроса е не дали е30 е готова за шофьора ами шофьора готов ли е за е30...
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
host написа:Ама и т'ва "варел, варел, ръжда" ... не е много пък като за нашия форум да се употребява за модел от нашата марка. Вярно и Златко казва "пластмаси" ама недейте и вие така към него.
Скоро се возих в на един юзер от форума е30ката... еми изключително приятно беше, въпреки, че според него е много твърда и полиуретана е малко прекален, че вибрациите се усещат яко... но като усещане за мен е един път.
Просто въпроса е не дали е30 е готова за шофьора ами шофьора готов ли е за е30...
Ти все едно ми говориш за модел "Т" на форд...
Ми това е минало,сега се карат по модерни,олд таймерите са красиви,ма за колекцията
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
host написа:Ама и т'ва "варел, варел, ръжда" ... не е много пък като за нашия форум да се употребява за модел от нашата марка. Вярно и Златко казва "пластмаси" ама недейте и вие така към него.
Скоро се возих в на един юзер от форума е30ката... еми изключително приятно беше, въпреки, че според него е много твърда и полиуретана е малко прекален, че вибрациите се усещат яко... но като усещане за мен е един път.
Просто въпроса е не дали е30 е готова за шофьора ами шофьора готов ли е за е30...
Тука никой не захапва 30-ката, всеки почти я цени, някои сега, други преди време. Но просто за това, че щял да смазва наред...все едно да удари някое Ламбо с нея и да обяви оня с Ламбото за балък защото си е купил такова, а не Е30.

Последна промяна Top Gun Maverick на 28 Юли 2013, 19:50, променена общо 1 път
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:Няма как да обясниш на балерини какво е уличен бой.
И няма как да обясниш на фенове на полипропилена какво е истинска кола, еле па какво е Е30.
Не искам мнението ми да се приема като заяждане, ама ми е смешно да чета, за комфорта, надеждността, икономичността и тем подобни глупости, все едно говорим за японски, френски или хАмерикански чекии.
Това не са характеристики на едно истинско БМВ, то се отличава с други черти, като динамика, стабилност в завоя, адреналин от ускорението, ако щете и диващина и невъзможен контрол върху задницата... това е едно истинско БМВ! Всичко друго е аналог на френска, японска или хАмериканска чекия.
Разход на масло забрави да споменеш
Не исках да те обиждам.





Аз да не карам Е30, та да се обиждам от някакъв вманиачен форумен герой


ATR-42/72
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
DLVasilev написа:...
Аз да не карам Е30, та да се обиждам от някакъв вманиачен форумен герой
Ами тогава защо му обръщаш толкова много внимание и старание постовете ти са изпълнени с клипчета и "остроумни" изречения?
Плитък си.

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?

...but you have to wonder if bmw by making this car bigger, slightly heavier... ...aren't in danger of losing the core 3 series market that served them so well over the years...
още едно
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:...
Аз да не карам Е30, та да се обиждам от някакъв вманиачен форумен герой
Ами тогава защо му обръщаш толкова много внимание и старание постовете ти са изпълнени с клипчета и "остроумни" изречения?
Плитък си.
Кое им е остроумното? А ти защо толкова много ми обръщаш внимание и ми се връзваш като си толкова дълбок?


ATR-42/72
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
steeN написа:
На 4:28, 4:50, 5:05 е много интересно, оправили са проблема и колата е предвидима, перфектно за женчовци


- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
host написа:Ама и т'ва "варел, варел, ръжда" ... не е много пък като за нашия форум да се употребява за модел от нашата марка. Вярно и Златко казва "пластмаси" ама недейте и вие така към него.
Скоро се возих в на един юзер от форума е30ката... еми изключително приятно беше, въпреки, че според него е много твърда и полиуретана е малко прекален, че вибрациите се усещат яко... но като усещане за мен е един път.
Просто въпроса е не дали е30 е готова за шофьора ами шофьора готов ли е за е30...
И Е30 да не е G-power hurricane rs че шофьора да бъде готов за толкова "сериозната" кола... чета някакви подписи по-форума за Е30ките,за любовниците и се чудя какво толкова се превъзнасяте по-скромната 3-та серия от преди 20-години... Нито в сток вариант (не говоря за извращенията по youtube) е нещо кой знае какво като вървеж,на удари е адски зле... (тествано




https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- rosko3001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
хората вече търсят лукс,сигурност, простор,дизаин, икономия на гориво, кви са тия е30 от преди 30 години, кво ги хвалите толкова та даже и тогава не ми харесваха
да, стават за тинейджърски дрифт и за нищо друго! Е36 поне предлага някакъв лукс и дизаин невиждан за времето си и от зад поне могат да седнат двама души без да се стискат един в друг и въпреки това пак е тясна и вози като опел, а в момента ги карат само момчета от ромски произход и тийнеиджъри токущо взели книжка да се учат да карат на тия дръгели,и вече ми писна да ги гледам и да ми бръмчът пред блока с тия лагерници 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana