Бензин vs Газ или къде ми е сметката

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от Alexi » 04 Юни 2010, 18:35

uCnaHeTcA написа:
steeN написа:ето ви още нещо за размисъл. 335i с тунинг на dinan (400 коня) 8/100 среден разход на круз контрол на 120 км/ч.
газта може да е подходяща в краткосрочен план, но не е решението за в бъдеще. още 10на години и тези технологии ще станат масови...

Как да стане, след като на мен (е46 320 бензин) ми даде около 8.5-8.7 извънградско и то по борд :mhihi: :conf: Вярно, че един-два пъти стигах 140-150, но имах и отсечки с 50-60, като например в села и т.н. :dunno:

ми той и москвича на дядо ти е бил 60 коня и е горял 15 и ако му кажеш тогава че 150 коня кола може да гори 8 би ти се изсмял както ти сега ,но технологиите се развиват .. караш кола с мотор измислен преди 13 години не си мисли че е върха на технологиите напротив М52 си гори и то доста в сравнение със съвремените двигатели ...400 коня бензинова кола спокойно може да гори под 8 със 120 като се върти на под 2000 оборота почти без газ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 8.05.2008

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от shpeki » 04 Юни 2010, 18:49

Alexi написа:
shpeki написа:
Alexi написа:
павката написа:виждал съм два разходомера един до друг разглобени.единият работил в германия доста години,другия в бг около година.немския светеше от чистота,нашия се вижда на снимките :D

между другото с бензина и нафтата не стоят така нещата като при газта .. много по чисти са и разходомерите им вътре са като нови .. вече като октан/цетан дали отговарят Божа работа но нямат вода и такива примеси като на снимката .. там контрола е по строг ,лесно се взимат проби а глобите са големи


Е колега да говориш такива неща ми се струва доста несериозно. То с какви ли неща не мешат нафтата в България - то не бяха парцали, разни трансформаторни масла и не знам си какво още. В сравнение с нафтата газта е доооста по чиста. Ако някога си сменяш горивния филтър, вземи го отвори да видиш какво има в него. Ще останеш изненадан. :mhihi: :mhihi:

младеж аз отварям горивоколонки да ремонтирам ,не горивни филтри :mhihi: и това го правя вече 10 години ,та имам малко хабер :mhihi: ако снимките са ти малко да ти кача още :mhihi: по насрано гориво от газта в БГ няма ,не знам колите които се движат на газ как изкарват толкова ...

Добре младеж. Ще ми обясниш ли тогава как в филтрите ми на газовата няма боклуци ? А и може малко да разясниш как си установил, че газта е "насрано" гориво, може би някакви лабораторни тестове ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 8.05.2008

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от shpeki » 04 Юни 2010, 18:50

acho.rs написа:с мощни инвестиции в основни ремонти :driving:

Минах за 2 години 80 000 км, ще ми кажеш ли кога да очаквам основния ремонт ? Тази или другата седмица?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от spacepl » 04 Юни 2010, 18:56

Аз със яйцето имам 300 000 :) така че ще има да го почакаш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от acho.rs » 04 Юни 2010, 19:34

uCnaHeTcA написа:
steeN написа:ето ви още нещо за размисъл. 335i с тунинг на dinan (400 коня) 8/100 среден разход на круз контрол на 120 км/ч.
газта може да е подходяща в краткосрочен план, но не е решението за в бъдеще. още 10на години и тези технологии ще станат масови...

Как да стане, след като на мен (е46 320 бензин) ми даде около 8.5-8.7 извънградско и то по борд :mhihi: :conf: Вярно, че един-два пъти стигах 140-150, но имах и отсечки с 50-60, като например в села и т.н. :dunno:

Да го кажем на по-прост език от колегата в тунинг форума . Е92 е със по-добра аеродинамика от Е46 , но по-важно е че има 400 НМ при 1200 оборота а Е46 320и има 190 НМ при 3500 оборота - тва май е достатъчно.
Градско ако караш с 50-60 на 3та , няма да ти е много икономично а на 5та с 60 , хептем зле (защото си безкрайно далеч от оптималните обороти), в същото време Е92 стига максимума на тягата си при 1200 оборота и спокойно си кара с 50 на 6та :)
Минах за 2 години 80 000 км, ще ми кажеш ли кога да очаквам основния ремонт ? Тази или другата седмица?

и викаш турбото с чип на газ и няма проблеми за 80 000 км :mhihi:
караш кола с мотор измислен преди 13 години не си мисли че е върха на технологиите напротив М52 си гори и то доста в сравнение със съвремените двигатели

ами той си гори много и в сравнение с тогавашните мотори , а май няма големи промени от М50 , който е измислен преди 20 години .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от Alexi » 05 Юни 2010, 0:27

shpeki написа:...

ти чете ли изобщо кво писах назад ? ама той чукча не читател ,чукча писател !
нямаш боклуци по филтъра защото колонката има филтри .. това не променя факта че боклуците са много много повече от на бензин/дизел .. и да ,състава не е както трябва


Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 16.09.2007
Пол: Мъж
Кара: ги да ядат грудки

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от dimithur » 05 Юни 2010, 0:56

Alexi написа:ми той и москвича на дядо ти е бил 60 коня и е горял 15 и ако му кажеш тогава че 150 коня кола може да гори 8 би ти се изсмял както ти сега ,но технологиите се развиват .. караш кола с мотор измислен преди 13 години не си мисли че е върха на технологиите напротив М52 си гори и то доста в сравнение със съвремените двигатели ...400 коня бензинова кола спокойно може да гори под 8 със 120 като се върти на под 2000 оборота почти без газ


Не че съм някакъв спец по двигателите с вътрешно горене, напротив, точно обратното е, обаче като изключим тая година , от която започнаха да се появяват малки турбинирани бензинови двигатели, за 13 години преди това, какво точно развитие са претърпяли бензиновите двигатели ? :dunno:
в една зверилница толерантност е равно на смърт
Н.Хайтов
http://www.youtube.com/watch?v=o7oVw72Bc4Y

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от uCnaHeTcA » 05 Юни 2010, 4:08

acho.rs написа:
uCnaHeTcA написа:
steeN написа:ето ви още нещо за размисъл. 335i с тунинг на dinan (400 коня) 8/100 среден разход на круз контрол на 120 км/ч.
газта може да е подходяща в краткосрочен план, но не е решението за в бъдеще. още 10на години и тези технологии ще станат масови...

Как да стане, след като на мен (е46 320 бензин) ми даде около 8.5-8.7 извънградско и то по борд :mhihi: :conf: Вярно, че един-два пъти стигах 140-150, но имах и отсечки с 50-60, като например в села и т.н. :dunno:

Да го кажем на по-прост език от колегата в тунинг форума . Е92 е със по-добра аеродинамика от Е46 , но по-важно е че има 400 НМ при 1200 оборота а Е46 320и има 190 НМ при 3500 оборота - тва май е достатъчно.
Градско ако караш с 50-60 на 3та , няма да ти е много икономично а на 5та с 60 , хептем зле (защото си безкрайно далеч от оптималните обороти), в същото време Е92 стига максимума на тягата си при 1200 оборота и спокойно си кара с 50 на 6та :)
Минах за 2 години 80 000 км, ще ми кажеш ли кога да очаквам основния ремонт ? Тази или другата седмица?

и викаш турбото с чип на газ и няма проблеми за 80 000 км :mhihi:
караш кола с мотор измислен преди 13 години не си мисли че е върха на технологиите напротив М52 си гори и то доста в сравнение със съвремените двигатели

ами той си гори много и в сравнение с тогавашните мотори , а май няма големи промени от М50 , който е измислен преди 20 години .

Бате, оти говориш глупости... :dunno: :kuku:
1во... Аеродинамиката, зае*и, няма да коментирам :dunno:
2ро... Викаш с 50-60 на 3та няма да е много икономично, а на 5та с 60 хептен зле... Е айде обади ми тогава, оти У градО с 50 на 4та при равна газ, ми гори 5 :mhihi: :help:
Или сигурно незнам к'во и как карам, та за т'ва :dunno:
3то... Т'ва с М50-то па хептен незнам 'що го каза :mhihi: :dunno:
....
Тука стана ма-за-ло... Всеки си плямпа к'во му е на душа и к'во е чул-недочул :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от ///M Power » 05 Юни 2010, 8:49

dimithur написа:
Alexi написа:ми той и москвича на дядо ти е бил 60 коня и е горял 15 и ако му кажеш тогава че 150 коня кола може да гори 8 би ти се изсмял както ти сега ,но технологиите се развиват .. караш кола с мотор измислен преди 13 години не си мисли че е върха на технологиите напротив М52 си гори и то доста в сравнение със съвремените двигатели ...400 коня бензинова кола спокойно може да гори под 8 със 120 като се върти на под 2000 оборота почти без газ


Не че съм някакъв спец по двигателите с вътрешно горене, напротив, точно обратното е, обаче като изключим тая година , от която започнаха да се появяват малки турбинирани бензинови двигатели, за 13 години преди това, какво точно развитие са претърпяли бензиновите двигатели ? :dunno:


Директно впръскване , работа с бедни смеси ..... помагат доста за икономия :winky:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от Alexi » 05 Юни 2010, 10:12

uCnaHeTcA ти си поредния фен мислещ си че кара космически кораб .. разликата между М50 и М52 е много малка както в конструкцията така и в разхода - реално мотора ти е измислен преди 20 години пред 1990та когато излиза Е36 320 и си гори като за 20 годишен .. това е и една от причините да престанат да произвеждат толкова малък шестак - много гори за вървенето си ,конструктивно има нисък въртящ момент на ниски обороти и слаба еластичност - нещо което не се променя с двойните вануси особено .. тези неща обезсмислят всичките му плюсове даже за мен М52 е крачка назад спрямо М50 който поне може да се върти на доста височки обороти сток и диша много добре във високите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 1.01.2007
Местоположение: Стм РВ BG
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от devil_vas » 05 Юни 2010, 11:33

Alexi написа: това е и една от причините да престанат да произвеждат толкова малък шестак - много гори за вървенето си ,конструктивно има нисък въртящ момент на ниски обороти и слаба еластичност...

...и да го заменят с 2.0, но вече 4 цил, което е доста сполучлив ход по отношение на разхода.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от acho.rs » 05 Юни 2010, 13:50

Alexi написа:uCnaHeTcA ти си поредния фен мислещ си че кара космически кораб .. разликата между М50 и М52 е много малка както в конструкцията така и в разхода - реално мотора ти е измислен преди 20 години пред 1990та когато излиза Е36 320 и си гори като за 20 годишен .. това е и една от причините да престанат да произвеждат толкова малък шестак - много гори за вървенето си ,конструктивно има нисък въртящ момент на ниски обороти и слаба еластичност - нещо което не се променя с двойните вануси особено .. тези неща обезсмислят всичките му плюсове даже за мен М52 е крачка назад спрямо М50 който поне може да се върти на доста височки обороти сток и диша много добре във високите

Абе при него с 50 на 4та му гори 5 , ама сигурно на моторна спирачка :mhihi:
Директно впръскване , работа с бедни смеси ..... помагат доста за икономия :winky:

Не съм сигурен , че всички нови мотори на БМВ са с директно впръскване , за смесите е така . Също много съществен момент е самото впърскване на горивото - при новите дизелите на един такт "плюва" до 3-4 пъти , получава се по-пълно изгаряне и тн .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 6.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 90" Е30 316i
Мечтае да кара: Е30 3??

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от p0wEr » 05 Юни 2010, 14:13

Незнам ама имаме Лада 21110 1.6 16вентела :lol: колата мина 185 хил. км на метан и двигателя се отвори на 200 хил. за ревизия и му няма нищо :)
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили... :mhihi:
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...

Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от uCnaHeTcA » 05 Юни 2010, 16:41

:mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката

Мнение от ///M Power » 05 Юни 2010, 16:55

acho.rs написа:
Alexi написа:uCnaHeTcA ти си поредния фен мислещ си че кара космически кораб .. разликата между М50 и М52 е много малка както в конструкцията така и в разхода - реално мотора ти е измислен преди 20 години пред 1990та когато излиза Е36 320 и си гори като за 20 годишен .. това е и една от причините да престанат да произвеждат толкова малък шестак - много гори за вървенето си ,конструктивно има нисък въртящ момент на ниски обороти и слаба еластичност - нещо което не се променя с двойните вануси особено .. тези неща обезсмислят всичките му плюсове даже за мен М52 е крачка назад спрямо М50 който поне може да се върти на доста височки обороти сток и диша много добре във високите

Абе при него с 50 на 4та му гори 5 , ама сигурно на моторна спирачка :mhihi:
Директно впръскване , работа с бедни смеси ..... помагат доста за икономия :winky:

Не съм сигурен , че всички нови мотори на БМВ са с директно впръскване , за смесите е така . Също много съществен момент е самото впърскване на горивото - при новите дизелите на един такт "плюва" до 3-4 пъти , получава се по-пълно изгаряне и тн .


Говоря само за бензинките .... а моторите с тези технологии са - 3.0 турбото и 2.0 4 цил мотор от 1-чка и 3-ка
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: empar

Последни теми
Facebook