Бензин vs Газ или къде ми е сметката
Модератор: Общи модератори
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
uCnaHeTcA написа:steeN написа:ето ви още нещо за размисъл. 335i с тунинг на dinan (400 коня) 8/100 среден разход на круз контрол на 120 км/ч.
газта може да е подходяща в краткосрочен план, но не е решението за в бъдеще. още 10на години и тези технологии ще станат масови...
Как да стане, след като на мен (е46 320 бензин) ми даде около 8.5-8.7 извънградско и то по борд![]()
Вярно, че един-два пъти стигах 140-150, но имах и отсечки с 50-60, като например в села и т.н.
ми той и москвича на дядо ти е бил 60 коня и е горял 15 и ако му кажеш тогава че 150 коня кола може да гори 8 би ти се изсмял както ти сега ,но технологиите се развиват .. караш кола с мотор измислен преди 13 години не си мисли че е върха на технологиите напротив М52 си гори и то доста в сравнение със съвремените двигатели ...400 коня бензинова кола спокойно може да гори под 8 със 120 като се върти на под 2000 оборота почти без газ
Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
Alexi написа:shpeki написа:Alexi написа:павката написа:виждал съм два разходомера един до друг разглобени.единият работил в германия доста години,другия в бг около година.немския светеше от чистота,нашия се вижда на снимките
между другото с бензина и нафтата не стоят така нещата като при газта .. много по чисти са и разходомерите им вътре са като нови .. вече като октан/цетан дали отговарят Божа работа но нямат вода и такива примеси като на снимката .. там контрола е по строг ,лесно се взимат проби а глобите са големи
Е колега да говориш такива неща ми се струва доста несериозно. То с какви ли неща не мешат нафтата в България - то не бяха парцали, разни трансформаторни масла и не знам си какво още. В сравнение с нафтата газта е доооста по чиста. Ако някога си сменяш горивния филтър, вземи го отвори да видиш какво има в него. Ще останеш изненадан.![]()
младеж аз отварям горивоколонки да ремонтирам ,не горивни филтрии това го правя вече 10 години ,та имам малко хабер
ако снимките са ти малко да ти кача още
по насрано гориво от газта в БГ няма ,не знам колите които се движат на газ как изкарват толкова ...
Добре младеж. Ще ми обясниш ли тогава как в филтрите ми на газовата няма боклуци ? А и може малко да разясниш как си установил, че газта е "насрано" гориво, може би някакви лабораторни тестове ?
Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
acho.rs написа:с мощни инвестиции в основни ремонти
Минах за 2 години 80 000 км, ще ми кажеш ли кога да очаквам основния ремонт ? Тази или другата седмица?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
Аз със яйцето имам 300 000
така че ще има да го почакаш.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
uCnaHeTcA написа:steeN написа:ето ви още нещо за размисъл. 335i с тунинг на dinan (400 коня) 8/100 среден разход на круз контрол на 120 км/ч.
газта може да е подходяща в краткосрочен план, но не е решението за в бъдеще. още 10на години и тези технологии ще станат масови...
Как да стане, след като на мен (е46 320 бензин) ми даде около 8.5-8.7 извънградско и то по борд![]()
Вярно, че един-два пъти стигах 140-150, но имах и отсечки с 50-60, като например в села и т.н.
Да го кажем на по-прост език от колегата в тунинг форума . Е92 е със по-добра аеродинамика от Е46 , но по-важно е че има 400 НМ при 1200 оборота а Е46 320и има 190 НМ при 3500 оборота - тва май е достатъчно.
Градско ако караш с 50-60 на 3та , няма да ти е много икономично а на 5та с 60 , хептем зле (защото си безкрайно далеч от оптималните обороти), в същото време Е92 стига максимума на тягата си при 1200 оборота и спокойно си кара с 50 на 6та

Минах за 2 години 80 000 км, ще ми кажеш ли кога да очаквам основния ремонт ? Тази или другата седмица?
и викаш турбото с чип на газ и няма проблеми за 80 000 км

караш кола с мотор измислен преди 13 години не си мисли че е върха на технологиите напротив М52 си гори и то доста в сравнение със съвремените двигатели
ами той си гори много и в сравнение с тогавашните мотори , а май няма големи промени от М50 , който е измислен преди 20 години .
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
shpeki написа:...
ти чете ли изобщо кво писах назад ? ама той чукча не читател ,чукча писател !
нямаш боклуци по филтъра защото колонката има филтри .. това не променя факта че боклуците са много много повече от на бензин/дизел .. и да ,състава не е както трябва
Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
Alexi написа:ми той и москвича на дядо ти е бил 60 коня и е горял 15 и ако му кажеш тогава че 150 коня кола може да гори 8 би ти се изсмял както ти сега ,но технологиите се развиват .. караш кола с мотор измислен преди 13 години не си мисли че е върха на технологиите напротив М52 си гори и то доста в сравнение със съвремените двигатели ...400 коня бензинова кола спокойно може да гори под 8 със 120 като се върти на под 2000 оборота почти без газ
Не че съм някакъв спец по двигателите с вътрешно горене, напротив, точно обратното е, обаче като изключим тая година , от която започнаха да се появяват малки турбинирани бензинови двигатели, за 13 години преди това, какво точно развитие са претърпяли бензиновите двигатели ?

Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
acho.rs написа:uCnaHeTcA написа:steeN написа:ето ви още нещо за размисъл. 335i с тунинг на dinan (400 коня) 8/100 среден разход на круз контрол на 120 км/ч.
газта може да е подходяща в краткосрочен план, но не е решението за в бъдеще. още 10на години и тези технологии ще станат масови...
Как да стане, след като на мен (е46 320 бензин) ми даде около 8.5-8.7 извънградско и то по борд![]()
Вярно, че един-два пъти стигах 140-150, но имах и отсечки с 50-60, като например в села и т.н.
Да го кажем на по-прост език от колегата в тунинг форума . Е92 е със по-добра аеродинамика от Е46 , но по-важно е че има 400 НМ при 1200 оборота а Е46 320и има 190 НМ при 3500 оборота - тва май е достатъчно.
Градско ако караш с 50-60 на 3та , няма да ти е много икономично а на 5та с 60 , хептем зле (защото си безкрайно далеч от оптималните обороти), в същото време Е92 стига максимума на тягата си при 1200 оборота и спокойно си кара с 50 на 6таМинах за 2 години 80 000 км, ще ми кажеш ли кога да очаквам основния ремонт ? Тази или другата седмица?
и викаш турбото с чип на газ и няма проблеми за 80 000 кмкараш кола с мотор измислен преди 13 години не си мисли че е върха на технологиите напротив М52 си гори и то доста в сравнение със съвремените двигатели
ами той си гори много и в сравнение с тогавашните мотори , а май няма големи промени от М50 , който е измислен преди 20 години .
Бате, оти говориш глупости...


1во... Аеродинамиката, зае*и, няма да коментирам

2ро... Викаш с 50-60 на 3та няма да е много икономично, а на 5та с 60 хептен зле... Е айде обади ми тогава, оти У градО с 50 на 4та при равна газ, ми гори 5


Или сигурно незнам к'во и как карам, та за т'ва

3то... Т'ва с М50-то па хептен незнам 'що го каза


....
Тука стана ма-за-ло... Всеки си плямпа к'во му е на душа и к'во е чул-недочул

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
dimithur написа:Alexi написа:ми той и москвича на дядо ти е бил 60 коня и е горял 15 и ако му кажеш тогава че 150 коня кола може да гори 8 би ти се изсмял както ти сега ,но технологиите се развиват .. караш кола с мотор измислен преди 13 години не си мисли че е върха на технологиите напротив М52 си гори и то доста в сравнение със съвремените двигатели ...400 коня бензинова кола спокойно може да гори под 8 със 120 като се върти на под 2000 оборота почти без газ
Не че съм някакъв спец по двигателите с вътрешно горене, напротив, точно обратното е, обаче като изключим тая година , от която започнаха да се появяват малки турбинирани бензинови двигатели, за 13 години преди това, какво точно развитие са претърпяли бензиновите двигатели ?
Директно впръскване , работа с бедни смеси ..... помагат доста за икономия

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
uCnaHeTcA ти си поредния фен мислещ си че кара космически кораб .. разликата между М50 и М52 е много малка както в конструкцията така и в разхода - реално мотора ти е измислен преди 20 години пред 1990та когато излиза Е36 320 и си гори като за 20 годишен .. това е и една от причините да престанат да произвеждат толкова малък шестак - много гори за вървенето си ,конструктивно има нисък въртящ момент на ниски обороти и слаба еластичност - нещо което не се променя с двойните вануси особено .. тези неща обезсмислят всичките му плюсове даже за мен М52 е крачка назад спрямо М50 който поне може да се върти на доста височки обороти сток и диша много добре във високите
- devil_vas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 1.01.2007
- Местоположение: Стм РВ BG
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp
Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
Alexi написа: това е и една от причините да престанат да произвеждат толкова малък шестак - много гори за вървенето си ,конструктивно има нисък въртящ момент на ниски обороти и слаба еластичност...
...и да го заменят с 2.0, но вече 4 цил, което е доста сполучлив ход по отношение на разхода.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
Alexi написа:uCnaHeTcA ти си поредния фен мислещ си че кара космически кораб .. разликата между М50 и М52 е много малка както в конструкцията така и в разхода - реално мотора ти е измислен преди 20 години пред 1990та когато излиза Е36 320 и си гори като за 20 годишен .. това е и една от причините да престанат да произвеждат толкова малък шестак - много гори за вървенето си ,конструктивно има нисък въртящ момент на ниски обороти и слаба еластичност - нещо което не се променя с двойните вануси особено .. тези неща обезсмислят всичките му плюсове даже за мен М52 е крачка назад спрямо М50 който поне може да се върти на доста височки обороти сток и диша много добре във високите
Абе при него с 50 на 4та му гори 5 , ама сигурно на моторна спирачка

Директно впръскване , работа с бедни смеси ..... помагат доста за икономия
Не съм сигурен , че всички нови мотори на БМВ са с директно впръскване , за смесите е така . Също много съществен момент е самото впърскване на горивото - при новите дизелите на един такт "плюва" до 3-4 пъти , получава се по-пълно изгаряне и тн .
- p0wEr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 90" Е30 316i
- Мечтае да кара: Е30 3??
Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
Незнам ама имаме Лада 21110 1.6 16вентела
колата мина 185 хил. км на метан и двигателя се отвори на 200 хил. за ревизия и му няма нищо 


Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...

Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Бензин vs Газ или къде ми е сметката
acho.rs написа:Alexi написа:uCnaHeTcA ти си поредния фен мислещ си че кара космически кораб .. разликата между М50 и М52 е много малка както в конструкцията така и в разхода - реално мотора ти е измислен преди 20 години пред 1990та когато излиза Е36 320 и си гори като за 20 годишен .. това е и една от причините да престанат да произвеждат толкова малък шестак - много гори за вървенето си ,конструктивно има нисък въртящ момент на ниски обороти и слаба еластичност - нещо което не се променя с двойните вануси особено .. тези неща обезсмислят всичките му плюсове даже за мен М52 е крачка назад спрямо М50 който поне може да се върти на доста височки обороти сток и диша много добре във високите
Абе при него с 50 на 4та му гори 5 , ама сигурно на моторна спирачка
Директно впръскване , работа с бедни смеси ..... помагат доста за икономия
Не съм сигурен , че всички нови мотори на БМВ са с директно впръскване , за смесите е така . Също много съществен момент е самото впърскване на горивото - при новите дизелите на един такт "плюва" до 3-4 пъти , получава се по-пълно изгаряне и тн .
Говоря само за бензинките .... а моторите с тези технологии са - 3.0 турбото и 2.0 4 цил мотор от 1-чка и 3-ка
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: empar