Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1656
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Явно твоето е повече проект, отколкото реставрация или както е модерно сега да казват 'restomod' !
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:Явно твоето е повече проект, отколкото реставрация или както е модерно сега да казват 'restomod' !
Нещо такова излиза. Добавям си мои мотиви където ми харесва. Но гледам да не се отдалечавам много от оригиналния вид.
Кроки, с 4 скорости ще е. Оригинално е с 3, но до колкото ми е известно, при моделите със заводски 4 скорости последната предавка е със същото предавателно число като моята последна предавка. Тоест трета при тройките и четвърта при четворките е една и съща. Разликата е в това, че втората предавка на тройките е разцепена на втора и трета при четворките, за да са по-пъргави на пресечен терен. Поне така знам. Докато моята последна предавка е с различно предавателно число и би трябвало доста да разтовари откъм обороти.
Иначе мислех дали да слагам кита с 5 скорости, но реших, че няма да има чак толкова сила, че да му е нужна и пета.

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
Даа, твоето си е проект, не бързай и не съжалявай за изминалото време, ще стане, ние ще гледаме как напредваш.
И аз нямам спомен, да съм виждал Симсон, с оборотомер, НО тези с високите кормила, последните ендуро, дали не бяха...?!
Поздравления! Верно е красавица, това актуалната Веспа ли е в момента? Кой ще я кара, ти или някоя съвременничка на София Лорен, например?!

И аз нямам спомен, да съм виждал Симсон, с оборотомер, НО тези с високите кормила, последните ендуро, дали не бяха...?!
yordanovdir написа:
Те ви една италианска красавица.
Поздравления! Верно е красавица, това актуалната Веспа ли е в момента? Кой ще я кара, ти или някоя съвременничка на София Лорен, например?!

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- yordanovdir
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 10.01.2013
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
.[/quote]
Поздравления! Верно е красавица, това актуалната Веспа ли е в момента? Кой ще я кара, ти или някоя съвременничка на София Лорен, например?!
[/quote]
А, аз съм на японски музикален инструмент(все по-рядко).Веспата просто я снимах, че много ми хареса.
Поздравления! Верно е красавица, това актуалната Веспа ли е в момента? Кой ще я кара, ти или някоя съвременничка на София Лорен, например?!

А, аз съм на японски музикален инструмент(все по-рядко).Веспата просто я снимах, че много ми хареса.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4187
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Мотористите във форума!
drifty написа:..
Мерси за инфото.

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Мотористите във форума!
Le Transporteur написа:Мислих си го това, голямото верно е стабилно на пътя, отделно скоростта, с която може да изтегли, богатото оборудване с нови технологии и т.н.
аз като чуя "богато оборудване" и те го те

шегата настрана- не залитайте по технологиите по моторите - единствената която има смисъл е абс на предното колело. другото са превземки. ако не бяха целия свят щеше да кара само хонди голд уйнг или просто щеше да се качи на автомобили.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Абе аз съм много привържаник на различните нови технологии, които ги има на съвременните мотори.
От една страна е леко путкинско, защото едва ли не всеки може да се качи и да раздава яката газ в условия на много по-висока безопасност, отколкото със стар мотор.
Но от друга може да спаси и доста опитен карач от някое нелепо падане.
Аз разбира се не съм нито опитен, нито голям карач, но ми се случи миналото лято на остър десен завой (изхода от Цариградското към Малинов) докато взимам завоя показно с максималния наклон, който успях да докарам да вкарам една предавка надолу, вместо нагоре в самия край на завоя, преди мотора да е напълно изправен. Просто премествайки крака към ръчката за скоростите неволно я бутнах надолу.
Единственото, което се случи беше леко заиграване в задната гума буквално за стотни от секундата и мотора се изправи. Плюх си в пазвата и продължих. Ако ги нямаше всичките тия системи, щеше да ми хвърли такъв къч, че сигурно щях да излетя от моста.
От една страна е леко путкинско, защото едва ли не всеки може да се качи и да раздава яката газ в условия на много по-висока безопасност, отколкото със стар мотор.
Но от друга може да спаси и доста опитен карач от някое нелепо падане.
Аз разбира се не съм нито опитен, нито голям карач, но ми се случи миналото лято на остър десен завой (изхода от Цариградското към Малинов) докато взимам завоя показно с максималния наклон, който успях да докарам да вкарам една предавка надолу, вместо нагоре в самия край на завоя, преди мотора да е напълно изправен. Просто премествайки крака към ръчката за скоростите неволно я бутнах надолу.
Единственото, което се случи беше леко заиграване в задната гума буквално за стотни от секундата и мотора се изправи. Плюх си в пазвата и продължих. Ако ги нямаше всичките тия системи, щеше да ми хвърли такъв къч, че сигурно щях да излетя от моста.
Re: Мотористите във форума!
Аз като че ли съм на мнението на alx
АБС да обаче всичко останало си е излишно усложняване. Има и друго че повечето мотористи включително и аз обичаме да си поддържаме сами машините, но по подобие на колите ги направиха мега неремонтопригодни само и само да се принудиш да ходиш в сервиз за най-малката простотия. На една стойка да го запалиш да му завъртиш гумата и ше ти насвяткат сто лампи, трябва да ходиш с компютър да ти трият грешките 


- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Le Transporteur написа:Даа, твоето си е проект, не бързай и не съжалявай за изминалото време, ще стане, ние ще гледаме как напредваш.![]()
И аз нямам спомен, да съм виждал Симсон, с оборотомер, НО тези с високите кормила, последните ендуро, дали не бяха...?!
Ендуротата също имат само километраж, поне масово.
Иначе си е проект, да, голяма краста е, ама на моменти писва, уж малък мотор, ама работата е много.
Кроки, мога да допълня, то по тоя двигател бая неща се случиха - за да влезе 70цц цилиндъра картерите бяха фрезовани (в Пловдив), че иначе не влиза




- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
drifty написа:Но искрено се надявам да се стрялка доста прилично когато е готов.
Само дано не си 1.80м+ , че ще изглеждаш така на него:


- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Хахахаха, не, нисък съм, затова и оглеждам и малките чопъри, идеални са ми по размер. Бях се зарибил за бенве като твоето, но ми се стори, че ще ми е доста високо за новобранка. 


- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1656
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Напротив, модела е с една от най-ниските седалки за този тип мотори!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4187
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Мотористите във форума!
Освен да направим една среща да ти покажа моето бмв как ще ти е на височина? :} и да разгледам симсонката 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Ако направите пишете кога и къде.
Бах го и КТМ-а, напраих му вече 2К км, карах го и извън града. За в града определено е топ отвсякъде, за извън не толкова
Оня ден на някъв супер лигав или гладък асфалт нема тръгване бах неговата мама на 1-ва върти, на 2-ра върти, чак на 3-та спря. С нетърпение си чакам късите лостове, че не искам да режа моите а съединителя направо ми разказа играта на безименния пръст, че се научих да го дърпам с 1-2 пръста само.
Определено завоите не са моята сила, голям кеф ми беше в планината да карам ама си ме е страх да лягам, демек съм класически разходкаджия. Даже на места бая се "изсилих" за мен си а после гледам мръсното по гумата на 1-2 пръста от края

Бах го и КТМ-а, напраих му вече 2К км, карах го и извън града. За в града определено е топ отвсякъде, за извън не толкова

Определено завоите не са моята сила, голям кеф ми беше в планината да карам ама си ме е страх да лягам, демек съм класически разходкаджия. Даже на места бая се "изсилих" за мен си а после гледам мръсното по гумата на 1-2 пръста от края


The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Вземи си регулируеми лостчета, а не къси. Късите изглеждат готино, но са далеч по-неудобни и неинформативни от нормалните. Особено за спирачката.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани