Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Дава ти парите колкото струва и да прави каквото иска.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Мотористите във форума!
От познати съм чул, че преди да кара парите в теб, от там на сетне да покара, не е лошо да видиш дали наистина има категория да го кара.ivanski_2 написа:Понеже другия месец ще пускам мотора в мобиле, въпроса ми е как се продава мотор, в смисъл идва някой гледа го и иска да го покара, а ако падне или си тръгне директно с мотора, какъв е процеса![]()
Аз като го купувах беше от роднина(далечен) и не е имало съмнение за такива неща, майстора ми покара 2-3 минути и го взех и така, та затова нямам идея как става цялото нещо .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Мотористите във форума!
drifty написа:Kroki написа:карай си симсоня
Ако някой ден го сглобя.. Последно съм го карал 2013та
Това "скутерче" също би ми вършило работа, реално, Слатаник. Интересна концепция за полу автомат.
Това е перфектният градски матор.Стига да ти е ок на размери.
Харчи нищо буквално.Има си скорости.
Удобно е за товарене.
Абе за работа се е утрепало.
Само цената ме спира да си задомя едно... и размера ми върху него де...

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Мотор се продава така, както и кола. Преценяш човека.., не кара мотора с документите в него и т.н. Ако падне с него, директно го купува и така!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Мен ме пита сега човека имам ли книжка, викам да. Ето ти документите, карай където искаш.
Кроки, честно казано не виждам смисъл за А, за А2 има достатъчно мощни мотори, ако се гони законовия максимум.
Кроки, честно казано не виждам смисъл за А, за А2 има достатъчно мощни мотори, ако се гони законовия максимум.

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4190
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Мотористите във форума!
Нямам представа как са ценово, но винаги бих избрал да карам нещо 1 път, а не да си играя и губя времето.. Така и беше едно време, веднага след B-то изкарах А и се явих директно на изпит, без листовки.
Приеми факта че след 5 години ти писне и искаш чопър, който е 1200кубика и 60 коня. Няма ли да ти е тъпо?
Приеми факта че след 5 години ти писне и искаш чопър, който е 1200кубика и 60 коня. Няма ли да ти е тъпо?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Мотористите във форума!
Аааа чопър се взима поне 1700 кубика и 100 коня, че инак после пак ще го сменяш... така от. опит.



- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Може и да не е чак толкова, но... което си го иска, то си го сака!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Въпрос към запознатите. Уж четох, ама малко съм объркан на кое в чужбина викат exhaust gurgling и backfire.
Въпроса ми е - КТМ-а "гърми" като сменям скорости нагоре с шифтъра а когато върна газта на скорост пука леко и неритмично. Понякога пука по 5-6-7 пъти, понякога нито веднъж. Уж доколкото разбирам е безвредно и нормално поведение т.е. gurgling, но наистина ли е така? На мен много ми харесва, но не знам дали е нормално/безопасно за мотора.
Въпроса ми е - КТМ-а "гърми" като сменям скорости нагоре с шифтъра а когато върна газта на скорост пука леко и неритмично. Понякога пука по 5-6-7 пъти, понякога нито веднъж. Уж доколкото разбирам е безвредно и нормално поведение т.е. gurgling, но наистина ли е така? На мен много ми харесва, но не знам дали е нормално/безопасно за мотора.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Мотористите във форума!
Spit-Fire написа:От първо лице ти казвам, че нема да стане работата. Ако се върнеш назад по темата ще четеш същите разсъждения и от менИ все пак не ми се доверявай напълно, но дори и с моите 370 кубика и 45 коня, оня ден ходих тука до село Труд дето е на 5 километра и ми са еба мамата. Тегава работа си е да поддържаш над 90-100, хеле пък да ускоряваш както би очаквал от "мотор", а на 125-чката максималната и скорост е около 100. Аз лично ако започна да имам мерак да излизам от града ще се наложи да се разделя с Дюк-а, това вече ми е ясно и без да ми го каже някой друг. Ама за града май наистина няма по-перфектна машина.
Аз първата година с моя дюк пътувах предимно извън града. Основно Кулата, Драгоман, Кюстендил и понякога Монтана.
Закрепвам си го на 140 и си карам. Уморително е, щото е малък и много вибрира, но става.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
drifty написа:честно казано и някоя 125ка ще ми е напълно достатъчна...
Не съм сигурен, дали аз съм повреден или повечето са като мен, но...
На 12-13 години започнах да карам балкан 50. Беше интересно в началото докато се науча, а и по кривите селски улички 3 скорости и 2 коня стигаха да носят 50 кила дете. Но при първото излизане на асфалта извън селото разбрах, че нещо не му стига на това моторче. Тогава един приятел имаше минск 125. Тогава си виках "ее тва ще е добра машина вече, хем повече коне, хем има и четвърта скорост, вдига 80-90км/ч, ще ми стигне". Почнах да карам и такъв мотор, и той ми умаля за седмица или месец.
След него почнах да точа лиги по друг мотор, който съм видял от познат - мз 251. Пак си виках "ее тва е голям мотор вече, има и 5-та скорост, вдига 140, не ми трябва повече" ... и той омръзна.

Сега да не бързам да казвам нищо за бмвто, щото го карам от няма и месец, но усещам на къде вървят нещата и как ще търся нещо към стоте коня при първи свободни финанси.

Spit-Fire написа:От първо лице ти казвам, че нема да стане работата. Ако се върнеш назад по темата ще четеш същите разсъждения и от менИ все пак не ми се доверявай напълно, но дори и с моите 370 кубика и 45 коня, оня ден ходих тука до село Труд дето е на 5 километра и ми са еба мамата. Тегава работа си е да поддържаш над 90-100, хеле пък да ускоряваш както би очаквал от "мотор", а на 125-чката максималната и скорост е около 100. Аз лично ако започна да имам мерак да излизам от града ще се наложи да се разделя с Дюк-а, това вече ми е ясно и без да ми го каже някой друг.
Казах ли ти да взимаш направо 600 и тея 300-грамовите да ги оставиш на децата?

Иначе категорията не е чак такъв проблем. Редовно ровя мобилето и има много хубави мотори регистрирани за А2. Монстър 696, априлия шивър, бмвта ф800р и ф900р , ф800гс , всякакви съм виждал.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Те, ако са регисрирани за А2, са и с намалена мощност, което няма да го устройва... А ти не трябва да чакаш 'събитието' "свободни финанси", а да направиш два сезона с този мотор и поне 20хил.км. Така ще придобиеш навици и техники, които няма как да дойдат по друг начин! Тогава вече търси и взимай каквото решиш!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Мотористите във форума!
:Dbum_bum написа:Spit-Fire написа:От първо лице ти казвам, че нема да стане работата. Ако се върнеш назад по темата ще четеш същите разсъждения и от менИ все пак не ми се доверявай напълно, но дори и с моите 370 кубика и 45 коня, оня ден ходих тука до село Труд дето е на 5 километра и ми са еба мамата. Тегава работа си е да поддържаш над 90-100, хеле пък да ускоряваш както би очаквал от "мотор", а на 125-чката максималната и скорост е около 100. Аз лично ако започна да имам мерак да излизам от града ще се наложи да се разделя с Дюк-а, това вече ми е ясно и без да ми го каже някой друг. Ама за града май наистина няма по-перфектна машина.
Аз първата година с моя дюк пътувах предимно извън града. Основно Кулата, Драгоман, Кюстендил и понякога Монтана.
Закрепвам си го на 140 и си карам. Уморително е, щото е малък и много вибрира, но става.
Вземи бмв то сами за час на магистралата , после вибрацията от Дюка ще ти се стори че е изчезнала

Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
Преди години, като сглобих АВО-то, сядам и тръгвам, първите ми мисли бяха - "Бах, това не може да се кара, нещо не е в ред. ще го събирам по пътя.." После като почетох, че и при "новите" мотори, с малко на брой цилиндри, вибрацията си е още там и се успокоих и се разочаровах, едновременно.
По спомен, в една от старите книги се говореше, че баланса не може да се направи на 100%, изхождайки от динамичните сили, които възникват при работа на ДВГ-то, възвратно-постъпателно движение на буталото и въртеливото на вала. Мисля, че се говореше за 40% баланс, като норма. Вярвам, че Jordana има какво да ни каже по темата.
.
По спомен, в една от старите книги се говореше, че баланса не може да се направи на 100%, изхождайки от динамичните сили, които възникват при работа на ДВГ-то, възвратно-постъпателно движение на буталото и въртеливото на вала. Мисля, че се говореше за 40% баланс, като норма. Вярвам, че Jordana има какво да ни каже по темата.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:Те, ако са регисрирани за А2, са и с намалена мощност, което няма да го устройва... А ти не трябва да чакаш 'събитието' "свободни финанси", а да направиш два сезона с този мотор и поне 20хил.км. Така ще придобиеш навици и техники, които няма как да дойдат по друг начин! Тогава вече търси и взимай каквото решиш!
20х.км. няма как да направя на тоя мотор. Мисля че на никакъв мотор всъщност не бих ги направил.
Карам предимно на къси разстояния и доста "офроуд" по каруцарски пътища. Там километри не се трупат, само на първа и понякога втора. Интересно ми е, доста по-технично и повече умения се изискват и трупат от това каране, отколкото да хвана асфалта на 5-та/6-та и да не слизам три часа. На дълги разстояния предпочитам да си запаля колата и да си лежа в рекарото на климатик и да слушам песнички, а не да ме брули вятъра със 120 и да ме болят коленете като сляза.

А бмв-то се справя изненадващо добре засега с мъченията които му прилагам. На 35 градуса на първа с часове по баирите очаквах да прегрее, но не съм имал никакви проблеми засега. Единствено трябва да му сменя предната гума, че тази е много гладка и много палаво ме занася по пръст, кал и пясък. Препоръчайте нещо 50:50, да отговаря на задната ми гума. И да купувам ли сега или и да чакам края на сезона, гумите намалят ли ги също като екипировката?
Le Transporteur написа:Преди години, като сглобих АВО-то, сядам и тръгвам, първите ми мисли бяха - "Бах, това не може да се кара, нещо не е в ред. ще го събирам по пътя.." После като почетох, че и при "новите" мотори, с малко на брой цилиндри, вибрацията си е още там и се успокоих и се разочаровах, едновременно.
По спомен, в една от старите книги се говореше, че баланса не може да се направи на 100%, изхождайки от динамичните сили, които възникват при работа на ДВГ-то, възвратно-постъпателно движение на буталото и въртеливото на вала. Мисля, че се говореше за 40% баланс, като норма. Вярвам, че Jordana има какво да ни каже по темата..
Aз и преди го казах, никакви вибрации не ме дразнят мен. Дали щото мотора ми е фейслифт на фейслифта с две свещи, модерен инжекцион и т.н., дали просто на мен не ми пука, не знам, но вибрациите не ги броя за проблем. Вятъра ми е голям проблем на мен, щото хем седалката ми е висока, хем слюдата ми е ниска и като карам по пътя с над 70 км/ч ме бие в цялото тяло. А и нямам екипировка де.

Пускам снимки от последната разходка, преди малко се прибрах.




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани