Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Модератор: Общи модератори
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Nickelback написа:zlatko_baretata написа:...
Ти сериозен ли си?
Е36-цата има едни 200 кила отгоре над Е30-ката... какво още сбъркано ти трябва?
Или че е Е36-цата е като компютърна игра що се отнася до управлението? Демек не усещаш какво се случва между волана и асфалта...
Че е пластмасова и скърца ужасно и като си затваряш джама, имаш чувството, че ще се пръсне във всеки момент, или ужасния салон и супер-насрания вейдър, в който седиш все едно в допотопен фотьол на Сакскобуртготски? За баналната визия (ужасно грозна), която не я различава от тойотка от нейното време, да говоря ли? Или за липсата на четири фара?
И не е това най-важното, а това че навремето беше "пичеловка", както е сега Е46 или Е90/92. Демек, харесвате коли, дето и шундите ги харесват...![]()
![]()
За килограмите е ясно. Сигурно има защо да е по-тежка, но както и да е. От това разбирам, че за тебе най-важното е хендлинга, пъргавостта и недотам комфорта. Оттък натам отпадат всякакви оплаквания за комфорта вътре. Демек си леко си противоречиш. За визията - всеки си има вкусНе искам да говорим за тези неща, не са ми интересни
![]()
Стигаме до най-важния въпрос - управлението, връзката човек машинаЕй тук ми е интересно на мен - какво и е сбъркано на Е36, а на Е30 е добре?
Гледал ли си геометрията на Е36 и кое не ти харесва, кое при Е30 е по-добре? На какво се дължи перфектния хендлинг на Е30?
Съвсем конкретни въпроси
Не е нужно аз да отговарям.
Погледни ДТМ-а по времето на Е30 и след това (а дори и в наше време) и сам ще си отговориш.
Иначе аз мога да изпиша един ферман, ама няма кой да го прочете, щото юзърчета като ДиЮВасилев винаги ще намерят достатъчно остроумия, пред които дори и историята на моторния спорт бледнее. Или поне в този форум е така.
Последна промяна zlatko_baretata на 27 Юли 2013, 23:15, променена общо 1 път

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Златко бе, като толкова гледаш Е30 да го изкараш нещо ненадминато и вече оплю Е36-цата като неставаща кола, след това захапа Е46 и Е90, тогава си я сравнявай 30-ката с 1-цата. Там ще имаш сходни характеристики в килограмите, плюс същите габарити, но по-голямо вътрешно пространство, че и волана ти няма да е голям колкото на газка.
Носталгията и традициите са хубаво нещо, но именно те пречат да се премине към нещо по-добро. С преминаването от Е30 към Е36, просто тройката стана друг клас кола и 30-ката остана в миналото, до появата на 1-цата. Явно в началото на 90-те БМВ не са виждали смисъл от съществуването на кола като Е30.
Иначе по темата, която се измести доста, няма никакво значение колко ти струва колата и на колко години е. Други неща са далеееееееч по-важни.

Носталгията и традициите са хубаво нещо, но именно те пречат да се премине към нещо по-добро. С преминаването от Е30 към Е36, просто тройката стана друг клас кола и 30-ката остана в миналото, до появата на 1-цата. Явно в началото на 90-те БМВ не са виждали смисъл от съществуването на кола като Е30.
Иначе по темата, която се измести доста, няма никакво значение колко ти струва колата и на колко години е. Други неща са далеееееееч по-важни.

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
BMW Power ACM написа:Златко бе, като толкова гледаш Е30 да го изкараш нещо ненадминато и вече оплю Е36-цата като неставаща кола, след това захапа Е46 и Е90, тогава си я сравнявай 30-ката с 1-цата. Там ще имаш сходни характеристики в килограмите, плюс същите габарити, но по-голямо вътрешно пространство, че и волана ти няма да е голям колкото на газка.![]()
Носталгията и традициите са хубаво нещо, но именно те пречат да се премине към нещо по-добро. С преминаването от Е30 към Е36, просто тройката стана друг клас кола и 30-ката остана в миналото, до появата на 1-цата. Явно в началото на 90-те БМВ не са виждали смисъл от съществуването на кола като Е30.
Иначе по темата, която се измести доста, няма никакво значение колко ти струва колата и на колко години е. Други неща са далеееееееч по-важни.
Е30 е ненадминато (доказано) и винаги ще е така.
И до момента е така.
Иначе, малко извън темата, да изкарвам ли дъртата баба с М20Б25, приемам всичко до Е46 330i, включително.
За всички останали, след няколко месеца - пак Е30 баба. Нема да има М-ки, Е46, Е92, Е... не знам кво си, всичко ще реве, драги ентусиасти. И то от атмосферен мотор.


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:Nickelback написа:zlatko_baretata написа:...
Ти сериозен ли си?
Е36-цата има едни 200 кила отгоре над Е30-ката... какво още сбъркано ти трябва?
Или че е Е36-цата е като компютърна игра що се отнася до управлението? Демек не усещаш какво се случва между волана и асфалта...
Че е пластмасова и скърца ужасно и като си затваряш джама, имаш чувството, че ще се пръсне във всеки момент, или ужасния салон и супер-насрания вейдър, в който седиш все едно в допотопен фотьол на Сакскобуртготски? За баналната визия (ужасно грозна), която не я различава от тойотка от нейното време, да говоря ли? Или за липсата на четири фара?
И не е това най-важното, а това че навремето беше "пичеловка", както е сега Е46 или Е90/92. Демек, харесвате коли, дето и шундите ги харесват...![]()
![]()
За килограмите е ясно. Сигурно има защо да е по-тежка, но както и да е. От това разбирам, че за тебе най-важното е хендлинга, пъргавостта и недотам комфорта. Оттък натам отпадат всякакви оплаквания за комфорта вътре. Демек си леко си противоречиш. За визията - всеки си има вкусНе искам да говорим за тези неща, не са ми интересни
![]()
Стигаме до най-важния въпрос - управлението, връзката човек машинаЕй тук ми е интересно на мен - какво и е сбъркано на Е36, а на Е30 е добре?
Гледал ли си геометрията на Е36 и кое не ти харесва, кое при Е30 е по-добре? На какво се дължи перфектния хендлинг на Е30?
Съвсем конкретни въпроси
Не е нужно аз да отговарям.
Погледни ДТМ-а по времето на Е30 и след това (а дори и в наше време) и сам ще си отговориш.
Иначе аз мога да изпиша един ферман, ама няма кой да го прочете, щото юзърчета като ДиЮВасилев винаги ще намерят достатъчно остроумия, пред които дори и историята на моторния спорт бледнее. Или поне в този форум е така.
Златко, ти фермани си пишеш по принцип, бре човек


А аз очаквах да кажеш например, че видиш ли, Е30 още на чертожната дъска има по остър касър от Е36...

Такова ожесточено защитаване на модела според мен, трябва да е подплатено с неоспорими факти. Така мисля аз

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Не мога да те разбера... по-неоспорими факти от ДТМ има ли?
Кви чертежни дъски те гонят, бре, като при Е36, БМВ се отказват от ДТМ, че ги шляпат всички подред? И се връщат пак там чак след 10 години и как се връщат? С рекама на Е30.



Кви чертежни дъски те гонят, бре, като при Е36, БМВ се отказват от ДТМ, че ги шляпат всички подред? И се връщат пак там чак след 10 години и как се връщат? С рекама на Е30.

Последна промяна zlatko_baretata на 27 Юли 2013, 23:33, променена общо 2 пъти

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:Не мога да те разбера... по-неоспорими факти от ДТМ има ли?![]()
![]()
Златко ти ДТМ М3 ли караш или аз нещо се бъркам


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Nickelback написа:zlatko_baretata написа:Не мога да те разбера... по-неоспорими факти от ДТМ има ли?![]()
![]()
Златко ти ДТМ М3 ли караш или аз нещо се бъркамВъпроса е, че човек като се кълне в Господ трябва поне да е прочел Библията и поне да знае някоя притча, така си мисля аз поне
Ти почете ли какво ти написах или не?
Явно не си...
zlatko_baretata написа:Не мога да те разбера... по-неоспорими факти от ДТМ има ли?![]()
![]()
![]()
Кви чертежни дъски те гонят, бре, като при Е36, БМВ се отказват от ДТМ, че ги шляпат всички подред? И се връщат пак там чак след 10 години и как се връщат? С рекама на Е30.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:Nickelback написа:zlatko_baretata написа:Не мога да те разбера... по-неоспорими факти от ДТМ има ли?![]()
![]()
Златко ти ДТМ М3 ли караш или аз нещо се бъркамВъпроса е, че човек като се кълне в Господ трябва поне да е прочел Библията и поне да знае някоя притча, така си мисля аз поне
Ти почете ли какво ти написах или не?
Няма нужда


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Единствената съществена разлика между Е30 и Е36 е задното окачване. Естествено теглото и следата е различна, но това е което прави колата наистина "различна".
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
http://www.youtube.com/watch?v=fH3RZ9nmE1k
Няма какво повече да се каже...
Тука къде са пластмасите, срещу Е30?
Няма какво повече да се каже...
Тука къде са пластмасите, срещу Е30?


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
zlatko_baretata написа:Nickelback написа:zlatko_baretata написа:Няма как да обясниш на балерини какво е уличен бой.
И няма как да обясниш на фенове на полипропилена какво е истинска кола, еле па какво е Е30.
Не искам мнението ми да се приема като заяждане, ама ми е смешно да чета, за комфорта, надеждността, икономичността и тем подобни глупости, все едно говорим за японски, френски или хАмерикански чекии.
Това не са характеристики на едно истинско БМВ, то се отличава с други черти, като динамика, стабилност в завоя, адреналин от ускорението, ако щете и диващина и невъзможен контрол върху задницата... това е едно истинско БМВ! Всичко друго е аналог на френска, японска или хАмериканска чекия.
Дотука само общи, да не кажа, празни приказки... Оставам с впечатление, че бягаш от въпроса ми или бъркамГрамотен човек съм, ще те разбера, а също така уважавам чуждото мнение и не съм кон с капаци, търся факти
Какво (чисто технически) е грешно в концепцията на Е36, а при Е30 е добре? Също така за концепцията на кое говориш?
Ти сериозен ли си?
Е36-цата има едни 200 кила отгоре над Е30-ката... какво още сбъркано ти трябва?
Или че е Е36-цата е като компютърна игра що се отнася до управлението? Демек не усещаш какво се случва между волана и асфалта...
Че е пластмасова и скърца ужасно и като си затваряш джама, имаш чувството, че ще се пръсне във всеки момент, или ужасния салон и супер-насрания вейдър, в който седиш все едно в допотопен фотьол на Сакскобуртготски? За баналната визия (ужасно грозна), която не я различава от тойотка от нейното време, да говоря ли? Или за липсата на четири фара?
И не е това най-важното, а това че навремето беше "пичеловка", както е сега Е46 или Е90/92. Демек, харесвате коли, дето и шундите ги харесват...![]()
![]()
Не усещаш кво се случва между волана и асфалта?

Ела да те повоза на една къде не скърца, не тропа и не лопа, па после разправяй кое било скърцаща пластмаса. Също и не разбрах кой от всичките 20-30 салона е ужасен.
П.С в тия е30ки от ДТМ-а къде ги постваш дали има нещо общо като твоята в гаража освен тва, че и двете изглеждат по подобен начин.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
b00st написа:...
П.С в тия е30ки от ДТМ-а къде ги постваш дали има нещо общо като твоята в гаража освен тва, че и двете изглеждат по подобен начин.




- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Ми да, тука става въпрос за колите къде срещаме в ежедневието затва вместо ДТМ по-подходящото видео от youtube е това 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]