Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Гумите РънФлат и съответната липса на резервна гума. Не издържа и 50 километра и на репатрака 

Селото се оказа точно във града
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Е34(а може и други модели) - кормилен прът - гумено каре между двете части 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
W463 трябва да си дръпнеш коляното, за да си отвориш вратата от вътре 


- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
VesoPesa написа:Е34(а може и други модели) - кормилен прът - гумено каре между двете части
Aз кат някфа свекърва се обаждам на всеки пост, ама според мен така си е правилно ...
Предполагам няма смисъл да ти обяснявам за Фиестата и нейното "каре" на волана

Иначе, добре че беше темата

Преди малко идва една дама с едно Сузуки Джимни, и попита колко и струват ремъците, и викам супер - колата е тук, чакай да видя как е системата ... Може ли да отворите капака



И се сетих за жаБата ...



Иначе е добре от гледна точка на пребиваването на колата в Б-я ... Барем се озорят малко ...
Някой по нагоре спомена за дисковете и т.н. ... Е, моята недовършена олимпиада (както и много други), няма и винтче за фиксиране на диска към главината ... И като сваляш гумата, всичко се разчеква на ебем ти страна ...
Което ми напомня на АСК, и по-точно лоста му за у-ние на Роувър/Ягуар ... Ебати схемата, егати чекнененто !
Иначе ... Гениалната система на Бенц за двойно задвижване и внедряването и в S класа, модел 221 ... За по-лесно са прекарали предна дясна полуоска през картера на двигателното масло ... И има един лагер вътре, ама лекинко се разбива, и лекинко разбива и картера ... После лекинко маслото изчезва, и лекинко нов енджин


Или горенето на масло при по-новите дизелови двигатели, и като почне да го смуче и като развие едни 6000 оборота ... Каптивите били леко кекави от тази гледна точка !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ивчо написа:iv4o9999 написа:едно неимоверно малоумие за мен е въздушният филтър на е46 320д е тжа е мъка, разглабяш 1 милион неща, резервната гума компакта при мен пак е отдоло. иначе има такива колоритни неща като чета че направо падам. Да спомена най-нестандартните задни скорости на мерцедес 124 - до втора и москвич до 3та
Над втора скорост колега ! НАД ! Което ще рече че се повдига скоростният лост ! Москвич е до трета, след предоляването на едно съпротивление, на кола с 4 скорости, не знам какво ще търсиш пета !
И винаги ми е било толкова чудно - как волана ще е лек !? В смисъл върти се лесно и бързо, или без връзка с пътя !?
Никога до сега не съм имал проблеми с каквато и да е била система - механична,хидравлична,електро-хидравлична !
Как го въртите тоз волан, идея си нямам !
Абе адаш незнам какво разбираш над 2ра но на 190ткарта лоста се дига и се вкарва до втора от към тебе на някои 124 също

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BMW E46 318i 118кс. 1900кубика =118кс
голям данък малко коне поне да беше 1800кубика както предните модели. Всеки ме пита дизел значи 1900 кубика нее бевзин е ами как така. :F


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Next написа:BMW E46 318i 118кс. 1900кубика =118кс![]()
голям данък малко коне поне да беше 1800кубика както предните модели. Всеки ме пита дизел значи 1900 кубика нее бевзин е ами как така. :F
аман от инжинери

що се пънете толкова!

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Next написа:BMW E46 318i 118кс. 1900кубика =118кс![]()
голям данък малко коне поне да беше 1800кубика както предните модели. Всеки ме пита дизел значи 1900 кубика нее бевзин е ами как така. :F
Най-хубаво да бяха пуснали БМВ 70Кв , та да му плащаш 20 лева данък

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
корса Б 45 коня - 15лв данък 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Фиеста 1.1 50к. - данък = 6.85 лв 

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
vicho написа:корса Б 45 коня - 15лв данък
ти са ше видиш на 330д-то 15 лв


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ланчия Y 900 кубика- 1.50лв. 

.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
K_Ilkov написа:vicho написа:корса Б 45 коня - 15лв данък
ти са ше видиш на 330д-то 15 лв



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
В личната ми класация 1-во място си делят новата Фиеста и последната Корса:
Под малкото триъгълно прозорче пред предната врата се намира болт,които държи предния калник.До тоя болт няма достъп ако прозорчето си е на място,а джамчето е лепено,......познайте как се сменя преден калник
2-ро място:
Фолксваген Ню Бийтъл-предната и задната броня падат от колата заедно със предните(задните)калници
просто има 4 болта,дето се виждат само със зъболекарско огледалце,за развиване на място дума не може да става
3-то:
BMW Х5 и Х6:пластмасовите арки,дето окантват калника откъм колелото са закрепени с пластмасови нитове за еднократна употреба...т.е. махаш и после тичаш да си купиш нови
Под малкото триъгълно прозорче пред предната врата се намира болт,които държи предния калник.До тоя болт няма достъп ако прозорчето си е на място,а джамчето е лепено,......познайте как се сменя преден калник

2-ро място:
Фолксваген Ню Бийтъл-предната и задната броня падат от колата заедно със предните(задните)калници


3-то:
BMW Х5 и Х6:пластмасовите арки,дето окантват калника откъм колелото са закрепени с пластмасови нитове за еднократна употреба...т.е. махаш и после тичаш да си купиш нови

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
пежо партнер около 2000 година , ел.стъкла , климатик и забележете ел. огледало/само едно, дясното/ лявото си е механично да се спести от моторче, тъй като е близко до водача
п.п. така си е фабрично

п.п. така си е фабрично
6>4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани