Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:Дрифти, не си нисък, а просто не си свикнал да седиш на по-голям мотор! Аз съм 171см и не се качвам на високи ендура, но ако стъпвам поне с възглавничката на краката на пътя, не се притеснявам от височината на мотора...
Така де, ама ти имаш доста опит, аз .. хич :Д. Предпочитам да изкарам известно време на ниска машина, където мога да стъпвам стабилно с двата крака. Вече имам едно падане точно защото едвам стъпвах на земята от едно Сузуки, ако си купя такъв мотор, 100% ще го съборя някъде заради това, преди да свикна с него.
ildivvy написа:Останалите неща по този мотор също ти се струват така, защото нямаш особена база за сравнение. Спирачките му ти се струват добри, защото не го засилваш, а и е лек! Иначе... Меко окачване, което люлее при 70км/ч е меко и в завой, което е по-лошото... Жилата се регулират! Какво звънти - -не е ясно! При пробата с/без съединител чуваш касетата му, обикновено...
- Спирачките - да, абсолютно си прав. На фона на някоя по-сериозна машина едва ли стават за нещо, но на мен ми допаднаха докато карах.
- Моторът не се люлее, по-скоро подскача нагоре по неравности. На хубав асфалт се усещаше окей, но не успях да го позасиля, че да усетя нещата по-добре.
- Звънтенето и на мен ми е странно, но сякаш изчезва при стисната ръчка на съединителя. В движение не се чува мисля.
ildivvy написа:Свободната се нацелва, като посвикнеш с мотора! Обикновено ти трябва като спреш да я 'нацелиш'! Т.е. няма ситуация, при която да ти трябва при сваляне на скорости надоло... Това от стартера е едно-посочния лагер най-вероятно. Ако е той е крива работа...
Ами да, обаче в движение я нацелвам, на място - много трудно. Четох, че не малко екземпляри на тоя модел го имат тоя проблем, явно не е единичен случай. За паленето - докато го разтиквах насам натам и ръчках, го гасих и палих два пъти на място и не е имал проблеми. После ходихме със собственика до едно кафе, като един от моите пътници се качи при него на мотора и на паркинга при кафенето след бавно градско каране го направи тоя чакмак, но като излязохме след кафето си запали без проблем.
ildivvy написа:Явно не е била твоята машинка! Не искаш ли да погледнеш една Ямаха Дивершън 600 с куфари (могат да се свалят, естествено) от първото поколение 96г. ? Отговаря на изискванията ти - лек, нисък, опростен максимално, удобен, икономичен и т.н.
Машината ми допадна като модел, просто конкретния екземпляр не чак толкова, че да го отнеса на момента.
За тази Ямаха може да ми драснеш ЛС, имам едно аверче, дето мисли да кара А категория и ми беше пращал един много хубав XJ600, предполагам говориш за същия модел и като цяло се е насочил към такъв тип мотор. Аз не, пък и нямам категория, моята ме лимитира до 50к.с.

Re: Мотористите във форума!
Звънял му бил съединителя…. Не си чул на някое дебело Дукати как чу звъни кошницата- ако не беше толкова равномерно щеше да си помислиш че некви метални парчетии се въргалят вътре … 

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Мотористите във форума!
А едно време за кавазакитата беше приказката,че двигателя вътре мели нещо...

За първи нисък мотор много хвалеха сузуки св650.
Сега то си е до вкус,но...
Малък чопър според мен недей.Слабички са,със слабички спирачки и не на последно място не са леки.Т.е. и не вървят,а омръзват бързо.
Бюджета е важен да се знае колко е после можем да "хвърляме камъните" както казваше един колега...на къде да идеш..


За първи нисък мотор много хвалеха сузуки св650.
Сега то си е до вкус,но...
Малък чопър според мен недей.Слабички са,със слабички спирачки и не на последно място не са леки.Т.е. и не вървят,а омръзват бързо.
Бюджета е важен да се знае колко е после можем да "хвърляме камъните" както казваше един колега...на къде да идеш..

- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
И за това Сузуки трябва да карам пълното А.
Тая Хонда е 140-150кг, не знам, не е чак толкова тежка? Че ще умалее, вероятно, но на мен идеята ми е да се транспортирам основно, честно казано и някоя 125ка ще ми е напълно достатъчна за целта на упражнението - да ходя до работа, и по близките села до 20-30км в посока, но не съм попадал на нещо интересно.
Бюджет също не съм слагал, но не ми се дават повече от 3-4к. Не съм определял по-конкретно, щото не ми е наложително все още, но в близко бъдеще вероятно ще ми в нужен. За сега ако някой приятел спомене нещо, преглеждам информация за мотора и ако ми допадне, евентуално гледам. Но като цяло ми е по-важно да е максимално опростен мотор, за да не ми товари бюджета излишно. Не съм моторист (все още), трябва ми от т.А до т.Б .
Все едно да си купиш някой малък градски автомобил, нещо подобно като двуколесен еквивалент ми се върти в главата.

Тая Хонда е 140-150кг, не знам, не е чак толкова тежка? Че ще умалее, вероятно, но на мен идеята ми е да се транспортирам основно, честно казано и някоя 125ка ще ми е напълно достатъчна за целта на упражнението - да ходя до работа, и по близките села до 20-30км в посока, но не съм попадал на нещо интересно.
Бюджет също не съм слагал, но не ми се дават повече от 3-4к. Не съм определял по-конкретно, щото не ми е наложително все още, но в близко бъдеще вероятно ще ми в нужен. За сега ако някой приятел спомене нещо, преглеждам информация за мотора и ако ми допадне, евентуално гледам. Но като цяло ми е по-важно да е максимално опростен мотор, за да не ми товари бюджета излишно. Не съм моторист (все още), трябва ми от т.А до т.Б .
Все едно да си купиш някой малък градски автомобил, нещо подобно като двуколесен еквивалент ми се върти в главата.

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4190
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Мотористите във форума!
карай си симсоня 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Kroki написа:карай си симсоня
Ако някой ден го сглобя.. Последно съм го карал 2013та

Това "скутерче" също би ми вършило работа, реално, Слатаник. Интересна концепция за полу автомат.

- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Мотористите във форума!
Aз при тези условия бих се замислил за скутер наистина 

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
drifty написа:честно казано и някоя 125ка ще ми е напълно достатъчна за целта на упражнението - да ходя до работа, и по близките села до 20-30км в посока, но не съм попадал на нещо интересно.
От първо лице ти казвам, че нема да стане работата. Ако се върнеш назад по темата ще четеш същите разсъждения и от мен

Виж Кавазаки Вулкан ако не си - има регистрирани за А2, даже един комшия такова и на живо изглежда много компактно, ниско и леко.
https://www.motorcyclespecs.co.za/model ... lassic.htm
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
alx написа:Звънял му бил съединителя…. Не си чул на някое дебело Дукати как му звъни кошницата- ако не беше толкова равномерно щеше да си помислиш че некви метални парчетии се въргалят вътре …
Моето нали е такова... Според мен, звука е всичко друго, но не и равномерен

За всичко вдигащо над 50км/ч се иска А-категория, така, че от нея не може да се 'избяга'!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Точно на такова Кавазаки се качих и много ми хареса усещането, но не съм го карал. Съседа домъкна такова преди седмица-две. Трябва да го изврънкам да го покарам и него. Между другото, тежи доста повече от Хондата, но се усещаше по-леко на място.
Категория имам А2, та съм "лимитиран" до 35 киловата мощност.
Категория имам А2, та съм "лимитиран" до 35 киловата мощност.

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4190
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Мотористите във форума!
Е запиши А... да не те спират некви формални документи
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Предполагам, че с бюджет за мотор 3-4К едва ли на колегата ще му се дават 600+ лева за курс и кетапи. Аз изкарах А просто за да не давам два пъти пари, ако нещо. Иначе си се бях засилил да си карам А2.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Мотористите във форума!
Понеже другия месец ще пускам мотора в мобиле, въпроса ми е как се продава мотор, в смисъл идва някой гледа го и иска да го покара, а ако падне или си тръгне директно с мотора, какъв е процеса
Аз като го купувах беше от роднина(далечен) и не е имало съмнение за такива неща, майстора ми покара 2-3 минути и го взех и така, та затова нямам идея как става цялото нещо .

Аз като го купувах беше от роднина(далечен) и не е имало съмнение за такива неща, майстора ми покара 2-3 минути и го взех и така, та затова нямам идея как става цялото нещо .
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани