Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Задната седалка е идеална за носене на багаж, но варианта за мрежи не е удачен! Търси нещо друго - въжета, колани и т.н. Аз бях малко краен по едно време, но...нямаше друг начин:
Говоря за червената ЦБР-ка на заден план...
Говоря за червената ЦБР-ка на заден план...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна ildivvy на 19 Авг 2023, 11:23, променена общо 2 пъти
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:Задната седалка е идеална за носене на багаж, но варианта за мрежи не е удачен! Търси нещо друго - въжета, колани и т.н. Аз бях малко краен по едно време, но...нямаше друг начин:
Много готина снимка!
Сигурно ми има нещо, но ГС-ите ми изглеждат като най-красивите мотори. Още преди да купя моя.

А хората масово викат че са грозни, не знам защо???
Този задния синичкия какъв модел е точно?
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Синия е на един турчин, както и този, който е в най-ляво на снимката. Модела е от 'малките GS-и' с редови, дву-цилиндрови двигатели по 800сс. Мисля , че се води F700GS , когато е с лети джанти и F800GS, когато е със спици. Снимката е от ферибота на р.Дунав тръгващ за Бекет. Идеята ми беше да покажа 'решението' ми за багаж на цбр-ката ми по това време, но по-хубавата снимка е над 5Мбт и не се качва. Затова пуснах тази...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
Имам двайсетина километра, с къси гащи, както казваме "внимателно", усещането ми беше , че не съм Ок. Започнах да се оборудвам и продължавам, от тогава не съм си и помислял излизане без защита. Чувствам го като отговорност, към себе си и живота
Самоконтрол, директно бутам масло и водя подобен разговор:
- защо съм на мотор,
- защото ми харесва,
- е искаш ли да лежиш или по-лошо, вместо да продължиш, да излезеш утре или в събота,
или нещо от този сорт...
Самоконтрол, директно бутам масло и водя подобен разговор:
- защо съм на мотор,
- защото ми харесва,
- е искаш ли да лежиш или по-лошо, вместо да продължиш, да излезеш утре или в събота,
или нещо от този сорт...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Мотористите във форума!
Nero, кой номер си и в кой бокс 

Re: Мотористите във форума!
Phil написа:Nero, кой номер си и в кой бокс
Съжалявам, не бях отварял форума уикенда и сега виждам

Хареса ли ти събитието?
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
След 8 годишна пауза, днес за пръв път седнах и карах "мотоциклет". Поне така му се вика, за колегите тук е просто "колело". Доста съм ръждясал на двуколесните, първите 2-3 завоя буквално се чудех какво по дяволите правя на мотоциклет. А всъщност спонтанно ходих да гледам една Хонда Ребел 250 от 1996та година, която приятел на мой приятел ще продава. Хондата е около 150кг готова за път, 250 /всъщност 230 и нещо/ кубика, 18-20 коня, двуцилиндрова с въздушно охлаждане, 5 скорости и общо взето това е. А, и много ниска седалка. Всъщност това са и нещата, които много ми допаднаха в модела, тъй като поне на хартия звучи изключително непретенциозен мотор.
Та нищо не знам за тия мотори, гледах, кво гледах, даже километража не погледнах да я видя колко път е изминала от 96та насам. На колите, когато гледам, това въобще не ме вълнува и го пренесох и при огледа на мотора. Как да е, споделям малко впечатления и някой и друг въпрос от видяното:
Плюсове: /за мен/
- Много ниска позиция на сядане седалката е на 67см от земята - много стабилно мога да стъпя и с двата крака на земята, което с моят ръст от 172см не е толкова лесно на по-големи мотори.
- Равномерна работа на двигателя, даже бих казал, че работи доста добре и няма никакво чудене при ускорение, моментално е.
- Доста приятно тегли на всичките 5 предавки, като се има предвид, че е под 250 кубика. От никакви обороти изтегля и ускорява на всяка предавка.
- Спира доста адекватно, а е с 1 дискова и 1 барабанна спирачка.
- Всичко му работи
- Много приятен за мен звук, пак като се има предвид размера на силовата установка
- Много красив /пак по мой вкус/ мотор.
Минуси:
- Страшно голям свободен ход на газта - на бавни обратни завои ми беше доста трудно, усещам, че забавя много и ще трябва да слагам крак, давам газ, но докато стане нещо, бая навивам газта. Предполагам се регулира жилото?
- Неутрална се намира доста трудно. След няколко км започнах да я намирам в движение, но на място - много трудно. Особено в посока от 1-ва към 2-ра - никакъв шанс да я нацеля, нито на място, нито в движение. От 2-ра към 1-ва в движение окей, но на място пак трудно, много неприятно. Според собственика било от жилото на съединителя, така му казали, че и него го дразнело /той го е купил много скоро моторът/. Не знам до колко може да е вярно това с жилото обаче?
- Топъл не желае да запали, чува се и неприятен шум, вероятно от стартера. С много кратка почивка обаче пали без проблем. Студен пали без проблем. Мисля си, че работи малко по-богато от колкото трябва, като го форсирам на място, за момент пропушва в черно, което ме навежда на мисълта, че бензинът му идва малко в повече?
- Има някакво странно "звънтене" при форсиране на място, която сякаш почти или дори напълно изчезва, ако съединителя е стиснат, нямам идея на какво се дължи.
- Моторът става нестабилен след 70тина км/ч по кофти път с неравности и дупки. Като цяло има много приятна и мека возия, в Интернет четох, че като цяло е нестабилен при по-висока скорост, но не знам до каква степен. Стори ми се малко несигурен, вероятно на хубав път няма да се усеща така.
- Машината изглежда поизморена визуално - реално няма изпочупени елементи, комплектна е, но е поовехтяла.
- Разни дреболии - бутонът за дългите заяжда, задния калник в движение се поклаща доста /не на една хонда съм го виждал обаче това :Д/
Като цяло се изкефих на концепцията за нисък и сравнително малък чопър, доста комфортна машина и с напълно задоволителна динамика за ходене на работа и задачки из града и за по-къси преходи извън, но не съм убеден, че точно конкретния екземпляр ми се иска да го купя. Поне с оглед на някои от минусите.
Та нищо не знам за тия мотори, гледах, кво гледах, даже километража не погледнах да я видя колко път е изминала от 96та насам. На колите, когато гледам, това въобще не ме вълнува и го пренесох и при огледа на мотора. Как да е, споделям малко впечатления и някой и друг въпрос от видяното:
Плюсове: /за мен/
- Много ниска позиция на сядане седалката е на 67см от земята - много стабилно мога да стъпя и с двата крака на земята, което с моят ръст от 172см не е толкова лесно на по-големи мотори.
- Равномерна работа на двигателя, даже бих казал, че работи доста добре и няма никакво чудене при ускорение, моментално е.
- Доста приятно тегли на всичките 5 предавки, като се има предвид, че е под 250 кубика. От никакви обороти изтегля и ускорява на всяка предавка.
- Спира доста адекватно, а е с 1 дискова и 1 барабанна спирачка.
- Всичко му работи
- Много приятен за мен звук, пак като се има предвид размера на силовата установка

- Много красив /пак по мой вкус/ мотор.
Минуси:
- Страшно голям свободен ход на газта - на бавни обратни завои ми беше доста трудно, усещам, че забавя много и ще трябва да слагам крак, давам газ, но докато стане нещо, бая навивам газта. Предполагам се регулира жилото?
- Неутрална се намира доста трудно. След няколко км започнах да я намирам в движение, но на място - много трудно. Особено в посока от 1-ва към 2-ра - никакъв шанс да я нацеля, нито на място, нито в движение. От 2-ра към 1-ва в движение окей, но на място пак трудно, много неприятно. Според собственика било от жилото на съединителя, така му казали, че и него го дразнело /той го е купил много скоро моторът/. Не знам до колко може да е вярно това с жилото обаче?
- Топъл не желае да запали, чува се и неприятен шум, вероятно от стартера. С много кратка почивка обаче пали без проблем. Студен пали без проблем. Мисля си, че работи малко по-богато от колкото трябва, като го форсирам на място, за момент пропушва в черно, което ме навежда на мисълта, че бензинът му идва малко в повече?
- Има някакво странно "звънтене" при форсиране на място, която сякаш почти или дори напълно изчезва, ако съединителя е стиснат, нямам идея на какво се дължи.
- Моторът става нестабилен след 70тина км/ч по кофти път с неравности и дупки. Като цяло има много приятна и мека возия, в Интернет четох, че като цяло е нестабилен при по-висока скорост, но не знам до каква степен. Стори ми се малко несигурен, вероятно на хубав път няма да се усеща така.
- Машината изглежда поизморена визуално - реално няма изпочупени елементи, комплектна е, но е поовехтяла.
- Разни дреболии - бутонът за дългите заяжда, задния калник в движение се поклаща доста /не на една хонда съм го виждал обаче това :Д/
Като цяло се изкефих на концепцията за нисък и сравнително малък чопър, доста комфортна машина и с напълно задоволителна динамика за ходене на работа и задачки из града и за по-къси преходи извън, но не съм убеден, че точно конкретния екземпляр ми се иска да го купя. Поне с оглед на някои от минусите.

- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Мотористите във форума!
Колеги, с какво почиствате слюдите на каските си?
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Мотористите във форума!
Най- обикновен препарат за прозорци и домакинска хартия.
Ultimate Riding Machine
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Мотористите във форума!
nero_ написа:
Хареса ли ти събитието?
Супер много ме изкефи. Нямам забележка...освен към времето

Ако организират пак тая година ще отида.
Re: Мотористите във форума!
Да, беше си доста тежко с тази жега. Според мен и хората бяха твърде много. 40 човека щеше да е по-добре.
Ти какво караш и какво време докара?
Ти какво караш и какво време докара?
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Мотористите във форума!
Ами да ти кажа добре си бяха 60 човека. Да, 40 щеше да е по-добре, но на фона на 82 на Дракон миналата година...направо беше песен
Аз съм с червен S1000r и бях в А група. Бавен съм общо взето...ама като за 2-ро стъпване на писта бива.

Аз съм с червен S1000r и бях в А група. Бавен съм общо взето...ама като за 2-ро стъпване на писта бива.
Re: Мотористите във форума!
Phil написа:Ами да ти кажа добре си бяха 60 човека. Да, 40 щеше да е по-добре, но на фона на 82 на Дракон миналата година...направо беше песен![]()
Аз съм с червен S1000r и бях в А група. Бавен съм общо взето...ама като за 2-ро стъпване на писта бива.
На мен ми е първо събитие и реално нямам база за сравнени, но съм ходил 2 пъти на свободно каране и там са доста по-малко хора. Важното е че си се забавлявал и че е било полезно и безаварийно!

Не съм я мярнал машинката, вероятно защото сме били в различни групи, но сигурно е доста добре за каране.

- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Мотористите във форума!
nero_ написа:Не съм я мярнал машинката, вероятно защото сме били в различни групи, но сигурно е доста добре за каране.
Доста е яка за каране, обаче понеже няма спойлери и слюда и бая духаше към края на правата

Освен т'ва се оказа, че ден и половина съм я карал с предна гума на 1.5


- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Дрифти, не си нисък, а просто не си свикнал да седиш на по-голям мотор! Аз съм 171см и не се качвам на високи ендура, но ако стъпвам поне с възглавничката на краката на пътя, не се притеснявам от височината на мотора... Останалите неща по този мотор също ти се струват така, защото нямаш особена база за сравнение. Спирачките му ти се струват добри, защото не го засилваш, а и е лек! Иначе... Меко окачване, което люлее при 70км/ч е меко и в завой, което е по-лошото... Жилата се регулират! Какво звънти - -не е ясно! При пробата с/без съединител чуваш касетата му, обикновено... Свободната се нацелва, като посвикнеш с мотора! Обикновено ти трябва като спреш да я 'нацелиш'! Т.е. няма ситуация, при която да ти трябва при сваляне на скорости надоло... Това от стартера е едно-посочния лагер най-вероятно. Ако е той е крива работа...
Явно не е била твоята машинка! Не искаш ли да погледнеш една Ямаха Дивершън 600 с куфари (могат да се свалят, естествено) от първото поколение 96г. ? Отговаря на изискванията ти - лек, нисък, опростен максимално, удобен, икономичен и т.н.
Явно не е била твоята машинка! Не искаш ли да погледнеш една Ямаха Дивершън 600 с куфари (могат да се свалят, естествено) от първото поколение 96г. ? Отговаря на изискванията ти - лек, нисък, опростен максимално, удобен, икономичен и т.н.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани