Мотористите във форума!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Какъв тип и колко мотоциклета притежавате?

Скутер
10
11%
Круйзър/Чопър
2
2%
Ендуро
3
3%
Мотор за гората/Крос
1
1%
Градски спорт/турист (нейкед)
13
15%
Шосеен спорт/турист
7
8%
Чист турист
4
5%
Пистов
3
3%
Притежавам един мотор
12
14%
Притежавам два мотора
3
3%
Притежавам три и повече мотора
3
3%
До 500сс
8
9%
500-750сс
6
7%
750-1000сс
8
9%
Над 1000сс
5
6%
 
Общо гласове : 88
Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4199
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Kroki » 22 Юни 2023, 8:27

На моето бмв в ръководството пише еди колко си клика при еди колко си кг. :roll:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Мотористите във форума!

Мнение от bum_bum » 22 Юни 2023, 8:38

Пружините са ми според теглото, поне това няма да го мисля. Средностатистическите мотори мисля, че всичките ги правят за хора около 80кг и в това отношение съм ОК. По-тежките хора трябва да сменят пружини.

Прелоуда на пружината знам, че е най-добре да се настрои според провисването, но колкото и ръководства да съм гледал не мисля, че мога да се справя сам. Препоръчаха ми едно момче да го настрои по мен, но лятото е неуловим, а зимата аз все отлагам.

Иначе в книжката и под седалката си имам няколко варианта за настройка за меко окачване, улично каране и спортно. Също и по форумите има доста хора, които споделят техните.

Това, което си мисля, че проблема в случая е, че съм го настроил прекалено спортно, а улиците ни като гладкост на настилката не са за тая работа.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: Мотористите във форума!

Мнение от gromovich » 22 Юни 2023, 8:46

IMG_8970.jpeg

Като сме на тема снимки, ето го и моя параход
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Мотористите във форума!

Мнение от astrapower » 22 Юни 2023, 10:05

VTX ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: Мотористите във форума!

Мнение от gromovich » 22 Юни 2023, 10:13

astrapower написа:VTX ?


VT 750 C

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Мотористите във форума!

Мнение от astrapower » 22 Юни 2023, 10:16

:yes: Много добра машина, браво!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Мотористите във форума!

Мнение от nero_ » 22 Юни 2023, 12:08

bum_bum написа:Пружините са ми според теглото, поне това няма да го мисля. Средностатистическите мотори мисля, че всичките ги правят за хора около 80кг и в това отношение съм ОК. По-тежките хора трябва да сменят пружини.

Прелоуда на пружината знам, че е най-добре да се настрои според провисването, но колкото и ръководства да съм гледал не мисля, че мога да се справя сам. Препоръчаха ми едно момче да го настрои по мен, но лятото е неуловим, а зимата аз все отлагам.

Иначе в книжката и под седалката си имам няколко варианта за настройка за меко окачване, улично каране и спортно. Също и по форумите има доста хора, които споделят техните.

Това, което си мисля, че проблема в случая е, че съм го настроил прекалено спортно, а улиците ни като гладкост на настилката не са за тая работа.


Total sag около 35-40мм отпред и отзад целиш. Трябва ти поне още един човек да асистира, 3-ма е оптимално. Мога да помогна до някъде, защото доста изчетох за настройване на "състезателния" ми мотор, но най-добре професионалист. Хубаво е да видиш колко от хода на окачването ползваш. Ако не стигаш и средата значи си прекалено твърд. Трябва да намалиш компрешъна и после да видиш да нямаш баунс от ребаунда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Мотористите във форума!

Мнение от bum_bum » 22 Юни 2023, 13:07

Мисля, че ползвам някъде около 2/3 от хода на предното окачване. Ще сляза после да видя маркерите къде са.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Мотористите във форума!

Мнение от nero_ » 22 Юни 2023, 13:20

bum_bum написа:Мисля, че ползвам някъде около 2/3 от хода на предното окачване. Ще сляза после да видя маркерите къде са.

2/3 бива, но най-добре е почти целият ход да се ползва. То на шосейно каране пак много зависи, защото може да ползваш 1/3 през 99% от времето и просто някоя дупка да ти е свила маркера и тогава не е релевантно. На писта са доста по-лесни нещата защото условията са консистентни. Но при всички положения най-добре да започнеш с правилен саг - достатъчен и равен отпред/отзад или с лек превес отпред.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: Мотористите във форума!

Мнение от slatanic » 22 Юни 2023, 19:21

А локомотив след баня....

IMG_20230513_164415_copy_2610x2610.jpg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 8.07.2021
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е83 05, К25 06

Re: Мотористите във форума!

Мнение от NiksGS » 23 Юни 2023, 8:56

Освен окачването, трябва да се види в ръководството и налягането на гумите - за един човек, един с багаж, двама с багаж. Това прави и различно контактно петно с пътя, затова четене и настройване.
Ultimate Riding Machine

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мотористите във форума!

Мнение от bum_bum » 23 Юни 2023, 15:10

nero_ написа:
bum_bum написа:Мисля, че ползвам някъде около 2/3 от хода на предното окачване. Ще сляза после да видя маркерите къде са.

2/3 бива, но най-добре е почти целият ход да се ползва. То на шосейно каране пак много зависи, защото може да ползваш 1/3 през 99% от времето и просто някоя дупка да ти е свила маркера и тогава не е релевантно. На писта са доста по-лесни нещата защото условията са консистентни. Но при всички положения най-добре да започнеш с правилен саг - достатъчен и равен отпред/отзад или с лек превес отпред.



Изображение



Оказа се, че ползвам почти всичко. Но дето казваш, по-вероятно е да е от дупки, отколкото от добре настроено окачване.

Тия неща със сага и настройките колкото повече чета и гледам, толкова по-тъп се чувствам :mhihi:

Налягането в гумите ми е точно. Тия манометри по бензиностанциите не стават за нищо и си купих мой да си го следя.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Мотористите във форума!

Мнение от nero_ » 23 Юни 2023, 16:38

Какво те притеснява саг-а? Колко да бъде или как се измерва? Иначе компрешън и ребаунд стават по-сложни нещата, но прилоуд и саг са сравнително лесни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Мотористите във форума!

Мнение от bum_bum » 23 Юни 2023, 16:48

Не мога да вдена как се измерва. Компрешъна и ребаунда ще ги глася по опита на други хора. Сам не вярвам, че имам тоя усет все още.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Мотористите във форума!

Мнение от nero_ » 23 Юни 2023, 17:15

Викаш двама приятели. Единият държи мотора изправен (ако имаш стойка тип wheel chock може да сте само двама). Другият хваща ролетката. Ти с екипировката само се фръцкаш на мотора. Както е изправен мотора напълно хоризонтален си харесвате две точки на предното и задното окачване - хубаво е да е някакво ръбче за да се мери лесно - някоя скоба, център на болт.. каквото и да е. Разпъвате му окачването до край на ръце за кормилото или със стойка през тройника - замервате и записвате колко милиметра. После го оставяте свободен мотора, припомпвате му на ръце окачването няколко пъти да се раздвижи и да си намери неутралната позиция и мерите пак. Разликата между А и B е статик саг. Накрая сядаш с екипировка, краката на степенки, позата както караш. Разклащате пак окачването да си намери място. Приятел едно държи изправен, приятел две мери. Резултата е C. Разликата между C и A е тотал саг. После с прилоуд го нагласяте да е 35мм за писта, за улица 35-45мм. Равен отпред и отзад или леко повече отпред. Ако прилоуда свърши и сага не става - грешни пружини. Ако можеш да го нагласиш, но липсва какъвто и да е статик - грешни пружини.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook