Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
На VW sharan поленовия филтър също е на много фешън място.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Грозната сглобка на праговете към шасито отдолу(само се загледайте) и висящите жила(на някои по асфалта) за ръчната спирачка.
По тези два критерия БМВ е на другия полюс, дори планета.

По тези два критерия БМВ е на другия полюс, дори планета.


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Мястото на контактния ключ на Aston Martin DB9. Малка тясна кола, в която няма как да си нагънеш десния крак, за да вкараш ключа на мястото му. Пада се точно под коляното. Отгоре на всичкото оттам даваш контакт, а бутона за палене е в средата на таблото


Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
АХаххахахаха, нямам нишо против да си сгъна леко десния крак 
Айде да бъдем реалисти. И на мен Porsche-тата ми друсат и не ме кефят скоростомерите им, ама ги преживявам, че и сънувам с добро понякога

Айде да бъдем реалисти. И на мен Porsche-тата ми друсат и не ме кефят скоростомерите им, ама ги преживявам, че и сънувам с добро понякога

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
liloff написа:АХаххахахаха, нямам нишо против да си сгъна леко десния крак
Айде да бъдем реалисти. И на мен Porsche-тата ми друсат и не ме кефят скоростомерите им, ама ги преживявам, че и сънувам с добро понякога
да много са гадни и багажника им е отпред и малък, лесно поднасят и тн.
няма ли някой да му е писнало да се мъчи да го отърва


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BMW_POWER написа:Мястото на контактния ключ на Aston Martin DB9. Малка тясна кола, в която няма как да си нагънеш десния крак, за да вкараш ключа на мястото му. Пада се точно под коляното. Отгоре на всичкото оттам даваш контакт, а бутона за палене е в средата на таблото
Те за това на УАЗ-ката са го направили ключа в средата на таблото


Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Не помня дали ти казах как решихме генерално проблема на Дани с филтрите.jdl написа:Филтърът за климата е най-скъпия единичен консуматив на компакта, за който се сещам в момента
Ама малко по-надолу върви, около 60лв някъде, последните 2 години все там някъде го сменям (Filtron май) - без активен въглен де, иначе вярно отива над 100
И неговата смяна, както е заврян под чистачките, е отвратителна, все си надирам ръцете.
Последния път като купи нови го накарах да свие 2 (изпрани) найлонови чорапа от приятелката си, набутахме филтрите в чорапите, вързахме ги и наскоро ги сваля да ги чисти... бяха като нови

2 нови чорапа по-късно, всичко беше перфектно

- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Аве вие да не сте
На Феби цената е 45 лева за двата, Топран е 50 лева пак двата ...
КФи Филтрони, кФи 5 леа !?
Това за тез с климата, че онез без са с едни филтри, дето и по совалките ги няма, и там вече са 80 леа ... Приличат на буркани !

КФи Филтрони, кФи 5 леа !?
Това за тез с климата, че онез без са с едни филтри, дето и по совалките ги няма, и там вече са 80 леа ... Приличат на буркани !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ферари - на един модел ръчната е в средата, на друг е вляво под таблото на бутон ...


Много мразя да се качвам в кола и да се оглеждам кое къде е, особенно когато става въпрос за една и съща марка


Много мразя да се качвам в кола и да се оглеждам кое къде е, особенно когато става въпрос за една и съща марка

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BMW_POWER написа:Ферари - на един модел ръчната е в средата, на друг е вляво под таблото на бутон ...
Много мразя да се качвам в кола и да се оглеждам кое къде е, особенно когато става въпрос за една и съща марка
ей за това германеца е номер едно в автомобилостроенето с традиция и характер , качваш се в новия модел и всички команди ти попадат сами в ръцете , нищо не търсиш , все едно тази кола е имаш от години !!! А жабари и французи , пстоянно се мъчат да те изненадат с някоя нова глупост да се чудиш от къде ги намират тези инжинери , пък било то и ферари да го еба...
- Flash
- Автоморгаджията
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

По темата: Форд Фиеста `80 и някоя си - от тези първите с квардатните фарчета. Фаровете се пускат с лостче отдясно зад(или пред беше) лостчето за чистачките. Карах го това една седмица и една седмица не се научих да пускам чистачките като завали, а не фаровете.

http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
друга простотия за която се сетих, на алфа 156 датчиците за климатроника са на колонките с коланите, и една зима
пътувахме за италия с една такава алфа, и през джама слънцето като напече датчиците и климатроника почва да духа студено
да изравни температурата,беше много кофти пътуване
пътувахме за италия с една такава алфа, и през джама слънцето като напече датчиците и климатроника почва да духа студено
да изравни температурата,беше много кофти пътуване

www.bmwпрофесори-bg.net
- pandev22
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: 29.04.2008
- Местоположение: овча купел на бул.Манчестър
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
шкода фелиция 94та година 1.3 бензин. бензиновия филтър се намира над резервоара и единия маркуч трябва да се прекара през някъде си за да влзне в помпата.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ford Focus MK 1 - таблото е доста дървено, това се преживява някак, но има извивка точно при ключето за фаровете, която всеки път при влизане в колата я ритам с коляното...
Ето как стои на деснячка...

Ето как стои на деснячка...

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Като каза колегата горе форд се сетих и за Форд Фиеста от вторите 96 - 97г. мисля, на тях багажника им се отваря с копче отвътре, но това става само когато колата е угасена 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани