BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
Модератор: Общи модератори
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
@Gqbriel - от отговорите ти се създава впечатлението, че или четеш много бързо или не разбираш какво искат да кажат хората. И това не само за моя пост.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
Описанието на компакта не си го прочел колега, нито мотор е сменян, нито дисковете са от друг модел :-) мотора е тунингован (софт, турбина, турбо пътища и т.н.), което няма никаква връзка с конкурсния лист а спирачките са си точно от Е46 просто са най-големите предлагани за модела и въпреки, че е фунционален тунинг не са му добавени точки за това :-)
И вобще явно не си огледал колата а просто не харесваш Компакт :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
И вобще явно не си огледал колата а просто не харесваш Компакт :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
А бе, а за омацани с червеничко/жълтичко и т.н. сток апаратчета отнемат/дават ли се точки, че много модерно ми се видЕ? Щото то малко като с карбона по бъбреци, лайсни и волани...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
Alexch написа:@Gqbriel - от отговорите ти се създава впечатлението, че или четеш много бързо или не разбираш какво искат да кажат хората. И това не само за моя пост.
А в кой пост не разбирам...на In Memoriam ,на dobry ?На кой точно...и кое точно ти ,което казваш не го разбирам?
Абсолютно всичко разбирам,но явно и някой хора не искат да разберат някакви неща...както и да е...аз коментирам главно от една гледна точка в една категория,затова го повторих няколко пъти...ама нали...
Цитирам те :
'В момента не се знае това конкурс за оригинален вид ли е, за сток+ретрофит ли, за външен вид ли, цялостна визия, за официални тунери или какво?! В този си вид няма как да няма недоволни от резултатите, защото всеки интерпретира оценяването през своето виждане за конкурса. При равни точки и на журито му се налага да вземе субективна оценка, но реално не е ясно на какво се базира тя."
Отговорих ти - търсеше се оригинален вид,може да има 50 подобрения,но в рамките на ОЕМ/официални тунери - защо да не може да се сравнят два автомобила в подобна категория,когато нещата ,които са надграждани се предлагат като опция - това бе целта ето ти примери:
Е46 - сплитери - иma ги само в ClubSport пакет - никой от приссътващите го нямаше цялостен а той дори включва по-малко изолация и е само за 330 бензин ...
Карбонови елементи в Е46 - има само black cube и alu cube - това са...останалото е тунинг,не е ретрофит..
Цялостната идея е ясна за конкурса,но както каза Mollov - листите ще бъдат различни от тука нататък - има много градивна критика от всички но има и много мрънкане...аз спирам да се обяснявам,не ми се навлиза в спорове а темата е доста обширна като цяло.
Nickelback в Е46 - не се отнемало за нещо такова нито се е давало...за другите,колегите могат да кажат..а и чисто и просто няма графа в която да се дават/взимат точки освен в състоянието на интериор-а /екстериора като цяло..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
Конкретно за конкурсите:
Към всички, които не са в челната тройка - обърнете внимание на външния си вид на колите! (надрани джанти, стари гуми, липса на лак по елементите, нарушено покритие на боята, ужасно захабени седалки/волани (при все, че при колите над 10години сме се съобразявали, че са на над 10 години!!!)) - това са основните неща, за които се отнемаха точки!...вашите коли може да ви се струват перфектни, но движейки се по конкурсните листи сме били обективни и сме давали/отнемали точки по тях!
Да - на мен конкретни коли ми допадаха повече, но съм бил максимално обективен и съм давал точка/вземал точка по конкурсният лист!
Синьото купе на Марто - ми чудесен екземпляр е!!
Предишни години имаше опция да се отнеме точка по конкурсния лист ако колата няма подлакътник - тази година такава липсваше и поради тази причина не сме отнели точка - нищо, че личното ми мнение не е такова - то си е лично мое!
Същевременно не сме дали точка за ейнджъли, който няма да видите друг път в България...и не само заради цената, а защото са основно в САЩ. Плевенското Е46 също не получи точка за карбоновите лайсни и карбоновите капаци на огледалата! - просто и те не са ОЕМ - няма как да щадиш един, а друг да ощетиш - това е работата на журито - "или - или!"
Синьото купе имаше външни забележки на повече от 2 детайла.
Компакта също имаше отнети точки за това - нищо, че по купето бяха очевидни, а по компакта трябваше да клекнеш/легнеш, за да ги видиш !!!
Били сме обективни към всички и както сме мерили за един - така сме мерили и за всички!
Колите не са само купчина екстри, момчета...колите са комбинация от всичко в, извън и около нея!
За мен лично - в Е46 и Е90 - положението не е било на кантар - първите и вторите места са такива каквито са!
Гарантирам с името си, че сме били абсолютно безпристрастни при точкообразуването !
Относно Плевенската Е46-ца...
Колега...предлагам ти ако можеш пак да огледаш колите, но да се абстрахираш от факта, че си собственик на едната!
Някой каза, че при Е34 М-пакета трябва да дава повече точки отколкото в Е39 ?!?!? Щото бил по-рядък ?!?!
Е щом е рядък получава "рядка точка в класа си" - щом е толкова рядък - ще излезе напред ако няма друга Е34ка с М пакет - защо да трябва да се дадат повече точки за кола в перфектен външен вид, макар като отвориш вратата да "лъснат" куп не до там добре изглеждащи елементи...или откровено казано в много лошо състояние такива!
В Е90 спечели кола на под 70 000км (ако не се бъркам), с пребоядисвани детайли...но пребоядисани чудесно! Да му вземем ли точка, щото не е с оригиналната си боя ?!?
Същата кола беше без забележка от към интериор...до някъде разбираемо - на под 70 000км е...При Е46 сме се съобразили с факта, че това са коли на по 11-14 години и няма как да се гони такъв вид на интериора! При Е46 имаше 2 или 3 изцяло пребоядисани коли, но само една от тях беше без забележка по външният си вид...4 пъти лично обиколих колата, за да се убедя на 100% в това!!
В Е46 бяхме трима души жури, в Е90 - също - за там мога да гарантирам, че няма неправомерно отнета точка или незаслужено дадена такава.
Към всички, които не са в челната тройка - обърнете внимание на външния си вид на колите! (надрани джанти, стари гуми, липса на лак по елементите, нарушено покритие на боята, ужасно захабени седалки/волани (при все, че при колите над 10години сме се съобразявали, че са на над 10 години!!!)) - това са основните неща, за които се отнемаха точки!...вашите коли може да ви се струват перфектни, но движейки се по конкурсните листи сме били обективни и сме давали/отнемали точки по тях!
Да - на мен конкретни коли ми допадаха повече, но съм бил максимално обективен и съм давал точка/вземал точка по конкурсният лист!
Синьото купе на Марто - ми чудесен екземпляр е!!
Предишни години имаше опция да се отнеме точка по конкурсния лист ако колата няма подлакътник - тази година такава липсваше и поради тази причина не сме отнели точка - нищо, че личното ми мнение не е такова - то си е лично мое!
Същевременно не сме дали точка за ейнджъли, който няма да видите друг път в България...и не само заради цената, а защото са основно в САЩ. Плевенското Е46 също не получи точка за карбоновите лайсни и карбоновите капаци на огледалата! - просто и те не са ОЕМ - няма как да щадиш един, а друг да ощетиш - това е работата на журито - "или - или!"
Синьото купе имаше външни забележки на повече от 2 детайла.
Компакта също имаше отнети точки за това - нищо, че по купето бяха очевидни, а по компакта трябваше да клекнеш/легнеш, за да ги видиш !!!
Били сме обективни към всички и както сме мерили за един - така сме мерили и за всички!
Колите не са само купчина екстри, момчета...колите са комбинация от всичко в, извън и около нея!
За мен лично - в Е46 и Е90 - положението не е било на кантар - първите и вторите места са такива каквито са!
Гарантирам с името си, че сме били абсолютно безпристрастни при точкообразуването !
Относно Плевенската Е46-ца...
Колега...предлагам ти ако можеш пак да огледаш колите, но да се абстрахираш от факта, че си собственик на едната!
Някой каза, че при Е34 М-пакета трябва да дава повече точки отколкото в Е39 ?!?!? Щото бил по-рядък ?!?!
Е щом е рядък получава "рядка точка в класа си" - щом е толкова рядък - ще излезе напред ако няма друга Е34ка с М пакет - защо да трябва да се дадат повече точки за кола в перфектен външен вид, макар като отвориш вратата да "лъснат" куп не до там добре изглеждащи елементи...или откровено казано в много лошо състояние такива!
В Е90 спечели кола на под 70 000км (ако не се бъркам), с пребоядисвани детайли...но пребоядисани чудесно! Да му вземем ли точка, щото не е с оригиналната си боя ?!?
Същата кола беше без забележка от към интериор...до някъде разбираемо - на под 70 000км е...При Е46 сме се съобразили с факта, че това са коли на по 11-14 години и няма как да се гони такъв вид на интериора! При Е46 имаше 2 или 3 изцяло пребоядисани коли, но само една от тях беше без забележка по външният си вид...4 пъти лично обиколих колата, за да се убедя на 100% в това!!
В Е46 бяхме трима души жури, в Е90 - също - за там мога да гарантирам, че няма неправомерно отнета точка или незаслужено дадена такава.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
Gqbriel написа:...
Цялостната идея е ясна за конкурса,но както каза Mollov - листите ще бъдат различни от тука нататък - има много градивна критика от всички но има и много мрънкане...аз спирам да се обяснявам,не ми се навлиза в спорове а темата е доста обширна като цяло.
Nickelback в Е46 - не се отнемало за нещо такова нито се е давало...за другите,колегите могат да кажат..а и чисто и просто няма графа в която да се дават/взимат точки освен в състоянието на интериор-а /екстериора като цяло..
Много, ама много, трябва да се потрудят съответните хора за да формират тия листи... Особено в М-раздела, където трябва да има пълно разделяне по генерации. Няма как да сравнявате една Е60-ка по екстри с Е34 например. Трябва да има тегловни коефициенти за всяка екстра, защото както каза един колега например, една ретрофит част се намира много по-трудно за по-стара генерация БМВ. Правите списък с ВСИЧКИ възможни интериорни/екстериорни/функционални екстри за съответната генерация с точки за тях. Верно работа ше е, ама има ентусиасти дето ще го направят... После може да се обсъди ТУК, във форума пред всички и всеки да си даде мнението. От друга страна за монтирани елементи от други модели също трябва да се направи съответното оценяване. За окачвания, спирачки, турбини и т.н - също. Пък като изпълнение, как е... А бе изобщо има как да се направи като хората, а не като тоя "плосък" лист дето го разнасяше журито... Ще кажете много време ще отнеме оценяването на място... Ми не, много от нещата може самия участник да си ги попълни още при кандидатстването за конкурса директно в конкурсен лист-входно ниво. После само ще проверите набързо дали съответстват нещата и ще обсъдите на място с него. Така се гарантира голяма прозрачност и до голяма степен консенсус между страните. В тая връзка единствено Е39-ката в М-раздела имаше подобен лист на джама, който очевидно, беше доста интересен за "зрителите". Но не и за журито, вероятно, които или ги беше напекло яко вече, или грам интерес нямаха по принцип


Аз (а и не само аз) също бих помогнал със съвети, ако наистина се стартира някаква активност по формиране на "прозрачен" конкурсен лист за следващия събор

А друг как го каза... "конкурс за красота"

Последна промяна Nickelback на 19 Юли 2015, 16:47, променена общо 1 път
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
Чудесно колега, имаш пълната свобода да го направиш и представиш тук 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
I.Voykov написа:Чудесно колега, имаш пълната свобода да го направиш и представиш тук
Sent from my iPhone using Tapatalk
За Е36 и Е39 определено бих могъл да положа основите. Другите E-та/F-та да се оправят



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
Nickelback написа:Gqbriel написа:...
А друг как го каза... "конкурс за красота"
Мен цитираш вероятно

АКо трябва да сме честни обективни и каквото всеки иска трябва да има категории отделни откъдето следва че няма да има никаква категория.
Как ще съберем 5 емки е34? . 5 емки е60? 5 ..е друго ? не казвам че няма коли , няма желаещи , никой не му се занимава .
Всяка година хубавите коли са все по малко , може би само на панаира като че ли имаше много хубави конкурсни коли..
Аз отдавна мисля че трябва всяка серия да е с отделен конкурсен лист , но само ако са подобни коли в категория. Не може да сравним Е60 и Е34 М серия , нито е30 с е46 Мки.
КОлите на повечето са купувани от други хора както и екстрите не са избирани от самите тях .Ей гов на моята няма задни ел стъкла , търпя подигравки и ебавки но съм казал , че няма да има задни ел стъкла и толкоз .
Недоволни и недооценени има всяка година , догодина ще има пак и попоподогодина.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
I.Voykov написа: За да няма сърдити да знаете, че конкурса е за оригинален вид и дори да имате подобрения които смятате, че са по-хубави от оригинала, но не се предлагат от бмв то ще бъдат отнемани точки за тях (за пример се сещам за китайски навигации, неоригинален ксенон, ейнджъл айс, карбон и др)
Sent from my iPhone using Tapatalk
А това за догодина дали ще може да те помоля да го напишеш преди да си пуснем заявките за конкурса, поне да съм сигурен, че няма да съберете определената бройка коли за съответната категория и да очаквам да ми звъннат както през 2013-та с молба да се запиша


- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
In_Memoriam написа:I.Voykov написа: За да няма сърдити да знаете, че конкурса е за оригинален вид и дори да имате подобрения които смятате, че са по-хубави от оригинала, но не се предлагат от бмв то ще бъдат отнемани точки за тях (за пример се сещам за китайски навигации, неоригинален ксенон, ейнджъл айс, карбон и др)
Sent from my iPhone using Tapatalk
А това за догодина дали ще може да те помоля да го напишеш преди да си пуснем заявките за конкурса, поне да съм сигурен, че няма да съберете определената бройка коли за съответната категория и да очаквам да ми звъннат както през 2013-та с молба да се запиша
И какво толкова е станало, като някой ти се е обадил да се запишеш за конкурса, че и да се споменава? Каква връзка има въобще?
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
LiTtLeRoCk написа:In_Memoriam написа:I.Voykov написа: За да няма сърдити да знаете, че конкурса е за оригинален вид и дори да имате подобрения които смятате, че са по-хубави от оригинала, но не се предлагат от бмв то ще бъдат отнемани точки за тях (за пример се сещам за китайски навигации, неоригинален ксенон, ейнджъл айс, карбон и др)
Sent from my iPhone using Tapatalk
А това за догодина дали ще може да те помоля да го напишеш преди да си пуснем заявките за конкурса, поне да съм сигурен, че няма да съберете определената бройка коли за съответната категория и да очаквам да ми звъннат както през 2013-та с молба да се запиша
И какво толкова е станало, като някой ти се е обадил да се запишеш за конкурса, че и да се споменава? Каква връзка има въобще?
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Всяка година хубавите коли са все по малко , може би само на панаира като че ли имаше много хубави конкурсни коли..
Става това,че и все по-малко ще бъдат качествените коли, за догодина съм сигурен. Вместо да се подобрява оценяването и да се вземат поуки от минали години то става още по-комично и абсурдно.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Nickelback написа:Gqbriel написа:...
А друг как го каза... "конкурс за красота"
Мен цитираш вероятно, за мен това е конкурс за красУта , вътрешна външна кой как иска така да му вика.
АКо трябва да сме честни обективни и каквото всеки иска трябва да има категории отделни откъдето следва че няма да има никаква категория.
Как ще съберем 5 емки е34? . 5 емки е60? 5 ..е друго ? не казвам че няма коли , няма желаещи , никой не му се занимава .
Всяка година хубавите коли са все по малко , може би само на панаира като че ли имаше много хубави конкурсни коли..
Аз отдавна мисля че трябва всяка серия да е с отделен конкурсен лист , но само ако са подобни коли в категория. Не може да сравним Е60 и Е34 М серия , нито е30 с е46 Мки.
КОлите на повечето са купувани от други хора както и екстрите не са избирани от самите тях .Ей гов на моята няма задни ел стъкла , търпя подигравки и ебавки но съм казал , че няма да има задни ел стъкла и толкоз .
Недоволни и недооценени има всяка година , догодина ще има пак и попоподогодина.
Чувството за възприятие на красотата е субективно понятие





Първо трябва да се знае конкурса за какво е... Тунинг ли - оптичен ли, перформънс ли; оригинален вид ли... Какво... Ако е за оригинален вид, просто трябва да има строго дефиниран лист, на който се знае максимума (поне максимума от екстри за съответната генерация). Почти няма кола в България, която да има "всички екстри", а дори и да има такава със 100/100, то разни допълнителни аксесоари като М-перформънс топка (много хора дори и от журитата съм сигурен, че за пръв път го чуват това) само ще вдигат тоталния ѝ резултат. Та така. Една Е30-ка М3, да речем, би могла директно да се compete-не със F10 M5 без проблем. Просто трябва да знаем максимума на двете и да приравним резултатите им към 100%. Е30-ката ще има например 40 екстри. F10-ката - 200. Тоест би могло да се получи, че Е30ката със своите 30 екстри подкрепени с тегловни коефициенти да разбие на пух и прах F10-ката с нейните 180 екстри. Ама ако махнем тегловните коефициенти може и да не е така... Ако и двете пък са 100/100, то почваме да гледаме и допълнителните "не генерация/модел специфик екстри". Чекото седалки например, и там каквото е при F10, не ги знам, просто давам пример. И може да се получи повратен момент. Нали се сещате, че този който е дал камара пари за една уж дребна, но рядка екстричка, то той самия най добре знае стойността и съответно може да светне "некомпетентното" в тази област жури какви точки да му постави. Много преди събора. Не под адското слънце. А журито от своя страна може само да си проучи о'време що е то такава топка да речем и има ли почва у нас...
Ей такива мисли ми се въртят... Помислете и Вие, господа организатори... Отворен съм за дискусия

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
М-ки има достатъчно. Само Явор и Мирафиоритата да ги наредят ще стигнат от входа до халето. Само че те дават мегдан на обикновените ентусиасти.
Същото важи и за другите категории. Коли има.
Като цел на конкурса Моллов беше написал в началото, че ще се гледа възможно най-близък до заводски вид, както обикновено. След едита за обявяването на финалистите тези редове са изчезнали, но аз си ги спомням.
Тук е различието между европейската и американската школа. Европейците ценят bone stock, тоест кокал, ама заводски, а американците обожават когато има доработки по колата карбон, осветление, тонировка, джанти. Оттук произлиза и лекото разминаване в критериите. Повечето ентусиасти четат stanceworks, bimmerboard итн и там школата е американската. В сайтове като e34.de са на обратното - всичко, което е различно от заводското се осмива.
Въпрос на гледна точка.
Да, бих сложил карбонов капак, калници, бих си боядисал колата червена, бих и ще сложа друга генерация, бих сложил друго окачване, защото заводското е безумно скъпо, макар и безумно добро итн, но ще избягам от ОЕМ-а. На което в раздел Е34 се гледа с лошо око, но в раздел Е39 се приветства. Колите са от различни поколения, съответно и хората, които избират едната или другата са с различни виждания.
Което, като се върнем на конкурса, е трудно да бъде оценено с еднакъв аршин. Затова и конкурсния лист е уеднаквен за всички коли и покрива общовалидни точки. Затова е и оценката на журито за колата - субективна - дали им е харесала или не, да компенсира различията в различните категории. Оценката на журито се изразява в точки и не подлежи на въпросителни, защото е субективна и е малка част от общата оценка, а критериите за конкурса бяха известни отдавна, в тях няма коренни промени.
Индивидуални критерии за всяка категория не са лоша идея, но тогава М-ките трябва да са си в техните моделни семейства. И тъй като са фабрично с повечко гъдели са малко нечестна конкуренция. Ретрофит на вътрешни и външни прагове, огледала, волан, топка, салон, колонки, таван, брони и други такива стандартни М неща са скъпо удоволствие, само за да е наравно с М-ка, кола, която е с дизелов двигател например. Сложна работа.
Да, конкурса можеше да е:
- по-добре организиран
- тази година всъщност ми хареса подредбата на автомобилите, с още малко промени ще стане супер
- оценяването да започне още с пристигането на първите автомобили
- да не се чака до закриването на събора за обявяване на победителите. Най-малкото още миналата година стана видно, че по време на обявяването нямаше дори публика. Например в обедната почивка може да се изкарат на пистата за награждаване след нея.
- купата лично за мен е по-ценна от ваучерите, с които тя беше заменена под огромния натиск за материални награди в конкурса
Отбелязвам си за какво ми бяха отнети точки и за догодина ще бъдат оправени (например стелките ми не бяха BMW AG, а mitaka7 АГ ) Всъщност можех да си сложа оригиналните гумени стелки и да получа 2 точки отгоре, ама щеше да ми е гадно на мен. Компромиси, жертви...
Същото важи и за другите категории. Коли има.
Като цел на конкурса Моллов беше написал в началото, че ще се гледа възможно най-близък до заводски вид, както обикновено. След едита за обявяването на финалистите тези редове са изчезнали, но аз си ги спомням.
Тук е различието между европейската и американската школа. Европейците ценят bone stock, тоест кокал, ама заводски, а американците обожават когато има доработки по колата карбон, осветление, тонировка, джанти. Оттук произлиза и лекото разминаване в критериите. Повечето ентусиасти четат stanceworks, bimmerboard итн и там школата е американската. В сайтове като e34.de са на обратното - всичко, което е различно от заводското се осмива.
Въпрос на гледна точка.
Да, бих сложил карбонов капак, калници, бих си боядисал колата червена, бих и ще сложа друга генерация, бих сложил друго окачване, защото заводското е безумно скъпо, макар и безумно добро итн, но ще избягам от ОЕМ-а. На което в раздел Е34 се гледа с лошо око, но в раздел Е39 се приветства. Колите са от различни поколения, съответно и хората, които избират едната или другата са с различни виждания.
Което, като се върнем на конкурса, е трудно да бъде оценено с еднакъв аршин. Затова и конкурсния лист е уеднаквен за всички коли и покрива общовалидни точки. Затова е и оценката на журито за колата - субективна - дали им е харесала или не, да компенсира различията в различните категории. Оценката на журито се изразява в точки и не подлежи на въпросителни, защото е субективна и е малка част от общата оценка, а критериите за конкурса бяха известни отдавна, в тях няма коренни промени.
Индивидуални критерии за всяка категория не са лоша идея, но тогава М-ките трябва да са си в техните моделни семейства. И тъй като са фабрично с повечко гъдели са малко нечестна конкуренция. Ретрофит на вътрешни и външни прагове, огледала, волан, топка, салон, колонки, таван, брони и други такива стандартни М неща са скъпо удоволствие, само за да е наравно с М-ка, кола, която е с дизелов двигател например. Сложна работа.
Да, конкурса можеше да е:
- по-добре организиран
- тази година всъщност ми хареса подредбата на автомобилите, с още малко промени ще стане супер
- оценяването да започне още с пристигането на първите автомобили
- да не се чака до закриването на събора за обявяване на победителите. Най-малкото още миналата година стана видно, че по време на обявяването нямаше дори публика. Например в обедната почивка може да се изкарат на пистата за награждаване след нея.
- купата лично за мен е по-ценна от ваучерите, с които тя беше заменена под огромния натиск за материални награди в конкурса
Отбелязвам си за какво ми бяха отнети точки и за догодина ще бъдат оправени (например стелките ми не бяха BMW AG, а mitaka7 АГ ) Всъщност можех да си сложа оригиналните гумени стелки и да получа 2 точки отгоре, ама щеше да ми е гадно на мен. Компромиси, жертви...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: BMW Събор 2015 - Конкурс за външен и вътрешен вид
Всички видяхме, че има много коли, само не видяхме много желаещи за участване в конкурса, а мисля че това е основната цел - да има конкуренция. С подобно оценяване няма да се случи скоро.
Относно оригиналния вид, след като прочетох за какво ще се отнемат точки поисках да участвам в тунинг раздела, но ми беше препоръчано да стоя където съм, и че колата не е за там. В последстие коментар от журито "много е тунингована" Е оказва се, че май е точно за там след като не се разчита на жури, а на феновете.
Но ще чакам за конкурсния лист (надявам се неподправен, защото опитах да го получа на място поне на снимка, но ще трябва да се почака за PDF), за да видя откъде съм толкова орязан, за да съм след М5 на газ пред която бях миналата година, а тази година тя си е същата. Явно се връщам назад
след да не изброявам какви модификации спрямо миналата година.
Относно оригиналния вид, след като прочетох за какво ще се отнемат точки поисках да участвам в тунинг раздела, но ми беше препоръчано да стоя където съм, и че колата не е за там. В последстие коментар от журито "много е тунингована" Е оказва се, че май е точно за там след като не се разчита на жури, а на феновете.
Но ще чакам за конкурсния лист (надявам се неподправен, защото опитах да го получа на място поне на снимка, но ще трябва да се почака за PDF), за да видя откъде съм толкова орязан, за да съм след М5 на газ пред която бях миналата година, а тази година тя си е същата. Явно се връщам назад

Последна промяна In_Memoriam на 19 Юли 2015, 19:28, променена общо 7 пъти

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Superexstatic