Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
_galio_ написа:е36 компакт - няма много БМВ вътре, пестено е от всички интериорни детайли, най-безумни са копчетата за фаровете и хлаогените, т.нар. смукачи ...
.
Аааа ти не си карал е30 значи, компакта е химера между най-успешната туринг кола и нейния наследник е36.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Дръжките за отваряне на вратата от вътре на е30. Точно до лакътя ми и трябва да си изчекна ръката за да отворя.
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
А наливали ли сте спирачна течност на Е39 М52б20
Отварям и гледам няма казанче
, даже и в багажника го търсих, викам да не е при акомулатора
А те къде го скрили под кутията на филтъра
.




- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Тия дръжки са много полезни като вземе муцунката на предната седалка да търси път навън под напора на целувките от страна на нажежения младеж зад волана.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- chenchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: Варна/Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е53
- Мечтае да кара: E39 M5...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
[color=#000000][/color]
Ами така са ги наместили,че да можеш да си отвориш вратата и от задната седалка(купе).
Я пробвайте да отворите вратата на Туинго докато сте отзад?!
Vra4anin написа:randity написа:Дръжките за отваряне на вратата от вътре на е30. Точно до лакътя ми и трябва да си изчекна ръката за да отворя.
Точно такаИдеше ми да го напиша още в първия си пост, ама като знам, че може Явор да ме насоли после... не посмях да си кажа мнението
Ами така са ги наместили,че да можеш да си отвориш вратата и от задната седалка(купе).
Я пробвайте да отворите вратата на Туинго докато сте отзад?!

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
uCnaHeTcA написа:Е46 - спряно е фабричното производство на шпер диф., с изключение на М3![]()
И Е39 е така,нема страшно.



https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Честно казано предпочитам да се присегна малко отколкото да имам две дръжки на вратата. Мисля че ще е много грозно. Пък и обикновенно тоя отзад не отваря вратата. Отваря я този отпред, който слиза за да слезе задния. А ако няма никой отпред, защо да се возиш отзад
. Общо взето не е болка това с дръжките според мен.

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Тя едната не се вижда...понастоящем един познат има такава Мазда и мога да заявя,че колата е страхотна за времето си.
81 година,а има - ел. стъкла,огледала,багажник,капачка на резервоара,климатик,шпер,темпомат и още доста неща,за които не се сещам в момента.И въпреки скромния си двигател (2.0л пълна инжекция 120к.с.) колата си поднася доста лесно...Абе фън е...
81 година,а има - ел. стъкла,огледала,багажник,капачка на резервоара,климатик,шпер,темпомат и още доста неща,за които не се сещам в момента.И въпреки скромния си двигател (2.0л пълна инжекция 120к.с.) колата си поднася доста лесно...Абе фън е...

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Като стана въпрос за филтри смяна на филтъра на купето на е36 без клима. Заложен е под чистачките венъж се мъчих да го вадя и се отказах, не мисля, че може да се извади без да се счупи. Добре че не купих нов, че тогава щях да бера ядове. И най-интересното нов филтър струва около 90лв. 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
бутоните на задните ел джамове на крайслер пити крузер(не знам коя година)са долу в краката
трябва да се понаведеш да си отвориш джама 


Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
bum_bum написа:На компакта е 110 ако не се лъжа
Филтърът за климата е най-скъпия единичен консуматив на компакта, за който се сещам в момента

Ама малко по-надолу върви, около 60лв някъде, последните 2 години все там някъде го сменям (Filtron май) - без активен въглен де, иначе вярно отива над 100

И неговата смяна, както е заврян под чистачките, е отвратителна, все си надирам ръцете

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Пфф на контакта си е направо песен за смяна.Най-дебилния за смяна поленов е на хонда HR-V-сваля се жабката с всичките и карантии+няква железна разпънка зад нея и с много чупене на пръстите се вади стария филтър,който на всичкото отгоре е с такава посока,че при ваденето всичката гняс се изтърсва в колата.Другата жълтурска емоция е горивния на дизеловите CR-Vта-половината двигател се разчаства докато се стигне до филтъра.


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
така си писал с отвращение сякаш на Е36 по лесно се сменя поленовия 

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Огледалата на всички тройки, с тях без тях, същата работа нищо не се вижда. Крушката на габарита на е90, трябва да свалиш колелото, подкалника, едно капаче и чак тогава отвиваш две болтчета
а и си горят често.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани