СПАМ ТЕМА
Модератор: Общи модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: СПАМ ТЕМА
Така е Мавърик 
Мерси на колегите за насоката и контактите - ще ги преслушам
Мерси на колегите за насоката и контактите - ще ги преслушам
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: СПАМ ТЕМА
Nickelback написа:drifty написа:100лв на шев?TNT написа:1200лв за цялата работа
Ами чУвеКу рече "между 800 и 1000лв" за работатаНищо, че преди това си оценяваше труда на "600-800"
driver69 написа:Nickelback написа:...
Между 1200 и 1800 за работа, ама защото ти е приятел не повече от 1500, но те тези не са правилните, които е трябвало да купиш, и от там става много трудно да се нагодят, но той ще направи всичко възможно.
DIY проект coming?
Хах, вероятно и до такива истории щеше да стигне, но не се наложи да се обяснява, понеже му пожелах хубав и безработен денТой сервиза празен, он 'илядО лева иска за половин ден да изкарва
За съжаление, не знам дали ще имам време аз да се занимавам, пък почва да ми става сравнително спешно. Давам 500, прекосили 600лв - смятам, че там някъде е разумната цена![]()
Казвайте някое тръбарно гаражче, дето още познават парите?
Не търся бутикови. За 1000лв имам идея къде да отида, дето ще ми го направят "Инстаграмско", а няма да ходя в неугледния квартален гараж... баси хората
![]()
За северна, североизточна, източна София става въпрос - да речем по-общо - северно от диагонала на Цариградско шосе, дето цепи София на две![]()
Бих разгледал и някое селце наоколо, ако пък вече толкова сме задминали ЛондЪн по цени
Чувеку кат те е видял кво айти си и с тоя Джуган ти е обадил фак ю цена…. Въобще не се учудвам да ти кажа. Ако ги умееш нещата- действай сам.
Между другото ако му смениш маслото и на топъл мотор отидеш-има шанс да минеш и без катализатори… преди да правя интервенции по генерацията аз поне бих се пробвал. Малко има и фаза на Луната, но има някакъв шанс…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: СПАМ ТЕМА
alx написа:Между другото ако му смениш маслото и на топъл мотор отидеш-има шанс да минеш и без катализатори… преди да правя интервенции по генерацията аз поне бих се пробвал. Малко има и фаза на Луната, но има някакъв шанс…
По какъв механизъм? Колата ще е набила постоянна грешка и тя не се влияе от фазата на луната, а от няколко карания в лимитите. Ако се мери на изхода на кюнците, ако О2 сензора вижда кислород, то и отзад ще се появи.
Re: СПАМ ТЕМА
Spunky написа:alx написа:Между другото ако му смениш маслото и на топъл мотор отидеш-има шанс да минеш и без катализатори… преди да правя интервенции по генерацията аз поне бих се пробвал. Малко има и фаза на Луната, но има някакъв шанс…
По какъв механизъм? Колата ще е набила постоянна грешка и тя не се влияе от фазата на луната, а от няколко карания в лимитите. Ако се мери на изхода на кюнците, ако О2 сензора вижда кислород, то и отзад ще се появи.
Аз до колкото разбрах са му запушени оригиналните, а не че дава грешки. Мисълта ми беше- Отваря връзката след катализаторите, избива с една щанга старите пити- газ да издуха парчетиите, завива се обратно квото си развил, едни o2 sims и си ти… правил съм го няколко пъти- всичките са минавали с ново масло… говориме за коли до към 2010 примерно…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: СПАМ ТЕМА
Е аз мислех, че иска легално да си минава преглед. Иначе, по тая линия, може и в правилен сервиз да мине просто и да си кара изтърбушен. Щом е купил пити, по-добре да си е изряден. Не знам само, има ли полза от Евро 5 катове и дали няма да е автогол някакъв.
- Dimitrov71
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.06.2016
- Пол: Мъж
Re: СПАМ ТЕМА
Здравейте, препоръчайте ми добър сервиз във Видин. 

Re: СПАМ ТЕМА
Nickelback написа:Мерси на колегите за насоката и контактите - ще ги преслушам
Никълбекът, тоя юнак е решил, че от теб ще изкара сумата Х. Така са всички. Ще ти дам пример. Смяна на кормилна кутия. Отивам в сервиза и питам за цена. $1000+tax. А с моя кутия? $800+tax. При цена $130-140/час труд, няма как да стане този ценоразпис. Аз си я купих за CAD$ 534.97 с включено деливъри. И това е с две години гаранция, а не ремонтирана с 30 дни гаранция. Попитай го, колко ще ти струва да му ползваш машините и крика, за да си го оправиш сам. Ето така, за майтапа.
Иначе смяната на кутията на подобен на моя модел е 20 минути в тубата или да речем час. Аз нямам необходините инструменти
Реглаж на преден мост не е включен в цената. Механици и зъболекари. И двете не подлежат на ..... И много е трудно да намериш читави и двамата оттях.
Аз съм на възраст, в която да съм "Добър в леглото" означава, че не хъркам, не пърдя и не дърпам одеалото към себе си.
Re: СПАМ ТЕМА
Spunky написа:Е аз мислех, че иска легално да си минава преглед. Иначе, по тая линия, може и в правилен сервиз да мине просто и да си кара изтърбушен. Щом е купил пити, по-добре да си е изряден. Не знам само, има ли полза от Евро 5 катове и дали няма да е автогол някакъв.
Е легално де… слагат сондата в ауспуха и числата си излизат… само да не е по- нова колата, че параметрите там са по- строги и без каталитици не става… ама аз от това което Никълбека е писал преди съм останал с впечатлението, че Джугана не е първа младост та затова предложих най- лесния вариант да пробва преди да се хвърлят едни пари… но двигателя трябва да е изправен, да не гори много масло и а/ф да му е приличен…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: СПАМ ТЕМА
alx написа:Аз до колкото разбрах са му запушени оригиналните, а не че дава грешки. Мисълта ми беше- Отваря връзката след катализаторите, избива с една щанга старите пити- газ да издуха парчетиите, завива се обратно квото си развил, едни o2 sims и си ти… правил съм го няколко пъти- всичките са минавали с ново масло… говориме за коли до към 2010 примерно…
А какво правим с обратното налягане, което създава фабричния катализатор и има голямо значение за коректната работа на двигателя, м? Според тоя чиляк( а човека явно е специалист, даже на клипа на 18,22 може да се види същата пита-заместител) като изтърбушиш катализатора колата става масларка. Слагат заместител, но обяснява че карат макс 100к км и въпреки това е по-добрия вариант, отколкото без
https://www.youtube.com/watch?v=TK1srjczSTY
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: СПАМ ТЕМА
Катализатора няма голяма роля за ГТПто и остатъчния кислород . Зависи и какъв е пробелма де , 20 лв струва теста в ГТП пункта ще ти кажат дали е висок кислород или СОто . Ако е заминал катализатора единствено вдига СО но това не е задължително , ако е изправен двигателя . Те по същество на ГТП дори не мерят остатъчен кислород а някакъв ламбда коефициент което не е равно само на остатъчен кислород . ЕКУто пък не мери СО , измерва О преди катализатора при 2 сонди преди и след катализтора отчита кислород и след като така си определя по точно горивната смес . Стойностите на тримовете за гориво не са постоянни , те се променят динамично по време на работа на двигателя тъй като най висока мощност динамичен режим се постига при 0.8 лмбда . А най екологично е при 1.2... Зависят от един куп неща като температура на мотора на въздуха състояние на свещите детонации горивото времето на марс и т.н И понеже измеравнето на ГТП става в преходните режими на средни обороти естествно тези тримове на горивото са плаващи . При амортизирана ламбда сонда обикновено тя показва богата смес и ЕКУто се опитва да намали горивото затова смесите излизат бедни с висок ламбда коефициент на ГТПто . Особено с тия съвременните бензини Е10 в които има етанол с AFR 9/1 винаги ще има остатъчен кислород в повече ако ЕКУто не е предвидено да работи с такива бензини . Тази е основната причина и коли на пропан да минават трудно защото смесите там са още по бедни . И ако не е настроена газовата оптимално пък ЕКУто почва да променя постоянно тримовете като е на газ и после не може да ги докара на бензин .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: СПАМ ТЕМА
Колеги имам нужда от малко информация за КАТ София. Последно съм регистрирал нещо там преди 10 години и тогава се редяхме пред бариерата и после вътре по опашките за канали.
Още ли е такава организацията?
Ще регистрирам каравана и не искам да се наредя на грешното място и да трябва да връщам назад.
Ще съм там около обяд. Направо вътре към каналите ли да вляза, докато собственика се нареди на гишетата? Или трябва някъде отвън да чакам, за да мине първото гише и тогава да влизам към каналите?
Още ли е такава организацията?
Ще регистрирам каравана и не искам да се наредя на грешното място и да трябва да връщам назад.
Ще съм там около обяд. Направо вътре към каналите ли да вляза, докато собственика се нареди на гишетата? Или трябва някъде отвън да чакам, за да мине първото гише и тогава да влизам към каналите?
Re: СПАМ ТЕМА
nickstorm написа:alx написа:Аз до колкото разбрах са му запушени оригиналните, а не че дава грешки. Мисълта ми беше- Отваря връзката след катализаторите, избива с една щанга старите пити- газ да издуха парчетиите, завива се обратно квото си развил, едни o2 sims и си ти… правил съм го няколко пъти- всичките са минавали с ново масло… говориме за коли до към 2010 примерно…
А какво правим с обратното налягане, което създава фабричния катализатор и има голямо значение за коректната работа на двигателя, м? Според тоя чиляк( а човека явно е специалист, даже на клипа на 18,22 може да се види същата пита-заместител) като изтърбушиш катализатора колата става масларка. Слагат заместител, но обяснява че карат макс 100к км и въпреки това е по-добрия вариант, отколкото без
https://www.youtube.com/watch?v=TK1srjczSTY
Аз до сега читав мощен мотор дето да има полза от бекпрешър не съм видял. Разните дребни нефорсирани моторчета разчитат на него за пълно изгаряне в ниските ама големия в8 мотор никога не харесва бекпрешър. Да не говориме, че бекпрешъра е враг на конете и отзивчивостта на мотора. В нашия спорт всеки гледа да го намали максимално. Ако почне да гори масло като отвориш генерацията- мотора си има други проблеми.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: СПАМ ТЕМА
На тоя съм изгледал всички видеа в канала . Правят само корейски двигатели , това което разправя е че имат проблем със сегментите и блоковете и се отнася само за корейските бангии . А катализатора като е горе в колектора се разпрашава и връща керамика в цилиндрите да шлайфа буталата . Затова ги премахва като са горе и слагат на мястото на керамиката патрон заместител ама не е керамика . Тия там в Татарстан нямат проблем с ГТП , просто става шумна колата като е само тръба . И като правят такъв мунинг ли тунинг ли се води , наливат пипнат софт с изрязан катализатор така че не виждам проблем да е имало при него .. Слагат заместител, но обяснява че карат макс 100к км и въпреки това е по-добрия вариант, отколкото без
https://www.youtube.com/watch?v=TK1srjczSTY

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: СПАМ ТЕМА
Jordana написа:А катализатора като е горе в колектора се разпрашава и връща керамика в цилиндрите да шлайфа буталата . Затова ги премахва като са горе и слагат на мястото на керамиката патрон заместител ама не е керамика .:
Йордана току що вкара полир паста във най- святото и чисто място на мотора- горивната камера… ша ма убиеш…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: СПАМ ТЕМА
TheDriver написа:Колеги имам нужда от малко информация за КАТ София. Последно съм регистрирал нещо там преди 10 години
Няма промяна в реда. Влизаш направо вътре. Ако е пусната бариерата, ще я вдигнат и ще те упътят.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
Нищо, че преди това си оценяваше труда на "600-800" 
