България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
kingkacho написа:Аз като луд моторджия по онова време изкарах първо категория А три месеца бяха курсовете само на полигона на хладилника . Но какъв полигон светофари влакови и трамвайни линии водно препятствие охлюв който се преминава с една ръка осморка греда и т.н.
Как така с една ръка ? Аз това и до днес сигурно не мога да го направя.

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
enigma написа:kingkacho написа:Аз като луд моторджия по онова време изкарах първо категория А три месеца бяха курсовете само на полигона на хладилника . Но какъв полигон светофари влакови и трамвайни линии водно препятствие охлюв който се преминава с една ръка осморка греда и т.н.
![]()
Как така с една ръка ? Аз това и до днес сигурно не мога да го направя.
А си взел книжка в Америка... Аз, като се сетя, моят инструктор как караше MZ-ката от край до край на полигона на задна гума ...
Аз съм на възраст, в която да съм "Добър в леглото" означава, че не хъркам, не пърдя и не дърпам одеалото към себе си.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да, в Америка от 0 познания до категория за мотор е точно един уикенд, като минеш курса за безопасност. Събота - теория и писмен изпит. Неделя - полигон и практически изпит.
И аз някога съм карал МЗ-то по селските пътища (нелегално), ама това не го броя - чист късмет, че не съм се пребил.
И аз някога съм карал МЗ-то по селските пътища (нелегално), ама това не го броя - чист късмет, че не съм се пребил.
enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
enigma написа:Да, в Америка от 0 познания до категория за мотор е точно един уикенд, като минеш курса за безопасност. Събота - теория и писмен изпит. Неделя - полигон и практически изпит.
И аз някога съм карал МЗ-то по селските пътища (нелегално), ама това не го броя - чист късмет, че не съм се пребил.
Аз 93та ходих на курсове (два уйкенда- теория и полигон със учебна Хонда някаква примерно 350-400 кубика) никога не бях карал повече от Симсон и то само едно лято (тайно от нашите- не даваха дума да се чуе)… Като изкарах лърнърс пърмит-а отидох и си купих на следващия ден 93 zx11d - тъмно червен- нов. Едвам не го изпуснах като излизах от магазина
Като се замисля, това ми беше най- малкия мотор който съм карал… после бяха зх12, буса, буса, бос хос-а, ззр1200, зх14 и последно съм купувал мотор 2013та- вмакс-а…толкова го и карах… в момента е на 2700 мили и само ме гледа жално в гаража а мене ме е страх да карам… някой ден… ще ми дойде музата като ми се разхлаби около врата… до тогава- само ги припалвам периодично с бос хоса и им сменям маслото всяка година…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз като карах курса за А имах вече С , и въпреки че беше една формалност изпита само кормуване пак ни караха да минаваме змейката и охлюва без ръце с един очукан Иже350 . Обаче аз имах малко опит щото М категория изкарах още на 16 . Инструктора беше бивш състезател , джигит по съвременната терминология . Един път му вдигнахме нервите на полигона , качи се на симсона прав и го мина целия полигон само с крак бута кормилото . Пълен цирк бяха курсовете за мотор в ония години ..Как така с една ръка ? Аз това и до днес сигурно не мога да го направя.

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
...змейката и охлюва без ръце ... - що след курса направо не почна в някой цирк
А колегата се чуди ,че с една ръка се минават ...ехе ... 
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Така е. Едно време като бяха истнски курсовете и се караше по 3м за В категория в далечната '89г осморката и охлюва се минаваха с 1 ръка и за М и за А категория (други нямаше при моторите).
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

