България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Преди доста време от NAT Geo си направиха социален експеримент на паркинг пред няква веригс магазини в Англия. Та изчакваха хората да излязат и им предлагаха заедно да проверят новото на масло в колите им , от 9-10 коли само една нямаше нужда, всички останали бяха жадни за масло като некои едвам лйзваха щеката. Та що си мислиш, че извън форумите хората са толкова прецизни. 99% ако ги питаш кво ще стане ако смесиш два различни вискозитета масло то непременно ще произведе химична реакция
, още "кривят" спирачнк дискове, измятат ги, усукват ги, карат с летни гуми зимата но пък са на лети "джанси" и втора употреба.
, още "кривят" спирачнк дискове, измятат ги, усукват ги, карат с летни гуми зимата но пък са на лети "джанси" и втора употреба.Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Кажи си просто че наговори една камара щуротии за абс-а къде отиде на масла, 450 градуса, Nat geo и анимал планет 
- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: E93 325i, Z3 1.9, C32AMG, CLS55AMG
- Мечтае да кара: 612
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
seimo написа:Кажи си просто че наговори една камара щуротии за абс-а къде отиде на масла, 450 градуса, Nat geo и анимал планет

Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1900
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Един колега едно време на Е46-цата 320-ка не сменяше маслото, а само доливаше...ама да не решите, че ново масло доливаше, вземаше от сервизите хвърлено масло от колите, какъв вискозитет, какви пет лева, колата вървя така десетки хиляди километри като приемеш, че щом гореше по 2 литра на 1000, значи вече е имала сериозен проблем, тоест не е била в началото на проблема и нищо не и стана с това старо масло от...всякакви вискозитети смесени в едно.
Един друг път от моята Зафира като си сменя маслото на 20-25000, той го взема и го слага в на баща си Зафирата, аааа, да няма вика да давам пари за ново масло, това пак се хлъзга и е мазно, значи е ок, не кара на сухо колата.
Тука сте седнали вискозитети да ви морят мислите. 
Един друг път от моята Зафира като си сменя маслото на 20-25000, той го взема и го слага в на баща си Зафирата, аааа, да няма вика да давам пари за ново масло, това пак се хлъзга и е мазно, значи е ок, не кара на сухо колата.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Всъщност е интересно как остаряването на течността влияе на свойствата й и съответно как едно екстремно спиране влияе на нова и много стара течност.
Вероятно е строго индивидуално (най-вече процент вода в течността).
Вероятно е строго индивидуално (най-вече процент вода в течността).
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Seimo...гоеорим за всички детайли от безопасното предвижване от точка до точка в това число и безаварийни технически ситуации за самият автомобил. От разбирането как работят отделните системи в едно МПС до поддръжката му в добро техническо състояние, та до личните умения на водача . Та ако си решил да се заяждаш на дребно нема ти влиза в тона щото е безмислено. Горния ми пост е свързан с митологиите в автомобилния свят Оди питай некой човек с голям стаж зад волана дали знае, че има ABS или неква друга спомагателна система в аввтомобила си. Може цел живот да си зад геврека и никога да не разбереш, че колата ти е снабдена с подобни системи
Тва за Нюрбургринг беше връо на интелектуалното ти безсилие, първо - тия в профиспорта не пазаруват у местната технобакалия, второ колите се проверяват и обслужват от цял екип инжинери преди и след всяко състезание.
Тва за Нюрбургринг беше връо на интелектуалното ти безсилие, първо - тия в профиспорта не пазаруват у местната технобакалия, второ колите се проверяват и обслужват от цял екип инжинери преди и след всяко състезание.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1900
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Той май и след предвид любителите шофьори. Защото Нюрбургринг все пак не е типична писта, в смисъл писта е колкото да караш без насрещно движение и имаш мантинели и на места сериозни зони за сигурност, но дефакто се води национален път и ако стане катастрофа, нещата се разглеждат според правилника за движение по пътищата. В смисъл като настгнше някой, не може да го изпреварваш отдясно и ако те удари си береш дерта, не можеш още куп неща разрешени в едно състезание на нормални писти.
seimo написа:То по принцип оРата на Нюрбургринг карат и не им кипва течноста преди да се разтресат дискове и прегреят накладки и кво ли не обаче тука по междуселските им завира течноста
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Маверик като чуеш Нюрбургринг първата асоциация е профедионален авто спорт, а там нещата са драматично различни в техника, за уменията нема отваряме дума хич
.
Последна промяна Ивайло Димов на 24 Ное 2025, 22:01, променена общо 1 път
- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: E93 325i, Z3 1.9, C32AMG, CLS55AMG
- Мечтае да кара: 612
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ивайло Димов написа:Seimo...гоеорим за всички детайли от безопасното предвижване от точка до точка в това число и безаварийни технически ситуации за самият автомобил. От разбирането как работят отделните системи в едно МПС до поддръжката му в добро техническо състояние, та до личните умения на водача . Та ако си решил да се заяждаш на дребно нема ти влиза в тона щото е безмислено. Горния ми пост е свързан с митологиите в автомобилния свят Оди питай некой човек с голям стаж зад волана дали знае, че има ABS или неква друга спомагателна система в аввтомобила си. Може цел живот да си зад геврека и никога да не разбереш, че колата ти е снабдена с подобни системи![]()
Тва за Нюрбургринг беше връо на интелектуалното ти безсилие, първо - тия в профиспорта не пазаруват у местната технобакалия, второ колите се проверяват и обслужват от цял екип инжинери преди и след всяко състезание.
А пък това беше връо на нищо да не кажеш, докато изписваш много думи...
Видяхме какво мислиш/смяташ за правилно, за спирането със и без ABS...
Горния ми пост е свързан с митологиите в автомобилния свят Оди питай некой човек с голям стаж зад волана дали знае, че има ABS или неква друга спомагателна система в аввтомобила си. Може цел живот да си зад геврека и никога да не разбереш, че колата ти е снабдена с подобни системи![]()
Е то това трябва да е цял живот стажант зaд волана.
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ти ми посочи мой пост където твърдя, че без ABS се спира по-лесно
, щи пратя бутилка уиски.Даже две
. Отивай да четеш.
, щи пратя бутилка уиски.Даже две - KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: E93 325i, Z3 1.9, C32AMG, CLS55AMG
- Мечтае да кара: 612
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Отидох.
Другите ти писания, не го определят точно, но внушават, че ABS-а не е по-добре от каквото и да е.
Ивайло Димов написа:ABS,EDL,ASR и всякакви подобни спомагателни системи за сигурност са най-ефективни в градски условия където скоростта рядко надвишава 50-60 км/ч . И пак различните ситуациии опират и до уменията на водача, усета за пространство, дистанция, а понякога и възможността да предвидиш реакциите на околните шифьори.
Другите ти писания, не го определят точно, но внушават, че ABS-а не е по-добре от каквото и да е.
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Къде точно пише бре Кольо
, казвам кога са най-ефективни и си вършат задачите без последствия. Четене с разбиране му е майката...във 2-ри клас се учи.
Седни сега Слаб 2 и продължавай да четеш, щи пратя 3 бутилки ....вдигам мизата.
Искам точен цитат къде съм написал, че без ABS се спира по-добре . Не да си изсмукваш от пръстите инсинуации и откровенни лъжи.
, казвам кога са най-ефективни и си вършат задачите без последствия. Четене с разбиране му е майката...във 2-ри клас се учи.Седни сега Слаб 2 и продължавай да четеш, щи пратя 3 бутилки ....вдигам мизата.
Искам точен цитат къде съм написал, че без ABS се спира по-добре . Не да си изсмукваш от пръстите инсинуации и откровенни лъжи.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Абе беше ама някой е поизтрил бая от бисерите 

- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тц, не съм писал подобно нещо Seimo
. Беше изтрит мой пост към Стийна с въпрос колко пъти му се е случвало да се активира ABS . Никога не съм писал, че без тая система колата спира по-добре.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Беше писал че с енергични натискания на педала се спира по-бързо или бъркам.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани