България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 710
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Spunky написа:ivanski_2 написа:Относно това колко малко билли харчели колите , абе хора карате коли по за 30-40-50к 1-2-5 литра разлика ако са ви проблем не искам да се засягате но ТАЗИ КОЛА НЕ Е ЗА ВАС , сори нот сори![]()
Сложи още нули и пак ми е интересно, колко малко харчи която и да е кола, това е един от показателите за техническо предимство.ivanski_2 написа:Да, аз лично НЕ създавам предпоставки за ПТП под никаква форма simple is that , но въпреки това ако застигна някой от горните форумни симпатяги ще кажат малее тоя как изпревари ....
Вика - “НЕ създавам предпоставки за ПТП под никаква форма”, освен като го накарат да създава под всякаква форма
Май се засегна за разхода



Дам, за човек каращ с 30 и ускоряващ на правото когато го задмине някой по бързо ускоряващ го смята за опасно

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ivanski_2 написа:Май се засегна за разхода![]()
![]()
![]()
Дам, за човек каращ с 30 и ускоряващ на правото когато го задмине някой по бързо ускоряващ го смята за опасно
Аз кво да направя, че М5 харчи двойно по-малко и върви двойно повече от доджа

И пак си признаваш, че караш опасно, щом си мислиш, че другите така ще си помислят. Много несигурност и през редовете си пишеш истините.
- Superexstatic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Явно момчето е точно от въпросните CM регионални селтаци, които се мислят минимум за Ландо Норис по завоите там.

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тея където карат с 30 и аз ги минавам при първия удобен момент разликата е че не го правя насред завоя и не съм му залепнал на задния капак. Между другото няколко такива селски бека доволно ги освиркаха от цялата колона онзи ден та явно все пак нещата вървят надобре лека полека.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Абе какъв Норис се изкарва, вие малко четете както дявола чете евангелието. Лично съм го виждал да се възмущава на рисково шофиране по клипове във форума, даже на мен се беше сърдил, че го пуснах единия клип.
Съвсем различно нещо каза, просто моралната догма в карането вече е издигната в култ в нашето общество и а някой да шавне се мятат камъни по него.
Аз също не харесвам такива влачещи се, които нека си се влачат като искат тапи да правят, ама дойде правата и бръъмммм, тоя сега отзад на какъв ми се прави, че ще ме минава.
Когато съм със Зафирата набирам малко преди завоя и на излизане вече съм му отзад, ако няма кола го минавам, ако има се връщам и отстрани изглежда все едно му карам в багажника, ама имам ли друг избор АКО ИСКАМ да го изпреваря със 140 газови коня? Трябва да гадая всеки отпред дали е колегиален и няма да забие педала в тенекията ли? Старая се да ги гадая, ама понякога не успявам. Особено Зафирата не я имат за кола достойна да ги изпревари много от хората и айде сега къде е тръгнал тоя. Еми сори, като срещна такъв и ако условията ми позволяват, директно ще му покажа какъв джигит мога да бъда и топ преценяч когато реша да преценям.
Разбира се по завои и нагорнище обикновено това се случва ако не съм решил да се влача с колоната де. По надолнище на проходи се "влача" защото изведнъж всички кошници почват да карат и ако им светят стоповете, а аз тогава почти никога не изпреварвам защото първо не бързам да никъде и второ само си тормозя накладките. Масовият човек обаче обича да бърза и на спускане. За прегряване на накладките не е чувал, което обяснява голяма част от омачканите мантинели от дясната страна при спускания. Особено ясно изразени бяха последните години на подбалканския при Калофер посока София.
Когато съм с бърза кола нямам такива проблеми, тогава не изпреварвам никой ако ми се кара и не се влача, просто заобикалям останалите участници в движението.
Онзи ден от Гърция насам с дизела след 1400 километра каране с ограниченията реших да си изпреваря няколко колони, че пред тях изглеждаше чисто и не ми се караше с тяхното газ-спирачка. На два пъти, единия път на Маказа. Ами амбицират се като видят, че ще ги изпреварваш. Бам-бам два пъти на непрекъснати, после 160 на нормален прав път, някакво Кю ново отпред беше решило, че ще се ежи, някакво А8 ли беше другото, ами наказах ги и след като ги изпреварих и отказах се случи най-често срещаното за мен в такива случаи - дърпат ръчната и почват да карат нормално след като вече няма за какво да се "гоним". Тоест няма такова нещо като пускане, трябва да ме принуди да вдигна да речем както в случая 160(отказва ги освен високата скорост и бързото и вдигане)и тогава да почне да кара 90-100, аз също, но пред колоната вече, която си се движи с 50-80...
Та и аз съм си джигит и преценяч понякога, не съм го крил никога.
П.п: Добре, че колегата не е с Габровски номер с Доджа, все виждам един син ли, лилав леко ли, да се напъва да литва рисково колоните в района, от толкова нападки в тая тема към него, щях да реша, че е той.
Моля сега колегите да не ме убиват и мен с камъни.

Аз също не харесвам такива влачещи се, които нека си се влачат като искат тапи да правят, ама дойде правата и бръъмммм, тоя сега отзад на какъв ми се прави, че ще ме минава.



Когато съм с бърза кола нямам такива проблеми, тогава не изпреварвам никой ако ми се кара и не се влача, просто заобикалям останалите участници в движението.

Онзи ден от Гърция насам с дизела след 1400 километра каране с ограниченията реших да си изпреваря няколко колони, че пред тях изглеждаше чисто и не ми се караше с тяхното газ-спирачка. На два пъти, единия път на Маказа. Ами амбицират се като видят, че ще ги изпреварваш. Бам-бам два пъти на непрекъснати, после 160 на нормален прав път, някакво Кю ново отпред беше решило, че ще се ежи, някакво А8 ли беше другото, ами наказах ги и след като ги изпреварих и отказах се случи най-често срещаното за мен в такива случаи - дърпат ръчната и почват да карат нормално след като вече няма за какво да се "гоним". Тоест няма такова нещо като пускане, трябва да ме принуди да вдигна да речем както в случая 160(отказва ги освен високата скорост и бързото и вдигане)и тогава да почне да кара 90-100, аз също, но пред колоната вече, която си се движи с 50-80...
Та и аз съм си джигит и преценяч понякога, не съм го крил никога.

П.п: Добре, че колегата не е с Габровски номер с Доджа, все виждам един син ли, лилав леко ли, да се напъва да литва рисково колоните в района, от толкова нападки в тая тема към него, щях да реша, че е той.

Моля сега колегите да не ме убиват и мен с камъни.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Той колегата си е ясен. Винаги се засяга като се каже нещо за шофьорските умения на родопчани. И се почват обяснения кой с ква кола, колко коня, кой колко можел, другите колко не можели и т.н. Другия пък трябва да шофира в града с 24, извънградско с 45 , а на магистрала с 98, за да може да си пише спокойно във форума колко много върви Теслата и как прави от 0 до 500 за 1,5 секунди и на пистата пада под официалните времена. Даже мисля, че ония ден го засекох на Цариградско да кара с 52 и трябваше да се заобикаля от всички отляво и отдясно





- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И такива крайно движещи се не ги разбирам. Стои и дава вид все едно е аварирал, за щастие по двупосочните пътища алтернативни на магистрала Тракия поизчезнаха. Не карат бързо, но се качват на магистралата, тировете ги изпреварват...явно им е по-спокойно когато едно огромно желязо ги изпревари. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 815
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
seimo написа:Между другото няколко такива селски бека доволно ги освиркаха от цялата колона онзи ден та явно все пак нещата вървят надобре лека полека.
И мислиш, че това ще им промени начина на шофиране...ха забавно

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Don_Diego написа:seimo написа:Между другото няколко такива селски бека доволно ги освиркаха от цялата колона онзи ден та явно все пак нещата вървят надобре лека полека.
И мислиш, че това ще им промени начина на шофиране...ха забавно
Тея лесно няма да се променят тва ми е ясно където може ще правят простотии. Там естествения подбор и се надяваш като се помелят да не отнесат и теб. Ноо явно вече се заформя нетърпимост към такива което е добре.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Те решението го намериха за бързаците - колчета. Да напляскат колчета на всички участъци, където често някой преценява и готово. За другата крайност обаче - "с 24км/ч по завоите е най-безопастно" или "джипа ми е много бърз на правите, ама в завоите ме нема никъв" още се търси решение.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
преди малко пак един маниак с а6 комбе караше по околовързия със 140-150, ама настигна трафика и ми се лепна на 1 метър от задната броня... бърза човека, сере му се сигурно... оставих го да седи там половин минута, па се свих - викам си : "ееее у форума ще ме нахулят, че съм се кротнал на ЕКО ПРО в лява лента с 85-90... пууу... от мен да мине"
свих се между колите и... след 10 секунди го изпреварих понеже спря на задръстването да слиза към Симеоновско
дано го е фанало разстройството

свих се между колите и... след 10 секунди го изпреварих понеже спря на задръстването да слиза към Симеоновско





You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани