спешна помощ
Модератор: Общи модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз обаче си мисля ,че има лед в парното
Там съединенията са по-тесни,за питата да не говорим в комбинация с тия -20 градуса ...
Георги Пенчев

Там съединенията са по-тесни,за питата да не говорим в комбинация с тия -20 градуса ...
Георги Пенчев
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
И на мен го прави същата мизерия, изтиват маркучите и като пуснеш въздух колкото искаш, според мен имаш и ти пукнат някъде радиатор, пробвай сега малко пак да загрее и виж има ли въздух и се зареди с антифриз 

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Penchev написа:Аз обаче си мисля ,че има лед в парното![]()
Там съединенията са по-тесни,за питата да не говорим в комбинация с тия -20 градуса ...
Георги Пенчев
Не забравяй, че до там стига най-бързо топлата вода, но Станчев нека провери като извади изходящия маркуч след парното да види тече ли
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
и аз така си мисля, щото на водния радиатор му трябваше 1 час да отпусне
е ся да имах топъл гараж да я бодна вътре и утре щеше да е ясна ситуацията. отивам да направя последен опит ако е отпуснала парното добре, ако не утре.
мисълта ми е при това положение ако пак замръзне (то няма да замръзне, най-много да кристализира вече) ще стане ли по-голяма беля?

мисълта ми е при това положение ако пак замръзне (то няма да замръзне, най-много да кристализира вече) ще стане ли по-голяма беля?

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ето Томи каза, това което и аз имах впредвид
Няма как водата да премине за да дозатопи водата към входа и през самото парно
Просто трябва време и някой топъл гараж или пък яко въртяне в кръг
Георги Пенчев

Няма как водата да премине за да дозатопи водата към входа и през самото парно


Георги Пенчев
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring

а какво става като е било замръзнало и си запалил с водната помпа?

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
свалих маркуча и от изхода на радиаторчето на парното и потекоха около 6 капки течност, а от маркуча си поте стабилно, значи радиаторчето е замръзнало (може би), само че прецаках скобата на маркуча, та експеримента завърши до тук тази вечер
измерих с мултицета температура в купето от -9 градуса. утря смятам да я подместя до стълбището и 2-3 часа да включа вътре една духалка да стопли как требе, сменям скобата, обезвъздушавам и ще видим резултата
деба и тая нощ няма да се спи, обичам си я тази кола
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВИ за съветите, утре ще ви информирам при първа възможност!

измерих с мултицета температура в купето от -9 градуса. утря смятам да я подместя до стълбището и 2-3 часа да включа вътре една духалка да стопли как требе, сменям скобата, обезвъздушавам и ще видим резултата

деба и тая нощ няма да се спи, обичам си я тази кола

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВИ за съветите, утре ще ви информирам при първа възможност!

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Абе и при мен от онези дни когато беше топло така ми правеше, всичките маркучи който влизат завират, едвам ги държа, а изходящия студен...
Та не се притеснявай, трябваше да я покараш по-дълго време да видиш ще минели нормалната среда на загряването
Та не се притеснявай, трябваше да я покараш по-дълго време да видиш ще минели нормалната среда на загряването

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ами като не е обезвъздушена добре, много ясно, че минава средата
ама повече от 12:03 не ще да грее.
като си пийна кафенцето ще отивам да разледявам.

като си пийна кафенцето ще отивам да разледявам.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
бях пуснал една духалка да духа директно в радиаторчето на партното около 3 часа, поливах с гореща вода клапите и маркучите към радиатора - те отпушиха, ама радиатора още е заледен
колата държеше такава температура:
около 1 час работеше на място и не мърдаше. като стисна маркучите от и към термостата идвваше якото топло по маркучите.
после загасих и взе да балбука в тези маркучи и като дадох на контакт тепмературата показваше:
веднага палнах и почнах да давам газ с едната ръка, а с другата стисках маркучите и нормализира температурата (като на първата картинка)
сега смятам да търся топъл гараж и да я бутна там за 1-2 дена
някой от Пловдив ако има свободен гараж в къща, или подземен да свирка, аз ще си платя за престоя.
направо почнаха да ми се въртят разни мисли в главата, я гарнитура, я глава.... тапите на блока са си на място и са сухи.


колата държеше такава температура:

около 1 час работеше на място и не мърдаше. като стисна маркучите от и към термостата идвваше якото топло по маркучите.
после загасих и взе да балбука в тези маркучи и като дадох на контакт тепмературата показваше:

веднага палнах и почнах да давам газ с едната ръка, а с другата стисках маркучите и нормализира температурата (като на първата картинка)
сега смятам да търся топъл гараж и да я бутна там за 1-2 дена
някой от Пловдив ако има свободен гараж в къща, или подземен да свирка, аз ще си платя за престоя.
направо почнаха да ми се въртят разни мисли в главата, я гарнитура, я глава.... тапите на блока са си на място и са сухи.





- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
най-после парното дойде
голямо размразяване падна, оказа се че в движение колата не загрява заради термостата, и реших да я покарам, около 20 км извънградско каране изведнъж температурата рязко спадна и парното дойде (темп спадна, защото термостата е блокирал отворен) след което долях още 2 литра антифриз
общо 4 литра, айде като махнем това дето е изтекло от обезвъздушаването и един път изплю около половин литър, та равносметката е около 2 Л са се изгубили! като видимо маркучи, скоби, радиатор, тапи на блока, радиаторче парно всичко е здраво и не тече
освен когато изплю от отворената капачка да са излезнали повече от половин литър. понеделник ще направя тест изгорели газове и охладителна система 





34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани