спешна помощ

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 05 Яну 2008, 1:16

Аз обаче си мисля ,че има лед в парното :roll:
Там съединенията са по-тесни,за питата да не говорим в комбинация с тия -20 градуса ...


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Яну 2008, 1:16

И на мен го прави същата мизерия, изтиват маркучите и като пуснеш въздух колкото искаш, според мен имаш и ти пукнат някъде радиатор, пробвай сега малко пак да загрее и виж има ли въздух и се зареди с антифриз :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Яну 2008, 1:17

Penchev написа:Аз обаче си мисля ,че има лед в парното :roll:
Там съединенията са по-тесни,за питата да не говорим в комбинация с тия -20 градуса ...


Георги Пенчев


Не забравяй, че до там стига най-бързо топлата вода, но Станчев нека провери като извади изходящия маркуч след парното да види тече ли

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Яну 2008, 1:18

и аз така си мисля, щото на водния радиатор му трябваше 1 час да отпусне :roll: е ся да имах топъл гараж да я бодна вътре и утре щеше да е ясна ситуацията. отивам да направя последен опит ако е отпуснала парното добре, ако не утре.

мисълта ми е при това положение ако пак замръзне (то няма да замръзне, най-много да кристализира вече) ще стане ли по-голяма беля?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Яну 2008, 1:20

изходящия маркуч на радиатора на парното е най-далечния от към клапите, нали?
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 05 Яну 2008, 1:21

///peter написа:
Не забравяй, че до там стига най-бързо топлата вода, но Станчев нека провери като извади изходящия маркуч след парното да види тече ли
Да, но ако приемем че парното е затапено с лед, то тогава топлата вода мн трудно си пробива път защото не може да циркулира.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 05 Яну 2008, 1:26

Ето Томи каза, това което и аз имах впредвид :idea:
Няма как водата да премине за да дозатопи водата към входа и през самото парно :!: Просто трябва време и някой топъл гараж или пък яко въртяне в кръг :idea:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2317
Регистриран на: 16.12.2003
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: е30, е36, e39
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: Nuclear Touring

Мнение от Nucl3arDru1D » 05 Яну 2008, 1:51

:idea: на 10-12л вода, само 2 литра концентрат нели малко, Станчев? Струва ми да беше източил още малко от жълтото и да налееш още концентрат.
а какво става като е било замръзнало и си запалил с водната помпа? :roll:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Яну 2008, 2:02

свалих маркуча и от изхода на радиаторчето на парното и потекоха около 6 капки течност, а от маркуча си поте стабилно, значи радиаторчето е замръзнало (може би), само че прецаках скобата на маркуча, та експеримента завърши до тук тази вечер :confused:
измерих с мултицета температура в купето от -9 градуса. утря смятам да я подместя до стълбището и 2-3 часа да включа вътре една духалка да стопли как требе, сменям скобата, обезвъздушавам и ще видим резултата :roll:

деба и тая нощ няма да се спи, обичам си я тази кола :)
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВИ за съветите, утре ще ви информирам при първа възможност!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Яну 2008, 10:02

Абе и при мен от онези дни когато беше топло така ми правеше, всичките маркучи който влизат завират, едвам ги държа, а изходящия студен...
Та не се притеснявай, трябваше да я покараш по-дълго време да видиш ще минели нормалната среда на загряването :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Яну 2008, 10:14

ами като не е обезвъздушена добре, много ясно, че минава средата :mhihi: ама повече от 12:03 не ще да грее.
като си пийна кафенцето ще отивам да разледявам.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 05 Яну 2008, 12:58

като я разледиш, сипваш си течности там квот тряа, и на място парно, няма да видиш, палиш и отиваш да караш, ама караш, а не да се возиш, така ще си изкара сичкия въздух и си долеи водица и си 6 ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Яну 2008, 15:07

бях пуснал една духалка да духа директно в радиаторчето на партното около 3 часа, поливах с гореща вода клапите и маркучите към радиатора - те отпушиха, ама радиатора още е заледен :confused:
колата държеше такава температура:
Изображение
около 1 час работеше на място и не мърдаше. като стисна маркучите от и към термостата идвваше якото топло по маркучите.
после загасих и взе да балбука в тези маркучи и като дадох на контакт тепмературата показваше:
Изображение
веднага палнах и почнах да давам газ с едната ръка, а с другата стисках маркучите и нормализира температурата (като на първата картинка)
сега смятам да търся топъл гараж и да я бутна там за 1-2 дена
някой от Пловдив ако има свободен гараж в къща, или подземен да свирка, аз ще си платя за престоя.

направо почнаха да ми се въртят разни мисли в главата, я гарнитура, я глава.... тапите на блока са си на място и са сухи.
:help: :help: :help: :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Яну 2008, 16:24

Смуче ти въздух бре, обезвъздуши хубаво, покарай и виж дали пак ще има въздух :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Яну 2008, 19:47

най-после парното дойде :!: голямо размразяване падна, оказа се че в движение колата не загрява заради термостата, и реших да я покарам, около 20 км извънградско каране изведнъж температурата рязко спадна и парното дойде (темп спадна, защото термостата е блокирал отворен) след което долях още 2 литра антифриз :shock: общо 4 литра, айде като махнем това дето е изтекло от обезвъздушаването и един път изплю около половин литър, та равносметката е около 2 Л са се изгубили! като видимо маркучи, скоби, радиатор, тапи на блока, радиаторче парно всичко е здраво и не тече :roll: освен когато изплю от отворената капачка да са излезнали повече от половин литър. понеделник ще направя тест изгорели газове и охладителна система :uups:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook