Какво става на автомобилния пазар
Модератор: Общи модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Какво става на автомобилния пазар
Сравнението не е много коректно защото:
1. СУВ срещу лек автомобил респективно височина и килограми в полза на СУВ-а
2. Предната част на всеки автомобил е много по-здрава от задната..
1. СУВ срещу лек автомобил респективно височина и килограми в полза на СУВ-а
2. Предната част на всеки автомобил е много по-здрава от задната..
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Какво става на автомобилния пазар
b00st написа:steeN написа:А сигурен съм, че много го правят, ама тва не са коли. Въпроса е, че чак да прави колата неуправляема дори от професионален шофьор е леко изхвърляне при условие, че средно статистически шофьор изобщо няма да ги различи двете.
п.с.
Сериозно ли викат на торсионната греда, полу-независимо
Те VW на голф от край време слагат торсионна греда отзад, с изключение на по-наточените версии като GTI, R. много коли от този клас са така, то разлика надали някой ще усети в малък автомобил. Иначе статията е яко жълта
Голф 5 и 6 бяха с независимо за всички модели, после са си казали, че ще го купи някоя овца и много и' разбира тиквата от независимо окачване, слагайте там нещо да се хванат колелтата на него и това е.
Отностно живота на автомобилите мога да дам една интересна история. Когато излезе VW Up с чисто нов специално разработен агрегат с изпускателен колектор в отливката на главата, 2 клапана на цилиндър и 1 разпределителен вал защото било по малко триенето и се вдигало КПД-то(това и за 1,2тси също го натъртиха), "вечен ремък"

Последна промяна maxpower на 27 Авг 2016, 7:51, променена общо 1 път
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: Какво става на автомобилния пазар
Витанов написа:Сравнението не е много коректно защото:
1. СУВ срещу лек автомобил респективно височина и килограми в полза на СУВ-а
2. Предната част на всеки автомобил е много по-здрава от задната..
начи много си е коректно сравнението
и в единия автомобил и в другия автомобил хората имат еднакво количество кости и черва
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Какво става на автомобилния пазар
TheDriver написа:steeN написа:А сигурен съм, че много го правят, ама тва не са коли. Въпроса е, че чак да прави колата неуправляема дори от професионален шофьор е леко изхвърляне при условие, че средно статистически шофьор изобщо няма да ги различи двете.
п.с.
Сериозно ли викат на торсионната греда, полу-независимо
Маркетингови трикове![]()
Спомням си една интересна история за астронавтите от Аполо - за да им направят система за отвеждане на телесните течности инженерите искали от тях да си изберат от три вида размер презервативи - Малък, Среден и Голям![]()
Разбира се всички избрали голям и за повечето от тях системата не сработвала![]()
Наели бизнес експерти и маркетолози "да продадат" на астронавтите малкия и средния размер. Те просто преименували категориите на Big, Extremely big and Humongous.
Humongous звучало прекалено хиперболизирано и подигравателно - почти никой не го избрал.Почти всички се разпределили в Big и Extremely big и инженерите били щастливи.![]()
И тук с окачването е същото - едно е да имаш в брошурата "solid rear axle" съвсем друго е "semi-Independent" с ударение върху "независимо" и доукрасено от продавачите в шоурум-а.
Хаха, това е добро. На мен ми направи впечатление, че направиха този завой при фабричното оборудване преди 5-6 години.
На Ауди нивата са Premium, Premium plus, Prestige. T.e. базовото е Premium



- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Какво става на автомобилния пазар
steeN написа:TheDriver написа:steeN написа:А сигурен съм, че много го правят, ама тва не са коли. Въпроса е, че чак да прави колата неуправляема дори от професионален шофьор е леко изхвърляне при условие, че средно статистически шофьор изобщо няма да ги различи двете.
п.с.
Сериозно ли викат на торсионната греда, полу-независимо
Маркетингови трикове![]()
Спомням си една интересна история за астронавтите от Аполо - за да им направят система за отвеждане на телесните течности инженерите искали от тях да си изберат от три вида размер презервативи - Малък, Среден и Голям![]()
Разбира се всички избрали голям и за повечето от тях системата не сработвала![]()
Наели бизнес експерти и маркетолози "да продадат" на астронавтите малкия и средния размер. Те просто преименували категориите на Big, Extremely big and Humongous.
Humongous звучало прекалено хиперболизирано и подигравателно - почти никой не го избрал.Почти всички се разпределили в Big и Extremely big и инженерите били щастливи.![]()
И тук с окачването е същото - едно е да имаш в брошурата "solid rear axle" съвсем друго е "semi-Independent" с ударение върху "независимо" и доукрасено от продавачите в шоурум-а.
Хаха, това е добро. На мен ми направи впечатление, че направиха този завой при фабричното оборудване преди 5-6 години.
На Ауди нивата са Premium, Premium plus, Prestige. T.e. базовото е Premium![]()
![]()
Или Business Edition, демек разбирай почти най-базовото оборудване

Re: Какво става на автомобилния пазар
Преди няколко години новата тогава jetta беше с независимо окачване отзад, но за САЩ се продаваше с торсиона (полунезависимо, като половин басейн и наполовина бременна).
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Какво става на автомобилния пазар
Хаос написа:masimo написа:Колко е живота на един автомобил направен през 80-те, 90-те, 2000 и 2010+? Оставете електрониката настрана. Ламарини, окачване, основна механика?
всъщност най-вероятно е еднакъв, ако не и подобрен
за сигурността да не говорим
и това го пиша, като човек, който кара Е34
тея дни гледам компилации с тежки катастрофи
гледах компилация бмв катастрофи 2016 - едно Х6 натресе някакъв мерцедес 2000 и някоя си отзад със много голяма скорост
на х6тицата предната й броня остана на мястото си, а на мерца му изчезнаха задните седалки...
Не визирах сигурност, естествено в тази насока има огромен прогрес. Що се касае до останалото нещата мисля са назад. Нека и аз дам личен пример, навремето взехме Ауди 80 на 185,000км, то беше като от магазина и години след това само се караше. Посленото ми служебно Пежо 307 на 200,000км беше неузнаваемо и почти за скрап, със сменена турбина, проблеми в редица джаджи и понеже калниците са му пластмаса, беше избелял от слънцето неравномерно.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Какво става на автомобилния пазар
Не е правилно да сравниш премиум немски автомобил със среден клас френски. Ако сега започнеш да търсиш да си купиш Ауди А4 от примерно 2006-2007г, има висок шанс колата, която ще купиш да е над 250-300 000км и да пише на километража 145 000, като си викаш баси и запазената кола си взех. Да не говоря, Е46 и Е90ки, "пвц" дизели на какви шокиращи километри съм виждал.
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Re: Какво става на автомобилния пазар
В допълнение на b00st, май сравняваш лична със служебна. Не се карат по един и същи начин обикновено
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
Re: Какво става на автомобилния пазар
Eто колата на един колега. Вадете си изводите сами за ниво на качество
Re: Какво става на автомобилния пазар
BMW_POWER написа:Eто колата на един колега. Вадете си изводите сами за ниво на качество
https://www.amazon.com/Permatex-80070-S ... B000HBM5S2
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Какво става на автомобилния пазар
alx написа:BMW_POWER написа:Eто колата на един колега. Вадете си изводите сами за ниво на качество
https://www.amazon.com/Permatex-80070-S ... B000HBM5S2
In Stock.
This item does not ship to Ottawa, Canada.
Като завива и двигателя не се чува

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани