Краят на дизеловите ДВГ
Модератор: Общи модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Е то тука въпроса е изобщо да не припарваш с дизела в градовете , не че имаш висок данък .Ясно е че в източна европа ефекта от такива мерки ще е обратен , ще се напълни с евтини дизеляци втора ръка ако има отлив от дизеловото гориво на големите пазари .Интересно дали само си чешат езиците или наистина има такова сериозно разграничение дизел -бензин заложено в нормативни и законови актове .То става доста комично това , дизела горивото на селяните а бензина на гражданите 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Пичове, това че нещо не ви харесва или ви се струва глупаво, не значи, че не е факт.
http://www.just-auto.com/news/governmen ... 53135.aspx
И се получава много "справедливо" - последните 20-ина години убеждаваха населението си да кара дизели и сега, когато са над 50% от автопарка ще им вдигнат цената на горивото и данъците.
Вече имаше реакция на Рено и Пежо срещу тези предложения.
Познат в Германия, не знам точно в кой град, когато търсеше кола въобще не гледаше дизели, защото не ги пускали в центъра на града.
http://www.just-auto.com/news/governmen ... 53135.aspx
И се получава много "справедливо" - последните 20-ина години убеждаваха населението си да кара дизели и сега, когато са над 50% от автопарка ще им вдигнат цената на горивото и данъците.
Вече имаше реакция на Рено и Пежо срещу тези предложения.
Познат в Германия, не знам точно в кой град, когато търсеше кола въобще не гледаше дизели, защото не ги пускали в центъра на града.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Краят на дизеловите ДВГ
И не пробутвайте идеята, че дизела произвеждал по-малко CO2, при положение, че останалите изходни газове са в ПЪТИ по-канцерогенни от тези на бензина.
С газ или метан изобщо не може да се сравнява.
С газ или метан изобщо не може да се сравнява.

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Демирев написа:jorsenbmw написа:За съжаление е факт.От 1 януари 10 годишни и по -стари дизелови коли без ДПФ или със стикер под Евро4 попадат в групата на адските ограниченияDLVasilev написа: Това тука не вярвам да се случи в близките 20 години![]()
Та ние още живеем в Съветския съюз![]()
Те вече се случват - и в България от 1 януари за мпс до 3.5 тона със сертификат евро 4 има намаление на общинският данък с 40 % и с 60% за евро 6.
За сега важи за МПС до 101 коня - но от 2016 г. ще важи за до 163 коня.
А пълните електрички без никакъв двигател на бензин-дизел-газ са освободени съвсем от пътен данък и винетки.
Опел Ампера - Тесла С...нито 1 ст. данък не дължат. Обмислят от догодина и синята зона във всички градове да е безплатна за тях.
Много вероятно е от 2016г. за плъг ин хибридите да има 60% намаление на данъка.
Mного съм развълнуван относно ампери, киловати, тесли, мотики и лопати и разни други щуротии като тях да знаеш

това, че някой се опитва да си пробутва стоката не ме вълнува мене, аз си имам и дизелови и бензинови коли хресвам и двата типа мотори и честно да ти кажа стария дизелов мерцедес ще го карам още 30 години та ако ще и да стрелят по мене за това


ATR-42/72
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Ще платиш данъците си предварително поне 10 пъти, но пък ще се кефиш, че караш електрически автомобил 

- skipper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: село Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: сред идиоти.
- Мечтае да кара: e31 850csi
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Демирев написа:Те вече се случват - и в България от 1 януари за мпс до 3.5 тона със сертификат евро 4 има намаление на общинският данък с 40 % и с 60% за евро 6.
За сега важи за МПС до 101 коня - но от 2016 г. ще важи за до 163 коня.
А пълните електрички без никакъв двигател на бензин-дизел-газ са освободени съвсем от пътен данък и винетки.
Опел Ампера - Тесла С...нито 1 ст. данък не дължат. Обмислят от догодина и синята зона във всички градове да е безплатна за тях.
Много вероятно е от 2016г. за плъг ин хибридите да има 60% намаление на данъка.
От кога е тази промяна ? Има ли го обявено в държавен вестник ?
Oo (|||)(|||) oO
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Краят на дизеловите ДВГ
© написа:Ще платиш данъците си предварително поне 10 пъти, но пък ще се кефиш, че караш електрически автомобил
Как ще го плати 10 пъти?
Като вземем предвид разхода на един масов 2 литров бензин седан 163 коня и Опел Ампера....чисто нови с всички небоходими съвременни екстри струват и двата по около 60-63 бона..приблизително..само дето за бензиновия седан ти трябват по 11-11.5 л. бензин градско 27-28лв.
докато за Ампера ти трябват 4 часа зареждане в контакта....
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Демирев написа:Как ще го плати 10 пъти?
Като вземем предвид разхода на един масов 2 литров бензин седан 163 коня и Опел Ампера....чисто нови с всички небоходими съвременни екстри струват и двата по около 60-63 бона..приблизително..само дето за бензиновия седан ти трябват по 11-11.5 л. бензин градско 27-28лв.
докато за Ампера ти трябват 4 часа зареждане в контакта....
то, това дет' "излиза" от контакта "не" струва пари

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Колкото 11 л. бензин ли струва 4-5 часа зараждане?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- кичоне
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Е то зависи колко киловата за час гълта...но реално колкото и да гълта,пак ще да е по-малко като пари от течното гориво.





- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Краят на дизеловите ДВГ
И на бензин нямаше да е скъпо, ако нямаше акциз. Когато се навъдят повечко ел.коли, ще се измисли начин да се взимат парите на хората гаранция. Дали ще се казва акциз, данък или нещо друго, все едно. Никоя държава няма да се остави да губи милионите от бензиновият-нафтовия акциз.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Кичоне - Те са го дали разхода на Амера от Опел...ел.енергията за пълното зареждане е колкото 1.1 литър бензин.
Това е при ци на квт.час в Германия. Около два пъти над бг.енергията.
Къде са 27-28 лв....къде са 2.50 лева?
Отделно че електричките като Ампера и Тесла нямат никакви ремъци...анг.вериги...масло...филтри за масло....все разходи за 1500 лв. годишно.
датчици кол.вал...разпрл.вал...дебитомери!
Не е винавен само акциза. Акциза се променя януари само. При 120 долара барел юни беше 2.50 лв. 95 октана...сега е 2.30лв. при 65 долара барел..акциза си е същият от юни....долара мърда едвам с 5-8 ст. нагоре - надолу от година насам...тъй че и той не е виновен.
Реално трябва в момента да е 2 лв. точно А95.
Това е при ци на квт.час в Германия. Около два пъти над бг.енергията.
Къде са 27-28 лв....къде са 2.50 лева?
Отделно че електричките като Ампера и Тесла нямат никакви ремъци...анг.вериги...масло...филтри за масло....все разходи за 1500 лв. годишно.
датчици кол.вал...разпрл.вал...дебитомери!
Не е винавен само акциза. Акциза се променя януари само. При 120 долара барел юни беше 2.50 лв. 95 октана...сега е 2.30лв. при 65 долара барел..акциза си е същият от юни....долара мърда едвам с 5-8 ст. нагоре - надолу от година насам...тъй че и той не е виновен.
Реално трябва в момента да е 2 лв. точно А95.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Цена за едно битово зареждане на батерията на Opel Ampera с електроенергия ще получите, като умножите използваемия капацитет от 12.9 кВтчС цел съхранение на батерията (9.6 кВтч за задвижване и 3.3 кВтч за процеса на зареждане) на батерията (чийто общ капацитет е 16.4 кВтч) по цената на електричеството на съответната тарифа. Цената за обществено зареждане варира според оператора. Ще добавяме тарифи след изграждане на зарядна инфраструктура и обявяване на тарифни планове от операторите.
Тоест около 3лв за 13квт/ч батерия и пробег от 40 км при динамично шофиране до 80 км при икономично каквото и да значи това

малък дизел с разход около 4.5 л /100 .При годишен пробег 10к икономия вероятно около 500-600лв .Напълно ги разбирам французите защо 80% от транспортните средства са дизелови ДВГ .Ама няма да е задълго както става ясно от публикациите .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Демирев написа:Кичоне - Те са го дали разхода на Амера от Опел...ел.енергията за пълното зареждане е колкото 1.1 литър бензин.
Това е при ци на квт.час в Германия. Около два пъти над бг.енергията.
Къде са 27-28 лв....къде са 2.50 лева?
Отделно че електричките като Ампера и Тесла нямат никакви ремъци...анг.вериги...масло...филтри за масло....все разходи за 1500 лв. годишно.
датчици кол.вал...разпрл.вал...дебитомери!
Не е винавен само акциза. Акциза се променя януари само. При 120 долара барел юни беше 2.50 лв. 95 октана...сега е 2.30лв. при 65 долара барел..акциза си е същият от юни....долара мърда едвам с 5-8 ст. нагоре - надолу от година насам...тъй че и той не е виновен.
Реално трябва в момента да е 2 лв. точно А95.
Електричката няма вериги, ремъци, масла, датчици и дебитомери, така е. Задължително ще има едни други неща, като вариатори с мощни транзистори и преобразователи, като хич, ама хич не са евтини! Да не казвам, че са по-скъпи от изредените части. Имам опит с електрокари, повдигачи и подобни и цените са жестоки на електрониката.
Re: Краят на дизеловите ДВГ
Добре де, а ужасния смог в големите градове и постоянно ивеличаващите се болни от рак заради цялата мозерия, излизаща от барурниците няма ли значение за вас? Ако си представите, че въздухът в София е същият като тоя на село не ви ли става приятно?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани