Най тъпите решения при производството на автомобили

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от alpina-ma6inata » 12 Окт 2011, 1:59

Клаксона дето е на лоста за мигачите не е само при Рено 5, при още бая френски коли. Аз преди имах 306-ца и също беше там. Като споменах този модел се сещам, че на 306-цата също копчетата за ел. стъклата са най-долу на кората на вратата. Един път не се е случило да кача пасажер, който да иска да използва въпросната екстра и да ги е намерил копчетата. :mhihi:
И както сме на вълна френски коли - имат проблем със затварянето на врати зимата... :roll: Чичо ми имаше ХМ и се прецакваха зимат, отвориш ги, но не се затварят. Даже веднъж като се возих се налагаше да връзвам вътрешните дръжки с някакви въжета, за да не се отворят и да не се изсипя на земята. :mhihi: С 306-цата също съм го имал този проблем, макар и само няколко пъти за 3 години. :)

Със сигурност има още, но не мога да се сетя сега. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от ms » 12 Окт 2011, 7:17

до скоро търкалях една Ибиза '91г., тя е тъпо измислена като цяло, но задното окачване е върха- амортисьори + напречен ресор, тоест като Трабант :mhihi: забавно беше зимата, замислях се да сложа 100 кила в багажника, че да седи поне малко в пътя- тая кочина при всяка неравност на сняг се опитваше да поднася :banghead: същата кочина има заводско антена на тавана в задният край- а познайте дали като отворя багажника малкото заводско спойлерче (то пък за к'во беше така и не разбрах) огъваше антената :mhihi:
а да- задната чистачка получаваше вода от казанчето отпред, много е сложно и скъпо явно да сложиш второ казанче за вода в багажника ;) ама това го има на много модели коли...

само едно ми харесваше- гася колата и угасват и фаровете, няма нищо да пищи и да се бунтува... идеално за мен дето винаги карам на фарове, бях забравил къде е копчето...
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от plradev » 12 Окт 2011, 7:46

Е36 с изключение на компакта - да беха сложили пепелника под подлакътника ,че така ми е много напред и трябва да се протягам ,за да си тръсна ... :banghead: Няма по-малоумно разположение на пепелник в автомобилостроенето от оя на е36-ците .
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Zagy » 12 Окт 2011, 7:55

plradev написа:Е36 с изключение на компакта - да беха сложили пепелника под подлакътника ,че така ми е много напред и трябва да се протягам ,за да си тръсна ... :banghead: Няма по-малоумно разположение на пепелник в автомобилостроенето от оя на е36-ците .

И в Е46 е същото :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Escape » 12 Окт 2011, 8:05

Смяна на крушки - Рено Меган :mhihi: , 407-ца... Ц6.... май френските са едноличен лидер тук
Астра - копчето за спиране на радиото е толкова ниско, че в 6 от 10 случая го закачам с коляно като спра някъде
Maserati - ръчната се вдига само около 4-5 см и ако не си и свикнал не се забелязва изобщо....
Е36 - филтъра за климатика :kuku: тука май всеки знае какъв цирк е

BMWPhotographer
Аватар
Мнения: 1672
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Sofia city
Пол: Мъж
Кара: F10 530d xdrive LCI
Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от BMWPetar » 12 Окт 2011, 8:08

Ситроен C2 - цялата кола е недомислена..идиотщина след идиотщина..


А alx, поговори и за мерцедесите..интересно ми е, мислех си, че поне тази марка са я измислили...
"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear

BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW



****F10 530d+ xdrive M-sport 2014

Gone, but not forgotten:

*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от plradev » 12 Окт 2011, 8:10

Zagy написа:
plradev написа:Е36 с изключение на компакта - да беха сложили пепелника под подлакътника ,че така ми е много напред и трябва да се протягам ,за да си тръсна ... :banghead: Няма по-малоумно разположение на пепелник в автомобилостроенето от оя на е36-ците .

И в Е46 е същото :mhihi:

Ти ся що ме ебаваш :(
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Doberman_vas » 12 Окт 2011, 8:13

Escape написа:Maserati - ръчната се вдига само около 4-5 см и ако не си и свикнал не се забелязва изобщо....

за другите дообре, ама как можа да намериш кусур в кола за над 150 к :winky: :bowdown: :bowdown:
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Next » 12 Окт 2011, 8:22

E46 преди фейса климатроника се пуска винаги :banghead:
Фиат Темпра ел. табло никога нищо не му работи караш на сляпо.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от ///vlado » 12 Окт 2011, 8:23

peugeot 307 мисля , че беше ... не и бачкаше реглжа на фаровете .. след обстойно преравяне на електрониката
майстора просто дойде и ни посъветва да сменим крушката в пепелника и сичко ще се оправи , и настина така стана :lol:

имам още куп куриози с peugeot :lol:

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4176
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Kroki » 12 Окт 2011, 8:26

SAAB 9000 - Не можеш да спреш климатроника :(
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Escape » 12 Окт 2011, 8:28

Doberman_vas написа:
Escape написа:Maserati - ръчната се вдига само около 4-5 см и ако не си и свикнал не се забелязва изобщо....

за другите дообре, ама как можа да намериш кусур в кола за над 150 к :winky: :bowdown: :bowdown:

Е като е 150к да не си мислиш че не нещо пара феноменално :roll: ... То има още много :) да не мислиш че е само това
- в "спорт" режим сменя скоростите като Икарус и ти пренамества шиините прешлени
- навигацията е особено дразнеща поради липсата на touch screen... и като пишеш адрес се пише една по една буква използвайки един "joystick" дето го мърдаш нагоре-надолу
- лелчето дето ти казва накъде да завиеш намаля музиката/радиото :mhihi: и няма опция да го изключваш

имаше и още неща, ама ще стане много дълго ... все пак двигателя на ферари компенсира голяма част от бъговете

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Christoff » 12 Окт 2011, 8:30

Пежо 206 (и мн други преди него)- на бензиностанция гасиш, слизяш, даваш на бензинджията да сипе, даваш и КЛЮЧА да отвори капачката на резервоара и като отвори капачката КЛЮЧА не излиза :mhihi: :D ... отиваш, плащаш връщаш се и ако колата е там си зимаш ключа и си тръгваш :mhihi: Защо ?? :mhihi:
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Е.Димитров » 12 Окт 2011, 8:41

Такааа,значи,фаворит ми е една алфа дето дисковете на задните спирачки са на ...полуоските,а имаше един случай,държах един сервиз,идва подобна алфа (не си спомням модела) и филтъра за маслото е на половин сантиметър от купето,за свалянето на масленият филтър се изискваше или един изключително специален инструмент или...сваляне на тампона на двигателя,увисване на мотора и вече се развива филтъра,един ден дойде един пич с подобна кола,обясних му че операцията е сложна,но той беше подготвен,беше си изрязал дупка в купето и от там се развиваше филтъра :mhihi:
Рено-задната е доста странна,има един палец дето се вдига на горе,то и на опел е така,ама на рено,ограничитела дето пази да се включи задна или първа предавка е много кекав,за един ден каране на един такъв автомобил,поне 3 ма щях да ударя на заден ход,тръгвайки от светофар..
Ауди 80-ако човек е с по-големи крака,влизането от задната врата си е премеждие,както и излизането...Дупката за вратата е малка :mhihi:
BMW Е46-задната скорост е ...забавление,пепелника,докато стигнеш до него-ръсиш върху скоростният лост,седалката,ако решиш да я дигнеш без да има човек на нея -целия квартал ше разбере,малко е като катапулт,един ден щях да си изтрелям котката със седалката......
Айде,стара концепция е,ама фолксваген костенурка,като седнеш-педалите ти идват малко на дясно а тялото ти е на ляво,караш изкривен и то автомобил произведен след 1991 година...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от uCnaHeTcA » 12 Окт 2011, 8:43

Е46 - спряно е фабричното производство на шпер диф., с изключение на М3 :ranting: :ranting:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook