Купих си Honda CBR 600 F3 ... :)

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 22.03.2006
Местоположение: Sofia

......

Мнение от VIRUSS » 08 Юни 2009, 19:12

BMW_RIDER написа:×åñòèòî è îò ìåí êîëåãà, ïî÷òè íÿìà êîëè êîèòî äà ñå ìåðÿò ñ òðúïêàòà îò áúðç ìîòîð. 8) Ñúñ çäðàâå äà ãî êàðàø è âíèìàâàé.

:yes:
Å,èìà íÿêîè êîëè......ïðîáâàì ñå ñ êîëàòà íà 100% ñ òîâà ìîòîð÷å :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 08 Юни 2009, 19:23

Честито и безаварийно! Ако ти е пръв мотор... не карай внимателно, а ИЗКЛЮЧИТЕЛНО внимателно! Не пести пари за гуми и екипировка!

пп: виждам, че вече и кусури му намират колегите :mhihi:
Според мен, изглежда изключително добре, особено за годините си!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318IS
Мечтае да кара: BMW E60
Детайли за колата: BMW E36 318IS

Мнение от skate » 08 Юни 2009, 21:07

Благодаря Ви много за коментарите,

Да , пръв мотор ми е и съм доста внимателен, карам леко и вече лека полека свиквам, едва втори ден е в мен.

Тези дни ще мисля за екипировка.

:D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 08 Юни 2009, 21:18

Честито и със ЗДРАВЕ да си го караш!
Екипировка задължително, недей да жалиш пари за това! ;)

П.П.Можеш ли да ми кажеш на ЛС, за колко го взе, ако не е тайна!?
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Юни 2009, 21:19

skate написа:Благодаря Ви много за коментарите,


попита ме защо съм решил че мотора е изпускан и от двете страни.

веднага ще ти покажа защо. разбира се така- отдалече - може и да бъркам. но е малко вероятно... защото... защото така...

погледни си противожестите (тези металните конуси на края на дръжките на кормилото)... те са направени от много твърда (и тежка) сплав и не се издират до бяло така- случайно. единствения начин да ги надереш така цялостно е .... в асфалта или там на каквото падне.

погледни си гърнето на ауспуха- в началото (края дето е по-близо до двигателя- точно на ръба) - виждаш ли го как е издрано (и боядисано отгоре с черна боя)? това е много специфично място дето няма как да се одере там ако не е полягал...

така че поне със сигурност е полягал на страната на ауспуха. за другата съм също почти сигурен щото тези накрайници съм ги виждал да ръждясват, но не и да се избелват така... но всеки мотор дето е полягал накрайниците са му издрани по същия начин...

заградил съм детайлите които са ми направили впечатление...

Изображение

Изображение
Последна промяна alx на 08 Юни 2009, 21:40, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: ......

Мнение от BMW_RIDER » 08 Юни 2009, 21:28

VIRUSS написа:
BMW_RIDER написа:Честито и от мен колега, почти няма коли които да се мерят с тръпката от бърз мотор. 8) Със здраве да го караш и внимавай.

:yes:
Е,има някои коли......пробвам се с колата на 100% с това моторче :D


Дано само не е колата под аватара ти, щото ще ти трябва бинокъл. Честно нямам кой знае каквъв опит, но съм карал и съм се возил в коли по 400-500кс + и още не се е появила кола която да се доближава до 1000 кубиковите пистарки които съм карал. А да не говорим за хаябуси , ZX 14, V-max с много добър карач тия правят 9тки на 400 метра по бързо от вейрон. Но нека да не обръщаме темата на кола срещу мотор. Със здраве да си кара човека моторчето.

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 08 Юни 2009, 21:36

със здраве да си го караш и умната... голям красавец е 8) едвам се сдържам още да не се кача и аз на едно ЦБР или Р1... ама няма да е за дълго ... :uups:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 09 Юни 2009, 3:46

alx написа:попита ме защо съм решил че мотора е изпускан и от двете страни.

веднага ще ти покажа защо. разбира се така- отдалече - може и да бъркам. но е малко вероятно... защото... защото така...

погледни си противожестите (тези металните конуси на края на дръжките на кормилото)... те са направени от много твърда (и тежка) сплав и не се издират до бяло така- случайно. единствения начин да ги надереш така цялостно е .... в асфалта или там на каквото падне.

погледни си гърнето на ауспуха- в началото (края дето е по-близо до двигателя- точно на ръба) - виждаш ли го как е издрано (и боядисано отгоре с черна боя)? това е много специфично място дето няма как да се одере там ако не е полягал...

[/url]


Принципно си прав, а и машината не е нова така, че е напълно възможно за 10-11г. да е изпускана, НО...
1. Лео Винчето, може и да е слагано втора употреба (абсолютно редовна практика) и да е в това състояние от предишния мотор!
2. Балансиращата тежест е ожулена на нелогично място. Обикновено, предния край е изпилен. Виждал съм избелели тежести без да е падал мотора, от годините се излъскват.

Има други белези по които може да се разбере като, капаците на двигателя, страниците (дали са оригинални, или смоли, с оригинална боя ли са, как лягат пластмасите и пр. и пр.).
Пак казвам, ВЪЗМОЖНО е и да си прав, но може и да грешиш! Все пак, не разваляй кефа на колегата! Бил е с разбирач, той го е огледал и е преценил, че е добър.

До колегата с мотора: Още веднъж, хиляди безаварийни и карай така, СЯКАШ НИКОЙ НЕ ТЕ ВИЖДА! Опитвай се да предвидиш критичните ситуации и не попадай в такива!
Жив и здрав!

пп: повярвай, два дни са напълно недостатъчни да "му свикнеш"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318IS
Мечтае да кара: BMW E60
Детайли за колата: BMW E36 318IS

Мнение от skate » 09 Юни 2009, 6:47

alx В тези "накрайници" както ги наричаш ти или така наречените кормилни тапи се загледах снощи, боята е паднала, но определено 100% не са драскани то асфалт, асфалта би направил резки по тях и оставил улей, по тях се вижда просто протъркана боя, от какво и как не ме инт.!!

За ауспуха има мялко няколко драскотини на места като чопчета, незнам дали от камъчета може да се получат, но лично мисля че ако падне то драскотината би била много по голяма/дълга , но зависи и от падането.

DjFace Благодаря.

От 10-те моториста с над 5-10год. опит и много пистови мотори които видяха мотора онзи ден дори не стана дума или помисъл за падане на мотора, гледаха го през Лупа, леки драскотини не бих определил като твърдение че е падал! Както DjFace каза , гледаха го за оригиналните пластмаси и това как те пасват една с друга и т.н. .....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 09 Юни 2009, 11:56

Честито , със здраве да си го караш!!! :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 09 Юни 2009, 12:35

alx написа:
skate написа:Благодаря Ви много за коментарите,


попита ме защо съм решил че мотора е изпускан и от двете страни.

веднага ще ти покажа защо. разбира се така- отдалече - може и да бъркам. но е малко вероятно... защото... защото така...

погледни си противожестите (тези металните конуси на края на дръжките на кормилото)... те са направени от много твърда (и тежка) сплав и не се издират до бяло така- случайно. единствения начин да ги надереш така цялостно е .... в асфалта или там на каквото падне.

погледни си гърнето на ауспуха- в началото (края дето е по-близо до двигателя- точно на ръба) - виждаш ли го как е издрано (и боядисано отгоре с черна боя)? това е много специфично място дето няма как да се одере там ако не е полягал...

така че поне със сигурност е полягал на страната на ауспуха. за другата съм също почти сигурен щото тези накрайници съм ги виждал да ръждясват, но не и да се избелват така... но всеки мотор дето е полягал накрайниците са му издрани по същия начин...

заградил съм детайлите които са ми направили впечатление...

Изображение

Изображение

Е добре де,ако на някоя кола е бил чукнат калника или бронята да не я взимаме ли.Нормално е при тези мотори да има падания ,но когато щетите са само козметични няма никакви проблеми.Иначе на вид мотора си е перфектен,нека колегата със здраве да си го кара и дано няма проишествия.Аз приключих с адреналинките след раждането на първото дете,но все като мине някой покрай мен ми затрепва сърцето но съм обещал на жената пред децата ,че повече никога няма да се кача отново.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318IS
Мечтае да кара: BMW E60
Детайли за колата: BMW E36 318IS

Мнение от skate » 09 Юни 2009, 13:32

GVT Правилно. Благодаря.
Никога не казвай никога, просто когато се качиш следващия път дори след хх години да е, не допускай черния/лошия дявол до себеси :roll: ;)

Всяка секунда прекарана с мотора оставам все по удивен и удивен от него и състоянието му., всяко болтче, всяка гайка блести сякаш са нови, всяко маркуче и т.н. :shock:
Един единствен пробем с десния преден мигач беше леко клепнал надолу, снощи го оправих за 2 мин. :D
Харесал съм си ето тези Краш Тапи и ще ги взема тези дни:
http://mad-moto.com/index.php?go=view_product&ID=25

И усилено под дърво и камък в БГ НЕТА търся бяли/диодни мигачи за F3, но не намирам :(
Дайте съвет за магазин за мото аксесоари в София някъде из Центъра

Благодаря. :arrow:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 320D 163 hp

Мнение от panter » 09 Юни 2009, 14:02

GVT написа:Аз приключих с адреналинките след раждането на първото дете,но все като мине някой покрай мен ми затрепва сърцето но съм обещал на жената пред децата ,че повече никога няма да се кача отново.
Хаха аз съм малко по назад от теб колега - все още карам , ама съм обещал на жената че като се роди първото ще го продам :mhihi:


skate написа:И усилено под дърво и камък в БГ НЕТА търся бяли/диодни мигачи за F3, но не намирам
Дайте съвет за магазин за мото аксесоари в София някъде из Центъра

Благодаря.

Ето ти мигачите
http://www.mad-moto.com/index.php?go=moto&cid=1&sc=5&scc=31&type= но имай в предвид че няма нужното съпротивление и диодните мигачи мигат по бързо от нормалните ! Все едно ти е изгоряла едната крушка на мигача отпред или отзад !

Eто малко мото магазини

http://www.bikershop-stenly.com/
http://www.motorco.biz/partners/motomega.php
http://www.titanmoto.net/
http://www.moto-ltd.com/products.php
http://speedfirestore.com/
http://www.motoboom.bg/

А ето и малко чужди сайтове

http://www.polo-motorrad.de/
http://www.louis.de/
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf



А ето тук http://bikerz.bg/ може да се регистрираш и да четеш за всичко свързано с моторите и екипировката за тях !
Последна промяна panter на 09 Юни 2009, 15:23, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 27.10.2002
Местоположение: Lonsdale Sofia
Пол: Мъж
Кара: Ееее шейсе
Мечтае да кара: кънки

Мнение от E34 » 09 Юни 2009, 15:19

Хехе е сега се виде у разходи колегата! Той май си няма много представа какво го чака относно кешовицата по моторо, дано да я има момчето, а като се има впредвид че вече към края на август ще му е УМАЛЕЛ и ще гледа към 1000-дарките :mhihi: бозата става пълна...иначе моторчето ми се вижда много лачено за тия години, гаранция са му сменяни пластмасите, особено като го гледам така без тапи ;) но щом си е направено качествено няма грижи, важното е механиката да си пее и да нема криви колове ма той си го е гледал де.....иначе персонално към колегата да не очаква некви скоростни чудеса точно от този екземпляр, и да не се депресира като го минават по магистралата отлево и десно примерно 330D, а като са двама на моторо и 320D :mhihi: :mhihi: НОРМАЛНО Е!
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318IS
Мечтае да кара: BMW E60
Детайли за колата: BMW E36 318IS

Мнение от skate » 09 Юни 2009, 15:31

Благодаря за сайтовете panter

Сега избирам каска, тез дни ще сменям масло и филтри, мигачите също ще са напът да бъдат сменени, както и краш тапи :D
БМВ-цето май ще ревнува, ама пък него го чака Ламбо Доор Кит и Шорт Шифтър при първо свободно време ;)

:arrow:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook