Купих си Honda CBR 600 F3 ... :)
Модератор: Общи модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
......
BMW_RIDER написа:×åñòèòî è îò ìåí êîëåãà, ïî÷òè íÿìà êîëè êîèòî äà ñå ìåðÿò ñ òðúïêàòà îò áúðç ìîòîð.Ñúñ çäðàâå äà ãî êàðàø è âíèìàâàé.

Å,èìà íÿêîè êîëè......ïðîáâàì ñå ñ êîëàòà íà 100% ñ òîâà ìîòîð÷å

- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Честито и безаварийно! Ако ти е пръв мотор... не карай внимателно, а ИЗКЛЮЧИТЕЛНО внимателно! Не пести пари за гуми и екипировка!
пп: виждам, че вече и кусури му намират колегите
Според мен, изглежда изключително добре, особено за годините си!
пп: виждам, че вече и кусури му намират колегите

Според мен, изглежда изключително добре, особено за годините си!
- skate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 466
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318IS
- Мечтае да кара: BMW E60
- Детайли за колата: BMW E36 318IS
Благодаря Ви много за коментарите,
Да , пръв мотор ми е и съм доста внимателен, карам леко и вече лека полека свиквам, едва втори ден е в мен.
Тези дни ще мисля за екипировка.

Да , пръв мотор ми е и съм доста внимателен, карам леко и вече лека полека свиквам, едва втори ден е в мен.
Тези дни ще мисля за екипировка.

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Честито и със ЗДРАВЕ да си го караш!
Екипировка задължително, недей да жалиш пари за това!
П.П.Можеш ли да ми кажеш на ЛС, за колко го взе, ако не е тайна!?
Екипировка задължително, недей да жалиш пари за това!

П.П.Можеш ли да ми кажеш на ЛС, за колко го взе, ако не е тайна!?

--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
skate написа:Благодаря Ви много за коментарите,
попита ме защо съм решил че мотора е изпускан и от двете страни.
веднага ще ти покажа защо. разбира се така- отдалече - може и да бъркам. но е малко вероятно... защото... защото така...
погледни си противожестите (тези металните конуси на края на дръжките на кормилото)... те са направени от много твърда (и тежка) сплав и не се издират до бяло така- случайно. единствения начин да ги надереш така цялостно е .... в асфалта или там на каквото падне.
погледни си гърнето на ауспуха- в началото (края дето е по-близо до двигателя- точно на ръба) - виждаш ли го как е издрано (и боядисано отгоре с черна боя)? това е много специфично място дето няма как да се одере там ако не е полягал...
така че поне със сигурност е полягал на страната на ауспуха. за другата съм също почти сигурен щото тези накрайници съм ги виждал да ръждясват, но не и да се избелват така... но всеки мотор дето е полягал накрайниците са му издрани по същия начин...
заградил съм детайлите които са ми направили впечатление...


Последна промяна alx на 08 Юни 2009, 21:40, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: ......
VIRUSS написа:BMW_RIDER написа:Честито и от мен колега, почти няма коли които да се мерят с тръпката от бърз мотор.Със здраве да го караш и внимавай.
![]()
Е,има някои коли......пробвам се с колата на 100% с това моторче
Дано само не е колата под аватара ти, щото ще ти трябва бинокъл. Честно нямам кой знае каквъв опит, но съм карал и съм се возил в коли по 400-500кс + и още не се е появила кола която да се доближава до 1000 кубиковите пистарки които съм карал. А да не говорим за хаябуси , ZX 14, V-max с много добър карач тия правят 9тки на 400 метра по бързо от вейрон. Но нека да не обръщаме темата на кола срещу мотор. Със здраве да си кара човека моторчето.
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
със здраве да си го караш и умната... голям красавец е
едвам се сдържам още да не се кача и аз на едно ЦБР или Р1... ама няма да е за дълго ... 


- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
alx написа:попита ме защо съм решил че мотора е изпускан и от двете страни.
веднага ще ти покажа защо. разбира се така- отдалече - може и да бъркам. но е малко вероятно... защото... защото така...
погледни си противожестите (тези металните конуси на края на дръжките на кормилото)... те са направени от много твърда (и тежка) сплав и не се издират до бяло така- случайно. единствения начин да ги надереш така цялостно е .... в асфалта или там на каквото падне.
погледни си гърнето на ауспуха- в началото (края дето е по-близо до двигателя- точно на ръба) - виждаш ли го как е издрано (и боядисано отгоре с черна боя)? това е много специфично място дето няма как да се одере там ако не е полягал...
[/url]
Принципно си прав, а и машината не е нова така, че е напълно възможно за 10-11г. да е изпускана, НО...
1. Лео Винчето, може и да е слагано втора употреба (абсолютно редовна практика) и да е в това състояние от предишния мотор!
2. Балансиращата тежест е ожулена на нелогично място. Обикновено, предния край е изпилен. Виждал съм избелели тежести без да е падал мотора, от годините се излъскват.
Има други белези по които може да се разбере като, капаците на двигателя, страниците (дали са оригинални, или смоли, с оригинална боя ли са, как лягат пластмасите и пр. и пр.).
Пак казвам, ВЪЗМОЖНО е и да си прав, но може и да грешиш! Все пак, не разваляй кефа на колегата! Бил е с разбирач, той го е огледал и е преценил, че е добър.
До колегата с мотора: Още веднъж, хиляди безаварийни и карай така, СЯКАШ НИКОЙ НЕ ТЕ ВИЖДА! Опитвай се да предвидиш критичните ситуации и не попадай в такива!
Жив и здрав!
пп: повярвай, два дни са напълно недостатъчни да "му свикнеш"
- skate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 466
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318IS
- Мечтае да кара: BMW E60
- Детайли за колата: BMW E36 318IS
alx В тези "накрайници" както ги наричаш ти или така наречените кормилни тапи се загледах снощи, боята е паднала, но определено 100% не са драскани то асфалт, асфалта би направил резки по тях и оставил улей, по тях се вижда просто протъркана боя, от какво и как не ме инт.!!
За ауспуха има мялко няколко драскотини на места като чопчета, незнам дали от камъчета може да се получат, но лично мисля че ако падне то драскотината би била много по голяма/дълга , но зависи и от падането.
DjFace Благодаря.
От 10-те моториста с над 5-10год. опит и много пистови мотори които видяха мотора онзи ден дори не стана дума или помисъл за падане на мотора, гледаха го през Лупа, леки драскотини не бих определил като твърдение че е падал! Както DjFace каза , гледаха го за оригиналните пластмаси и това как те пасват една с друга и т.н. .....
За ауспуха има мялко няколко драскотини на места като чопчета, незнам дали от камъчета може да се получат, но лично мисля че ако падне то драскотината би била много по голяма/дълга , но зависи и от падането.
DjFace Благодаря.
От 10-те моториста с над 5-10год. опит и много пистови мотори които видяха мотора онзи ден дори не стана дума или помисъл за падане на мотора, гледаха го през Лупа, леки драскотини не бих определил като твърдение че е падал! Както DjFace каза , гледаха го за оригиналните пластмаси и това как те пасват една с друга и т.н. .....
alx написа:skate написа:Благодаря Ви много за коментарите,
попита ме защо съм решил че мотора е изпускан и от двете страни.
веднага ще ти покажа защо. разбира се така- отдалече - може и да бъркам. но е малко вероятно... защото... защото така...
погледни си противожестите (тези металните конуси на края на дръжките на кормилото)... те са направени от много твърда (и тежка) сплав и не се издират до бяло така- случайно. единствения начин да ги надереш така цялостно е .... в асфалта или там на каквото падне.
погледни си гърнето на ауспуха- в началото (края дето е по-близо до двигателя- точно на ръба) - виждаш ли го как е издрано (и боядисано отгоре с черна боя)? това е много специфично място дето няма как да се одере там ако не е полягал...
така че поне със сигурност е полягал на страната на ауспуха. за другата съм също почти сигурен щото тези накрайници съм ги виждал да ръждясват, но не и да се избелват така... но всеки мотор дето е полягал накрайниците са му издрани по същия начин...
заградил съм детайлите които са ми направили впечатление...
Е добре де,ако на някоя кола е бил чукнат калника или бронята да не я взимаме ли.Нормално е при тези мотори да има падания ,но когато щетите са само козметични няма никакви проблеми.Иначе на вид мотора си е перфектен,нека колегата със здраве да си го кара и дано няма проишествия.Аз приключих с адреналинките след раждането на първото дете,но все като мине някой покрай мен ми затрепва сърцето но съм обещал на жената пред децата ,че повече никога няма да се кача отново.

- skate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 466
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318IS
- Мечтае да кара: BMW E60
- Детайли за колата: BMW E36 318IS
GVT Правилно. Благодаря.
Никога не казвай никога, просто когато се качиш следващия път дори след хх години да е, не допускай черния/лошия дявол до себеси
Всяка секунда прекарана с мотора оставам все по удивен и удивен от него и състоянието му., всяко болтче, всяка гайка блести сякаш са нови, всяко маркуче и т.н.
Един единствен пробем с десния преден мигач беше леко клепнал надолу, снощи го оправих за 2 мин.
Харесал съм си ето тези Краш Тапи и ще ги взема тези дни:
http://mad-moto.com/index.php?go=view_product&ID=25
И усилено под дърво и камък в БГ НЕТА търся бяли/диодни мигачи за F3, но не намирам
Дайте съвет за магазин за мото аксесоари в София някъде из Центъра
Благодаря.
Никога не казвай никога, просто когато се качиш следващия път дори след хх години да е, не допускай черния/лошия дявол до себеси


Всяка секунда прекарана с мотора оставам все по удивен и удивен от него и състоянието му., всяко болтче, всяка гайка блести сякаш са нови, всяко маркуче и т.н.

Един единствен пробем с десния преден мигач беше леко клепнал надолу, снощи го оправих за 2 мин.

Харесал съм си ето тези Краш Тапи и ще ги взема тези дни:
http://mad-moto.com/index.php?go=view_product&ID=25
И усилено под дърво и камък в БГ НЕТА търся бяли/диодни мигачи за F3, но не намирам

Дайте съвет за магазин за мото аксесоари в София някъде из Центъра
Благодаря.

- panter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320D 163 hp
Хаха аз съм малко по назад от теб колега - все още карам , ама съм обещал на жената че като се роди първото ще го продамGVT написа:Аз приключих с адреналинките след раждането на първото дете,но все като мине някой покрай мен ми затрепва сърцето но съм обещал на жената пред децата ,че повече никога няма да се кача отново.

skate написа:И усилено под дърво и камък в БГ НЕТА търся бяли/диодни мигачи за F3, но не намирам
Дайте съвет за магазин за мото аксесоари в София някъде из Центъра
Благодаря.
Ето ти мигачите
http://www.mad-moto.com/index.php?go=moto&cid=1&sc=5&scc=31&type= но имай в предвид че няма нужното съпротивление и диодните мигачи мигат по бързо от нормалните ! Все едно ти е изгоряла едната крушка на мигача отпред или отзад !
Eто малко мото магазини
http://www.bikershop-stenly.com/
http://www.motorco.biz/partners/motomega.php
http://www.titanmoto.net/
http://www.moto-ltd.com/products.php
http://speedfirestore.com/
http://www.motoboom.bg/
А ето и малко чужди сайтове
http://www.polo-motorrad.de/
http://www.louis.de/
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf
А ето тук http://bikerz.bg/ може да се регистрираш и да четеш за всичко свързано с моторите и екипировката за тях !
Последна промяна panter на 09 Юни 2009, 15:23, променена общо 1 път


- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Хехе е сега се виде у разходи колегата! Той май си няма много представа какво го чака относно кешовицата по моторо, дано да я има момчето, а като се има впредвид че вече към края на август ще му е УМАЛЕЛ и ще гледа към 1000-дарките
бозата става пълна...иначе моторчето ми се вижда много лачено за тия години, гаранция са му сменяни пластмасите, особено като го гледам така без тапи
но щом си е направено качествено няма грижи, важното е механиката да си пее и да нема криви колове ма той си го е гледал де.....иначе персонално към колегата да не очаква некви скоростни чудеса точно от този екземпляр, и да не се депресира като го минават по магистралата отлево и десно примерно 330D, а като са двама на моторо и 320D
НОРМАЛНО Е!




" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- skate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 466
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318IS
- Мечтае да кара: BMW E60
- Детайли за колата: BMW E36 318IS
Благодаря за сайтовете panter
Сега избирам каска, тез дни ще сменям масло и филтри, мигачите също ще са напът да бъдат сменени, както и краш тапи
БМВ-цето май ще ревнува, ама пък него го чака Ламбо Доор Кит и Шорт Шифтър при първо свободно време

Сега избирам каска, тез дни ще сменям масло и филтри, мигачите също ще са напът да бъдат сменени, както и краш тапи

БМВ-цето май ще ревнува, ама пък него го чака Ламбо Доор Кит и Шорт Шифтър при първо свободно време


48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани